Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Audi RS3


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

rs3 dla żony, rs6 jako rodzinny i myślę, że marzenia o Panamerze bym odpuścił :>

cena w polsce oscyluje wokół 200k zł ?

Opublikowano

rs3 dla żony, rs6 jako rodzinny i myślę, że marzenia o Panamerze bym odpuścił :>

cena w polsce oscyluje wokół 200k zł ?

:polew:

masz zrdowe podejscie :wink4:

Opublikowano

rs3 dla żony, rs6 jako rodzinny i myślę, że marzenia o Panamerze bym odpuścił :>

cena w polsce oscyluje wokół 200k zł ?

Ja jeszcze bym dodał dla siebie RS5 :wink4::naughty:

Opublikowano

a ja GT2 RS :tongue4:

Opublikowano

za***ista jest :slina: Audi zrobilo wielki blad ladujac wszedzie te wolnossaki :disgust: Nie wiem czemu nie rozwijali tak dobrych konstrukcji jak 2.2T czy 2.7BiT :disgust:

W Bmkach zawsze byly mocne wolnossaki R6 a w Audi doladowane V-ki i R5 i tak powinno to zawsze wygladac :decayed:

Opublikowano

nawet to chodzi :kox:

Opublikowano

W dzisiejszym Auto Świecie dane testowe 0-100 4,2 sek :kox:

Mega masakra tam po programie będzie.Pewnie poniżej 4 sekund więc bardzo poważnie..

Jeżdżę taczkami... :embarrassed:

Opublikowano

W motorze jest porównanie RS3 vs BMW 1 M. Audi wygrało. Ale na torze było zdecydowanie wolniejsze od BMW ze względu na wcześnie pojawiającą się podsterowność :-( Jako ciekawostkę podali, że seryjnie auto ma szersze opony z przodu ( 235 przód 225 tył) Do testu dostali samochód z oponami 255 z przodu pewnie żeby ukryć tą podsterowność i mimo to była kiszka. Nie wiem jak wy ale ja uważam, że audi musi coś z tym zrobić.

Opublikowano

Audi wygrało. Ale na torze było zdecydowanie wolniejsze od BMW

dla mnie żadne zaskoczenie, od x-lat tak się dzieje śledząc testy z różnych państw, BMW jest cieżko pobić na torze, nie mówiąc o 911 oczywiście :wink4:

Opublikowano

W motorze jest porównanie RS3 vs BMW 1 M. Audi wygrało. Ale na torze było zdecydowanie wolniejsze od BMW ze względu na wcześnie pojawiającą się podsterowność :-( Jako ciekawostkę podali, że seryjnie auto ma szersze opony z przodu ( 235 przód 225 tył) Do testu dostali samochód z oponami 255 z przodu pewnie żeby ukryć tą podsterowność i mimo to była kiszka. Nie wiem jak wy ale ja uważam, że audi musi coś z tym zrobić.

zadne zaskoczenie przeciez RS3 to haldex wiec raczej nie moze byc naczej.Jedye co Audi moze zrobic i co w sumie powinno juz dawno zrobic to do wszystkich swoich S i RS wsadzac torsena.Haldex w tym aucie to nieporozumienie.

Opublikowano

Ale dlaczego uważasz że obecny haldex to nieporozumienie?

Przecież tez jest non stop napęd na 4 koła tylko sprzęgło moment rozdziela.. :mysli:

Jaki ma to wpływ na podsterowność?

Opublikowano

przeciez RS3 jest glowne przednionepedowe tak jak S3 , dopiero jak uslizguja sie przednie kola dolacza sie tyl.O tyle rozbic takie rozwiazanie w tak mocnym aucie.Znaczy da sie tym jezdzic ale raczej na wprost bo funu z tego zadnego nie bedzie mimo 400KM

Opublikowano

Turdzi wcale tak juz nie jest.Teraz w Haldexie nic się nie dołacza.Nie ma sytuacji w której na tylną oś nie jest przekazywany napęd.Jest to stały napęd na 4 koła a sprzęgło rozdziela jedynie jaka część momentu jest przekazywana na przednią i tylną część napędu.Także poczytaj bo to co piszesz już nie jest aktualne i w RS3 z pewnością jest najświezsze rozwiązanie.

Opublikowano

turdzi r8 tez ma haldexa dla twojej informacji

a mimo to naped jest staly a nie dolaczany

haldex obecnej gen. to nie to samo co haldex w starych tt i s3

Opublikowano

ale w ktorej generacji S3 w obecnej budzie czy starszy model.Bo to w obecnej poza sniegiem to raczej tez nie zachwyca i prowadzi sie jak FWD wiec jesli RS3 przejelo po nim naped to do torsena tam jeszcze bardzo daleko

Opublikowano

No ten w najnowszej budzie ma najnowszego haldexa.Być może w Rs3 coś jeszcze pozmieniali.

Ja niestety się nie wypowiem bo i owszem S3 jezdziłem chwilę ale nie w zimie.

Opublikowano

Veyron też ma Haldex'a.

Jedną z zalet Haldex'a jest np brak strat w napędzie przy większych prędkościach.

Opublikowano

Ja jezdzilem S3 w sportbacku bo przez chwile zastanawialem sie nad kupnem , i owszem w zmiemie daje to rade na ale na suchym i mokrym jedzie jak oska :thumbdown:

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...