Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B5] GAZ


wojtas-audi

Czy jestes zadowolony ze swojej instalacji gazowej?  

53 użytkowników zagłosowało

  1. 1. Czy jestes zadowolony ze swojej instalacji gazowej?



Rekomendowane odpowiedzi

czy ja wiem czy takie dobre :-)

u mnie to kuźwa koło latało razem w wykładziną bagażnika :560: I o każdym zakręcie/hamowaniu/przyspieszaniu dowiedziałem sie o tym hukiem koła w bagażniku :560: :556: :553:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Za kilka dni bede wrzucal sekwencje do fury wiec podlacze sie do tematu.

Mam powazny dylemat jaka instalke wybrac.

Zastanawiam sie nad Landirenzo Omegas ( czy jakos tak) i BRC Siqence ( czy jakos tak)

Napiszcie prosze co o tym sadzicie, posiadacze w/w marek, a szczegolnie Hack i Dziarule bo z tego co widze to macie chyba Omegasa. Jakie wady i zlatey widzicie w swoich instalacjach.

Z tego co słyszalem to spadek mocy 1-3%.

Ponoc w Omegasie bardzo głośno chodza wtryskiwacze, klekocza jak disel, a moja V-ka tak pieknie huczy i profanacja byloby, ja zaglaszac jakims stukotem, wiem ze w kabinie tego nie slychac ale na zew ponoc stukocze dośc glosno. Stukot ten to ponoc cena niezawodności. te w BRC sa cichsze, mniejsze ale i gorsze.

Któraś z nich ponoć przełacza z benzyny na gaz po koleji poszczegolne cylindry przygotowyjac wtryskiwacze na sucho zanim popolynie gaz czy cos takeigo.

kolejna kwestia wlewu gazu, jak dla mnie bardzo sympatycznie brzmi, schowany wlew gazu pod klapka, ale ten dokrecany to raczej bez sensu jak dla mnie, bo trzeba sie motac z ta przejsciowka a to mnie zamula strasznie, jak mam sie motac to juz bym wolal chyba w zderzaku, jak rozmawialem z gazownikami to 1 twiedza ze w A4 musi byc ta przejsciowka a 2 ze jest na tyle miejsca by zamontowac normalny wlew i tu nasowa sie kolejne pytanie to chyba do tych, ktorzy takowy posiadaj, czy zdarza sie by przy tankowaniu, ten caly gazowy kolt omsknąl i uszkodzil (porysowal) blotnik czy raczej trzeba trafic na nieudacznika ktory tez musi sie postarac by cos uszkodzic.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam normalny wlew gazu bez żadnych przejściówek pod klapką, gazownik trochę się na gimnastykował ale się udało. Co do tankowania to tak jak mówisz:

raczej trzeba trafic na nieudacznika, ktory też musi sie postarac by cos uszkodzic.

To samo może być przy tankowaniu benzyny.

Jedynym minusem jest to, że podjeżdżasz na gas gość podchodzi do samochodu i nie wie co robić. Trzeba za każdym razem się tłumaczyć gdzie jest wlew, a najlepiej samemu pokazać (nie wszyscy potrafią tą klapkę otworzyć) :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bialy4, jka kolega też mam wlew pod klapką bez żadnych przejściówek i jest super czysto , wszystko schowane zderzak nieruszony nawet nie widać że masz instalkę.Polzecam

Słyszałem, że po pewnym czasie matowieje lakier w okolicy klapki i części błotnika od buchającego gazu przy rozłączaniu pistoletu po tankowaniu (niska temperatura skroplonego gazu). W.g. mnie jest to realne i decyzję zostawiam właścicielom swoich autek.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a nie zdazylo sie Wam by cos Wam uszkodzono przy tankowniu? Ja miałe wlew w golfie pod zderzakiem na tylnym pasie i jak nieraz widzialem jak kolesie walcza przy wkladaniu tego pistoletu to nomalnie juz mam wizje jak mi leci po lakierze tym zelastwem.

Moze mogli byscie zapodac jakies foty tego wlewu.

Zastanwaim sie tez gdzie przelacznik od gazu zamontowac by byl widoczny a jednoczesnie nie draznil.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bialy4, jka kolega też mam wlew pod klapką bez żadnych przejściówek i jest super czysto , wszystko schowane zderzak nieruszony nawet nie widać że masz instalkę.Polzecam

Słyszałem, że po pewnym czasie matowieje lakier w okolicy klapki i części błotnika od buchającego gazu przy rozłączaniu pistoletu po tankowaniu (niska temperatura skroplonego gazu). W.g. mnie jest to realne i decyzję zostawiam właścicielom swoich autek.

Wydaje mi sie ze może to i wpływa na lakier, ale żeby aż tak.. Propan zanim doleci z pistoletu do lakieru odparuje, a para nie jest aż ta zimna(ma małą wydajność odbierania ciepła ;) ), butan to juz gorzej,doleci spokojnie, wylejcie sobie na rękę czystego butanu to bedzie fajne zimno a potem Was z domu bedą chcieli wyrzucić bo tak śmierdoli, ale on parując daje tylko -5*C. Acz nie zaprzeczam temu co mówisz ;)

Mój znajomy ma gaz w 80 B3/B4( jakaś przejściówka) ma wlew przy wlewie Pb, i strasznie mu rdzewieje, od samego początku, słyszałem(jużnie wdziałem) że to dosyć częsty przyadek, chociaż wydaje mi sie ze musi być ocynk jakis wadliwy żeby tak rdzewiało..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja jak wcześniej mówiłem mam Landirenzo Omegas'a i przed przełączeniem na LPG wtryski chodzą jak mówiłeś na sucho. Jeżeli ustawisz, że chcesz jeździć na benzynie, to już ich nie słychać, bo się wyłączają. Wlew te mam pod klapką i nie narzekam... Ogólnie instalkę muszę trochę wyregulować, ale i tak chodzi idealnie. Mogę wrzucić zdjęcia...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mogę wrzucić zdjęcia...

