Fr0styyy. 10 Opublikowano 20 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2013 Ja tam sobie mogę śmigać bez kratek, ale żeby to chociaż pomalować Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin9680 0 Opublikowano 20 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2013 Pany co moze byc powodem , ze jedno z lusterek bocznych przestalo grzac ? Drugie lusterko grzeje normalnie , tylna szyba rowniez , elektryczna regulacja lusterek dziala w obu lusterkach. Po wyjeciu szkla sprawdzilem przewody probnikiem do pradu i na zadnym z tych kabelkow nie ma napiecia Ktos sie orientuje co to moze byc ? prosze o pomoc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
klysek 0 Opublikowano 20 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2013 Pany co moze byc powodem , ze jedno z lusterek bocznych przestalo grzac ? Drugie lusterko grzeje normalnie , tylna szyba rowniez , elektryczna regulacja lusterek dziala w obu lusterkach.po wyjeciu szkla sprawdzilem przewody probnikiem do pradu i na zadnym z nich nie ma napiecia Ktos sie orientuje co to moze byc ? prosze o pomoc. moze mata poszla Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin9680 0 Opublikowano 20 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2013 Pany co moze byc powodem , ze jedno z lusterek bocznych przestalo grzac ? Drugie lusterko grzeje normalnie , tylna szyba rowniez , elektryczna regulacja lusterek dziala w obu lusterkach.po wyjeciu szkla sprawdzilem przewody probnikiem do pradu i na zadnym z nich nie ma napiecia Ktos sie orientuje co to moze byc ? prosze o pomoc. moze mata poszla Jo ok zgodzil bym sie z Toba kolego ale dlaczego na zadnym z dwoch kabelkow podlanczanych do maty grzewczej w szkle nie ma napiecia ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fr0styyy. 10 Opublikowano 20 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2013 Może wiązka w drzwiach się przetarła? Btw. jest Sharan 1.9TDI w automacie, nie chce kompletnie palić. Trzeba kręcić 30 sekund bez przerwy, odpali na 7-8 sekund i gaśnie. Potem znowu 30 sekund kręcenia i to samo. Przebieg niby realny 190kkm. Mnie to jakoś wygląda jakby paliwo nie dochodziło, hmm? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcino87 5 Opublikowano 20 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2013 Pany co moze byc powodem , ze jedno z lusterek bocznych przestalo grzac ? Drugie lusterko grzeje normalnie , tylna szyba rowniez , elektryczna regulacja lusterek dziala w obu lusterkach.po wyjeciu szkla sprawdzilem przewody probnikiem do pradu i na zadnym z nich nie ma napiecia Ktos sie orientuje co to moze byc ? prosze o pomoc. moze mata poszla Jo ok zgodzil bym sie z Toba kolego ale dlaczego na zadnym z dwoch kabelkow podlanczanych do maty grzewczej w szkle nie ma napiecia ? Bo jest obwod otwarty. Jak sie zamknie obwod szklem to wtedy podaje prad. Sprawdz obwod szkla lusterka tej maty Sent from my телефон ---------- Post dopisany at 16:45 ---------- Poprzedni post napisany at 16:44 ---------- Może wiązka w drzwiach się przetarła? Btw. jest Sharan 1.9TDI w automacie, nie chce kompletnie palić. Trzeba kręcić 30 sekund bez przerwy, odpali na 7-8 sekund i gaśnie. Potem znowu 30 sekund kręcenia i to samo. Przebieg niby realny 190kkm. Mnie to jakoś wygląda jakby paliwo nie dochodziło, hmm? A zapowietrza sie. Jak odpali chodzi rowno czy go telepie jak by byl zapowietrzony Jak z foltrem paliwa pod caga podpinany ? Sent from my телефон Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin9680 0 Opublikowano 20 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2013 Pany co moze byc powodem , ze jedno z lusterek bocznych przestalo grzac ? Drugie lusterko grzeje normalnie , tylna szyba rowniez , elektryczna