abdul81 Opublikowano 15 Lipca 2011 Opublikowano 15 Lipca 2011 Buba... auto ma ponad 400 ps i z 1800 kg masy... Rozpedza sie sprawnie a te 312 mm co tam teraz mam to nawet na miano hamulcy nie zaslugują... 345 byly sporo lepsze ale w 300 konnej A4 i pewnie z 200 kg lzejszej... Generalnei duzo nie dolozylem wiec sie nie zastanawialem Zawsze moglem wlozyc 288 mm i nie rozpedzac sie no też tak myślałem że nie będę sie rozpędzał hehe a tu nagle sie kiedys droga skończyła :wallbash: hamulce dobry zakup
Buba Opublikowano 16 Lipca 2011 Opublikowano 16 Lipca 2011 Buba... auto ma ponad 400 ps i z 1800 kg masy... Rozpedza sie sprawnie a te 312 mm co tam teraz mam to nawet na miano hamulcy nie zaslugują... 345 byly sporo lepsze ale w 300 konnej A4 i pewnie z 200 kg lzejszej... Generalnei duzo nie dolozylem wiec sie nie zastanawialem Zawsze moglem wlozyc 288 mm i nie rozpedzac sie chodzilo mi o to czy prosiakowe 345 nie sa wystarczajaco wydolne w porownaniu do RS4 a nie porownywanie do 312
Dev Opublikowano 16 Lipca 2011 Opublikowano 16 Lipca 2011 prosiakowe zaciski ładnie wygladają na aucie i to ich jedyna zaleta są ciężkie i wypierd...alaja zawiechę ponadto nie ma do nich ciekawych klocków, chyba ze Pagid czy EBC mają, ale tego jeszcze nie sprawdziłem RS-owe zaciski sa lzejsze i mają zaje....bista zaletę kilka firm (Ferodo, EBC, Pagid) robia do nich Racingowe klocki i o to własnie w tym wszystkim chodzi Nosb wrzuc cene na priv, moze ja sie skuszę
Flyer Opublikowano 16 Lipca 2011 Opublikowano 16 Lipca 2011 prosiakowe zaciski ładnie wygladają na aucie i to ich jedyna zaleta szczerze - jak trzymalem je w reku, to nie byly ciezkie (bynajmniej nie bylo przepasci miedzy nimi, a 312/320, ktore mialem wczesniej) ... glowny ciezar to duze tarcze (345), zaciski przy nich to pikus.
DaReK-vw Opublikowano 16 Lipca 2011 Opublikowano 16 Lipca 2011 pozwolę sobie zacytować użytkownika LCQ "Hamulce z RS4 B5 przednie wylatują, wskakuje taki zestaw: - zaciski Brembo/Porsche 6 tłoczkowe z Porsche Cayenne Turbo - tarcze Zimmermann 345x30mm (Audi S4 B6) zważyłem hamulce z RS4 B5.... 21,5 kg.....komplet 43 kg!!!! masakra, czyli waga obciążenia przodu spadła o 10 kg" czyli zestaw porsche 10kg lżejszy
tymonA4 Opublikowano 17 Lipca 2011 Opublikowano 17 Lipca 2011 nosb tak myślę nie taniej było wziąć kredyt i kupić rs4 b7 a modzić w tedy byś musiał tylko kasę na raty
Tomasz Opublikowano 17 Lipca 2011 Opublikowano 17 Lipca 2011 nosb tak myślę nie taniej było wziąć kredyt i kupić rs4 b7 a modzić w tedy byś musiał tylko kasę na raty
Buba Opublikowano 17 Lipca 2011 Opublikowano 17 Lipca 2011 nosb tak myślę nie taniej było wziąć kredyt i kupić rs4 b7 a modzić w tedy byś musiał tylko kasę na raty
Brysio Opublikowano 17 Lipca 2011 Opublikowano 17 Lipca 2011 nosb tak myślę nie taniej było wziąć kredyt i kupić rs4 b7 a modzić w tedy byś musiał tylko kasę na raty
tymonA4 Opublikowano 17 Lipca 2011 Opublikowano 17 Lipca 2011 nosb tak myślę nie taniej było wziąć kredyt i kupić rs4 b7 a modzić w tedy byś musiał tylko kasę na raty a tobie o co chodzi czy tylko tak papugujesz po innych
Brysio Opublikowano 17 Lipca 2011 Opublikowano 17 Lipca 2011 nosb tak myślę nie taniej było wziąć kredyt i kupić rs4 b7 a modzić w tedy byś musiał tylko kasę na raty a tobie o co chodzi czy tylko tak papugujesz po innych masz racje papuguje jak bys znal ten watek tak dobrze jak ja nie pisalbys rzeczy o ktorych nie masz najmniejszego pojecia jesli bys sobie zadal trudu choc troche i przeczytal dlaczego rezanie rs4 a nie oi rs4 - o czym to byla juz wielokrotnie wzmianka - tez bys wiele sie dowiedzial
Nosb Opublikowano 17 Lipca 2011 Autor Opublikowano 17 Lipca 2011 Nie wiem czy auto na gotowo wyjdzie 40k + moja praca Mysle ze to jakies 3-4 razy mniej Pany kolor : aktalnie brane pod uwage to czarny , niebieski lub biala perla z nissana gt-r
tymonA4 Opublikowano 17 Lipca 2011 Opublikowano 17 Lipca 2011 toż o to mi chodziło ale nie chciałem wprost cie pytać chcesz powiedzieć że 20tys. tylko na mody wydasz
Nosb Opublikowano 17 Lipca 2011 Autor Opublikowano 17 Lipca 2011 nie no wiecej Auto kosztowalo 17k , sprzedalem silnik za 3,5 wiec 13,5 , silnik mialem 2,7T , sprzedalem po okazyjnym zakupie mojego z rs4 , wtedy jeszcze po tej zamiance zostalo mi 1,5k w kieszeni Itd itp... Generalnei nie jest tak ze siedze na d*pie i pobieram kase z konta na mody : tyle ile sie nakombinuje i nabiegam za tym wszystkim oraz przy niej napracuje to tylko ja wiem. Mialem sporo szczescia , wiekszosc czesci udaje sie kupic w bdb cenie i jakos to idzie. Ale kur$%a odmawiam sobie prawie wszystkiego zeby tą padaczke skonczyc
tymonA4 Opublikowano 17 Lipca 2011 Opublikowano 17 Lipca 2011 wieże ci chłopie to i na d*py ci pewnie brakuje ;(
Rekomendowane odpowiedzi