adadur Opublikowano 15 Listopada 2010 Opublikowano 15 Listopada 2010 ECU do 1Z (manual i automat) i z 1996r do numeru nadwozia >>8D_T_154971 028906021FE ECU do 1Z (automat tylko na Szwajcarię) i AHU (automat tylko na Szwajcarię) z 1996r 028906021FE ECU do 1Z i AHU od numeru nadwozia 8D_T_154972 >> 8D_V_135000 028906021GM ECU do 1Z i AHU w przypadku zastosowania koła dwumasowego 028906021FL
bielik Opublikowano 16 Listopada 2010 Opublikowano 16 Listopada 2010 ja jestem chłopaki jak najbardziej za tym żeby w aucie pogrzebać i przy okazji się czegoś nauczyć ale nie posiadam garażu wiktor coś mówił że w czwartek będzie miał czas i może coś pogrzebać i mi ten dzień też pasuje a ze schronieniem coś jeszcze pomyślę.
wiktorsam Opublikowano 18 Listopada 2010 Autor Opublikowano 18 Listopada 2010 adadur ma wolny garaż , podjadę w czwartek na spota to się umówimy najwyżej na konkret jakiś.[br]Dopisany: 16 Listopad 2010, 18:36_________________________________________________Witam ponownie. Dzisiaj na lokalnym spocie a4 klub podmieniliśmy koledze kompa z mojego auta i zrobiliśmy na szybko kilka logów: Dynamiczne Log (003) Log (008) Log (011) Statyczne Log (001,001) (na samym zapłonie i na wolnych obrotach) Log (013) BS Log (5 - 000) Jak widać poprawiło się, przepływomierz wygląda że jest ok, nie przycina dawek, doładowanie ok, choć na początku delikatnie przeładowuje (może ktoś coś rzeczywiście majstrował przy zaworze upustowym), jedynie te korekcje to wyglądają moim zdaniem nie za ładnie, i co ciekawe poprawił się delikatnie statyczny kąt wtrysku hehe. Auto na początku trochę jeszcze poddymiało, ale po logowaniu było już czyściutko z wydechu.
przemik Opublikowano 18 Listopada 2010 Opublikowano 18 Listopada 2010 Z tego kąska logów wyglada w miare OK. A jak wrazenia z jazdy w porównaniu z tamtym sterem?
wiktorsam Opublikowano 18 Listopada 2010 Autor Opublikowano 18 Listopada 2010 Kolega narzeka że muł , ja to za bardzo nie mam porównania, jedynie co usłyszałem od właściciela że ciut równiej silnik pracuje w czasie jazdy i na wolnych chyba bardziej miękko.
adadur Opublikowano 18 Listopada 2010 Opublikowano 18 Listopada 2010 Trzeba dodać że ów 1Z to Automat a dawcą ECU było AHU manual - Zrobiliśmy adaptację immobilisera i kodowanie silnika pod Automat bo auto biegów nie chciało zmieniać. Co najważniejsze dymienie po rozgrzaniu ustało - choć na początku musiał się przedmuchać pewnie mnóstwo syfu zalega ... Aha ECU to 028906021G (8 bit)więć zamiennikiem jest 028906021FE (16 bit) Dodam żę ECU "G" było motowane do Audi 80 i A4 w Automatach później ten ECu został zastąpiony wersją FE. A teraz pytanie do magików - otowrzyliśmy ECU "G" pokazały się dwie płytki a pomiędzy nimi wlutowane kości procki i inne takie tam jednak śladów ingerencji jakoś nie było specjalnie widać. To skąd takie logi ... czyżby jakaś kość z mapami padła w ECU czy jak?
vauxhall95 Opublikowano 18 Listopada 2010 Opublikowano 18 Listopada 2010 Dodam,ze dalej z nastawnikiem cos nie tak.Zobaczcie jak dawka w 01 skacze,oraz w 000BS kolumna 4 okolo 45,w 1 grupie co innego pokazuje
spanky Opublikowano 18 Listopada 2010 Opublikowano 18 Listopada 2010 A teraz pytanie do magików - otowrzyliśmy ECU "G" pokazały się dwie płytki a pomiędzy nimi wlutowane kości procki i inne takie tam jednak śladów ingerencji jakoś nie było specjalnie widać. To skąd takie logi ... czyżby jakaś kość z mapami padła w ECU czy jak? rozloz te dwie plytki [zapianane na plastikowe kołki] i zrob zdjecia ...
