luk2 Opublikowano 4 Października 2007 Opublikowano 4 Października 2007 Witam jestem nowy na forum. Mam pytanie jak wyeliminować błąd : 553 Przepływomierz masowy powietrza-G70 przerwa lub zwarcie do masy dodam że przepływomierz jest nowy. Z góry dzięki za odpowiedz
baskecior Opublikowano 4 Października 2007 Opublikowano 4 Października 2007 Sprawdź bezpiecznik przepływomierza.
spanky Opublikowano 5 Października 2007 Opublikowano 5 Października 2007 Witam jestem nowy na forum. Mam pytanie jak wyeliminować błąd : 553 Przepływomierz masowy powietrza-G70 przerwa lub zwarcie do masy dodam że przepływomierz jest nowy. Z góry dzięki za odpowiedz blad nie da sie skasowac ... ? czy przepływomierz jest oryginalny ? zrob logi z 003 i 008 zobaczymy czy jest sprawny ...
luk2 Opublikowano 5 Października 2007 Autor Opublikowano 5 Października 2007 błąd sie kasuje ale po tygodniu to samo (a samochód nie ma takiego odejścia jak powinien, szczególnie na 1 biegu - tak jak by za pózno wchodził na obroty bo na następnych biegach jest chyba ok (od niedawna mam audi w dieslu) Może to kąt wtrysku lub zła mieszanka dzięki panowie a weekend sprawdzę te logi (stacjonarnie też zrobie te logi ?, bo nie mam narazie możliwości zrobić dynamicznych)
pre_pl Opublikowano 5 Października 2007 Opublikowano 5 Października 2007 stacjonarnie też zrobie te logi przepływomierza w Twoim silniku nie...
marewel Opublikowano 5 Października 2007 Opublikowano 5 Października 2007 Czy jest oryginalna ta przeplywka?
luk2 Opublikowano 6 Października 2007 Autor Opublikowano 6 Października 2007 Przepływka jest zamiennikiem ale przecież przez jakiś czas powinna chodzić normalnie. do pre_pl - nic mądrzejszego nie przyszło ci do głowy ?
Mad_MAX Opublikowano 7 Października 2007 Opublikowano 7 Października 2007 Przepływka jest zamiennikiem ale przecież przez jakiś czas powinna chodzić normalnie. do pre_pl - nic mądrzejszego nie przyszło ci do głowy ? Napisal ci wyraznie ze tylko dynamicznymi to zrobisz!! A poki jestes swiezy to sie odzywaj do ludzi z kultura Zrob logi dynamiczne z grup 000,003,008,010 i 011 i bedzie wiadomo. A jak kasujesz blad to silnik gasnie czy po prostu sie kasuje blad?? a jak odepniesz przeplywke to jak sie auto sprawuje ??
luk2 Opublikowano 10 Października 2007 Autor Opublikowano 10 Października 2007 Panowie czy dobrze myślę widać że kąt wtrysku do zmiany (na bloku 0 druga pozycja wynosi 89, pomiar przy nagrzanym silniku, pomiar Basic) -czy samym vagiem zmienię czy pompę musze ruszyć A co do Waszych pytań to : - silnik nie gaśnie gdy kasuje błąd - a jak odepnę przepływkę to muł na maxa (czyli przepływka ok)
grabalaba Opublikowano 10 Października 2007 Opublikowano 10 Października 2007 Panowie czy dobrze myślę widać że kąt wtrysku do zmiany (na bloku 0 druga pozycja wynosi 89, pomiar przy nagrzanym silniku, pomiar Basic) -czy samym vagiem zmienię czy pompę musze ruszyć Ma być 49-54. Trzeba ruszać pompą. Tu masz jak to zrobić: http://www.a4-klub.pl/smf/index.php/topic,10913.0.html
marewel Opublikowano 10 Października 2007 Opublikowano 10 Października 2007 Przeplywki nie oryginalne moga bys nowe nie sprawne.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się