Wandej Opublikowano 15 Listopada 2010 Opublikowano 15 Listopada 2010 Miałem wolnossącego ADR-a i dopóki sie nie rozbił twierdziłem ze auto za***iste i wogóle , a prawde mówiąc nie jechało i tyle , kupiłem 1.8T - auto za***iste ,bardzo mi odpowiadało chociaż awaryjne troche w porównaniu do ADR-a gdzie nie ma sie co popsuć bo jest proste jak budowa cepa. 1.8T sie rozbiło , teraz mam ese i z perspektywy czasu stwierdzam ze 1.8T nie jechało P.S. Przeciez z turbo trzeba umieć jeździć Twierdzisz ze nie ogarnąłbyś odczekania minutki na wolnych obrotach po pałowaniu 1.8T ??? powtarzam : po pałowaniu , nie po normalnej jeździe. Przeciez średnio rozgarnięty szympans wie ze trzeba turbo ostudzić i nie pałowac na zimnym silniku po starcie [br]Dopisany: 15 Listopad 2010, 14:49_________________________________________________Auta z silnikami wolnossacymi powinny byc sprzedawane uzytkownikom po przekroczeniu przez nich wieku 48lat , a nie młodym jurnym chłopakom :kox: :kox: Tu nie chodzi o to czy zapier.dala czy nie ale o niezawodność... Różnica w osiągach w porównaniu do doładowanych silników jest bardzo duża i tego nic nie zmieni :gwizdanie: ja użytkuje ALT`ka i oprócz k**ewsko drogiego termostatu nic nie wymieniłem a oleju doleje raz na 10k km... Moskal czyli każde Lambo to auto dla dziadka??
Gard Opublikowano 15 Listopada 2010 Opublikowano 15 Listopada 2010 A ile termostat Cie kosztował Wandej? Sam termos czy z obudową? Bo w moim aucie mam z tym obecnie bolączkę.
Rafal-L Opublikowano 15 Listopada 2010 Opublikowano 15 Listopada 2010 Termostat elektromechaniczny koszt w aso 350zl ale mozna go dostac za 290zl;) samego mechanizmu nie wymienisz:D
Wandej Opublikowano 15 Listopada 2010 Opublikowano 15 Listopada 2010 Ja dałem 330zł Ale jak masz tak jak u mnie w bloku to trochę rozbierania będzie
dj_bobo Opublikowano 15 Listopada 2010 Opublikowano 15 Listopada 2010 Panowie, jeździcie w końcu Audi, to Was stać Chcecie jeździć i serwisować auta za "półdarmo" czy "ćwierćdarmo", to przesiądźcie się np. do Skody Felicii. Np. komplet rozrządu na łańcuchu (+ 2 koła łańcuchowe zębate) do silnika1,3MPI 68KM (pamięta Skody 100, 120, Favo, Fela i Fabia rozwiercona do 1,4) to koszt bagatela 90zł za oryginał! Zamienników nie ma, bo taniej już się chyba nie da ;-) Już chyba żadne auto nie będzie tak tanie w utrzymaniu co Skoda Wracając do tematu: czy są wg Was jeszcze jakieś zalety tego silnika ALT 2,0? Np. czy 20 zaworów to zaleta czy wada? W ogóle uświadomcie mnie proszę czy to klasyczny żeliwniak czy aluminium (blok, głowica)? Czy tuleje są mokre czy suche. Potrzebuję jak najwięcej technicznych informacji na temat konstrukcji tego silnika.
Kubeł Opublikowano 16 Listopada 2010 Opublikowano 16 Listopada 2010 Moskal, nie chciałbym ciebie spotkać na drodze, bo z tego co widzę twoje samochody "SIĘ ROZBIJAJĄ". Wynika z twej wypowiedzi, że same to kurcze robią. Może przeprogramuj "autopilota", albo lepiej go zmień.
