fantom89 Opublikowano 10 Kwietnia 2011 Autor Opublikowano 10 Kwietnia 2011 Błąd ABS zapalił się jak jechałem koło 180km/h, później zgasł VAG-COM Version: Release 409.1-SChassis Type: 8D - Audi A4 B5 Scan: 01,02,03,08,15,17,25,35,45,55,56 ------------------------------------------------------------------------------- Address 01: Engine Controller: 038 906 018 R Component: 1,9l R4 EDC 10SG 1632 Coding: 00002 Shop #: WSC 06325 1 Fault Found: 00542 - Needle lift Sensor (G80) 27-00 - Implausible Signal Readiness: N/A ------------------------------------------------------------------------------- Address 03: ABS Brakes Controller: 8E0 614 111 AB Component: ABS 5.3 FRONT D00 Coding: 0273004281 Shop #: BB 24548 1 Fault Found: 00283 - Front Left ABS Wheel Speed Sensor (G47) 35-00 - - ------------------------------------------------------------------------------- Skipping Address 15-Airbags ------------------------------------------------------------------------------- Address 17: Instruments Controller: 8D0 919 860 E Component: B5-KOMBIINSTR. VDO D09 Coding: 00040 Shop #: WSC 00000 IMMO-IDENTNR: AUZ7Z0V0224419 No fault code found. ------------------------------------------------------------------------------- Address 25: Immobilizer Controller: Bit teA dre ssw Component: e 17 eingeben No Faults Found or DTCs not supported by controller or a communication error ocurred ------------------------------------------------------------------------------- Address 35: Centr. Locks Controller: 8LO 862 257 D Component: ZV-Pumpe, Funk D03 Coding: 12864 Shop #: WSC 65535 1 Fault Found: 01367 - Central Locking Pump Run Time Exceeded (Likely Leak) 35-00 - - ------------------------------------------------------------------------------- Address 56: Radio Controller: 4B0 035 186 Component: Radio 0001 Coding: 00201 Shop #: WSC 06325 No fault code found. End -------------------------------------------------------------------------------------------------- statyczne: normalne: Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/dir14_42541.html Grupy: 001 - http://vaglog.rtnet.pl/dir14_42537.html Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/dir14_42538.html Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/dir14_42542.html Grupy: 007 - http://vaglog.rtnet.pl/dir14_42539.html Grupy: 013 - http://vaglog.rtnet.pl/dir14_42545.html Grupy: 014 - http://vaglog.rtnet.pl/dir14_42540.html Grupy: 018 - http://vaglog.rtnet.pl/dir14_42544.html Grupy: 023 - http://vaglog.rtnet.pl/dir14_42543.html Basic Settings: Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/dir14_42549.html Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/dir14_42547.html Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/dir14_42546.html Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/dir14_42548.html dynamiczne: Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/dir14_42530.html Grupy: 001 - http://vaglog.rtnet.pl/dir14_42532.html Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/dir14_42531.html Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/dir14_42535.html Grupy: 008 - http://vaglog.rtnet.pl/dir14_42536.html Grupy: 010 - http://vaglog.rtnet.pl/dir14_42533.html Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/dir14_42534.html
vauxhall95 Opublikowano 10 Kwietnia 2011 Opublikowano 10 Kwietnia 2011 Co ty masz tam za graty wsadzone?? Koksu jest doje...... Czujnik temp paliwa,cos za duzo pokazuje,nie widac w logach braku mocy.Termostat dalej do wymiany
fantom89 Opublikowano 10 Kwietnia 2011 Autor Opublikowano 10 Kwietnia 2011 Co ty masz tam za graty wsadzone?? Koksu jest doje...... Czujnik temp paliwa,cos za duzo pokazuje,nie widac w logach braku mocy.Termostat dalej do wymiany Tzn. źle coś jest? Bo tylko chip jest wsadzony, który miał dawać ~~120KM. No właśnie teraz jak robiłem te logi to nie tracił aż tak mocy chociaż było przy 4tys. chwilowe przycięcie. A co tego czujnika paliwa to co z tym zrobić? A ten ABS to może być zabrudzony czujnik?
spanky Opublikowano 10 Kwietnia 2011 Opublikowano 10 Kwietnia 2011 Tzn. źle coś jest? Bo tylko chip jest wsadzony, który miał dawać ~~120KM. szkoda auta na takie wynalazki ....
fantom89 Opublikowano 10 Kwietnia 2011 Autor Opublikowano 10 Kwietnia 2011 Tzn. źle coś jest? Bo tylko chip jest wsadzony, który miał dawać ~~120KM. szkoda auta na takie wynalazki .... Już i tak z tym nic nie zrobię. Ale wracając do tematu to ten regulator w pompie jest ok? Bo jeśli tak to wychodzi na to, że znowu sypie się wtrysk sterujący... No i co z resztą?[br]Dopisany: 10 Kwiecień 2011, 16:54_________________________________________________up
ciahciah Opublikowano 10 Kwietnia 2011 Opublikowano 10 Kwietnia 2011 odepnij impulsator od skrzynki i zobacz czy przestanie szarpać już dawno ci pisałem o termostacie, ale widzę że nie potrzebnie..
