marcinusss Opublikowano 10 Listopada 2010 Opublikowano 10 Listopada 2010 Witam kolegów dzisiaj kupiłem nową sondę BOSCH i wstawiłem w miejsce starej (druga sonda w porządku) Po podłączeniu pod vaga sonda zaczyna pracować równo z drugą od wartości 128 wzwyż I dobija aż do wartości 255 po czym zatrzymuje się na tej wartości i nie pracuje.Druga sonda oscyluje normalnie i cały czas pracuje.Co ciekawe to gdy zmieniłem z powrotem na starą to też się tak zachowuje i wyskakuje błąd: regulacja lambda poza specyfikacją - wartość górna - bŁĄd sporadyczny.Jest tak na nowej i na starej sondzie.Podejrzewam,że stara sonda nie była uszkodzona i na darmo kupiłem nową.Dlaczego podbija do tak dużych wartości?Auto ma instalację gazową 4 generacji.
mstan Opublikowano 11 Listopada 2010 Opublikowano 11 Listopada 2010 Witam Myślę że prowadzisz obserwacje sondy w niewłaściwym polu lub bloku.Oscylacja sondy podawana jest Voltach i w granicach 0,000 do 0,975 i zdarza się że przekracza 1Volt. STAM /min % V % 0,41 890 -3,1 0,775 8,6 1,72 880 -3,1 0,795 8,6 2,86 1150 -2,3 0,405 6,3 3,72 1790 -1,6 0,065 3,9 4,6 1810 5,5 0,085 3,9 5,63 1780 7 0,66 3,9 Oscylacja sondy to trzecie pole.(blok 9) Pozdrawiam
Dev Opublikowano 11 Listopada 2010 Opublikowano 11 Listopada 2010 cały czas jedzie na bogato auto duzo pali sieczki czy normalnie ?[br]Dopisany: 11 Listopad 2010, 13:23_________________________________________________ Witam kolegów dzisiaj kupiłem nową sondę BOSCH i wstawiłem w miejsce starej (druga sonda w porządku) Po podłączeniu pod vaga sonda zaczyna pracować równo z drugą od wartości 128 wzwyż I dobija aż do wartości 255 po czym zatrzymuje się na tej wartości i nie pracuje.Druga sonda oscyluje normalnie i cały czas pracuje.Co ciekawe to gdy zmieniłem z powrotem na starą to też się tak zachowuje i wyskakuje błąd: regulacja lambda poza specyfikacją - wartość górna - bŁĄd sporadyczny.Jest tak na nowej i na starej sondzie.Podejrzewam,że stara sonda nie była uszkodzona i na darmo kupiłem nową.Dlaczego podbija do tak dużych wartości?Auto ma instalację gazową 4 generacji. podjedz do mnie na diagnostyke to zobaczymy co nie halo dla klubowiczów duze znizki !!!!!!! nr masz na dole
marcinusss Opublikowano 11 Listopada 2010 Autor Opublikowano 11 Listopada 2010 cały czas jedzie na bogato auto duzo pali sieczki czy normalnie ?[br]Dopisany: 11 Listopad 2010, 13:23_________________________________________________ Witam kolegów dzisiaj kupiłem nową sondę BOSCH i wstawiłem w miejsce starej (druga sonda w porządku) Po podłączeniu pod vaga sonda zaczyna pracować równo z drugą od wartości 128 wzwyż I dobija aż do wartości 255 po czym zatrzymuje się na tej wartości i nie pracuje.Druga sonda oscyluje normalnie i cały czas pracuje.Co ciekawe to gdy zmieniłem z powrotem na starą to też się tak zachowuje i wyskakuje błąd: regulacja lambda poza specyfikacją - wartość górna - bŁĄd sporadyczny.Jest tak na nowej i na starej sondzie.Podejrzewam,że stara sonda nie była uszkodzona i na darmo kupiłem nową.Dlaczego podbija do tak dużych wartości?Auto ma instalację gazową 4 generacji. podjedz do mnie na diagnostyke to zobaczymy co nie halo dla klubowiczów duze znizki !!!!!!! nr masz na dole Dzięki kolego za zaproszenie ale nie mam kompletnie czasu a jeśli chodzi o spalanie to LPG spala od 10 do 15 litrów a na benzynie tylko rozgrzewam (auto jest w 5-ciostopniowym automacie.[br]Dopisany: 11 Listopad 2010, 17:12_________________________________________________Zamieszczam screny z vaga.Chodzi o żółte pole regulacja cylindrów 1-3 podchodzi do 255 i stoi,natomiast pole niebieskie regulacja cylindrów 4-6 pracuje co widać na niebieskiej linii wykresu.http://img560.imageshack.us/img560/6310/screenshot015f.jpg http://img560.imageshack.us/img560/5082/screenshot016e.jpg
Dev Opublikowano 11 Listopada 2010 Opublikowano 11 Listopada 2010 a pali Ci ta cholera na wszystkie gary ?
