Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 ASJ] Konwersja na RS4 Swieze foty 157 & 173 & 192 :)


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Buba... auto ma ponad 400 ps i z 1800 kg masy... Rozpedza sie sprawnie a te 312 mm co tam teraz mam to nawet na miano hamulcy nie zaslugują... 345 byly sporo lepsze ale w 300 konnej A4 i pewnie z 200 kg lzejszej...

Generalnei duzo nie dolozylem wiec sie nie zastanawialem :decayed:

Zawsze moglem wlozyc 288 mm i nie rozpedzac sie :)

no też tak myślałem że nie będę sie rozpędzał hehe a tu nagle sie kiedys droga skończyła :wallbash: :wallbash:

hamulce dobry zakup :good:

  • Odpowiedzi 3.5 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Buba... auto ma ponad 400 ps i z 1800 kg masy... Rozpedza sie sprawnie a te 312 mm co tam teraz mam to nawet na miano hamulcy nie zaslugują... 345 byly sporo lepsze ale w 300 konnej A4 i pewnie z 200 kg lzejszej...

Generalnei duzo nie dolozylem wiec sie nie zastanawialem :decayed:

Zawsze moglem wlozyc 288 mm i nie rozpedzac sie :)

chodzilo mi o to czy prosiakowe 345 nie sa wystarczajaco wydolne w porownaniu do RS4 :mysli: a nie porownywanie do 312 :wink4:

Opublikowano

Na pewno nie są :)

Opublikowano

prosiakowe zaciski ładnie wygladają na aucie i to ich jedyna zaleta

są ciężkie i wypierd...alaja zawiechę

ponadto nie ma do nich ciekawych klocków, chyba ze Pagid czy EBC mają, ale tego jeszcze nie sprawdziłem

RS-owe zaciski sa lzejsze i mają zaje....bista zaletę

kilka firm (Ferodo, EBC, Pagid) robia do nich Racingowe klocki i o to własnie w tym wszystkim chodzi

Nosb wrzuc cene na priv, moze ja sie skuszę :wink4:

Opublikowano

prosiakowe zaciski ładnie wygladają na aucie i to ich jedyna zaleta

szczerze - jak trzymalem je w reku, to nie byly ciezkie (bynajmniej nie bylo przepasci miedzy nimi, a 312/320, ktore mialem wczesniej) ... glowny ciezar to duze tarcze (345), zaciski przy nich to pikus.

Opublikowano

pozwolę sobie zacytować użytkownika LCQ

"Hamulce z RS4 B5 przednie wylatują, wskakuje taki zestaw:

- zaciski Brembo/Porsche 6 tłoczkowe z Porsche Cayenne Turbo

- tarcze Zimmermann 345x30mm (Audi S4 B6)

zważyłem hamulce z RS4 B5.... 21,5 kg.....komplet 43 kg!!!! masakra, czyli waga obciążenia przodu spadła o 10 kg"

czyli zestaw porsche 10kg lżejszy ;)

Opublikowano

...ale Nosb ma zestaw z RS4 B7.

Opublikowano

nosb tak myślę nie taniej było wziąć kredyt i kupić rs4 b7 a modzić w tedy byś musiał tylko kasę na raty :mysli:

Opublikowano

nosb tak myślę nie taniej było wziąć kredyt i kupić rs4 b7 a modzić w tedy byś musiał tylko kasę na raty :mysli:

:polew::facepalm:

Opublikowano

2.7 ma dużo większy potencjał niż 4.2 ;)

Opublikowano

nosb tak myślę nie taniej było wziąć kredyt i kupić rs4 b7 a modzić w tedy byś musiał tylko kasę na raty :mysli:

:facepalm:

Opublikowano

nosb tak myślę nie taniej było wziąć kredyt i kupić rs4 b7 a modzić w tedy byś musiał tylko kasę na raty :mysli:

:facepalm:
Opublikowano

nosb tak myślę nie taniej było wziąć kredyt i kupić rs4 b7 a modzić w tedy byś musiał tylko kasę na raty :mysli:

:facepalm:

a tobie o co chodzi czy tylko tak papugujesz po innych

Opublikowano

nosb tak myślę nie taniej było wziąć kredyt i kupić rs4 b7 a modzić w tedy byś musiał tylko kasę na raty :mysli:

:facepalm:

a tobie o co chodzi czy tylko tak papugujesz po innych

masz racje papuguje :polew:

jak bys znal ten watek tak dobrze jak ja nie pisalbys rzeczy o ktorych nie masz najmniejszego pojecia

jesli bys sobie zadal trudu choc troche i przeczytal dlaczego rezanie rs4 a nie oi rs4 - o czym to byla juz wielokrotnie wzmianka - tez bys wiele sie dowiedzial

Opublikowano

:OMG::facepalm:

:) Nie wiem czy auto na gotowo wyjdzie 40k + moja praca :) Mysle ze to jakies 3-4 razy mniej :)

Pany kolor : aktalnie brane pod uwage to czarny , niebieski lub biala perla z nissana gt-r :)

Opublikowano

toż o to mi chodziło ale nie chciałem wprost cie pytać chcesz powiedzieć że 20tys. tylko na mody wydasz :blink:

Opublikowano

nie no wiecej :)

Auto kosztowalo 17k , sprzedalem silnik za 3,5 wiec 13,5 , silnik mialem 2,7T , sprzedalem po okazyjnym zakupie mojego z rs4 , wtedy jeszcze po tej zamiance zostalo mi 1,5k w kieszeni :) Itd itp... Generalnei nie jest tak ze siedze na d*pie i pobieram kase z konta na mody : tyle ile sie nakombinuje i nabiegam za tym wszystkim oraz przy niej napracuje to tylko ja wiem. Mialem sporo szczescia , wiekszosc czesci udaje sie kupic w bdb cenie i jakos to idzie. Ale kur$%a odmawiam sobie prawie wszystkiego zeby tą padaczke skonczyc :(

Opublikowano

wieże ci chłopie to i na d*py ci pewnie brakuje ;(

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...