Nawet nie pytaj :mikolaj:

Wrzuc jak możesz fotki całej instalacji i jeszcze nagraj jak to słychać wew. i na zewnątrz ; ]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ff072b155226b547m.jpg b6da8499a875b5e9m.jpg 77280610f48f2042m.jpg 8d4152effb199847m.jpg 2f678b69d43a69d4m.jpg 8e157eea9f31370dm.jpg 9e1823e8895d1537m.jpg 6a59d365e99267d3m.jpg

Dźwięk nagram może kiedyś jak się mi będzie chciało.

[ Dodano: 24-12-2006, 12:48 ]

Dodam, że z instalacją do V-ki sześciocylindrowej będzie podobnie, tylko będzie oczywiście sześć wtryskiwaczy. Nie będziesz miał problemów z tą instalką, bo masz silnik bodajże wolossący. Ja mam z turbo i będę musiał ją dokładnie wyregulować.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ładnie obrobiony wlew paliwa imo ;)

Koło zapasowe w futerale wala sie po bagazniku? ;)

Jaką ma pojemnośc butla ?; >

Skoro to temat o gazie..

Jakie ciśnienie max jest w butlach z gazem? Mam jedną zbędną i robie z tego kompresor/ piaskarke or sth tylko nie wiem jakie ciśnienia wytrzyma ustrojstwo..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1473e5ff25922735m.jpg 12b3537f659e7c3cm.jpg

Gazownik dał mi oryginalny pokrowiec Landirenzo Polska. Wbrew pozorom jest to bardzo dobrze wymyślona rzecz. Na dole są rzepy i nic mi nie stuka :D Więcej fotek nie mam

[ Dodano: 24-12-2006, 13:00 ]

Butla ma poj. chyba 53litry i nabija się zawsze 80% całkowitej zawartości czyli mam chyba 43 litry. W każdym bądź razie coś ok. 50l. Już poraz chyba sto osiemnasty ponawiam prośbę o mapę wtrysku LPG w Landirenzo Omegasie do silnika 1.8T AEB. Może być screenshot. To jest ta tabelka (mapa). Może ktos ma znajomego gazownika to by mi wrzucił te fotki. BARDZO PROSZę!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z

Ponoc w Omegasie bardzo głośno chodza wtryskiwacze, klekocza jak disel, a moja V-ka tak pieknie huczy i profanacja byloby, ja zaglaszac jakims stukotem, wiem ze w kabinie tego nie slychac ale na zew ponoc stukocze dośc glosno. Stukot ten to ponoc cena niezawodności. te w BRC sa cichsze, mniejsze ale i gorsze.

W BRC jak zamontujesz na wtryskach Keihin, to nie będą gorszę pod względem jakości, jest to jesfna z najlepszych firm produkujących elementy wtryskowe.

Poza tym też są stosunkowo głośne, ale jeszcze 1.8T nie pracuje jak diesel, może tylko ciutkę głośniej chodzą te wtryski niż te od benzyny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O tych japońskich Keihin'ach przeczytałem też dużo dobrego. BRC i Landirenzo to liderzy na rynku sekwencyjnych instalacji gazowych. Ale mi jakoś to Landirenzo bardziej się podoba, dlatego go wybrałem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam instalację KME Diego i nie narzekam też muszę ją tylko dobrze dostroić. Zbiornik mam w kole, wchodzi ponad 50 litrów gazu. Pokrowiec dostałem gratis do usługi-świetna sprawa z tymi rzepami :P .

[ Dodano: 24-12-2006, 15:12 ]

Pozwole sobie wrzucić kilka zdjęć - słaba jakość, bo robiłem tel.

Zdj_cie004.jpg

Przy zakładaniu wlewu pod klapką radze wspomnieć gazownikowi o żeby zabezpieczył wierconą blachę jakimś środkiem antykorozyjnym (blacha niestety nie jest cynkowa tylko ocynkowana). Ja u siebie robiłem to samodzielnie jak odebrałem auto.

Zdj_cie005.jpg

Zdj_cie006.jpg

Zdj_cie007.jpg

Zdj_cie008.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wielkie dzieki za foty Panowie

Hack Twoj wlew gazu to poezja, bardzo mi sie podoba, chyba nie jest tak latow by uszkodzic blotnik, jest tak fajeni glebiej umieszczony.

A te kolo to strasznie ogromne w tym bagazniku.Jeszcze mi tylko z tym rzepem wyjasnijcie, bo rozmumie, ze ten pokrowiec 0od spodu jest podszyty rzepem no ale przecie rzep jest dwu czesciowy to jak to sie 3ma wykladziny bagaznika, tez trzeba ja obszyc rzepem?

A te butla to nie wystaje powyzej podlogi?

Slyszeł ze teroidalna wchodzi tez wieksza czy to prawda?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie jest równiutko z podłogą - tak jak zapas. Rzep jest tylko na pokrowcu i to wystarczy, on przykleja się do wtkładziny w bagażniku. W rzepach jedna strona zawsze przykleja się do włochatych :diabel: rzeczy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...