regulacja lusterek dziala w obu lusterkach.po wyjeciu szkla sprawdzilem przewody probnikiem do pradu i na zadnym z nich nie ma napiecia Ktos sie orientuje co to moze byc ? prosze o pomoc. moze mata poszla Jo ok zgodzil bym sie z Toba kolego ale dlaczego na zadnym z dwoch kabelkow podlanczanych do maty grzewczej w szkle nie ma napiecia ? Bo jest obwod otwarty. Jak sie zamknie obwod szklem to wtedy podaje prad. Sprawdz obwod szkla lusterka tej maty Sent from my телефон ok kumam kolego co piszesz a jak sprawdzic ten obwod maty grzewczej ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcino87 5 Opublikowano 20 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2013 Pany co moze byc powodem , ze jedno z lusterek bocznych przestalo grzac ? Drugie lusterko grzeje normalnie , tylna szyba rowniez , elektryczna regulacja lusterek dziala w obu lusterkach.po wyjeciu szkla sprawdzilem przewody probnikiem do pradu i na zadnym z nich nie ma napiecia Ktos sie orientuje co to moze byc ? prosze o pomoc. moze mata poszla Jo ok zgodzil bym sie z Toba kolego ale dlaczego na zadnym z dwoch kabelkow podlanczanych do maty grzewczej w szkle nie ma napiecia ? Bo jest obwod otwarty. Jak sie zamknie obwod szklem to wtedy podaje prad. Sprawdz obwod szkla lusterka tej maty Sent from my телефон ok kumam kolego co piszesz a jak sprawdzic ten obwod maty grzewczej ? Miernikiem. Sent from my телефон Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin9680 0 Opublikowano 20 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2013 Pany co moze byc powodem , ze jedno z lusterek bocznych przestalo grzac ? Drugie lusterko grzeje normalnie , tylna szyba rowniez , elektryczna regulacja lusterek dziala w obu lusterkach.po wyjeciu szkla sprawdzilem przewody probnikiem do pradu i na zadnym z nich nie ma napiecia Ktos sie orientuje co to moze byc ? prosze o pomoc. moze mata poszla Jo ok zgodzil bym sie z Toba kolego ale dlaczego na zadnym z dwoch kabelkow podlanczanych do maty grzewczej w szkle nie ma napiecia ? Bo jest obwod otwarty. Jak sie zamknie obwod szklem to wtedy podaje prad. Sprawdz obwod szkla lusterka tej maty Sent from my телефон ok kumam kolego co piszesz a jak sprawdzic ten obwod maty grzewczej ? Miernikiem. Sent from my телефон ok bede cos dzialal , biegly w operowaniu miernikiem nie jestem ale zobacze moze sie uda sprawdzic Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fr0styyy. 10 Opublikowano 20 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2013 ]Może wiązka w drzwiach się przetarła? Btw. jest Sharan 1.9TDI w automacie, nie chce kompletnie palić. Trzeba kręcić 30 sekund bez przerwy, odpali na 7-8 sekund i gaśnie. Potem znowu 30 sekund kręcenia i to samo. Przebieg niby realny 190kkm. Mnie to jakoś wygląda jakby paliwo nie dochodziło, hmm? A zapowietrza sie. Jak odpali chodzi rowno czy go telepie jak by byl zapowietrzony Jak z foltrem paliwa pod caga podpinany ? Sent from my телефон VAGa nie podpinałem, bo nie mam jak (brak baterii w lapku), zresztą nie wiem, czy bym się połączył swoim kablem Tak w ciemno to tylko filtr paliwa wymienić można na szybko no nie? Może coś z kątem wtrysku? On tak od dawna miał, ale dzisiaj rano już kompletnie padł. Rano odpalił, pochodził z 10 minut i zdechł. Jak odpala to nie zauważyłem żeby kopcił. