kamil22lodz Opublikowano 1 Listopada 2010 Autor Opublikowano 1 Listopada 2010 temat przeistoczył się w to jakie lampy są lipne a jakie nie są, ja bym chciał chłopaki abyście mi wspólnie polecili lampy z których będę zadowolony a nie słuchał w jakich cenach chodzą, jeżeli możecie pomoc podajcie linka itp . lub szczerze powiedzcie co mam brać , po to jest forum aby sobie pomagać i liczę na was , może tak, lampy chciałbym góra do 220 zł za sztukę co mogę w takiej cenie brać? pawlopwl polecasz mi z linku? oki , mi tez się podobają i ta cena armistead co byś polecił? do tej ceny
Armi Opublikowano 1 Listopada 2010 Opublikowano 1 Listopada 2010 DEPO D2S nówki albo szukanie używek VALEO. Cena mniej więcej ta sama.
pawlopwl Opublikowano 1 Listopada 2010 Opublikowano 1 Listopada 2010 DEPO D2S nówki albo szukanie używek VALEO. Cena mniej więcej ta sama. Trzeba wspomnieć że do tych lamp trzeba włożyć od razu xenon D2S, bo to tez w koszty trzeba wliczyć, i już niewiem czy się zmieścisz z tym w kwocie 220zł na lampę :gwizdanie: A armistead ty polecasz lampki dzielone czy zespolone pod D2S? przyznam że nie widziałem DEPO zespolonych pod D2S :gwizdanie: Jeśli dzielone, to jeszcze do tego pasowałoby kupić kierunkowskaz :gwizdanie:
Armi Opublikowano 1 Listopada 2010 Opublikowano 1 Listopada 2010 DEPO D2S nówki albo szukanie używek VALEO. Cena mniej więcej ta sama. Trzeba wspomnieć że do tych lamp trzeba włożyć od razu xenon D2S, bo to tez w koszty trzeba wliczyć, i już niewiem czy się zmieścisz z tym w kwocie 220zł na lampę :gwizdanie: pawlopwl, poczytaj trochę zanim zaczniesz wprowadzać innych w błąd Polecam zespolone DEPO D2S, do tego normalne hidy pod H7. Nie polecałbym czegoś, czego nie przetestowałem. H7 jest ok ale D2S to homologacja pod ksenon. Nie muszę chyba mówić co to powoduje w momencie kontroli policyjnej :gwizdanie: Nie masz homologacji - nie masz dowodu.
kamil22lodz Opublikowano 1 Listopada 2010 Autor Opublikowano 1 Listopada 2010 a dał byś link jakiś do lampek? armistead a te co w linku są złe? jeżeli chodzi za taką cenę ,i jakość ? powiem ci wprost że nie potrzebny mi ksenon, wystarczą dobre żaróweczki philips
Armi Opublikowano 1 Listopada 2010 Opublikowano 1 Listopada 2010 Będziesz chciał ksenon, soczewka bez hidów świeci gorzej niż stare lampy Ja kupowałem u tego gościa: http://moto.allegro.pl/nowe-lampy-audi-a4-98-01-komplet-i1268755198.html "PRZYSTOSOWANE DO ZAROWEK H7+H7" ale na kloszu jest homologacja d2s.
