H4mm3R Opublikowano 5 Kwietnia 2014 Opublikowano 5 Kwietnia 2014 Dziewczęta, 19/9J/ET30 opona 225/35 będzie git bez darcia jak zglebie? Kwestia co chcesz osiągnąć, naciąg? chcesz chronić rant? gleba typu gwint? sportowe sprężyny -30?
kaju Opublikowano 5 Kwietnia 2014 Opublikowano 5 Kwietnia 2014 Witam:hi: Ten zderzak AUDI A4 S-LINE 8E5 04 -07 TYŁ TYLNI TYLNY ZDERZAK (4047551695) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. to jest od b6 sedan/avant czy b7 sedan/avant? Na s line też mi nie wygląda.... Podpowie ktoś? B7 Kaju ta fela będzie z przodu trochę wystawać zobacze po poludnio u ucha jak to wygląda, ale i tak już pp zawodach, mialywjeżdżac ostatecznie felgi z exeo, ale trafiły się fajne 19 to zaklepałem ---------- Post dopisany at 06:55 ---------- Poprzedni post napisany at 06:53 ---------- Dziewczęta, 19/9J/ET30 opona 225/35 będzie git bez darcia jak zglebie? Kwestia co chcesz osiągnąć, naciąg? chcesz chronić rant? gleba typu gwint? sportowe sprężyny -30? Tomku, gwint na 100%, chce glebe ale też taką, żebym mógł spokojnie latać po 160 a nawet i 200 na autostradach. Nie wiem czy kojarzysz moje B5, to mniej więcej też taki efekt chce osiągnąć.
serfin Opublikowano 5 Kwietnia 2014 Opublikowano 5 Kwietnia 2014 Dzis wymiana na letnie, prostowanie jednej feli i ocenimy czy jest roznica w gumach 18" pomiedzy run flat a zwyklymi.
H4mm3R Opublikowano 5 Kwietnia 2014 Opublikowano 5 Kwietnia 2014 Witam:hi: Ten zderzak AUDI A4 S-LINE 8E5 04 -07 TYŁ TYLNI TYLNY ZDERZAK (4047551695) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. to jest od b6 sedan/avant czy b7 sedan/avant? Na s line też mi nie wygląda.... Podpowie ktoś? B7 Kaju ta fela będzie z przodu trochę wystawać Bardziej z tyłu niż z przodu, na glebie zrobi się negatyw i się schowa.
Wojtek_A4 Opublikowano 5 Kwietnia 2014 Opublikowano 5 Kwietnia 2014 Na bogato...pimp my ride:grin:Audi A4 B6 avant czerwone skóry kpl z boczkami (4124468231) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje.
H4mm3R Opublikowano 5 Kwietnia 2014 Opublikowano 5 Kwietnia 2014 Dziewczęta, 19/9J/ET30 opona 225/35 będzie git bez darcia jak zglebie? Kwestia co chcesz osiągnąć, naciąg? chcesz chronić rant? gleba typu gwint? sportowe sprężyny -30? Tomku, gwint na 100%, chce glebe ale też taką, żebym mógł spokojnie latać po 160 a nawet i 200 na autostradach. Nie wiem czy kojarzysz moje B5, to mniej więcej też taki efekt chce osiągnąć. Autostrady są w PL w miarę równe, więc ja mojego hebla nawet do 240 rozpędzam przy feldze 19x9 et30 to max 225/35 a optymalnie 215/35 jak chcesz zejść nisko i mieć całe błotniki
kaju Opublikowano 5 Kwietnia 2014 Opublikowano 5 Kwietnia 2014 b5 do 230 bujałem ale na 18/8,5 i 225, a tutaj chce mieć całe błotniki, dopuszczalny minimalny naciąg i niskie zejście, jak przy ostrej zmianie pasa przytrze to jestem w stanie to zaakceptować
H4mm3R Opublikowano 5 Kwietnia 2014 Opublikowano 5 Kwietnia 2014 b5 do 230 bujałem ale na 18/8,5 i 225, a tutaj chce mieć całe błotniki, dopuszczalny minimalny naciąg i niskie zejście, jak przy ostrej zmianie pasa przytrze to jestem w stanie to zaakceptować To wrzuć stabilizatory z RS i przy ostrej zmianie pasa nie będzie bujać
kaju Opublikowano 5 Kwietnia 2014 Opublikowano 5 Kwietnia 2014 b5 do 230 bujałem ale na 18/8,5 i 225, a tutaj chce mieć całe błotniki, dopuszczalny minimalny naciąg i niskie zejście, jak przy ostrej zmianie pasa przytrze to jestem w stanie to zaakceptować To wrzuć stabilizatory z RS i przy ostrej zmianie pasa nie będzie bujać na multitronicu i z zdechłymi 155ps już tak nie poszaleje jak na ~190ps i manualu lazy mode = ON