Gość oskaritto Opublikowano 17 Listopada 2010 Opublikowano 17 Listopada 2010 Panowie, jeździcie w końcu Audi, to Was stać Chcecie jeździć i serwisować auta za "półdarmo" czy "ćwierćdarmo", to przesiądźcie się np. do Skody Felicii. Np. komplet rozrządu na łańcuchu (+ 2 koła łańcuchowe zębate) do silnika1,3MPI 68KM (pamięta Skody 100, 120, Favo, Fela i Fabia rozwiercona do 1,4) to koszt bagatela 90zł za oryginał! Zamienników nie ma, bo taniej już się chyba nie da ;-) Już chyba żadne auto nie będzie tak tanie w utrzymaniu co Skoda Wracając do tematu: czy są wg Was jeszcze jakieś zalety tego silnika ALT 2,0? Np. czy 20 zaworów to zaleta czy wada? W ogóle uświadomcie mnie proszę czy to klasyczny żeliwniak czy aluminium (blok, głowica)? Czy tuleje są mokre czy suche. Potrzebuję jak najwięcej technicznych informacji na temat konstrukcji tego silnika. "Panowie, jeździcie w końcu Audi, to Was stać tongue4 " <--------- Widac kto i po co kupuje AUDI....sory dj_bobo ale wku.... mnie takie wypowiedzi...Mowisz jak typowy mechanik...ustawianie zbieżności 100 zl ale dla AUDI czy BMW 200 (nie chodzi o robienie czegos dodatkowego tylko to samo co w innym za 100zl) sory ale musialem to skomentowac
moskal Opublikowano 17 Listopada 2010 Opublikowano 17 Listopada 2010 Moskal, nie chciałbym ciebie spotkać na drodze, bo z tego co widzę twoje samochody "SIĘ ROZBIJAJĄ". Wynika z twej wypowiedzi, że same to kurcze robią. Może przeprogramuj "autopilota", albo lepiej go zmień. Źle sie wyraziłem , nie powinienem pisać ze "SIE ROZBIJAJĄ" tylko "MI ROZBIJAJĄ" To mój ADR ,Nadarzyn , przejezdzałem na skrzyzowaniu a pan z prawej strony nie zauważyl czerwonego światła , auto złamane. Bogu dziekować ze nikt ze mna nie jechał Niecały rok później Milanówek , moja Pani stała w korku , pan jechał z tyłu dostawczakiem i rozglądał sie po banerach , szukał miejsca rozładunku , klasyczna kanapka , on jej w dópe , ona przodem w poprzedzającego , auto złamane Sądzisz ze w obydwu przypadkach zawiniłem ???? Żeby nie było OT , kazdy wolnossak jest w miare bezawaryjny , tam sie nie ma co popsuć
dj_bobo Opublikowano 17 Listopada 2010 Opublikowano 17 Listopada 2010 oskaritto, sorry, ale Audi to nie auta dla biednych. Ja bogaty nie jestem, ale gdybym był biedny, to nie jeździłbym Audi. Nie pisałem o cenach robocizny, ale skoro część tyle kosztuje, to trzeba było się wcześniej na to przygotować. Niemcy doskonale wiedzą, że wjeżdżając do ASO BMW ("be em we" jak to oni wymawiają), płacą właśnie za obsługę BMW, a nie Hansa w zagrzybionym garażu... Sorry, ale jeździć Audi i pisać, że części drogie, to coś nie halo. Tak jak napisałem. Kup Skodę, najlepiej Favorit. Naprawy kosztuję grosze i są dość łatwe - do samodzielnego wręcz montażu dla w miarę zdolnego człowieka. Tylko "prestiż" nie ten. P.S. A mechanikiem podobno jestem ;-) P.P.S. Ustawienie zbieżności we Wrocławiu: 60zł, przynajmniej w przypadku auta Skoda Felicia ;-)
Armi Opublikowano 17 Listopada 2010 Opublikowano 17 Listopada 2010 Chyba nie załapałeś o co chodzi Chodzi o płacenie za markę. Np. idziesz do salonu audi po wtyczkę, płacisz 100zł. A idziesz do salonu skody czy vw i płacisz za identyczną wtyczkę 70 zł.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się