kamil22lodz Opublikowano 2 Listopada 2010 Autor Opublikowano 2 Listopada 2010 ale do nich też mogę włożyć , normalne żarówki h7 , czy tylko ksenon? nie kumam
paput Opublikowano 2 Listopada 2010 Opublikowano 2 Listopada 2010 ale do nich też mogę włożyć , normalne żarówki h7 , czy tylko ksenon? nie kumam normalne żarówki H7 a jak Ci się zachce to wpadnie ksenon
pawlopwl Opublikowano 2 Listopada 2010 Opublikowano 2 Listopada 2010 DEPO D2S nówki albo szukanie używek VALEO. Cena mniej więcej ta sama. Trzeba wspomnieć że do tych lamp trzeba włożyć od razu xenon D2S, bo to tez w koszty trzeba wliczyć, i już niewiem czy się zmieścisz z tym w kwocie 220zł na lampę :gwizdanie: pawlopwl, poczytaj trochę zanim zaczniesz wprowadzać innych w błąd Polecam zespolone DEPO D2S, do tego normalne hidy pod H7. Nie polecałbym czegoś, czego nie przetestowałem. H7 jest ok ale D2S to homologacja pod ksenon. Nie muszę chyba mówić co to powoduje w momencie kontroli policyjnej :gwizdanie: Nie masz homologacji - nie masz dowodu. Kolego armistead, teraz Cię zaskoczę Moje lampki sa identyczne jak te co podałeś w swoim nastepnym poście Też mam napis na kloszu D2S :gwizdanie: Tylko, że tak naprawdę to nie są lampy przystosowane pod XENON!! Tak naprawde to ten napis możesz sobie wsadzić gdzieś prawdziwą homologację daje oznaczenie DC, bądź DR, a Tobie na kloszu zapewne piszę HC lub HR, więc za HID-y które masz w swoich lampach tak samo poleci ci dowód, zresztą tak samo jak mi za moje ten napis jedynie daje ci możliwość jakiejś polemiki z miśkiem który cię zatrzyma, a ma w tym temacie braki informacyjne, to wtedy mogłoby sie go przegadać Przynajmniej ja się tak łudzę :polew: A co do tego, że żarówki będą słabo świecić w tej soczewce to tez nie prawda, ja przechodząc z ORI lamp BOSCH, które były w bardzo dobrym stanie, założyłem te lampy i przy zwykłych H7 byłem bardzo zadowolony, jednak przy HID-ach efekt jest jeszcze dużo lepszy i to bielutkie światło
paput Opublikowano 2 Listopada 2010 Opublikowano 2 Listopada 2010 ja mam do sprzedania taką właśnie lampę Valeo która ma na kloszu wbite DC a z tyłu na plastiku D2S Xenon
pawlopwl Opublikowano 2 Listopada 2010 Opublikowano 2 Listopada 2010 ja mam do sprzedania taką właśnie lampę Valeo która ma na kloszu wbite DC a z tyłu na plastiku D2S Xenon No i ty możesz legalnie i bez problemów z policją wkładać sobie xenon, tylko że z oprawką D2S (chyba są troche droższe). Niestety te lampy zespolone DEPO, mają HC, czyli źródło światła, żarówka halogenowa. a to oznaczenie na ich kloszu D2S, to coś tam oznacza że część tej lampy (może nawet cała) jest tez wykorzystywana przy lampach ze źródłem światła xenonowego, jednak homologacji one na to nie mają To tak w świetle prawa :gwizdanie:
Kowi87 Opublikowano 2 Listopada 2010 Opublikowano 2 Listopada 2010 ja mam do sprzedania taką właśnie lampę Valeo która ma na kloszu wbite DC a z tyłu na plastiku D2S Xenon No i ty możesz legalnie i bez problemów z policją wkładać sobie xenon, tylko że z oprawką D2S (chyba są troche droższe). Niestety te lampy zespolone DEPO, mają HC, czyli źródło światła, żarówka halogenowa. a to oznaczenie na ich kloszu D2S, to coś tam oznacza że część tej lampy (może nawet cała) jest tez wykorzystywana przy lampach ze źródłem światła xenonowego, jednak homologacji one na to nie mają To tak w świetle prawa :gwizdanie: Nic nie moze co wy za herezje tu siejecie legalnie xenon mimo lamp przystosowanych do xenon moze mieć tylko po załozeniu spryskiwaczy i samopoziomu, zadne półśrodki nie istnieją, w lampie pod D2S jest inna soczewka niz w takiej pod H7(gdzieś to na forum zobrazowali fotkami), wiec nawet jak kupi lampy z oznaczeniami DC czy DR(oznaczenia sugerujace soczewke jej brak) to i tak dowód mu poleci bo to nie jest kompletna instalacja xenon. Tylko że poco przepłącac montowac to wszystko skoro mozna HID założyć i spryskiwacze w wiekszosci spotkań przechodzi bez problemu kontrole Więc niech kolega kupuje DEPO/TYC zespolone i wkłada HID 4300 100% poprawi sie widocznosć
