Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AHU] 00542 - Needle lift Sensor (G80)


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Błąd ABS zapalił się jak jechałem koło 180km/h, później zgasł :mysli:

VAG-COM Version: Release 409.1-S

Chassis Type: 8D - Audi A4 B5

Scan: 01,02,03,08,15,17,25,35,45,55,56

-------------------------------------------------------------------------------

Address 01: Engine

Controller: 038 906 018 R

Component: 1,9l R4 EDC 10SG 1632

Coding: 00002

Shop #: WSC 06325

1 Fault Found:

00542 - Needle lift Sensor (G80)

27-00 - Implausible Signal

Readiness: N/A

-------------------------------------------------------------------------------

Address 03: ABS Brakes

Controller: 8E0 614 111 AB

Component: ABS 5.3 FRONT D00

Coding: 0273004281

Shop #: BB 24548

1 Fault Found:

00283 - Front Left ABS Wheel Speed Sensor (G47)

35-00 - -

-------------------------------------------------------------------------------

Skipping Address 15-Airbags

-------------------------------------------------------------------------------

Address 17: Instruments

Controller: 8D0 919 860 E

Component: B5-KOMBIINSTR. VDO D09

Coding: 00040

Shop #: WSC 00000

IMMO-IDENTNR: AUZ7Z0V0224419

No fault code found.

-------------------------------------------------------------------------------

Address 25: Immobilizer

Controller: Bit teA dre ssw

Component: e 17 eingeben

No Faults Found

or DTCs not supported by controller

or a communication error ocurred

-------------------------------------------------------------------------------

Address 35: Centr. Locks

Controller: 8LO 862 257 D

Component: ZV-Pumpe, Funk D03

Coding: 12864

Shop #: WSC 65535

1 Fault Found:

01367 - Central Locking Pump Run Time Exceeded (Likely Leak)

35-00 - -

-------------------------------------------------------------------------------

Address 56: Radio

Controller: 4B0 035 186

Component: Radio 0001

Coding: 00201

Shop #: WSC 06325

No fault code found.

End --------------------------------------------------------------------------------------------------

statyczne:

normalne:

Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/dir14_42541.html

Grupy: 001 - http://vaglog.rtnet.pl/dir14_42537.html

Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/dir14_42538.html

Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/dir14_42542.html

Grupy: 007 - http://vaglog.rtnet.pl/dir14_42539.html

Grupy: 013 - http://vaglog.rtnet.pl/dir14_42545.html

Grupy: 014 - http://vaglog.rtnet.pl/dir14_42540.html

Grupy: 018 - http://vaglog.rtnet.pl/dir14_42544.html

Grupy: 023 - http://vaglog.rtnet.pl/dir14_42543.html

Basic Settings:

Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/dir14_42549.html

Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/dir14_42547.html

Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/dir14_42546.html

Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/dir14_42548.html

dynamiczne:

Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/dir14_42530.html

Grupy: 001 - http://vaglog.rtnet.pl/dir14_42532.html

Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/dir14_42531.html

Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/dir14_42535.html

Grupy: 008 - http://vaglog.rtnet.pl/dir14_42536.html

Grupy: 010 - http://vaglog.rtnet.pl/dir14_42533.html

Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/dir14_42534.html

Opublikowano

Co ty masz tam za graty wsadzone?? Koksu jest doje......

Czujnik temp paliwa,cos za duzo pokazuje,nie widac w logach braku mocy.Termostat dalej do wymiany

Opublikowano

Co ty masz tam za graty wsadzone?? Koksu jest doje......

Czujnik temp paliwa,cos za duzo pokazuje,nie widac w logach braku mocy.Termostat dalej do wymiany

Tzn. źle coś jest? :D Bo tylko chip jest wsadzony, który miał dawać ~~120KM. No właśnie teraz jak robiłem te logi to nie tracił aż tak mocy chociaż było przy 4tys. chwilowe przycięcie. A co tego czujnika paliwa to co z tym zrobić? A ten ABS to może być zabrudzony czujnik?

Opublikowano

Tzn. źle coś jest? :D Bo tylko chip jest wsadzony, który miał dawać ~~120KM.

szkoda auta na takie wynalazki ....

Opublikowano

Tzn. źle coś jest? :D Bo tylko chip jest wsadzony, który miał dawać ~~120KM.

szkoda auta na takie wynalazki ....

