Patryś 0 Opublikowano 18 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2013 Jak spiekło że co? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fantowski 0 Opublikowano 18 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2013 Jak spiekło że co? u mnie nawet jak mam dolną sprężyne ściśniętą to kręce.. masz opór na górnej sprężynie a nie powinines go miec Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wladi 1 Opublikowano 18 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2013 Gwinciarze się znaleźli:grin: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wojtek_A4 1 Opublikowano 18 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2013 dobre... Audi R8 vs Kawasaki Ninja ZX10R vs Suzuki GSXR1000 On Real Road Race! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patryś 0 Opublikowano 18 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2013 Czyli że co. Jak to rozwiązać? Tył to do środka wkładamy imbus 10 długi, klucz 10 co by pasowało do imbusa i kontrujemy przy kręceniu i idzie raz dwa. Może niezrozumiale tłumaczę ale jak będę kręcił znowu to nakręcę filmik ---------- Post dopisany at 22:00 ---------- Poprzedni post napisany at 21:58 ---------- Widziałem panie Wojtku już trochę temu nawet wrzucałem tu. Dobre dobre ładnie idą chłopaki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fantowski 0 Opublikowano 18 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2013 Czyli że co. Jak to rozwiązać? Tył to do środka wkładamy imbus 10 długi, klucz 10 co by pasowało do imbusa i kontrujemy przy kręceniu i idzie raz dwa. Może niezrozumiale tłumaczę ale jak będę kręcił znowu to nakręcę filmik ---------- Post dopisany at 22:00 ---------- Poprzedni post napisany at 21:58 ---------- Widziałem panie Wojtku już trochę temu nawet wrzucałem tu. Dobre dobre ładnie idą chłopaki. no ten sposób to ja znam myslalem ze cos innego wymodziles Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patryś 0 Opublikowano 18 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2013 He no narazie dla mnie najszybszy sposób. A jak z tym przodem teraz mam zrobić? Bo zaraz sprzedam gwint Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wandej 211 Opublikowano 18 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2013 Czyli że co. Jak to rozwiązać? Tył to do środka wkładamy imbus 10 długi, klucz 10 co by pasowało do imbusa i kontrujemy przy kręceniu i idzie raz dwa. Może niezrozumiale tłumaczę ale jak będę kręcił znowu to nakręcę filmik ---------- Post dopisany at 22:00 ---------- Poprzedni post napisany at 21:58 ---------- Widziałem panie Wojtku już trochę temu nawet wrzucałem tu. Dobre dobre ładnie idą chłopaki. No jak niezrozumiałe?? Podkładka z gwintem ma dziurkę na imbus od środka i tam go wkładasz i kręcisz w przeciwną stronę tak?? Ten film chyba od makaronów co?? dobra droga:slina: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jerzu 1 Opublikowano 18 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2013 Czyli że co. Jak to rozwiązać? Tył to do środka wkładamy imbus 10 długi, klucz 10 co by pasowało do imbusa i kontrujemy przy kręceniu i idzie raz dwa. Może niezrozumiale tłumaczę ale jak będę kręcił znowu to nakręcę filmik ---------- Post dopisany at 22:00 ---------- Poprzedni post napisany at 21:58 ---------- Widziałem panie Wojtku już trochę temu nawet wrzucałem tu. Dobre dobre ładnie idą chłopaki. czyli jak to? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fantowski 0 Opublikowano 18 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2013 He no narazie dla mnie najszybszy sposób. A jak z tym przodem teraz mam zrobić? Bo zaraz sprzedam gwint już mi dzisiaj jeden powiedział, że gwint sprzedaje zostaw przód na zime tak jak jest Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patryś 0 Opublikowano 18 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2013 Dokładnie tak wandej. Kluczem do gwintu w jedną a imbusem w drugą i leci raz dwa. ---------- Post dopisany at 22:19 ---------- Poprzedni post napisany at 22:16 ---------- Tak tylko do garażu ujowo mi się wjeżdża i trę. Myślałem że to jakieś śruby od podpory wydechu ale t są chyba od podpory skrzyni. Ma ktoś zdjęcie podłogi w tym miejscu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wandej 211 Opublikowano 18 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2013 Dokładnie tak wandej. Kluczem do gwintu w jedną a imbusem w drugą i leci raz dwa.---------- Post dopisany at 22:19 ---------- Poprzedni post napisany at 22:16 ---------- Tak tylko do garażu ujowo mi się wjeżdża i trę. Myślałem że to jakieś śruby od podpory wydechu ale t są chyba od podpory skrzyni. Ma ktoś zdjęcie podłogi w tym miejscu? Pierwsze co trze to dokładka potem sanki i dalej najniżej trą plastikowe osłony podwozia:decayed: Ja już 2 osłony silnika + skrzyni urwałem i olałem zakładanie tego:facepalm: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patryś 0 Opublikowano 18 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2013 Ale ja mam podziemny garaż i trę środkiem śrubami tylko. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fantowski 0 Opublikowano 18 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2013 Ale ja mam podziemny garaż i trę środkiem śrubami tylko. no to tutaj jedyna opcja albo jesli w miare szeroko to po skosie albo tak podnieść auto do gory:wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patryś 0 Opublikowano 18 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2013 Poczekajcie az się załaduje link. ten wjazd w dół to do mojego garażu. http://goo.gl/maps/iqTk9 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
barrowiec1 4 Opublikowano 18 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2013 panowie... et21 na 18' przy 7,5 cala wejdzie do naszej b6? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patryś 0 Opublikowano 18 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2013 tylko do góry opcja. narazie auto stoi na podwórku bo szkoda mi tam trabanić się ale zima idzie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wandej 211 Opublikowano 18 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2013 panowie... et21 na 18' przy 7,5 cala wejdzie do naszej b6? Ciężko:kwasny: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fantowski 0 Opublikowano 18 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2013 Poczekajcie az się załaduje link. ten wjazd w dół to do mojego garażu. http://goo.gl/maps/iqTk9 masakra.. ja swoim to bym się nawet nie przystawial do zjazdu w dół.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bieniek 4 Opublikowano 18 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2013 Mi Nosbowy tak gwint ustawił,ze musiałem zdjac oslony silnika,zeby w ogole wyjechać z garazu:banan::banan: ale juz jest ok:wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się