Skocz do zawartości
IGNOROWANY

B6 DIVISION


Nosb

Rekomendowane odpowiedzi

Generalnie b6 za 30k to już za dużo jak za ten model jo chyba se jakąś igła igła nie mówię tu o wyrezanych autach jakich u nas jest kilka. Jakbym miał dac 30 za b6 dozbieralbym 5-6 i kupił b7. Nawet golasa. Ale młodsze auto. .

tylko to jest Q i S-line z końca produkcji. Cena akurat mi się wydaje. Brać VIN i sprawdzać.

No w sumie może i tak jak będzie wszystko siiii to zabierać diabła:wink:

---------- Post dopisany at 22:20 ---------- Poprzedni post napisany at 22:19 ----------

To ja mojego jutro za 35K wystawiam :naughty::decayed:

ZA inwalide 35k?:doh::decayed:

Jak B7 to tylko 2.0TFSI i w quattro. Ale taki to sporo ponad 4dyszki:kwasny:

A Wy tylko te dyzle i dyzle:decayed:

Nie wiem o co chodzi ale ja Swoje B7 2.0TFSI Q MANUAL!!! s-line sprzedam za 39:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 86.1 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • jozek726

    5819

  • Wandej

    4740

  • wladi

    3820

  • kaju

    3330

Top użytkownicy w tym temacie

Generalnie b6 za 30k to już za dużo jak za ten model jo chyba se jakąś igła igła nie mówię tu o wyrezanych autach jakich u nas jest kilka. Jakbym miał dac 30 za b6 dozbieralbym 5-6 i kupił b7. Nawet golasa. Ale młodsze auto. .

tylko to jest Q i S-line z końca produkcji. Cena akurat mi się wydaje. Brać VIN i sprawdzać.

No w sumie może i tak jak będzie wszystko siiii to zabierać diabła:wink:

---------- Post dopisany at 22:20 ---------- Poprzedni post napisany at 22:19 ----------

To ja mojego jutro za 35K wystawiam :naughty::decayed:

ZA inwalide 35k?:doh::decayed:

Jak B7 to tylko 2.0TFSI i w quattro. Ale taki to sporo ponad 4dyszki:kwasny:

A Wy tylko te dyzle i dyzle:decayed:

Nie wiem o co chodzi ale ja Swoje B7 2.0TFSI Q MANUAL!!! s-line sprzedam za 39:)

Karol ale Twój jest Europa czy angol?? Bo B6 miałeś przekładaną tak? Kurfa jakbym miał luźne 39k to już bym wsiadał w autobus do Kielc:kox:

Dużo ta Twoja pali?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kiedyś angol. :)

na trasie z łodzi 6.9l Panie piekności. .

Kurfa idealne zestawienie jak dla mnie:jerk: Sedan , 2.0T , quattro, manual:jerk::jerk:

A nie jakieś tam tedejjii:decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dokładnie. :)

Kupując go zupełnie nie znałem tego silnika. ale jakos tak szału NIMA ... a niby 200KM

mam 2 BYKI w sterowniku ECU na dniach wezme się za to to może odżyje bo coś nie idzie od dołu a dopiero tak 3000

ale mimo wszystko 230km/h wyciąga i do 100 mam wydaje mi się że nie więcej niż 8s.

6biegów manual na trasie mega oszczędny :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dokładnie. :)

Kupując go zupełnie nie znałem tego silnika. ale jakos tak szału NIMA ... a niby 200KM

mam 2 BYKI w sterowniku ECU na dniach wezme się za to to może odżyje bo coś nie idzie od dołu a dopiero tak 3000

ale mimo wszystko 230km/h wyciąga i do 100 mam wydaje mi się że nie więcej niż 8s.

6biegów manual na trasie mega oszczędny :)

Wkurfiał bym kumpla co ma 530i:kox: Jak trafie w lotka albo potknę się o 30k zł to się odezwę:good:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dokładnie. :)

Kupując go zupełnie nie znałem tego silnika. ale jakos tak szału NIMA ... a niby 200KM

mam 2 BYKI w sterowniku ECU na dniach wezme się za to to może odżyje bo coś nie idzie od dołu a dopiero tak 3000

ale mimo wszystko 230km/h wyciąga i do 100 mam wydaje mi się że nie więcej niż 8s.

