blant88 Opublikowano 14 Czerwca 2010 Opublikowano 14 Czerwca 2010 Warto wyciąć kata jestem świeżo po wycięciu i mam wstawioną rurę i szczerze powiem ,że auto lepiej się zbiera i w dodatku ten gwizd turbiny ahh.. :>
kichy Opublikowano 21 Czerwca 2010 Opublikowano 21 Czerwca 2010 kurcze wycinać czy nie wycinać o to jest pytanie i co tu wstawić środkowy tłumik chyba tez już ma niewyróbkę ogólnie na zimnym silniku obroty mi nagle do 1200 skaczą później już jest normalnie i maja stalą wartość 900 . Aha i jeszcze jedno czy jakiś zamiennik od tłumiki gruchot dla wersji 1.8 adr 20V będzie pasować dla wersji 1.8 adr 5V ?
MASATO Opublikowano 4 Lipca 2010 Opublikowano 4 Lipca 2010 nie ma co się zastanawiać tylko wycinać kata jeszcze nikt po wycięciu nie narzekał, wręcz przeciwnie.
kichy Opublikowano 4 Lipca 2010 Opublikowano 4 Lipca 2010 hehe okazało sie ze kat już był wycięty tylko środkowy tłumik nie wyrabiał teraz po wymianie na nowy cud miód i malina polecam wszystkim wycięcie autko chodzi jak burza,choć ta rura to tam wygląda jakoś niespecjalnie ale autko chodzi teraz zajedwabiscie :>
wampir Opublikowano 4 Lipca 2010 Opublikowano 4 Lipca 2010 Po czym poznałeś, ze tłumik środkowy jest do wymiany? Hałasował czy też może był jakiś spadek mocy albo błędy na VAGu ?
kichy Opublikowano 7 Lipca 2010 Opublikowano 7 Lipca 2010 spadek mocy to raz,strasznie klekotał z tamtych okolic to dwa,nie mówiąc w końcowej fazie jego żywota o strasznym buczeniu i wibracjach w aucie,co do błędów to nie mam pewności,podjechałem tylko w Raciborzu do tłumi karzy, koleś nawet na kanele go nie miał a już powiedzial ze tłumik do wymiany,to są fachowcy od tego 250 zl z robocizna i od razu inny samochód :>
Labiel Opublikowano 8 Sierpnia 2010 Opublikowano 8 Sierpnia 2010 Moja Audzinka ma juz prawie 10 latek i 129000 przejechane... ktos mi kiedys powiedzial ze dla katalizatorka to 120 000km to juz taki rozsadny "wiek" hehe zeby go wymienic Ta. Bo wszystkie te auta które mają niby na budziku po 120tyś w realu mają z 220 albo i więcej. U mnie aktualny przebieg 150tyś. (przebieg potwierdzony w ASO) auto z 95 i kat w środku wygląda jak nowy. Grunt to zadbany silnik. Jeśli wszystkie parametry ma takie jak przewidziała to fabryka, świece itp wymieniane na czas, nie przepala oleju to kat wytrzyma o wiele dłużej.
adrianus Opublikowano 12 Kwietnia 2011 Opublikowano 12 Kwietnia 2011 Powiedzcie mi czy moge usunac z oryginalnego katalizatora caly ten jego "wklad" tak zeby zostala mi sama puszka i ja wmontowac spowrotem, mam jedna sonde lambda. wydaje mi sie ze jak zostawie sama puche po kacie to nie bedzie lipy na przegladzie jakby to bylo z prosta rurka, a na downpipe'a z kwasowki chwilowo nie mam kasy. poza tym, czym sie ruzni taki wyspawany downpipe od pustej puchy po kacie??
