Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFN] błędy vag


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam jestem nowy na forum. Mam pytanie jak wyeliminować błąd :

553 Przepływomierz masowy powietrza-G70

przerwa lub zwarcie do masy

dodam że przepływomierz jest nowy. Z góry dzięki za odpowiedz

Opublikowano

Witam jestem nowy na forum. Mam pytanie jak wyeliminować błąd :

553 Przepływomierz masowy powietrza-G70

przerwa lub zwarcie do masy

dodam że przepływomierz jest nowy. Z góry dzięki za odpowiedz

blad nie da sie skasowac ... ?

czy przepływomierz jest oryginalny ?

zrob logi z 003 i 008 zobaczymy czy jest sprawny ...

Opublikowano

błąd sie kasuje ale po tygodniu to samo (a samochód nie ma takiego odejścia jak powinien, szczególnie na 1 biegu - tak jak by za pózno wchodził na obroty bo na następnych biegach jest chyba ok (od niedawna mam audi w dieslu) Może to kąt wtrysku lub zła mieszanka

dzięki panowie a weekend sprawdzę te logi

(stacjonarnie też zrobie te logi ?, bo nie mam narazie możliwości zrobić dynamicznych)

Opublikowano

stacjonarnie też zrobie te logi

przepływomierza w Twoim silniku nie...

Opublikowano

Czy jest oryginalna ta przeplywka?

Opublikowano

Przepływka jest zamiennikiem ale przecież przez jakiś czas powinna chodzić normalnie.

do pre_pl - nic mądrzejszego nie przyszło ci do głowy ?

Opublikowano

Przepływka jest zamiennikiem ale przecież przez jakiś czas powinna chodzić normalnie.

do pre_pl - nic mądrzejszego nie przyszło ci do głowy ?

Napisal ci wyraznie ze tylko dynamicznymi to zrobisz!! A poki jestes swiezy to sie odzywaj do ludzi z kultura :)

Zrob logi dynamiczne z grup 000,003,008,010 i 011 i bedzie wiadomo.

A jak kasujesz blad to silnik gasnie czy po prostu sie kasuje blad??

a jak odepniesz przeplywke to jak sie auto sprawuje ??

Opublikowano

Panowie czy dobrze myślę widać że kąt wtrysku do zmiany

(na bloku 0 druga pozycja wynosi 89, pomiar przy nagrzanym silniku, pomiar Basic)

-czy samym vagiem zmienię czy pompę musze ruszyć

A co do Waszych pytań to :

- silnik nie gaśnie gdy kasuje błąd

- a jak odepnę przepływkę to muł na maxa (czyli przepływka ok)

Opublikowano

Panowie czy dobrze myślę widać że kąt wtrysku do zmiany

(na bloku 0 druga pozycja wynosi 89, pomiar przy nagrzanym silniku, pomiar Basic)

-czy samym vagiem zmienię czy pompę musze ruszyć

Ma być 49-54. Trzeba ruszać pompą. Tu masz jak to zrobić:

http://www.a4-klub.pl/smf/index.php/topic,10913.0.html

Opublikowano

Przeplywki nie oryginalne moga bys nowe nie sprawne.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...