michcio1985 Opublikowano 23 Października 2010 Opublikowano 23 Października 2010 witam,temat był wałkowany,czytałem niemal wszystkie wątki na ten temat na forum ale jednoznacznej odpowiedzi co do przyczyn nie znalazłem.albo temat sie urywał albo "tata a marcin powiedział" otóż : nie mam porównania z inny autem z ABS a nigdy nie zwracałem uwagi na prace pedału na postoju.wczoraj zaczeły mi mrugać na czerwono ostrzeżenia o braku płynu w zbiorniczku,pierwsze co zrobiłem to wcisnęłem pedał,wydał mi sie dziwnie miękki.pierwsza myśl: WYCIEK,posprawdzałem na kanale wszystkie zaciski i przewody(są bdb stanie),okolice serwa i pompy ABS. i nic wszędzie suchutko.(przez ścianki zbiorniczka nie widać ile jest płynu).kupiłem płyn na dolewke DOT4.weszło może z 70ml(także zapowietrzenie przez serwo odpada).kontrolki mrugać przestały,ale pozostał feler z pedałem...... -przy włączonym silniku jak nacisne to wejdzie kilka cm,aż do lekkiego oporu.cisnąc nadal opór zostaje przełamany i wolnym jednostajnym ruchem opada mniej więcej do 2/3 swego zakresu, -na zgaszonym silniku pedał robi sie jak skała już po drugim naciśnięciu, -przy wciśniętym jak odpalam ładnie odpuszcza za każdym razem, -nie twardnieje podczas pracy silnika, -auto hamuje raczej dobrze,nie trzeba mocno cisnąć żeby skutecznie zahamować (pisze raczej bo nie mam porównania) -pompa ABS działa, moje pytanie czy to norma w b6? w b3 bez abs wpadający pedał zawsze oznaczał wyciek lub zapowietrzenie,a tu sam już nie wiem prosze o konkretne odpowiedzi osób które już ten temat przerabiały w swoich maszynkach,beż zbędnego gdybania i wodolejstwa dziękuje
zbijar5 Opublikowano 23 Października 2010 Opublikowano 23 Października 2010 Witam,w b5 mam podobnie.Jednak przy hamowaniu podczas jazdy są b.skuteczne.
michcio1985 Opublikowano 23 Października 2010 Autor Opublikowano 23 Października 2010 hmmm..miło mi to słyszeć
czesia Opublikowano 23 Października 2010 Opublikowano 23 Października 2010 Kolego w dieslach to normalne,jak będziesz na postoju trzymał cały czas wciśnięty hamulec to będzie on pomału wpadał jest to związane z pracą pompy podciśnienia (vacum).
Dev Opublikowano 26 Października 2010 Opublikowano 26 Października 2010 witam,temat był wałkowany,czytałem niemal wszystkie wątki na ten temat na forum ale jednoznacznej odpowiedzi co do przyczyn nie znalazłem.albo temat sie urywał albo "tata a marcin powiedział" otóż : nie mam porównania z inny autem z ABS a nigdy nie zwracałem uwagi na prace pedału na postoju.wczoraj zaczeły mi mrugać na czerwono ostrzeżenia o braku płynu w zbiorniczku,pierwsze co zrobiłem to wcisnęłem pedał,wydał mi sie dziwnie miękki.pierwsza myśl: WYCIEK,posprawdzałem na kanale wszystkie zaciski i przewody(są bdb stanie),okolice serwa i pompy ABS. i nic wszędzie suchutko.(przez ścianki zbiorniczka nie widać ile jest płynu).kupiłem płyn na dolewke DOT4.weszło może z 70ml(także zapowietrzenie przez serwo odpada).kontrolki mrugać przestały,ale pozostał feler z pedałem...... -przy włączonym silniku jak nacisne to wejdzie kilka cm,aż do lekkiego oporu.cisnąc nadal opór zostaje przełamany i wolnym jednostajnym ruchem opada mniej więcej do 2/3 swego zakresu, -na zgaszonym silniku pedał robi sie jak skała już po drugim naciśnięciu, -przy wciśniętym jak odpalam ładnie odpuszcza za każdym razem, -nie twardnieje podczas pracy silnika, -auto hamuje raczej dobrze,nie trzeba mocno cisnąć żeby skutecznie zahamować (pisze raczej bo nie mam porównania) -pompa ABS działa, moje pytanie czy to norma w b6? w b3 bez abs wpadający pedał zawsze oznaczał wyciek lub zapowietrzenie,a tu sam już nie wiem prosze o konkretne odpowiedzi osób które już ten temat przerabiały w swoich maszynkach,beż zbędnego gdybania i wodolejstwa dziękuje kiedy ostatnio zmieniales plyn? Przyda sie odpowietrzenie ukladu przy pomocy VAG-a
michcio1985 Opublikowano 26 Października 2010 Autor Opublikowano 26 Października 2010 mysle nad tym,nie wiem ile ma płyn ale na bank grubo ponad dwa lata
rosek89 Opublikowano 23 Listopada 2010 Opublikowano 23 Listopada 2010 jeś masz stary płyn być może sie nawodnił to znaczy płyn hamulcowy jest higroskopijny czyli chłonie wodę z otoczenia. w tym wypadku przy częstym używaniu hamulca istnieje możliwość zagotowania płynu. woda obniża jego temp. wrzenia (powstaja bombelki które są sprężliwe)i to powoduje że on wpada. dlatego płyn powinno sie wymieniać a nie dolewać bo woda zawsze gromadzi sie blisko zacisków a tam jest wysoka temp. w twoim przypadku być moze puszcza pompa i należało by ją przeglądnąć
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się