maniek1983 Opublikowano 29 Października 2010 Opublikowano 29 Października 2010 Witam Panowie mam problem moje audi a4 1.9 tdi 90km po nocy odpala ale nie od strzala ale po 5 sekundach potem w ciagu dnia jest ok zarówno w dodatniej temperaturze jak i ujemnej. Dzis po nocy sprawdzilem akumulator i bylo tak: - akumulator mial 12,26v - po przekreceniu kluczyka spadlo na 10,20v i potem wzroslo do 11,90v (temperatura +8 stopni) - po uruchomieniu silnika juz ładowanie bylo na 14,80v silnik pochodzil 5 minut i go zgasilem odczekalem 10 minut i tak - akumulator mial 12,60v - po przekreceniu kluczyka akumulator mial 12,20v - i zaplil od strzala i ladownie bylo juz na 14,80v o co tu chodzi czy jest wszystko ok i szukac gdzie indziej czy te zachowanie akumulatora budzi watpliwosci???? Tylko jest tak po nocy ze nie chce zapalic od strzala dopiero po 5 sekundach potem juz jest ok moze stac nawet 8 godzin po pracy odpal ok Miał ktos tak???? Pozdrawim
nobile Opublikowano 29 Października 2010 Opublikowano 29 Października 2010 u mnie w 90KM passacie jest tak samo, po nocy kręci też dość długo a w dzień jak już raz go się uruchomi nawet połowy obrotu nie zrobi i już pali. Też podejrzewam akumulator bo jest już padaka.
maniek1983 Opublikowano 29 Października 2010 Autor Opublikowano 29 Października 2010 to wlasnie jest dziwne jak juz sie odpali to potem jest ok najgorszy jest pierwszy rozruch tragedia boje sie zimy bo w zime ten pierwszy rozruch jest najwaznieszy bende musal zrezygnowac z wymiany lozysk i zainwestowac w aku
vauxhall95 Opublikowano 29 Października 2010 Opublikowano 29 Października 2010 na moje oko to nie wina aku.Moze byc kat wtrysku,trzeba podlaczyc vaga
maniek1983 Opublikowano 29 Października 2010 Autor Opublikowano 29 Października 2010 aha kat wtrysku w sumie sie nie znam ale jesli kat wtrysku jesli jest zly to czemu ma problem tylko rano moim zdaniem powinien miec caly czas problem z odpalaniem ale jestem zielony i to tylko moje przemyslenia wiec slucham twojej rady i jeszcze dzis kubuje kabelek vag :rolleyes:Jak mialem vectre to wystarczył drucik do odczytania bledów a tu bez kompa nic nie zdzialam Dzieki wielie za RADE POZDRAWIM[br]Dopisany: 29 Październik 2010, 18:20_________________________________________________jeszcze jedno a co do znikającego pradu po nocy z 12.26v po przekreceniu kluczyka na 11,90v jest to normalne????
vauxhall95 Opublikowano 29 Października 2010 Opublikowano 29 Października 2010 aha kat wtrysku w sumie sie nie znam ale jesli kat wtrysku jesli jest zly to czemu ma problem tylko rano moim zdaniem powinien miec caly czas problem z odpalaniem ale jestem zielony i to tylko moje przemyslenia wiec slucham twojej rady i jeszcze dzis kubuje kabelek vag :rolleyes:Jak mialem vectre to wystarczył drucik do odczytania bledów a tu bez kompa nic nie zdzialam Dzieki wielie za RADE POZDRAWIM[br]Dopisany: 29 Październik 2010, 18:20_________________________________________________jeszcze jedno a co do znikającego pradu po nocy z 12.26v po przekreceniu kluczyka na 11,90v jest to normalne???? Oczywiscie w dieslach jest cos takiego jak swiece zarowe
maniek1983 Opublikowano 30 Października 2010 Autor Opublikowano 30 Października 2010 ok dzis kupuje kabel vag tylko który pomóżcie: http://moto.allegro.pl/kb1-kabel-interfejs-vag-com-409-1-vw-seat-audi-usb-i1292365890.html czy ten http://moto.allegro.pl/interfejs-vag-kkl-usb-vw-seat-audi-skoda-kurier24h-i1281773539.html
vauxhall95 Opublikowano 30 Października 2010 Opublikowano 30 Października 2010 Szczerze to kupowalbym od viakena.Ja na nie mowie tzw.piecdziesiatki-bo okolo tylu podlaczeniach siadaja.wejdz na strone viakena i tam kup jest ciut drozszy-ale lepszy.takich to mam z 20 popalonych w garazu
maniek1983 Opublikowano 30 Października 2010 Autor Opublikowano 30 Października 2010 aha dzieki za rade vauxhall95 dobrze wiedzieć zaraz zerkne[br]Dopisany: 30 Październik 2010, 11:41_________________________________________________zaglądalem do tego viakena i kabelek kosztuje 80zl i chyba go kupie jak radzisz vauxhall95 aha mam jeszcze jedno pytanie do ciebie bo bywam czasem w elblagu nawet dosc czesto i byla by mozliwosc wykonania takiej uslugi u ciebie ? tzn sprawdzeni blędów ewentualnie ustawienie tego kata wtrysku oczywiscie odplatnie [br]Dopisany: 30 Październik 2010, 12:30_________________________________________________a taki moze byc? http://moto.allegro.pl/interfejs-viaken-obd-1-2-vag-group-i1296928694.html
piotrsob1 Opublikowano 30 Października 2010 Opublikowano 30 Października 2010 Witam - po przekreceniu kluczyka spadlo na 10,20v i potem wzroslo do 11,90v (temperatura +8 stopni) Trochę mało jak na obciążenie tylko świeczkami i elektroniką , raczej aku na wykończeniu :gwizdanie: Poziom elektrolitu w normie ?
wampir Opublikowano 31 Października 2010 Opublikowano 31 Października 2010 Czy pomiar napięcia na wskaźniku w kabinie wystarczy żeby ocenić czy alternator i ladowanie jest OK? Mam ok 14,2
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się