Skocz do zawartości
IGNOROWANY

B6 DIVISION


Nosb

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 86.1 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • jozek726

    5819

  • Wandej

    4740

  • wladi

    3820

  • kaju

    3330

Top użytkownicy w tym temacie

Jak spiekło że co?

u mnie nawet jak mam dolną sprężyne ściśniętą to kręce.. masz opór na górnej sprężynie a nie powinines go miec

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli że co. Jak to rozwiązać?

Tył to do środka wkładamy imbus 10 długi, klucz 10 co by pasowało do imbusa i kontrujemy przy kręceniu i idzie raz dwa. Może niezrozumiale tłumaczę ale jak będę kręcił znowu to nakręcę filmik :tongue4:

---------- Post dopisany at 22:00 ---------- Poprzedni post napisany at 21:58 ----------

Widziałem panie Wojtku już trochę temu nawet wrzucałem tu. Dobre dobre ładnie idą chłopaki. :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli że co. Jak to rozwiązać?

Tył to do środka wkładamy imbus 10 długi, klucz 10 co by pasowało do imbusa i kontrujemy przy kręceniu i idzie raz dwa. Może niezrozumiale tłumaczę ale jak będę kręcił znowu to nakręcę filmik :tongue4:

---------- Post dopisany at 22:00 ---------- Poprzedni post napisany at 21:58 ----------

Widziałem panie Wojtku już trochę temu nawet wrzucałem tu. Dobre dobre ładnie idą chłopaki. :decayed:

no ten sposób to ja znam :wink: myslalem ze cos innego wymodziles :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

He no narazie dla mnie najszybszy sposób. A jak z tym przodem teraz mam zrobić? :facepalm:

Bo zaraz sprzedam gwint :grin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli że co. Jak to rozwiązać?

Tył to do środka wkładamy imbus 10 długi, klucz 10 co by pasowało do imbusa i kontrujemy przy kręceniu i idzie raz dwa. Może niezrozumiale tłumaczę ale jak będę kręcił znowu to nakręcę filmik :tongue4:

---------- Post dopisany at 22:00 ---------- Poprzedni post napisany at 21:58 ----------

Widziałem panie Wojtku już trochę temu nawet wrzucałem tu. Dobre dobre ładnie idą chłopaki. :decayed:

No jak niezrozumiałe?? Podkładka z gwintem ma dziurkę na imbus od środka i tam go wkładasz i kręcisz w przeciwną stronę tak??

Ten film chyba od makaronów co?? dobra droga:slina:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli że co. Jak to rozwiązać?

Tył to do środka wkładamy imbus 10 długi, klucz 10 co by pasowało do imbusa i kontrujemy przy kręceniu i idzie raz dwa. Może niezrozumiale tłumaczę ale jak będę kręcił znowu to nakręcę filmik :tongue4:

---------- Post dopisany at 22:00 ---------- Poprzedni post napisany at 21:58 ----------

Widziałem panie Wojtku już trochę temu nawet wrzucałem tu. Dobre dobre ładnie idą chłopaki. :decayed:

czyli jak to?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

He no narazie dla mnie najszybszy sposób. A jak z tym przodem teraz mam zrobić? :facepalm:

Bo zaraz sprzedam gwint :grin:

:jerk: już mi dzisiaj jeden powiedział, że gwint sprzedaje :kwasny:

zostaw przód na zime tak jak jest :decayed::kox:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie tak wandej. Kluczem do gwintu w jedną a imbusem w drugą i leci raz dwa.

---------- Post dopisany at 22:19 ---------- Poprzedni post napisany at 22:16 ----------

Tak tylko do garażu ujowo mi się wjeżdża i trę. Myślałem że to jakieś śruby od podpory wydechu ale t są chyba od podpory skrzyni. :facepalm:

Ma ktoś zdjęcie podłogi w tym miejscu?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie tak wandej. Kluczem do gwintu w jedną a imbusem w drugą i leci raz dwa.

---------- Post dopisany at 22:19 ---------- Poprzedni post napisany at 22:16 ----------

Tak tylko do garażu ujowo mi się wjeżdża i trę. Myślałem że to jakieś śruby od podpory wydechu ale t są chyba od podpory skrzyni. :facepalm:

Ma ktoś zdjęcie podłogi w tym miejscu?

Pierwsze co trze to dokładka potem sanki i dalej najniżej trą plastikowe osłony podwozia:decayed: Ja już 2 osłony silnika + skrzyni urwałem i olałem zakładanie tego:facepalm:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale ja mam podziemny garaż i trę środkiem śrubami tylko.

no to tutaj jedyna opcja albo jesli w miare szeroko to po skosie albo tak podnieść auto do gory:wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tylko do góry opcja. narazie auto stoi na podwórku bo szkoda mi tam trabanić się ale zima idzie. :kwasny:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

panowie... et21 na 18' przy 7,5 cala wejdzie do naszej b6?

Ciężko:kwasny:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poczekajcie az się załaduje link. ten wjazd w dół to do mojego garażu. :facepalm:http://goo.gl/maps/iqTk9

:doh: masakra.. ja swoim to bym się nawet nie przystawial do zjazdu w dół..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mi Nosbowy tak gwint ustawił,ze musiałem zdjac oslony silnika,zeby w ogole wyjechać z garazu:banan::banan::banan:

ale juz jest ok:wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...