fantom89 Opublikowano 17 Kwietnia 2011 Autor Opublikowano 17 Kwietnia 2011 odepnij impulsator od skrzynki i zobacz czy przestanie szarpać już dawno ci pisałem o termostacie, ale widzę że nie potrzebnie.. No spróbuję z tym impulsatorem. A co do termostatu to trochę roboty jest żeby wymienić, a nie mam zbytnio miejsca by to zrobić. Wiadomo mogę u mechanika ale za darmo nie robią. Ale dzięki za poinformowanie, że jest do wymiany [br]Dopisany: 11 Kwiecień 2011, 12:42_________________________________________________Ok, odłączyłem dzisiaj impulsator no i przerywał i nawet chyba gorzej było bo od 3 do 4 tyś kompletnie nie chciał iść. Czyli w takim razie wtrysk do wymiany?[br]Dopisany: 16 Kwiecień 2011, 19:30_________________________________________________Wypowie się ktoś?
ciahciah Opublikowano 17 Kwietnia 2011 Opublikowano 17 Kwietnia 2011 jak dawno nie był wymieniany filtr paliwa profilaktycznie go wymień odepnij kabelek od wtrysku sterującego i zobaczy czy przestanie szarpać podczas jazdy druga sprawa jedz do dobrego pompiarza niech sprawdzi wszystkie wtryski bo prawdopodobnie leją
przemik Opublikowano 17 Kwietnia 2011 Opublikowano 17 Kwietnia 2011 Ja wiem czy ten program to taki megakoks.... fakt ze ociera sie o wydumke...
lukjar7 Opublikowano 17 Kwietnia 2011 Opublikowano 17 Kwietnia 2011 ten program to g...., ale fakt faktem te ahu nie są posłusznę choć tutaj leża podstawy
fantom89 Opublikowano 18 Kwietnia 2011 Autor Opublikowano 18 Kwietnia 2011 Ok więc odłączyłem wtrysk sterujący i kompletnie był przymulony A co do tego chipa to i tak nic z tym już nie zrobię
fantom89 Opublikowano 18 Kwietnia 2011 Autor Opublikowano 18 Kwietnia 2011 był przymulony a szarpał? Właśnie nie szarpał. Tylko to jest tak, że czasem cały prawie dzień przejadę i nie szarpię, a innego dnia ledwo co odpalę i już na 1 i 2 szarpie
ciahciah Opublikowano 18 Kwietnia 2011 Opublikowano 18 Kwietnia 2011 zrób długiego 2min loga 013 to samo z 001 no i poszukaj dobrego pompiarza niech sprawdzi wtryski.. do roboty
spanky Opublikowano 18 Kwietnia 2011 Opublikowano 18 Kwietnia 2011 A co do tego chipa to i tak nic z tym już nie zrobię dla chcacego nic trudnego ...
ciahciah Opublikowano 19 Kwietnia 2011 Opublikowano 19 Kwietnia 2011 spanky zastanów się, namawiasz do korekty soft'u w aucie z nie sprawnym układem wtryskowym, zamiast przynudzać tym czym umiesz najlepiej porać koledze co ma zrobić by silnik zaczął normalnie jeździć, bo pewnie do niedawna pomimo "jakiegoś tam programu" auto nie szarpało a teraz szarpie fantom89 na swoją odpowiedzialność możesz zaryzykować jeszcze taki zabieg http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=186089.0
fantom89 Opublikowano 21 Kwietnia 2011 Autor Opublikowano 21 Kwietnia 2011 zrób długiego 2min loga 013 to samo z 001 no i poszukaj dobrego pompiarza niech sprawdzi wtryski.. do roboty Grupy: 001 - http://vaglog.rtnet.pl/dir14_43582.html Grupy: 013 - http://vaglog.rtnet.pl/dir14_43583.html Tak dziś sprawdzałem to nie było błędów Tylko teraz nie pamiętam czy kasowałem błąd, chyba że same kasują się. Chyba spróbuję wykonać ten zabieg czyszczenia.
ciahciah Opublikowano 22 Kwietnia 2011 Opublikowano 22 Kwietnia 2011 Same błędy się nie kasują O takie logi mi chodziło, moja propozycja to wizyta u pompiarza i sprawdzenie i regulacja wtrysków Zrób dynamiczny 001 i 004 od 1000obr do 4200
fantom89 Opublikowano 29 Kwietnia 2011 Autor Opublikowano 29 Kwietnia 2011 Same błędy się nie kasują O takie logi mi chodziło, moja propozycja to wizyta u pompiarza i sprawdzenie i regulacja wtrysków Zrób dynamiczny 001 i 004 od 1000obr do 4200 Grupy: 001 - http://vaglog.rtnet.pl/dir14_44225.html Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/dir14_44226.html Od 5 dni kompletnie nic nie przycina, wręcz chodzi jak żyleta Dlatego też jeśli w logach nic nie jest niepokojącego to nie chciałbym zbytnio wydawać pieniędzy na sprawdzanie wtrysków bo to koszt 150zł [br]Dopisany: 28 Kwiecień 2011, 19:24_________________________________________________up
lukjar7 Opublikowano 29 Kwietnia 2011 Opublikowano 29 Kwietnia 2011 jest ok poza temp ktora moglaby byc ciut wieksza
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się