Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

rs3 dla żony, rs6 jako rodzinny i myślę, że marzenia o Panamerze bym odpuścił :>

cena w polsce oscyluje wokół 200k zł ?

Opublikowano

rs3 dla żony, rs6 jako rodzinny i myślę, że marzenia o Panamerze bym odpuścił :>

cena w polsce oscyluje wokół 200k zł ?

:polew:

masz zrdowe podejscie :wink4:

Opublikowano

rs3 dla żony, rs6 jako rodzinny i myślę, że marzenia o Panamerze bym odpuścił :>

cena w polsce oscyluje wokół 200k zł ?

Ja jeszcze bym dodał dla siebie RS5 :wink4::naughty:

Opublikowano

a ja GT2 RS :tongue4:

Opublikowano

za***ista jest :slina: Audi zrobilo wielki blad ladujac wszedzie te wolnossaki :disgust: Nie wiem czemu nie rozwijali tak dobrych konstrukcji jak 2.2T czy 2.7BiT :disgust:

W Bmkach zawsze byly mocne wolnossaki R6 a w Audi doladowane V-ki i R5 i tak powinno to zawsze wygladac :decayed:

Opublikowano

nawet to chodzi :kox:

Opublikowano

W dzisiejszym Auto Świecie dane testowe 0-100 4,2 sek :kox:

Mega masakra tam po programie będzie.Pewnie poniżej 4 sekund więc bardzo poważnie..

Jeżdżę taczkami... :embarrassed:

Opublikowano

W motorze jest porównanie RS3 vs BMW 1 M. Audi wygrało. Ale na torze było zdecydowanie wolniejsze od BMW ze względu na wcześnie pojawiającą się podsterowność :-( Jako ciekawostkę podali, że seryjnie auto ma szersze opony z przodu ( 235 przód 225 tył) Do testu dostali samochód z oponami 255 z przodu pewnie żeby ukryć tą podsterowność i mimo to była kiszka. Nie wiem jak wy ale ja uważam, że audi musi coś z tym zrobić.

Opublikowano

Audi wygrało. Ale na torze było zdecydowanie wolniejsze od BMW

dla mnie żadne zaskoczenie, od x-lat tak się dzieje śledząc testy z różnych państw, BMW jest cieżko pobić na torze, nie mówiąc o 911 oczywiście :wink4:

Opublikowano

W motorze jest porównanie RS3 vs BMW 1 M. Audi wygrało. Ale na torze było zdecydowanie wolniejsze od BMW ze względu na wcześnie pojawiającą się podsterowność :-( Jako ciekawostkę podali, że seryjnie auto ma szersze opony z przodu ( 235 przód 225 tył) Do testu dostali samochód z oponami 255 z przodu pewnie żeby ukryć tą podsterowność i mimo to była kiszka. Nie wiem jak wy ale ja uważam, że audi musi coś z tym zrobić.

zadne zaskoczenie przeciez RS3 to haldex wiec raczej nie moze byc naczej.Jedye co Audi moze zrobic i co w sumie powinno juz dawno zrobic to do wszystkich swoich S i RS wsadzac torsena.Haldex w tym aucie to nieporozumienie.

Opublikowano

Ale dlaczego uważasz że obecny haldex to nieporozumienie?

Przecież tez jest non stop napęd na 4 koła tylko sprzęgło moment rozdziela.. :mysli:

Jaki ma to wpływ na podsterowność?

Opublikowano

przeciez RS3 jest glowne przednionepedowe tak jak S3 , dopiero jak uslizguja sie przednie kola dolacza sie tyl.O tyle rozbic takie rozwiazanie w tak mocnym aucie.Znaczy da sie tym jezdzic ale raczej na wprost bo funu z tego zadnego nie bedzie mimo 400KM

Opublikowano

Turdzi wcale tak juz nie jest.Teraz w Haldexie nic się nie dołacza.Nie ma sytuacji w której na tylną oś nie jest przekazywany napęd.Jest to stały napęd na 4 koła a sprzęgło rozdziela jedynie jaka część momentu jest przekazywana na przednią i tylną część napędu.Także poczytaj bo to co piszesz już nie jest aktualne i w RS3 z pewnością jest najświezsze rozwiązanie.

Opublikowano

turdzi r8 tez ma haldexa dla twojej informacji

a mimo to naped jest staly a nie dolaczany

haldex obecnej gen. to nie to samo co haldex w starych tt i s3

Opublikowano

ale w ktorej generacji S3 w obecnej budzie czy starszy model.Bo to w obecnej poza sniegiem to raczej tez nie zachwyca i prowadzi sie jak FWD wiec jesli RS3 przejelo po nim naped to do torsena tam jeszcze bardzo daleko

Opublikowano

No ten w najnowszej budzie ma najnowszego haldexa.Być może w Rs3 coś jeszcze pozmieniali.

Ja niestety się nie wypowiem bo i owszem S3 jezdziłem chwilę ale nie w zimie.

Opublikowano

Veyron też ma Haldex'a.

Jedną z zalet Haldex'a jest np brak strat w napędzie przy większych prędkościach.

Opublikowano

Ja jezdzilem S3 w sportbacku bo przez chwile zastanawialem sie nad kupnem , i owszem w zmiemie daje to rade na ale na suchym i mokrym jedzie jak oska :thumbdown:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...