Omenos Opublikowano 29 Października 2010 Opublikowano 29 Października 2010 Witam kolegów. Po wymianie termostatu jak odpowietrzyć układ?
Rafal-L Opublikowano 29 Października 2010 Opublikowano 29 Października 2010 Jak użyjesz opcji szukaj na pewno znajdziesz wiele na ten temat.
szczuraz Opublikowano 29 Października 2010 Opublikowano 29 Października 2010 nie trzeba używać wyszukiwarki , wystarczy wejść do FAQ
Labiel Opublikowano 30 Października 2010 Opublikowano 30 Października 2010 A ja wam powiem że płyn zalewałem do swojego ADR już z 10 razy (sporo się bawiłem w garażu ) i nigdy go nie odpowietrzałem, zawsze bardzo ładnie i bardzo szybko sam się odpowietrzył. Nie wiem czy akurat u mnie tak ładnie to wygląda (mam sekwencję więc pod układ chłodzenia podpięty jest jeszcze parownik więc wygląda to nieco inaczej niż serii) czy w pozostałych ADR też jak jest, ale na przykład w A80 B4 często występował problem z odpowietrzeniem.
huzio00 Opublikowano 30 Października 2010 Opublikowano 30 Października 2010 u mnie w AAH 2.8 V6 nie było tak kolorowo z odpowietrzeniem, nie ma zadnych zaworków do odpowietrzania, jest tylko mała dziurka na wężu na powrocie od nagrzewnicy, troszke trzeba było się namęczyć zeby wszysko było ok
Dev Opublikowano 30 Października 2010 Opublikowano 30 Października 2010 zalej plynem i zapal silnik, jak bedzie sie nagrzewal posciskaj wszystkie grube gumowe weze. Poczekaj az wlaczy sie wentylator. Pilnuj poziomu plynu podczas pracy silnika.
MASATO Opublikowano 31 Października 2010 Opublikowano 31 Października 2010 na podszybiu masz 2 gumowe rurki które lecą do nagrzewnicy , jedna z nich ma na górze małą dziurkę , zsuwasz lekko ten wąż z dziurką, wlewasz płyn do zbiorniczka wyrównawczego do momentu aż przez dziurkę przy tym wężu poleci płyn, nasuwasz ten wąż z dziurką dokręcasz opaskę i wszystko gra
Rafal-L Opublikowano 31 Października 2010 Opublikowano 31 Października 2010 Tylko do zbiorniczka nie wlewaj więcej płynu niż do Maxa. Sprawdzaj stan i jak spadnie to znowu do maxa i tak do skutku:D
jacek1971 Opublikowano 31 Października 2010 Opublikowano 31 Października 2010 Ja nie mam gazu i układ sam sobie poradził
roberts88 Opublikowano 1 Listopada 2010 Opublikowano 1 Listopada 2010 Hmm ja ostatnio wymieniłem termostat z wiadomych przyczyn oczywiście na ori i zalałem płynem G12 plus plus i temperatura podczas jazdy utrzymuje sie między 93 a 94 stopnie jak włącze ogrzewanie to mam 92 stopnie a w korku 95 stopni. Czy może być układ nieodpowietrzony czy trafłem na wadliwy temostat jak myślicie? Temperatura podawana jest z klimatronika z kanału 49 a na blacie cały czas mam 89 stopni i ani drgie i dodam że auto szybko się nagrzewa.
Gelooo Opublikowano 5 Listopada 2010 Opublikowano 5 Listopada 2010 tak jak wyzej w podszybiu 2 przewody od nagrzewnicy i cieplej bedzie w srodku
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się