Buba Opublikowano 2 Listopada 2010 Opublikowano 2 Listopada 2010 zapominacie ze wymiana samego turbo nic wam nie da dochodzi jeszcze w c**j gratow i sporo $ do wydania wlascicielowi chodzi chyba o sama wymiane turbiny a nie o rezanie 300PS
Dev Opublikowano 2 Listopada 2010 Autor Opublikowano 2 Listopada 2010 zapominacie ze wymiana samego turbo nic wam nie da dochodzi jeszcze w ch***j gratow i sporo $ do wydania wlascicielowi chodzi chyba o sama wymiane turbiny a nie o rezanie 300PS :polew: :polew: :polew: masz racje Kolego, chłopaki za mocno sie rozpędzili klamka zapadła, montujemy K04, jeszcze dzisiaj bedzie autko na chodzie :tongue4: wszystkim dziekuje za pomoc :good: :good:
trynity00 Opublikowano 2 Listopada 2010 Opublikowano 2 Listopada 2010 Kolega chciał wiedzieć wiec napisałem co można zamiast K04. Jest jeszcze na allegro SP52 HYBRYDA. widze, że klamka zapadła więc życzę szybkiej reanimacji furki
Dev Opublikowano 2 Listopada 2010 Autor Opublikowano 2 Listopada 2010 Kolega chciał wiedzieć wiec napisałem co można zamiast K04. Jest jeszcze na allegro SP52 HYBRYDA. widze, że klamka zapadła więc życzę szybkiej reanimacji furki z tą hybrydą to nie jest tak do końca oczywista sprawa nie ma tam informacji ze do tej hybrydy nie pasuje zimna strona starej turbiny lopatki maja większą srednice trzeba szukac zimnej strony od diesla np od forda transita albo roztaczac starą częśc, co uprzedzam nie jest prosta sprawą trzeba do tego doświadczonego tokarza albo frezera aaaaaaaaaa........... auto juz smiga, za kilka dni jedzie na virusa
trynity00 Opublikowano 2 Listopada 2010 Opublikowano 2 Listopada 2010 Przyznaje nie wiedziałem, iż z SP52 trzeba kombinować nie zagłębiałem się w ten temat. powodzenia
Pawel_M Opublikowano 2 Listopada 2010 Opublikowano 2 Listopada 2010 Kolega chciał wiedzieć wiec napisałem co można zamiast K04. Jest jeszcze na allegro SP52 HYBRYDA. widze, że klamka zapadła więc życzę szybkiej reanimacji furki z tą hybrydą to nie jest tak do końca oczywista sprawa nie ma tam informacji ze do tej hybrydy nie pasuje zimna strona starej turbiny lopatki maja większą srednice trzeba szukac zimnej strony od diesla np od forda transita albo roztaczac starą częśc, co uprzedzam nie jest prosta sprawą trzeba do tego doświadczonego tokarza albo frezera aaaaaaaaaa........... auto juz smiga, za kilka dni jedzie na virusa Mam nadzieję że poinformujesz o efektach strojenia tego auta :>
Dev Opublikowano 2 Listopada 2010 Autor Opublikowano 2 Listopada 2010 na starej turbinie bylo prawie 200kM, czekamy jeszcze na mocniejsze wtryski. Mam nadzieje ze przekroczymy bariere 230kM
Dev Opublikowano 2 Listopada 2010 Autor Opublikowano 2 Listopada 2010 nie przeczytales dokladnie posta, auto ma duzy frontcooler, prawie na 1/2 chlodnicy
Thom4s Opublikowano 2 Listopada 2010 Opublikowano 2 Listopada 2010 Zwracam honor, nie doczytałem. Co jeszcze robicie? Tipa, Dp, DV, jakiś wydech? Ten cooler to chińczyk, czy jakiś custom? Sam szukam czegoś dla siebie.
Dev Opublikowano 2 Listopada 2010 Autor Opublikowano 2 Listopada 2010 cooler chinczyk, DV Forge 007, reszta ori, auto bez fajerwerkow sluzy do codziennej jazdy, a do tego jest lekka c**jn...a bo jest to FWD, troche jest mokro i robi sie lipa z trakcja
rafikk01 Opublikowano 4 Listopada 2010 Opublikowano 4 Listopada 2010 kolego najlepiej turbko K04015 jak dmuchnie to po dobrym programie do 230Km jak paliwa styknie :> [br]Dopisany: 04 Listopad 2010, 02:33_________________________________________________jak bys potrzebował takie turbo to pomogę[br]Dopisany: 04 Listopad 2010, 02:33_________________________________________________a k04 bez jakichkolwiek przeróbek wsadzasz tylko ile z tym zabawy hehe zeby tam podejść w tym samym czasie bym ze 3 wymienil w AFN
Dev Opublikowano 4 Listopada 2010 Autor Opublikowano 4 Listopada 2010 Kolego poczytaj dokladnie post, auto juz jezdzi na K04, teraz czeka na wtryskiwacze 440cc, Kolega czeka na przyplyw gotowki i stad opoznienie w zrobieniu nowego programu. Rozmawialismy z Panem Kropa, twierdzi ze na tym wszystkim co bedzie w aucie osiagniemy 240kM.
Buba Opublikowano 4 Listopada 2010 Opublikowano 4 Listopada 2010 Kolego poczytaj dokladnie post, auto juz jezdzi na K04, teraz czeka na wtryskiwacze 440cc, Kolega czeka na przyplyw gotowki i stad opoznienie w zrobieniu nowego programu. Rozmawialismy z Panem Kropa, twierdzi ze na tym wszystkim co bedzie w aucie osiagniemy 240kM. wysoko mierzycie :gwizdanie:
Dev Opublikowano 4 Listopada 2010 Autor Opublikowano 4 Listopada 2010 jak znam swojego kumpla to bedzie dalej drazyl temat. Byl zesrany jak kupil 1.8T, potem zrobil program no to caly chodzil zasliniony, jakis czas pozniej dolozylem mu FMIC i znowu program byl robiony. Jak zobaczl 200kM na rolkach to o malo sie nie spuscil. Teraz jezdzi na K04 i twierdzi ze jest lepiej jak na starej K03 ale ja zadnej roznicy nie widze.
rafikk01 Opublikowano 4 Listopada 2010 Opublikowano 4 Listopada 2010 a co ktos z kolegów POTRZEBUJE K04015 ????
poziek Opublikowano 5 Listopada 2010 Opublikowano 5 Listopada 2010 a co ktos z kolegów POTRZEBUJE K04015 ???? Ja napisz mi na PW jaka cena, czy oryginał, czy składana w Polsce itp
moskal Opublikowano 5 Listopada 2010 Opublikowano 5 Listopada 2010 a co ktos z kolegów POTRZEBUJE K04015 ???? Ja napisz mi na PW jaka cena, czy oryginał, czy składana w Polsce itp mi tez podaj te dane na PW
Dev Opublikowano 5 Listopada 2010 Autor Opublikowano 5 Listopada 2010 chcecie nówke z DE to mam, z gwarancją i fakturą
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się