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcino87 5 Opublikowano 20 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2013 ]Może wiązka w drzwiach się przetarła? Btw. jest Sharan 1.9TDI w automacie, nie chce kompletnie palić. Trzeba kręcić 30 sekund bez przerwy, odpali na 7-8 sekund i gaśnie. Potem znowu 30 sekund kręcenia i to samo. Przebieg niby realny 190kkm. Mnie to jakoś wygląda jakby paliwo nie dochodziło, hmm? A zapowietrza sie. Jak odpali chodzi rowno czy go telepie jak by byl zapowietrzony Jak z foltrem paliwa pod caga podpinany ? Sent from my телефон VAGa nie podpinałem, bo nie mam jak (brak baterii w lapku), zresztą nie wiem, czy bym się połączył swoim kablem Tak w ciemno to tylko filtr paliwa wymienić można na szybko no nie? Może coś z kątem wtrysku? On tak od dawna miał, ale dzisiaj rano już kompletnie padł. Rano odpalił, pochodził z 10 minut i zdechł. Jak odpala to nie zauważyłem żeby kopcił. No trzeba podlaczyc bez tego nie ma co zgadywac. Sent from my телефон Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin9680 0 Opublikowano 20 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2013 ]Może wiązka w drzwiach się przetarła? Btw. jest Sharan 1.9TDI w automacie, nie chce kompletnie palić. Trzeba kręcić 30 sekund bez przerwy, odpali na 7-8 sekund i gaśnie. Potem znowu 30 sekund kręcenia i to samo. Przebieg niby realny 190kkm. Mnie to jakoś wygląda jakby paliwo nie dochodziło, hmm? A zapowietrza sie. Jak odpali chodzi rowno czy go telepie jak by byl zapowietrzony Jak z foltrem paliwa pod caga podpinany ? Sent from my телефон VAGa nie podpinałem, bo nie mam jak (brak baterii w lapku), zresztą nie wiem, czy bym się połączył swoim kablem Tak w ciemno to tylko filtr paliwa wymienić można na szybko no nie? Może coś z kątem wtrysku? On tak od dawna miał, ale dzisiaj rano już kompletnie padł. Rano odpalił, pochodził z 10 minut i zdechł. Jak odpala to nie zauważyłem żeby kopcił. Ja podobne cyrki mialem z odpalaniem jak mi kompletnie padl pompowtrysk czyli tez dlugo trzeba bylo krecic az zaskoczyl i czasami silnik pochodzil pare minut i gasl. A moze to pompa vacum Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MARCIN607 62 Opublikowano 20 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2013 Do b6 żeby obsłużyć mf z b7 trza juz vcds-a? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fr0styyy. 10 Opublikowano 20 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2013 Do b6 żeby obsłużyć mf z b7 trza juz vcds-a? Ja to VAGiem 312 robiłem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MARCIN607 62 Opublikowano 20 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2013 Do b6 żeby obsłużyć mf z b7 trza juz vcds-a? Ja to VAGiem 312 robiłem I wszystko ładnie pięknie?? Daj namiar na taki kabelek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fr0styyy. 10 Opublikowano 20 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2013 Ja mam takiego kapcia Viaken.pl: Viaken - elektronika dla motoryzacji Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wandej 211 Opublikowano 20 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2013 Do b6 żeby obsłużyć mf z b7 trza juz vcds-a? Znaczy chcesz ja zakodowac? Do Stony nie możesz jechac?whistling: Wysyłane z mojego HTC One X za pomocą Tapatalk 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
deal 0 Opublikowano 20 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2013 Do b6 żeby obsłużyć mf z b7 trza juz vcds-a? Ja to VAGiem 312 robiłem I wszystko ładnie pięknie?? Daj namiar na taki kabelek mam taki kabelek do sprzedania Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jozek726 6 Opublikowano 20 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2013 Co z tymi zaciskami ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
deal 0 Opublikowano 20 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2013 [Wg mnie to żaden sline i zaniedbany w środku na więcej niż 250tkm. Jak chcesz mieć sline to trzeba prosić o zdj nalepki w bagażniku czyż nie? Przecież widać na fotkach, że S-line wewn jest s-line wewnetrzny takiego szukam poprosilem o zdjecie wlepny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się