blant88 Opublikowano 13 Kwietnia 2011 Opublikowano 13 Kwietnia 2011 Powiedzcie mi czy moge usunac z oryginalnego katalizatora caly ten jego "wklad" tak zeby zostala mi sama puszka i ja wmontowac spowrotem, mam jedna sonde lambda. wydaje mi sie ze jak zostawie sama puche po kacie to nie bedzie lipy na przegladzie jakby to bylo z prosta rurka, a na downpipe'a z kwasowki chwilowo nie mam kasy. poza tym, czym sie ruzni taki wyspawany downpipe od pustej puchy po kacie?? ja ci powiem tak że ja mam samą rurke i na przegladzie sie nic nie doczepiaja :> a wyciecie jak najbardziej polecam
pitman Opublikowano 13 Kwietnia 2011 Opublikowano 13 Kwietnia 2011 Powiedzcie mi czy moge usunac z oryginalnego katalizatora caly ten jego "wklad" tak zeby zostala mi sama puszka i ja wmontowac spowrotem, mam jedna sonde lambda. wydaje mi sie ze jak zostawie sama puche po kacie to nie bedzie lipy na przegladzie jakby to bylo z prosta rurka, a na downpipe'a z kwasowki chwilowo nie mam kasy. poza tym, czym sie ruzni taki wyspawany downpipe od pustej puchy po kacie?? Ja też się obawiam przeglądu mam downpipe przegląd w czerwcu
adrianus Opublikowano 13 Kwietnia 2011 Opublikowano 13 Kwietnia 2011 przegladow bac sie nie ma co, jak na jednej stacji nie podbija to podbija na innej:) ciagle nie wiiem jakie sa roznice miedzy downpipe'em, a wybebeszonym zwyklym katem i czy w ogole moge ze zwyklego kata wypruc caly wklad i go zamontowac bez wspawywania zadnych rurek?
Labiel Opublikowano 15 Kwietnia 2011 Opublikowano 15 Kwietnia 2011 i czy w ogole moge ze zwyklego kata wypruc caly wklad i go zamontowac bez wspawywania zadnych rurek? Ja tak mam póki co. Jest nieco głośniej jak się wchodzi ostro na obroty i fajne buczenie dokładnie przy 3tyś przy schodzeniu z obrotów. Innej różnicy nie zauważyłem.
endriuu Opublikowano 21 Kwietnia 2011 Opublikowano 21 Kwietnia 2011 i czy w ogole moge ze zwyklego kata wypruc caly wklad i go zamontowac bez wspawywania zadnych rurek? Ja tak mam póki co. Jest nieco głośniej jak się wchodzi ostro na obroty i fajne buczenie dokładnie przy 3tyś przy schodzeniu z obrotów. Innej różnicy nie zauważyłem. ja też tak mam. efektu poldona brak.
sebo1607 Opublikowano 21 Kwietnia 2011 Opublikowano 21 Kwietnia 2011 koledzy jak mam walniety środkowy tłumik to lepiej go wymienic na nowy czy wyciac i wstawic rure?
zaba84 Opublikowano 26 Kwietnia 2011 Opublikowano 26 Kwietnia 2011 Panowie a ja mam pytanko z innej beczki jak mozna.... Wiec tak wyciąłem u siebie katalizator bo dzwonil i caly wklad sie w nim odkleil.... wstawiłem rurkę fi 60 czyli jakies 2,5 cala tak jak wyczytalem na forum i od tego momentu jezdze polonezem .:/ spod auta wydobywa sie metaliczny dzwiek.... Teraz chce wstawic srodkowy tlumik przelotowy ale mam dylemat i nie do konca wiem jakie ma byc FI rury w tym tlumiku bo na wyjsciu z plecionki bylo fi 60, a zaraz na wyjsciu z katalizatora fi 55 i redukowalo sie na fi 50 .... Wie ktos moje o jakim fi tlumik wstawic w miejsce kata ???
cougarr2 Opublikowano 2 Maja 2011 Opublikowano 2 Maja 2011 z uwagi na fakt iż mój afn jakis taki niemarawy to nosze się z zamiarem wywalenia kata. mam przebieg około 240 tys. więc pewnie już nie spełnia swoich wymogów na allegro znalazłem takie cuda co byście polecili ?? 1 2 3
endriuu Opublikowano 2 Maja 2011 Opublikowano 2 Maja 2011 z uwagi na fakt iż mój afn jakis taki niemarawy to nosze się z zamiarem wywalenia kata. mam przebieg około 240 tys. więc pewnie już nie spełnia swoich wymogów na allegro znalazłem takie cuda co byście polecili ?? 1 2 3 zwykła rure niech ci wspawaja.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się