Karolwnik Opublikowano 12 Listopada 2015 Opublikowano 12 Listopada 2015 witam mam 1.8t i mam blad kata. jade go usunac ale chce zostawic puche zeby mi przeglad podbijali mam pytanie do osob ktore juz to zrobily. Czy jak usune sam wklad bez wstawiania rury w srodek kata to moge pogorszyc swoje osiagi? slyszalem tez o tym ze spaliny moga wracac bo beda tam zakrecaly i maga zle wplywac na turbo?
szakal222 Opublikowano 12 Listopada 2015 Opublikowano 12 Listopada 2015 U mnie sie nic nie dzieje oprocz metalicznego rzezenia jak w poldku
sambo Opublikowano 12 Listopada 2015 Opublikowano 12 Listopada 2015 (edytowane) Brzęczy Ci cały czas?? Ja mam dp - brzęczy jak odpalam na zimnym a potem tylko w trakcje jazdy jak dodaje gazu miedzy 2500-4500. Na biegu jałowym cisza. Wysłane z mojego iPhone przez Tapatalk Edytowane 12 Listopada 2015 przez sambo
szakal222 Opublikowano 12 Listopada 2015 Opublikowano 12 Listopada 2015 No u mnie tak od 2000-4000 tys przy odpalaniu nie
edekxp Opublikowano 12 Listopada 2015 Opublikowano 12 Listopada 2015 (edytowane) U mnie nic nie brzęczy wywalony środek z kata Bez kata też będziesz miał błąd, trzeba wyłączyć drugą sondę w sofcie Edytowane 12 Listopada 2015 przez edekxp
sambo Opublikowano 12 Listopada 2015 Opublikowano 12 Listopada 2015 No u mnie tak od 2000-4000 tys przy odpalaniu nie Myślałem ze to resztki katalizatora mogły dostać sie do środkowego wydechu.. Ja dałem emulator sondy i nie mam check'a, jedynie błędy w VAGu Wysłane z mojego iPhone przez Tapatalk No u mnie tak od 2000-4000 tys przy odpalaniu nie Myślałem ze to resztki katalizatora mogły dostać sie do środkowego wydechu.. Ja dałem emulator sondy i nie mam check'a, jedynie błędy w VAGu Wysłane z mojego iPhone przez Tapatalk No u mnie tak od 2000-4000 tys przy odpalaniu nie Myślałem ze to resztki katalizatora mogły dostać sie do środkowego wydechu.. Ja dałem emulator sondy i nie mam check'a, jedynie błędy w VAGu Wysłane z mojego iPhone przez Tapatalk
Karolwnik Opublikowano 13 Listopada 2015 Opublikowano 13 Listopada 2015 (edytowane) U mnie nic nie brzęczy wywalony środek z kata Bez kata też będziesz miał błąd, trzeba wyłączyć drugą sondę w sofcie tak bede wylaczal to w sofcie w sumie to nie ja tylko jakis magik a blad kata moze powodowac żabkowanie samochodu przy 180-210 km/h Edytowane 13 Listopada 2015 przez Karolwnik
bartez80 Opublikowano 13 Listopada 2015 Opublikowano 13 Listopada 2015 A nie taniej zastosować emulator drugiej sondy i ja oszukać, koszt tego ustrojstwa bardzo śmieszny bo 20 pln i jak do tej pory zawsze działało.
Karolwnik Opublikowano 13 Listopada 2015 Opublikowano 13 Listopada 2015 jak kolega wyzej napisal ma blad na vagu ja chce bez bledu na vagu i bez check engine
edekxp Opublikowano 13 Listopada 2015 Opublikowano 13 Listopada 2015 Może warto zmienić soft i przy okazji mieć wyłączoną sondę i pompę sai.
bartez80 Opublikowano 15 Listopada 2015 Opublikowano 15 Listopada 2015 jak kolega wyzej napisal ma blad na vagu ja chce bez bledu na vagu i bez check engine dziwna sprawa ,bo stosowalem emulator juz kilka razy i ani czek engine,ani błędów w vagu.
