wosiek Opublikowano 13 Października 2007 Opublikowano 13 Października 2007 dziś chciałem wymienić filtr paliwa,ściągam pokrywe a tu takie cóś..... co to jest za filtr,z tego co patrzałem na necie wszędzie są te standardowe, a tu zaskoczka,musze czekać do poniedziałku bo dziś już zamknięte wsystko,czy to tylko ajm ma taki wynalazek??
grabalaba Opublikowano 13 Października 2007 Opublikowano 13 Października 2007 Wszystko jest w porządku. Tylko tak groźnie wygląda. Po wykręceniu imbusa z góry odstawiasz na bok część filtru z przewodami.Potem luzujesz śrubke mocującą filtr i go wyciągasz (to jest część którą musisz zakupić). Nowego zalewasz paliwem i wkładasz na miejsce. Skręcasz wszystko i po robocie.
krzyniek Opublikowano 14 Października 2007 Opublikowano 14 Października 2007 tylko musisz dobrego inbusa znaleźć, kolega na AKP pisał że objechał kilka warsztatów i nie mieli takiego klucza, nadomiar złego obiecywali mu że tak oczywiście mają, a jak pojechał na godzinę która sie umówił to nic nie mieli. ja taki taki klucz sobie sam dorobiłem. ps. na zdjęciu zauważyłem że nie masz śruby mocującej (już nie pamiętam czy silnik, czy jakiś elementy na silniku)
wosiek Opublikowano 14 Października 2007 Autor Opublikowano 14 Października 2007 spoko jak wymienić to ja wiem tylko czemu to taki jakiś inny filtr,większość jest taka że 3 przewody nakładasz i heya... akurat miałem taki filtr a teraz musze kupić a klucz akurat to przecinak który jest sześciokontny po jednej stronie i pasuje na wymiar
krzyniek Opublikowano 14 Października 2007 Opublikowano 14 Października 2007 co do filtra to widac ten typ tak ma nie jest to najgorsze rozwiązanie. a śruby brakuje tam gdzie Ci zaznaczyłem strzałką
Motor Opublikowano 14 Października 2007 Opublikowano 14 Października 2007 spoko jak wymienić to ja wiem tylko czemu to taki jakiś inny filtr,większość jest taka że 3 przewody nakładasz i heya... akurat miałem taki filtr a teraz musze kupić a klucz akurat to przecinak który jest sześciokontny po jednej stronie i pasuje na wymiar Taki wkręcany jest nawet w 110km AVG tylko bez chłodniczki. Te na 3 przewody to w starszych modelach chyba??
wosiek Opublikowano 14 Października 2007 Autor Opublikowano 14 Października 2007 co do filtra to widac ten typ tak ma nie jest to najgorsze rozwiązanie. a śruby brakuje tam gdzie Ci zaznaczyłem strzałką co tam ma być za śruba?? jutro zobacze co to jest wogóle, w dziale "zrób to sam" jest pokazana wymiana chyba w awx i tam jest ten filtr właśnie na 3 przewody
krzyniek Opublikowano 21 Października 2007 Opublikowano 21 Października 2007 to tak, tam brakuje śrubki z dużym kołnierzem, a przykręcona nią jest obejma co trzyma filtr paliwa, mam nadzieje że na foto coś będzie widać (robione tel)
wosiek Opublikowano 21 Października 2007 Autor Opublikowano 21 Października 2007 no będe musiał coś z tym zrobić ale mocowanie filtra bardzo dobrze się trzyma. dzięki
nivre Opublikowano 3 Września 2008 Opublikowano 3 Września 2008 Witam. Odgrzewam kotleta z pytaniem - to ustrojstwo na górze filtra paliwa to chłodnica, czy raczej podgrzewacz? Wczoraj sprawdzałem temperaturę tej chłodniczki, i przy temp. silnika około 70 stopni już była ciepła. Gdy silnik osiągnął 90 - nie szło utrzymac na niej ręki. Więc w tym momencie działa ona raczej jak podgrzewacz. W którym logu jest podana temp. paliwa - ostatnio kolega robił mi logi i mówił że temp. paliwa jest bardzo wysoka, ale nie pamiętam ile wynosiła.
