Skocz do zawartości
IGNOROWANY

B6 DIVISION


Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 86 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • jozek726

    5807

  • Wandej

    4734

  • wladi

    3818

  • kaju

    3324

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Dziewczęta, 19/9J/ET30 opona 225/35 będzie git bez darcia jak zglebie? :whistling:

Kwestia co chcesz osiągnąć, naciąg? chcesz chronić rant? gleba typu gwint? sportowe sprężyny -30?

Opublikowano
Witam:hi: Ten zderzak AUDI A4 S-LINE 8E5 04 -07 TYŁ TYLNI TYLNY ZDERZAK (4047551695) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. to jest od b6 sedan/avant czy b7 sedan/avant? Na s line też mi nie wygląda.... Podpowie ktoś?

B7

Kaju ta fela będzie z przodu trochę wystawać:kwasny:

zobacze po poludnio u ucha jak to wygląda, ale i tak już pp zawodach, mialywjeżdżac ostatecznie felgi z exeo, ale trafiły się fajne 19 to zaklepałem :wink:

---------- Post dopisany at 06:55 ---------- Poprzedni post napisany at 06:53 ----------

Dziewczęta, 19/9J/ET30 opona 225/35 będzie git bez darcia jak zglebie? :whistling:

Kwestia co chcesz osiągnąć, naciąg? chcesz chronić rant? gleba typu gwint? sportowe sprężyny -30?

Tomku, gwint na 100%, chce glebe ale też taką, żebym mógł spokojnie latać po 160 a nawet i 200 na autostradach. Nie wiem

czy kojarzysz moje B5, to mniej więcej też taki efekt chce osiągnąć.

Opublikowano

Dzis wymiana na letnie, prostowanie jednej feli i ocenimy czy jest roznica w gumach 18" pomiedzy run flat a zwyklymi.

Opublikowano
Witam:hi: Ten zderzak AUDI A4 S-LINE 8E5 04 -07 TYŁ TYLNI TYLNY ZDERZAK (4047551695) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. to jest od b6 sedan/avant czy b7 sedan/avant? Na s line też mi nie wygląda.... Podpowie ktoś?

B7

Kaju ta fela będzie z przodu trochę wystawać:kwasny:

Bardziej z tyłu niż z przodu, na glebie zrobi się negatyw i się schowa.

Opublikowano
Dziewczęta, 19/9J/ET30 opona 225/35 będzie git bez darcia jak zglebie? :whistling:

Kwestia co chcesz osiągnąć, naciąg? chcesz chronić rant? gleba typu gwint? sportowe sprężyny -30?

Tomku, gwint na 100%, chce glebe ale też taką, żebym mógł spokojnie latać po 160 a nawet i 200 na autostradach. Nie wiem

czy kojarzysz moje B5, to mniej więcej też taki efekt chce osiągnąć.

Autostrady są w PL w miarę równe, więc ja mojego hebla nawet do 240 rozpędzam :decayed: przy feldze 19x9 et30 to max 225/35 a optymalnie 215/35 jak chcesz zejść nisko i mieć całe błotniki :wink:

Opublikowano

b5 do 230 bujałem ale na 18/8,5 i 225, a tutaj chce mieć całe błotniki, dopuszczalny minimalny naciąg i niskie zejście, jak przy ostrej zmianie pasa przytrze to jestem w stanie to zaakceptować :grin:

Opublikowano
b5 do 230 bujałem ale na 18/8,5 i 225, a tutaj chce mieć całe błotniki, dopuszczalny minimalny naciąg i niskie zejście, jak przy ostrej zmianie pasa przytrze to jestem w stanie to zaakceptować :grin:

To wrzuć stabilizatory z RS i przy ostrej zmianie pasa nie będzie bujać :wink:

Opublikowano
b5 do 230 bujałem ale na 18/8,5 i 225, a tutaj chce mieć całe błotniki, dopuszczalny minimalny naciąg i niskie zejście, jak przy ostrej zmianie pasa przytrze to jestem w stanie to zaakceptować :grin:

To wrzuć stabilizatory z RS i przy ostrej zmianie pasa nie będzie bujać :wink:

na multitronicu i z zdechłymi 155ps już tak nie poszaleje jak na ~190ps i manualu :wink: lazy mode = ON :grin:

Opublikowano
b5 do 230 bujałem ale na 18/8,5 i 225, a tutaj chce mieć całe błotniki, dopuszczalny minimalny naciąg i niskie zejście, jak przy ostrej zmianie pasa przytrze to jestem w stanie to zaakceptować :grin:

To wrzuć stabilizatory z RS i przy ostrej zmianie pasa nie będzie bujać :wink:

na multitronicu i z zdechłymi 155ps już tak nie poszaleje jak na ~190ps i manualu :wink: lazy mode = ON :grin:

:decayed:

Opublikowano
:siema: Artur paczka wczoraj poszła:wink:

spoko...reszta to co w sreberko to się od poniedziałku będzie szykowało :wink:

Opublikowano

Panowie jak by ktoś gdzieś słyszał o soczewkach do Bi USA to ja chętnie kupię lub zamienię z B8 :wink:

Opublikowano
podejrzewam ze kupiłes nieori zarniki i stad ten cały ambaras z przetwornicami :kwasny: te 12 pinowe sa ciut odporniejsze na nieori

zarniki

Żarniki kupiłem od naszego klubowicza :) także raczej są ori. Ponadto rozbierałem go i wszystko sie sprawdza - 100% ori.

Opublikowano
b5 do 230 bujałem ale na 18/8,5 i 225, a tutaj chce mieć całe błotniki, dopuszczalny minimalny naciąg i niskie zejście, jak przy ostrej zmianie pasa przytrze to jestem w stanie to zaakceptować :grin:

To wrzuć stabilizatory z RS i przy ostrej zmianie pasa nie będzie bujać :wink:

gdzieś tu na forum była debata że pogłębiają podsterownośc:whistling: prawda to?

---------- Post dopisany at 11:23 ---------- Poprzedni post napisany at 11:21 ----------

10151863_687981511266193_2088679084_n.jpg

:shock3:

Opublikowano
srberko w sedanie robi robote :slina::slina::slina:

Tylko jaki felunek:decayed: Nie wiem czy to 19` czy 20`:decayed:

Opublikowano

Srebereczko jest git nie widac tak szybko kurzu na karoserii :D8u9ejase.jpg a dzis letni felunek powroci i bydzie zew sline na full

Opublikowano
b5 do 230 bujałem ale na 18/8,5 i 225, a tutaj chce mieć całe błotniki, dopuszczalny minimalny naciąg i niskie zejście, jak przy ostrej zmianie pasa przytrze to jestem w stanie to zaakceptować :grin:

To wrzuć stabilizatory z RS i przy ostrej zmianie pasa nie będzie bujać :wink:

gdzieś tu na forum była debata że pogłębiają podsterownośc:whistling: prawda to?

Owszem w V8 bo silnik jest ciężki i zbyt mocno z przodu. W R4 czegoś takiego nie zauważyłem, a mam już je zamontowane z 3-4lata i nigdy mi przód auta nie uciekł chyba że na lodzie/śniegu podczas hamowania.

Opublikowano
b5 do 230 bujałem ale na 18/8,5 i 225, a tutaj chce mieć całe błotniki, dopuszczalny minimalny naciąg i niskie zejście, jak przy ostrej zmianie pasa przytrze to jestem w stanie to zaakceptować :grin:

To wrzuć stabilizatory z RS i przy ostrej zmianie pasa nie będzie bujać :wink:

gdzieś tu na forum była debata że pogłębiają podsterownośc:whistling: prawda to?

Owszem w V8 bo silnik jest ciężki i zbyt mocno z przodu. W R4 czegoś takiego nie zauważyłem, a mam już je zamontowane z 3-4lata i nigdy mi przód auta nie uciekł chyba że na lodzie/śniegu podczas hamowania.

P+T masz? Ciężko znaleźć te rodzynki:kwasny:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...