piotreks07 Opublikowano 7 Listopada 2010 Opublikowano 7 Listopada 2010 Mam problem ponieważ miałem walniętą prawą poduszkę olejową pod silnikiem noi wiadomo były duże drgania samochodu przy ruszaniu i zapalaniu/gaszeniu poduszka wymieniona ale nie poprawiło się za bardzo przy gaszeniu dalej zatrzęsie samochodem tylko za bardzo w mojej opinii czy wiecie co może być przyczyną?
marko367 Opublikowano 7 Listopada 2010 Opublikowano 7 Listopada 2010 słyszałem że takie objawy może mieć koło dwumasowe poszukaj na forum może coś znajdziesz
ryba85 Opublikowano 7 Listopada 2010 Opublikowano 7 Listopada 2010 kolego posprawdzaj dobrze wszystkie poduszki.czy sa dobrze przykrecone.
Krikers Opublikowano 7 Listopada 2010 Opublikowano 7 Listopada 2010 kolego koło dwumasowe owszem ale to objawiało by sie tylko podczas ruszania i to nie zawsze, zależy w jakim jest stanie. Objawia się to trudnością podczas ruszania i to nie zawsze(zależy jak sie ono ułoży), natomiast jak trzęsie przy odpalaniu to pewnie poduszka i najprawdopodobniej pod skrzynia.
wrclaguna Opublikowano 7 Listopada 2010 Opublikowano 7 Listopada 2010 kolego posprawdzaj dobrze wszystkie poduszki.czy są dobrze przykręcone. tak sprawdź pozostale na skrzyni tez , zobacz jeszcze plecionkę
Musashi Opublikowano 7 Listopada 2010 Opublikowano 7 Listopada 2010 sprawdz czy przy wylaczeniu silnika zamyka sie klapa gaszaca.
piotreks07 Opublikowano 7 Listopada 2010 Autor Opublikowano 7 Listopada 2010 a jak to sprawdzić szukałem coś na forum ale kiepsko mi poszło. Po zgaszeniu samochodu jest taki dziwny syk przez pare sekund pewnie to oto chodzi jakby ktoś otwierał piwko
spiidy Opublikowano 8 Listopada 2010 Opublikowano 8 Listopada 2010 ja mam też problem z trzęsącym sie autem przy gaszeniu, nie mam egr-a.. moze to miec związek ?
krzyniek Opublikowano 8 Listopada 2010 Opublikowano 8 Listopada 2010 a jak to sprawdzić szukałem coś na forum ale kiepsko mi poszło. musisz lepiej szukać klapę a raczej siłownik do niej masz zaznaczony w kwadraciku, niech ktoś Ci przekręci kluczyk a Ty obserwuj czy to ramię się poruszy
Cristoforo Opublikowano 8 Listopada 2010 Opublikowano 8 Listopada 2010 klapa gasząca bardzo ważna rzecz można wywalić EGR ale zostawiając klapę
Cristoforo Opublikowano 8 Listopada 2010 Opublikowano 8 Listopada 2010 u Ciebie kolego to pikuś wywalasz cały środek EGR i zostawiasz tylko klapa EGR a całość służy jak przelotowy kawałek rurki tylko z tym, że masz klape ja mam tak własnie u siebie zrobione z EGR od AWX mam taki EGR od AWX uszkodzony i mozesz smiało to zrobić sobie
piotreks07 Opublikowano 9 Listopada 2010 Autor Opublikowano 9 Listopada 2010 a jak to sprawdzić szukałem coś na forum ale kiepsko mi poszło. musisz lepiej szukać klapę a raczej siłownik do niej masz zaznaczony w kwadraciku, niech ktoś Ci przekręci kluczyk a Ty obserwuj czy to ramię się poruszy dzieki sprawdze to[br]Dopisany: 09 Listopad 2010, 00:56_________________________________________________a czy może wiecie czy tam jest jakaś regulacja czy może sie otwierać więcej lub mniej czy po prostu otwiera/zamyka?
verpa Opublikowano 9 Listopada 2010 Opublikowano 9 Listopada 2010 a jak sie siłownik nie porusza przy gaszeniu to może to być wina N239?
krzyniek Opublikowano 9 Listopada 2010 Opublikowano 9 Listopada 2010 a jak sie siłownik nie porusza przy gaszeniu to może to być wina N239? może, sprawdziłbym też wężyki podciśnienia
verpa Opublikowano 9 Listopada 2010 Opublikowano 9 Listopada 2010 hmmm... jednak siłownik ładnie sie chowa przy gaszeniu, mimo to buda zatelepie przy gaszeniu/uruchomieniu
Cristoforo Opublikowano 9 Listopada 2010 Opublikowano 9 Listopada 2010 spr. recznie klapę potrzebujesz dwie osoby Ty siedzić w aucie a druga osoba szybko zamyka klapę jeśli objaw jest nadal taki to albo masz bardzo brudny EGR i klapa sie nie domyka albo poduchy silnika itd. spr tez koreckcje PD
drarek Opublikowano 13 Listopada 2010 Opublikowano 13 Listopada 2010 Witam. Miałem podobną sytuację i problem był z wężykami od podciśnienia. Sprawdź czy nie masz gdzieś uszkodzeń na wężykach.
piotreks07 Opublikowano 13 Czerwca 2011 Autor Opublikowano 13 Czerwca 2011 witam chciałbym odświeżyć temat, okazuje się że po czyszczeniu egr było chwile fajnie ale sie skonczyło i egr bardzo syfi pod maską a do tego auto nie zbiera sie jak powinno, może ktoś doradzi co zrobić czy nowy? czy może jest jakieś obejście tego sprzętu?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się