comar_pl Opublikowano 13 Lutego 2011 Opublikowano 13 Lutego 2011 Witam. Odgrzewam kotleta z pytaniem - to ustrojstwo na górze filtra paliwa to chłodnica, czy raczej podgrzewacz? Wczoraj sprawdzałem temperaturę tej chłodniczki, i przy temp. silnika około 70 stopni już była ciepła. Gdy silnik osiągnął 90 - nie szło utrzymac na niej ręki. Więc w tym momencie działa ona raczej jak podgrzewacz. W którym logu jest podana temp. paliwa - ostatnio kolega robił mi logi i mówił że temp. paliwa jest bardzo wysoka, ale nie pamiętam ile wynosiła. ja odgrzebie jeszcze bardziej temat. wynalazlem ze AJM ma chlodnice paliwa ktore powraca do baku, z tego co mi wiadomo to powinien miec tez podgrzewacz paliwa (chyba w filtrze wlasnie). a jezeli to na filtrze jest chlodnica paliwa to co jest w prawym nadkolu w miejscu gdzie w lewym jest IC? chlodnica oleju?
Narcyz 35 Opublikowano 13 Lutego 2011 Opublikowano 13 Lutego 2011 Witam. Odgrzewam kotleta z pytaniem - to ustrojstwo na górze filtra paliwa to chłodnica, czy raczej podgrzewacz? Wczoraj sprawdzałem temperaturę tej chłodniczki, i przy temp. silnika około 70 stopni już była ciepła. Gdy silnik osiągnął 90 - nie szło utrzymac na niej ręki. Więc w tym momencie działa ona raczej jak podgrzewacz. W którym logu jest podana temp. paliwa - ostatnio kolega robił mi logi i mówił że temp. paliwa jest bardzo wysoka, ale nie pamiętam ile wynosiła. To jest chłodnica paliwa wracającego do baku , auta wyposażone w pompowtryski tak mają bo paliwo w pompowtryskach jest bardzo gorące. Oczywiście po konstrukcji tego filtra widać że działa zarazem jako wymiennik ciepła.
aju Opublikowano 13 Lutego 2011 Opublikowano 13 Lutego 2011 przecież chłodnica paliwa jest w okolicach klaksonu i osuszacza klimy
Banan Opublikowano 13 Lutego 2011 Opublikowano 13 Lutego 2011 przecież chłodnica paliwa jest w okolicach klaksonu i osuszacza klimy Czyli to o co pytałł comar_pl i znajduje się przy prawym nadkolu tu fajny schemat i od razu wiadomo o co chodzi: [/url]
comar_pl Opublikowano 14 Lutego 2011 Opublikowano 14 Lutego 2011 czyli wlasnie nie, z rysunku wynika ze chlodnica paliwa jest na obudowie filtra - to co ja myslalem ze jest podgrzewaczem paliwa. a przy prawym nadkolu, chodzi mi dokladniej o miejsce ze hakiem do holowania (za prawa kratka zderzaka) jest co? aha czyzby w takim razie to byla dodatkowa chlodnica plynu chlodzacego paliwo? i czyzby nie tylko w pasku?
krzyniek Opublikowano 14 Lutego 2011 Opublikowano 14 Lutego 2011 aha czyzby w takim razie to byla dodatkowa chlodnica plynu chlodzacego paliwo? tak
Daimos Opublikowano 14 Lutego 2011 Opublikowano 14 Lutego 2011 przy prawym nadkolu jest chłodnica paliwa, natomiast to przy filtrze to wymiennik ciepła, cała instalacja ma za zadanie schładzać paliwo a nie podgrzewać
Banan Opublikowano 14 Lutego 2011 Opublikowano 14 Lutego 2011 no przecież tak napisałem , a dlatego jest napisane że tylko w pasku bo to jest z artykułów VW.
ynos Opublikowano 14 Grudnia 2011 Opublikowano 14 Grudnia 2011 odświeżę trochę temat. Czy przy wymianie filtra paliwa W AJM B5 trzeba zaciskać węże, a potem odpowietrzać układ? Poszukałem różne opinie są na forum. Po zdjęciu chłodniczki z filtra paliwa coś zacznie wyciekać? Czy dopiero jak wykręcę wkład to wycieknie paliwo. Rozumiem, ze wycieknie trochę z węży i przestanie, czy jest jakieś ciśnienie w obiegu, które faktycznie wypchnie jakąś część paliwa?
aharchut Opublikowano 14 Grudnia 2011 Opublikowano 14 Grudnia 2011 Jeśli wypłynie to niewiele. Najważniejsze to zalać filtr paliwem i powinien zapalić bez problemów. Po zapaleniu przytrzymaj chwilę na obrotach.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się