Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 1Z] Prosba o analize logów i znalezienie problemu


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

A może wtrysk sterujący nie domaga. Widziałem kiedyś podobny objaw w golfie III i to było przyczyną. Choć niech wypowiedzą się mądre głowy jest ich tu wiele :) pzdr :a4fan:

Opublikowano

Hi

W pierwszej kolejności szukaj dziury układzie dolotowym. Jeżeli on jest szczelny pozostaje regulacja długości sztangi zaworu upustowego turbo. Przepływomierzem i jego wskazaniami nie przejmuj sie na tym etapie...

Pozdrawiam.

Opublikowano

Powiem tak bratu w 80tce z 1Z też szarpało szukaliśmy po nastawniku, wtrysku sterującym, potem dolocie, myślałem że coś się zapowietrza na stronie ropy VP czy coś i trafiony...

jedna z rurek paliwowych była złe (słabo) zamocowana do filterka paliwa...puszczała powietrze

i dlatego ja obstawiam coś z układem paliwa

Opublikowano

dzisiaj wymieniłem wkoncu n75 i nic sie nie zmieniło, tzn. dalej szarpie i cisnienie doładowania jest za niskie :kwasny:

[br]Dopisany: 28 Listopad 2007, 19:18 _________________________________________________jakies inne sugestie lub rady ?

czy pompa wtryskowa moze powodowac takie szarpanie ? albo komputer ?

Opublikowano

U brata było jednak tak że jeden z wężyków podających ropę między wtryskami był minimalnie przetarty i tam lało...sprawdź to też!

Opublikowano

U brata było jednak tak że jeden z wężyków podających ropę między wtryskami był minimalnie przetarty i tam lało...sprawdź to też!

to już dawno sprawdzone, wezyki i tak dla swietego spokoju zmieniłem na nowe

szukam teraz nastawnika na pompe na podmianke bo jednak mozliwe jest ze to on daje w du.pe :bicz2:

Opublikowano

Jedyne co mi jeszcze przychodzi do głowy to zatkany katalizator.

wyrzucony :)

Opublikowano

W grupie 004 przestawiacz kąta w pewnych momentach opónźnia zapłon, stąd to szarpanie. Ale dlaczego tak jest - dawki paliwa idą równo z obrotami, czyli nastawnik pokazuje dobrze. To przestawiacz ( N108) świruje. Taka sytuacja może też być spowodowana przez zurzyte elementy rozrządu.

Opublikowano

W grupie 004 przestawiacz kąta w pewnych momentach opónźnia zapłon, stąd to szarpanie. Ale dlaczego tak jest - dawki paliwa idą równo z obrotami, czyli nastawnik pokazuje dobrze. To przestawiacz ( N108) świruje. Taka sytuacja może też być spowodowana przez zurzyte elementy rozrządu.

rozrząd mam zmieniony ( tzn. rolki, paski) bo nie wiem dokładnie o ktore elementy Ci dokładnie chodzi, a i tak przed zmiana mi szarpało

gdzie ten n108 sie znajduje, na pompie ? i jak to naprawic ?

kat wtrysku ostatnio ustawiałem mam wartosc 51

Opublikowano

da sie go jakos ustawic ? czy pompe trzeba zmieniac :kwasny:[br]Dopisany: 15 Grudzień 2007, 12:51 _________________________________________________nie kopci

Opublikowano

wymieniłem pompe dzisiaj na taką od AFNa bo i tak ją miałem w planach i myslem ze po jej wymianie przestanie szarpac ale niestety dalej jest :thumbdown:

q*rwa, ja juz nie mam siły

jutro jeszcze podmienie wtrysk sterujący dla swietego spokoju a tak no nie pomoze to juz nie wiem co sprawdzac :confused4:

a tak wogóle to dzieki kalina za chęc wgłebienia sie w temat

Opublikowano

jutro jeszcze podmienie wtrysk sterujący dla swietego spokoju a tak no nie pomoze to juz nie wiem co sprawdzac :confused4:

trzeba bylo to zrobic przed wymiana pompy .... ;)

Opublikowano

jutro jeszcze podmienie wtrysk sterujący dla swietego spokoju a tak no nie pomoze to juz nie wiem co sprawdzac :confused4:

trzeba bylo to zrobic przed wymiana pompy .... ;)

hehe no mogłem :P

pompa i tak sie przyda pod nastepne mody, a nie wiem czy wymiana tego wtrysku też cos pomoże

zastanawiam sie też nad potencjometrem pedału gazu :mysli:[br]Dopisany: 11 Styczeń 2008, 08:39 _________________________________________________podmieniłem dzisiaj wtryska od audicy AHU mojego taty i powiem, że narazie nie szarpie, byłem na autostradzie po miescie jezdziłem i nic, no ale dla pewności jeszcze pojezdze na nim troche :przebiegly:

zresztą mój taty ma teraz ten mój wtrysk z 1z no i jak jemu zacznie szarpac to sprawa bedzie jasna

aha i chyba wtryski AHU mają niższe ciśnienie bo moja audica na nim jest troszke słabsza :mysli:

pozdro[br]Dopisany: 11 Styczeń 2008, 19:28 _________________________________________________problem rozwiazany

spanky miał racje, winny był wtrysk sterujący :P

dzieki wielkie

pozdrawiam

Opublikowano

problem rozwiazany

spanky miał racje, winny był wtrysk sterujący :P

dzieki wielkie

pozdrawiam

prosze .... :wink4:

Opublikowano

ostatnio zalałem wd40 zaworek upustowy i go troche rozruszałem i oto efekty:

log11nb0.jpg

także jest z nim coś na rzeczy, pomęcze go jeszcze troche i moze bedzie dobrze :)

dla przypomnienia :

http://img88.imageshack.us/img88/7571/a6lv3.jpg

a6lv3.jpg

pozdro

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...