Wandej Opublikowano 5 Kwietnia 2014 Opublikowano 5 Kwietnia 2014 b5 do 230 bujałem ale na 18/8,5 i 225, a tutaj chce mieć całe błotniki, dopuszczalny minimalny naciąg i niskie zejście, jak przy ostrej zmianie pasa przytrze to jestem w stanie to zaakceptować To wrzuć stabilizatory z RS i przy ostrej zmianie pasa nie będzie bujać na multitronicu i z zdechłymi 155ps już tak nie poszaleje jak na ~190ps i manualu lazy mode = ON
Artur82 Opublikowano 5 Kwietnia 2014 Opublikowano 5 Kwietnia 2014 Artur paczka wczoraj poszła:wink: spoko...reszta to co w sreberko to się od poniedziałku będzie szykowało
Wąski Opublikowano 5 Kwietnia 2014 Opublikowano 5 Kwietnia 2014 Panowie jak by ktoś gdzieś słyszał o soczewkach do Bi USA to ja chętnie kupię lub zamienię z B8
Koles312 Opublikowano 5 Kwietnia 2014 Opublikowano 5 Kwietnia 2014 podejrzewam ze kupiłes nieori zarniki i stad ten cały ambaras z przetwornicami te 12 pinowe sa ciut odporniejsze na nieori zarniki Żarniki kupiłem od naszego klubowicza także raczej są ori. Ponadto rozbierałem go i wszystko sie sprawdza - 100% ori.
Wandej Opublikowano 5 Kwietnia 2014 Opublikowano 5 Kwietnia 2014 b5 do 230 bujałem ale na 18/8,5 i 225, a tutaj chce mieć całe błotniki, dopuszczalny minimalny naciąg i niskie zejście, jak przy ostrej zmianie pasa przytrze to jestem w stanie to zaakceptować To wrzuć stabilizatory z RS i przy ostrej zmianie pasa nie będzie bujać gdzieś tu na forum była debata że pogłębiają podsterownośc:whistling: prawda to? ---------- Post dopisany at 11:23 ---------- Poprzedni post napisany at 11:21 ----------
Wandej Opublikowano 5 Kwietnia 2014 Opublikowano 5 Kwietnia 2014 srberko w sedanie robi robote :slina: Tylko jaki felunek:decayed: Nie wiem czy to 19` czy 20`
serfin Opublikowano 5 Kwietnia 2014 Opublikowano 5 Kwietnia 2014 Srebereczko jest git nie widac tak szybko kurzu na karoserii a dzis letni felunek powroci i bydzie zew sline na full
H4mm3R Opublikowano 5 Kwietnia 2014 Opublikowano 5 Kwietnia 2014 b5 do 230 bujałem ale na 18/8,5 i 225, a tutaj chce mieć całe błotniki, dopuszczalny minimalny naciąg i niskie zejście, jak przy ostrej zmianie pasa przytrze to jestem w stanie to zaakceptować To wrzuć stabilizatory z RS i przy ostrej zmianie pasa nie będzie bujać gdzieś tu na forum była debata że pogłębiają podsterownośc:whistling: prawda to? Owszem w V8 bo silnik jest ciężki i zbyt mocno z przodu. W R4 czegoś takiego nie zauważyłem, a mam już je zamontowane z 3-4lata i nigdy mi przód auta nie uciekł chyba że na lodzie/śniegu podczas hamowania.
Wandej Opublikowano 5 Kwietnia 2014 Opublikowano 5 Kwietnia 2014 b5 do 230 bujałem ale na 18/8,5 i 225, a tutaj chce mieć całe błotniki, dopuszczalny minimalny naciąg i niskie zejście, jak przy ostrej zmianie pasa przytrze to jestem w stanie to zaakceptować To wrzuć stabilizatory z RS i przy ostrej zmianie pasa nie będzie bujać gdzieś tu na forum była debata że pogłębiają podsterownośc:whistling: prawda to? Owszem w V8 bo silnik jest ciężki i zbyt mocno z przodu. W R4 czegoś takiego nie zauważyłem, a mam już je zamontowane z 3-4lata i nigdy mi przód auta nie uciekł chyba że na lodzie/śniegu podczas hamowania. P+T masz? Ciężko znaleźć te rodzynki:kwasny:
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się