6biegów manual na trasie mega oszczędny :)

A4 B5 1.8T 150KM 240km/h jechałem i 8,3 do setki więc szału nie ma przy tych 200KM :kwasny: a kasa dużo większa, jakbym zdążył program zrobić również byłoby około 200KM a wtedy :kox: ale B7 pewnie cięższe :decayed:

---------- Post dopisany at 23:03 ---------- Poprzedni post napisany at 23:01 ----------

W B6 BEX 190KM od Sevesa 260km/h nagina, coś musisz mieć nie tak :kwasny:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jaz naprawie zawór DV i zrobię na TIP top możemy stawać na kreskę:) bez wachania. :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dokładnie. :)

Kupując go zupełnie nie znałem tego silnika. ale jakos tak szału NIMA ... a niby 200KM

mam 2 BYKI w sterowniku ECU na dniach wezme się za to to może odżyje bo coś nie idzie od dołu a dopiero tak 3000

ale mimo wszystko 230km/h wyciąga i do 100 mam wydaje mi się że nie więcej niż 8s.

6biegów manual na trasie mega oszczędny :)

Wkurfiał bym kumpla co ma 530i:kox: Jak trafie w lotka albo potknę się o 30k zł to się odezwę:good:

tymi osiągami raczej byś tej 530i nie powkurwiał:wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jaz naprawie zawór DV i zrobię na TIP top możemy stawać na kreskę:) bez wachania. :D

Dlatego mówię że masz coś nie tak, powinno Ci to lepiej iść :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

generalnie to sądzę że cały szkopuł w tym że trzeba by sprawdzić wszystkie pierdoły. Sądzę też że moje poprzednie B6 1.8T w ośce szło równie dobrze szło

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Idąc tym tokiem to S4 b5 i koniec. Spalanie wielkie ale startu nikt nie ma.

Tu jest seria 200 i oszczędna. W 1.8t spokojnie jadąc mniej już 9.5-10 nie zejdziesz mówię o Q b6oczywiście

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dokładnie. :)

Kupując go zupełnie nie znałem tego silnika. ale jakos tak szału NIMA ... a niby 200KM

mam 2 BYKI w sterowniku ECU na dniach wezme się za to to może odżyje bo coś nie idzie od dołu a dopiero tak 3000

ale mimo wszystko 230km/h wyciąga i do 100 mam wydaje mi się że nie więcej niż 8s.

6biegów manual na trasie mega oszczędny :)

Wkurfiał bym kumpla co ma 530i:kox: Jak trafie w lotka albo potknę się o 30k zł to się odezwę:good:

tymi osiągami raczej byś tej 530i nie powkurwiał:wink:

Ale po programie + jakis downpipe i TIP już tak:kox: Pojeździłem trochę tą jego 530i i fajnie się lata z R6 i tylnym napędem:jerk:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Idąc tym tokiem to S4 b5 i koniec. Spalanie wielkie ale startu nikt nie ma.

Tu jest seria 200 i oszczędna. W 1.8t spokojnie jadąc mniej już 9.5-10 nie zejdziesz mówię o Q b6oczywiście

Mając 200 kucy pod nogą to jak tu oszczędzać :wink: mi by paliła jak nic 13-15 :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to fajkt. na początku to strzał ze sprzegla na kazdych swiatlach byl.

---------- Post dopisany at 23:19 ---------- Poprzedni post napisany at 23:18 ----------

to powiedz mi jak jezdzic RS4 4.2 fsi

---------- Post dopisany at 23:20 ---------- Poprzedni post napisany at 23:19 ----------

a do tego np. kup nowe tarcze ham.

Nosb mówił mi ile kosztują, nie potrafie teraz przytoczyc ile tysięcy ale DUŻO...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to powiedz mi jak jezdzic RS4 4.2 fsi

---------- Post dopisany at 23:20 ---------- Poprzedni post napisany at 23:19 ----------

a do tego np. kup nowe tarcze ham.

jak ktoś już ma rs4 to ma to w pupie, czy pali mu 10 czy 20 :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nosbiak tez mowil mi o S6 ktore robil u siebie. 5.2fsi. na facebuku ma fotki

na trasie palil 10l.

fajnie,. tylko ciekawe ile w miscie :D 20 minimum

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...