Karolwnik Opublikowano 27 Listopada 2015 Opublikowano 27 Listopada 2015 moim zdaniem warto. turbo ladnie sie odzywa i samochod zywszy na nizszych obrotach
bartez80 Opublikowano 27 Listopada 2015 Opublikowano 27 Listopada 2015 opisze moze dzisiejszy przypadek ,moze nie audi ,ale silnik AFN czyli taki sam jak byly montowane w audi . Znajomy jakies pol roku temu stwierdzil ze auto zrobilo sie strasznie mulowate ,nie reaguje na gaz ,tak jak wczesniej ,auto posiada od 8 lat ,rocznik 97 ,pierwszy wlasciciel w polsce ,sam sobie to przytargal z niemiec , w stanie naprwde fajnym,ale do rzeczy. Po mimo tego ,ze auto zrobilo sie slabe ,doszlo do tego ,ze padl termostat i to zmusilo znajomego do podjecia sie naprawy auta , oczywiscie zaproponowalem jemu pomimo wymiany termostatu ,wywalenie kata i czyszczenie EGR i kolektora ssacego. Zaczelismy akcje od zdemontowania ori kata ,oraz wyjeciu kolektora ssacego i EGR ,po ogledzinach kolektora i EGR ,okazalo sie ,ze jest to w naprawde swietnym stanie i nie jest praktycznie zalepione ,nagarem ,jak to czesto bywa,postanowilismy tego nie ruszac,bo stan naprawde ok . Zastapilismy mianowicie ori katalizator ,downpipe z kwasowki o srednicy 2,5" i po pierwszym odpaleniu i dodaniu gazu z wydechu buchnela taka czarna chmura ,ze zostal slad na ziemi 0,5 X 1 m powierzchi ,a w bialy dzien nie bylo nic widac w lusterku wstecznym i wszystko to bylo na postoju auta ,po przejazdzce znajomy w niebo wziety ,mowi ze to nie to auto ,poprostu mega roznica ,a w dzwieku nie uslyszal zadnej roznicy, ze cos glosiej ,czy cos w tym stylu . Po rozcieciu katalizatora ,stan byl nastepujacy ,przeswit byl ,co odziwo ,spodziewalem sie ze przeswitu nie bedzie ,ale jednak byl , co oznacza ,ze nawet nie calkowite zatkanie katalizatora ,zaczyna znaczaco wplywac na osiagi silnika. po tej operacji i testach wymienilismy termostat ,zeby nie bylo ,ze to nie dogrzany silnik powodowal ,spadek jego mocy . tak wiec jak ktos na przestrzeni czasu zaczyna odczowac spadek mocy ,to warto wywalic kata i cieszyc sie na nowo autem.
MasterCX Opublikowano 25 Grudnia 2015 Opublikowano 25 Grudnia 2015 Znalazłem emulator z płynną regulacją jak myślicie kupić ten czy bez regulacji kątowy ?
TomOskroba Opublikowano 18 Maja 2016 Opublikowano 18 Maja 2016 Znalazłem emulator z płynną regulacją jak myślicie kupić ten czy bez regulacji kątowy ? odświeżam temat ! problem ubogiej mieszanki spalinowo-powietrznej doprowadził mnie do katalizatora (sprawdzone juz inne podzespoły) Panowie jaki jest koszt wycięcia kata i wstawienie do niego zwykłej rurki, zadne strumienice zadne inne kombinacje, zwykła rurka czy co przez to rozumiem (downpipe). słyszałem że ludzie tutaj dawali zxa takie zabegi po 400 zł a niektórym nie dobijało do 200 zł... w 2.0 ALT nie jest to jakas chyba trudna robota.. ; ) proszę o podpowiedzi
Gość Opublikowano 18 Maja 2016 Opublikowano 18 Maja 2016 Jak powiesz ze za robote moga zabrac kata to robota bedzie gratis.
TomOskroba Opublikowano 18 Maja 2016 Opublikowano 18 Maja 2016 Jak powiesz ze za robote moga zabrac kata to robota bedzie gratis. powiadasz ? i sądzisz że w większości zakładów powinni na to pójść ?
Gość Opublikowano 18 Maja 2016 Opublikowano 18 Maja 2016 Nawet jak nie beda chcieli to za kata wezmiesz okolo 200zl ale na 90procent przyjma propozycje.
TomOskroba Opublikowano 18 Maja 2016 Opublikowano 18 Maja 2016 Nawet jak nie beda chcieli to za kata wezmiesz okolo 200zl ale na 90procent przyjma propozycje. ok, dzieki ! dzwonilem do goscia u mnie w miescie ktory ogarnia takie rzeczy, no ale krzyknal ''jakies 500zł'' wiecniech spada
Gość Opublikowano 18 Maja 2016 Opublikowano 18 Maja 2016 Podjedz do mnie masz 40min drogi e7 w strone Plonska to ci wytne wspawam i biore kata jak pelny
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się