Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 ADR] Problem z przyspieszaniem - przerywa brak mocy na gazie i na benzynie


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.

Ostatnio silnik zaczął przerywać podczas przyspieszania najpierw na gazie, pozniej również na benzynie.

Wrzuciłem do niego nowe świece, mechanik powiedział, że problem tkiw na 3 cylindrze, wokół świecy było troche oleju, i przysmarzona nakładka na świece (fajka czy jak to siętam nazywa). Uznał, że jak wymiana świec nie pomoże to trzeba wymienić cewkę w komplecie z kablami.

Przez jakieś 10km było wszytsko ok, ale znowu zaczął przerywać, trząść podczas przyspiesznania.

Zamówiłem używke (cewka w komplecie z kablami) zamontowałem i znowu przez chwilkę było ok, a później znowu te same objawy.

Czuć jakby miał góra 50% mocy, jak wciskam gaz na maxa to trzęsie strasznie i powolutku przyspiesza, jak wciskam delikatnie gaz, to przyspiesza trochę żwawiej, ale i tak zamula.

Co mam dalej sprawdzać, pomysły mi sięwyczerpały, kable wysokiego napięcia, przepustnica, czy może to problem z ganizdem świecy - mechanik mówił że gwinty są niedalekie przekręcenia??

Opublikowano

Na poczatek VAG i logi z przepłwyki, czasów wtrysku, sondy oraz sprawdz czujnik temp do ECU. Do kontroli szczelnosc dolotu szczególnie odma, sprawdz kompresje na cylindrach. Zobacz gdzie masz podpiety kabel od instalacji LPG dajcy stygnał o obrotach silnika, moze jest źle podpiety i uszkadza cewke.

Opublikowano

Na poczatek VAG i logi z przepłwyki, czasów wtrysku, sondy oraz sprawdz czujnik temp do ECU. Do kontroli szczelnosc dolotu szczególnie odma, sprawdz kompresje na cylindrach. Zobacz gdzie masz podpiety kabel od instalacji LPG dajcy stygnał o obrotach silnika, moze jest źle podpiety i uszkadza cewke.

Jeśli chodzi o vag to nie ma żadnych nowych błędów, wszystkie te same, od maja

3 Faults Found:

00561 - Mixture Adaptation

12-00 - Adaptation Limit (Mul) Exceeded

16514 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1: Malfunction in Circuit

P0130 - 35-10 - - - Intermittent

01120 - Camshaft Adjustment 1

04-10 - Mechanical Malfunction - Intermittent

Readiness: N/A

ostatnio ten trzeci przestał się pojawiać. na wszystkich kanałach pod VAG wartości na zielono

Opublikowano

Sprawdziłbym czujnik Halla na wałku czy działa prawidłowo

Opublikowano

Sprawdziłbym czujnik Halla na wałku czy działa prawidłowo

Poczytałem trochę i z tego co pamiętam robiłem skan VAGiem na wyłączonym silniku wtedy, po lekturze google dowiedziałem się że to chyba normale, że ten błąd wyskakuje.

Opublikowano

To nie jest normalne, u mnie nigdy sie nie pojawił taki bład na zgaszonym silniku.

Opublikowano

Twój problem ma związek z temperaturą, skoro po jakimś czasie powraca. Może to być jak najbardziej usterka czujnika Halla, bo skoro podmieniłeś już cewkę, świece i kable, to możemy przejść dalej.

Opublikowano

możliwe że siada moduł wzmocnienia zapłonu

Opublikowano

Czujnik Halla jest z przodu silnika na wałku rozrzadu zawory ssace.

Opublikowano

A jak można sprawdzić cewke czy wyrzuca napięcie na świece? Do tego elementu mam największe wątpliwości.

Czy jakoś vagiem można to sprawidzić?[br]Dopisany: 12 Listopad 2010, 10:26_________________________________________________ :kox: i problem rozwiązany, co prawda wymieniłem cewkę na 'nową' ale nie sprawdziłem kabli - było przebicie pod cewką, i silnik palil na 3 gary - problem zozwiązany :naughty:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...