marcinusss Opublikowano 11 Listopada 2010 Autor Opublikowano 11 Listopada 2010 a pali Ci ta cholera na wszystkie gary ? Pali na wszystkie.
wojtek26 Opublikowano 12 Listopada 2010 Opublikowano 12 Listopada 2010 A jestes pewny ze sprawdzasz prawidłowe grupy pomiarowe bo Polski VAg ma duzo błedów i są źle opisane grupy. Podłacz Vaga typowego i tedy sprawdz wskazania sond.
mstan Opublikowano 12 Listopada 2010 Opublikowano 12 Listopada 2010 Witam Jakiego masz Vag-a 2,5 czy 4,9 ? Pozdrawiam Ps. z czystej ciekawości sprawdziłem na których blokach powyższe Vag-i podają oscylacje sondy. Kanał(blok) 7 pole 2 ,oraz kanał 9 pole 3 oczywiście opis jest inny (Aktualne obciążenie silnika) ale wartość jest w Voltach. Nie wiem jak to się odnosi do V-ek. I myślę że jeżeli chodzi o spalanie to autko mieści się jak najbardziej w normie,a to że sonda łapie błąd świadczy o niewłaściwej regulacji gazu(no nie do końca niewłaściwej)W określonych warunkach sonda wychodzi poza granice normy i wtedy łapie błąd.
marcinusss Opublikowano 12 Listopada 2010 Autor Opublikowano 12 Listopada 2010 Witam Jakiego masz Vag-a 2,5 czy 4,9 ? Pozdrawiam Ps. z czystej ciekawości sprawdziłem na których blokach powyższe Vag-i podają oscylacje sondy. Kanał(blok) 7 pole 2 ,oraz kanał 9 pole 3 oczywiście opis jest inny (Aktualne obciążenie silnika) ale wartość jest w Voltach. Nie wiem jak to się odnosi do V-ek. I myślę że jeżeli chodzi o spalanie to autko mieści się jak najbardziej w normie,a to że sonda łapie błąd świadczy o niewłaściwej regulacji gazu(no nie do końca niewłaściwej)W określonych warunkach sonda wychodzi poza granice normy i wtedy łapie błąd. Mam vaga 4.9 full wersja,a jaki jest najlepszy vag?
mstan Opublikowano 12 Listopada 2010 Opublikowano 12 Listopada 2010 Witam Vag 4,9 dla BP nie jest taki zły ,ale trzeba wiedzieć czego się szuka.Bo jak widzisz sam nie ma do tego instrukcji obsługi i każdy typ sterownika,oraz rocznik ma znaczenie.Lepsze i bardziej czytelne są chociażby VAG COM 208 w polskiej wersji itd . Polecam dział http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?board=24.0 -Kopalnia wiedzy! Pozdrawiam
Dev Opublikowano 12 Listopada 2010 Opublikowano 12 Listopada 2010 mam ori VCDS-a, nr masz ponizej. Pojezdzimy z godzine to znajdziemy przyczyne.
marcinusss Opublikowano 12 Listopada 2010 Autor Opublikowano 12 Listopada 2010 mam ori VCDS-a, nr masz ponizej. Pojezdzimy z godzine to znajdziemy przyczyne. Dzięki dobry kolego jak znajdę czas to na pewno wpadnę
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się