Już i tak z tym nic nie zrobię. Ale wracając do tematu to ten regulator w pompie jest ok? Bo jeśli tak to wychodzi na to, że znowu sypie się wtrysk sterujący... No i co z resztą?[br]Dopisany: 10 Kwiecień 2011, 16:54_________________________________________________up

Opublikowano

odepnij impulsator od skrzynki i zobacz czy przestanie szarpać

już dawno ci pisałem o termostacie, ale widzę że nie potrzebnie..

Opublikowano

odepnij impulsator od skrzynki i zobacz czy przestanie szarpać

już dawno ci pisałem o termostacie, ale widzę że nie potrzebnie..

No spróbuję z tym impulsatorem. A co do termostatu to trochę roboty jest żeby wymienić, a nie mam zbytnio miejsca by to zrobić. Wiadomo mogę u mechanika ale za darmo nie robią. Ale dzięki za poinformowanie, że jest do wymiany :)[br]Dopisany: 11 Kwiecień 2011, 12:42_________________________________________________Ok, odłączyłem dzisiaj impulsator no i przerywał i nawet chyba gorzej było bo od 3 do 4 tyś kompletnie nie chciał iść. Czyli w takim razie wtrysk do wymiany?[br]Dopisany: 16 Kwiecień 2011, 19:30_________________________________________________Wypowie się ktoś? :wink4:

Opublikowano

jak dawno nie był wymieniany filtr paliwa profilaktycznie go wymień

odepnij kabelek od wtrysku sterującego i zobaczy czy przestanie szarpać podczas jazdy

druga sprawa jedz do dobrego pompiarza niech sprawdzi wszystkie wtryski bo prawdopodobnie leją

Opublikowano

Ja wiem czy ten program to taki megakoks.... fakt ze ociera sie o wydumke...

Opublikowano

ten program to g...., ale fakt faktem te ahu nie są posłusznę choć tutaj leża podstawy

Opublikowano

był przymulony a szarpał?

Opublikowano

był przymulony a szarpał?

Właśnie nie szarpał. Tylko to jest tak, że czasem cały prawie dzień przejadę i nie szarpię, a innego dnia ledwo co odpalę i już na 1 i 2 szarpie :confused4:

Opublikowano

zrób długiego 2min loga 013

to samo z 001

no i poszukaj dobrego pompiarza niech sprawdzi wtryski.. do roboty :)

Opublikowano

A co do tego chipa to i tak nic z tym już nie zrobię :kwasny:

dla chcacego nic trudnego ...

Opublikowano

spanky zastanów się, namawiasz do korekty soft'u w aucie z nie sprawnym układem wtryskowym, zamiast przynudzać tym czym umiesz najlepiej porać koledze co ma zrobić by silnik zaczął normalnie jeździć, bo pewnie do niedawna pomimo "jakiegoś tam programu" auto nie szarpało a teraz szarpie

fantom89 na swoją odpowiedzialność możesz zaryzykować jeszcze taki zabieg http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=186089.0

Opublikowano

zrób długiego 2min loga 013

to samo z 001

no i poszukaj dobrego pompiarza niech sprawdzi wtryski.. do roboty :)

Grupy: 001 - http://vaglog.rtnet.pl/dir14_43582.html

Grupy: 013 - http://vaglog.rtnet.pl/dir14_43583.html

Tak dziś sprawdzałem to nie było błędów :mysli: Tylko teraz nie pamiętam czy kasowałem błąd, chyba że same kasują się.

Chyba spróbuję wykonać ten zabieg czyszczenia.

Opublikowano

Same błędy się nie kasują

O takie logi mi chodziło, moja propozycja to wizyta u pompiarza i sprawdzenie i regulacja wtrysków :)

Zrób dynamiczny 001 i 004 od 1000obr do 4200

Opublikowano

Same błędy się nie kasują

O takie logi mi chodziło, moja propozycja to wizyta u pompiarza i sprawdzenie i regulacja wtrysków :)

Zrób dynamiczny 001 i 004 od 1000obr do 4200

Grupy: 001 - http://vaglog.rtnet.pl/dir14_44225.html

Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/dir14_44226.html

Od 5 dni kompletnie nic nie przycina, wręcz chodzi jak żyleta :blink: Dlatego też jeśli w logach nic nie jest niepokojącego to nie chciałbym zbytnio wydawać pieniędzy na sprawdzanie wtrysków bo to koszt 150zł :([br]Dopisany: 28 Kwiecień 2011, 19:24_________________________________________________up

Opublikowano

jest ok poza temp ktora moglaby byc ciut wieksza

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...