ciahciah Opublikowano 19 Listopada 2010 Opublikowano 19 Listopada 2010 czemu nie wymieniłeś termostatu? spanky, co powiesz o huśtających się korekcjach? co byś zrobił w związku z tym?
wiktorsam Opublikowano 19 Listopada 2010 Autor Opublikowano 19 Listopada 2010 Te korekcje nie wynikają z wadliwego nastawnika ? Kiedyś czytałem że po czyszczeniu wielu osobom się poprawiają.
bielik Opublikowano 19 Listopada 2010 Opublikowano 19 Listopada 2010 potwierdzam po włożeniu kolegi ECU to było po prostu inne auto i tylko szkoda że trochę mułowate bo dało się to odczuć podczas jazdy. jestem ciekaw czy po wymianie ECU po jakimś czasie usterki nie wrócą. po tym aucie to mogę się wszystkiego spodziewać. to mówicie że jeszcze nastawnik coś nie tak pracuje?? a niedawno go regenerowałem i dałem za to 400 zł. :wallbash: P.S. termostat niedługo wymienie
vauxhall95 Opublikowano 19 Listopada 2010 Opublikowano 19 Listopada 2010 gdzie go robiles??? u mechanika czy w wyspecjalizowanym warsztacie od pomp
spanky Opublikowano 19 Listopada 2010 Opublikowano 19 Listopada 2010 potwierdzam po włożeniu kolegi ECU to było po prostu inne auto i tylko szkoda że trochę mułowate bo dało się to odczuć podczas jazdy. bo w Twoim ECU [programie] ktos narobil niezlego balaganu ...
bielik Opublikowano 20 Listopada 2010 Opublikowano 20 Listopada 2010 gdzie go robiles??? u mechanika czy w wyspecjalizowanym warsztacie od pomp mój mechanior pompę wyjął i oddał do zakładu gdzie takie rzeczy sprawdzają i w razie czego regenerują. stwierdzili że działa prawidłowo. a mechanior jak zobaczył że objawy kopcenia dalej były i to nawet troszkę większe niż przed sprawdzaniem pompy stwierdził że coś mogli przeoczyć i to napewno ona jest do wymiany.
ciahciah Opublikowano 21 Listopada 2010 Opublikowano 21 Listopada 2010 na razie zostaw pompę, spytaj mechanika co mogli pominąć moja propozycja - sprawdź wtryski na stanowisku badawczym, może trzy leją
wiktorsam Opublikowano 21 Listopada 2010 Autor Opublikowano 21 Listopada 2010 Moim zdaniem znając tych mechaników to pewnie z nastawnikiem nic nie zrobili i wzięli kasę... Z wtryskami też dziwna sprawa - nie wiem czy widziałeś wcześniejsze logi robione jeszcze przez adadura - wszystkie miały wtedy w granicach 0.6 korekcje.
bielik Opublikowano 21 Listopada 2010 Opublikowano 21 Listopada 2010 Moim zdaniem znając tych mechaników to pewnie z nastawnikiem nic nie zrobili i wzięli kasę... Z wtryskami też dziwna sprawa - nie wiem czy widziałeś wcześniejsze logi robione jeszcze przez adadura - wszystkie miały wtedy w granicach 0.6 korekcje. a co to znaczy?? to dobrze czy nie?? napewno mam wymieniony wtrysk sterujący a reszta była niby sprawdzana i jak na swój przebieg to działają prawidłowo.
vauxhall95 Opublikowano 21 Listopada 2010 Opublikowano 21 Listopada 2010 to źle,znajomy ma tak samo niestety pompa niedlugo zakonczy zywot.Korekcje tez swiruja wlasnie,oczywiscie nie musi tak byc
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się