Kowi87 Opublikowano 2 Listopada 2010 Opublikowano 2 Listopada 2010 ja mam do sprzedania taką właśnie lampę Valeo która ma na kloszu wbite DC a z tyłu na plastiku D2S Xenon No i ty możesz legalnie i bez problemów z policją wkładać sobie xenon, tylko że z oprawką D2S (chyba są troche droższe). Niestety te lampy zespolone DEPO, mają HC, czyli źródło światła, żarówka halogenowa. a to oznaczenie na ich kloszu D2S, to coś tam oznacza że część tej lampy (może nawet cała) jest tez wykorzystywana przy lampach ze źródłem światła xenonowego, jednak homologacji one na to nie mają To tak w świetle prawa :gwizdanie: w wiekszosci spotkań przechodzi bez problemu kontrole teraz już misie z Dęblina wiedzą że macie HIDY a mnie to rybka EOT
pawlopwl Opublikowano 2 Listopada 2010 Opublikowano 2 Listopada 2010 ja mam do sprzedania taką właśnie lampę Valeo która ma na kloszu wbite DC a z tyłu na plastiku D2S Xenon No i ty możesz legalnie i bez problemów z policją wkładać sobie xenon, tylko że z oprawką D2S (chyba są troche droższe). Niestety te lampy zespolone DEPO, mają HC, czyli źródło światła, żarówka halogenowa. a to oznaczenie na ich kloszu D2S, to coś tam oznacza że część tej lampy (może nawet cała) jest tez wykorzystywana przy lampach ze źródłem światła xenonowego, jednak homologacji one na to nie mają To tak w świetle prawa :gwizdanie: Nic nie moze co wy za herezje tu siejecie legalnie xenon mimo lamp przystosowanych do xenon moze mieć tylko po załozeniu spryskiwaczy i samopoziomu, zadne półśrodki nie istnieją, w lampie pod D2S jest inna soczewka niz w takiej pod H7(gdzieś to na forum zobrazowali fotkami), wiec nawet jak kupi lampy z oznaczeniami DC czy DR(oznaczenia sugerujace soczewke jej brak) to i tak dowód mu poleci bo to nie jest kompletna instalacja xenon. Tylko że poco przepłącac montowac to wszystko skoro mozna HID założyć i spryskiwacze w wiekszosci spotkań przechodzi bez problemu kontrole Więc niech kolega kupuje DEPO/TYC zespolone i wkłada HID 4300 100% poprawi sie widocznosć Ja wyjaśniłem jak to wygląda co do samych lamp, a to że potrzebne są spryskiwacze, samopoziomowanie, to już jest inna bajka :gwizdanie: A co do oznaczeń DC i DR, to musisz się troche doinformować, nie oznacza to czy jest w lampie soczewka czy jej nie ma, tylko oznacza ŹRÓDŁO ŚWIATŁA, DC oznacza Xenon w mijania, HC oznacza zwykłą żarówkę halogenową (w przypadku naszych lamp H7) Co do tego że przechodzą kontrole zwykle lampki z oznaczeniami HC i wrzuconym HID, bo nie jest upierdliwy misiek!!! Mi przy kontroli, pierwsze co podszedł do lampy i zczytał oznaczenia, i chciał mi zabrać dowód bo tam napis HC, i tłumaczy że musi być oznaczenie DC :gwizdanie: Co nie zmienia faktu że do zespolonych DEPO bez problemu wchodzą HID i jest git Jednak zawsze jest jakieś tam ryzyko przy spotkaniu z miśkami, jednak warte jest ryzyku efektu HID-ów
Kowi87 Opublikowano 2 Listopada 2010 Opublikowano 2 Listopada 2010 no masz racje pomyliłem z oznaczeniami D2S i D2R co do tych soczewek , ale to nie zmienia faktu ze samo włożenie lamp xenonowych nie daje homologacji wiec jeśłi ktos myśli że jak wyda grubą kase na takie lampy i bedzie chciał jeżdzic spokojnie ze świadomosciaze ma xenon to sie tylko przejedzie i wyda kase niepotrzebnie :gwizdanie: Wiec nie ma co przepłacać i trzeba rezać HIDY
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się