KmK Opublikowano 4 Marca 2011 Opublikowano 4 Marca 2011 rs3 dla żony, rs6 jako rodzinny i myślę, że marzenia o Panamerze bym odpuścił :> cena w polsce oscyluje wokół 200k zł ?
turdzi Opublikowano 4 Marca 2011 Opublikowano 4 Marca 2011 rs3 dla żony, rs6 jako rodzinny i myślę, że marzenia o Panamerze bym odpuścił :> cena w polsce oscyluje wokół 200k zł ? masz zrdowe podejscie
PABLO Opublikowano 5 Marca 2011 Opublikowano 5 Marca 2011 rs3 dla żony, rs6 jako rodzinny i myślę, że marzenia o Panamerze bym odpuścił :> cena w polsce oscyluje wokół 200k zł ? Ja jeszcze bym dodał dla siebie RS5
Wandej Opublikowano 21 Marca 2011 Opublikowano 21 Marca 2011 za***ista jest Audi zrobilo wielki blad ladujac wszedzie te wolnossaki Nie wiem czemu nie rozwijali tak dobrych konstrukcji jak 2.2T czy 2.7BiT W Bmkach zawsze byly mocne wolnossaki R6 a w Audi doladowane V-ki i R5 i tak powinno to zawsze wygladac
pawel1380 Opublikowano 6 Czerwca 2011 Opublikowano 6 Czerwca 2011 W dzisiejszym Auto Świecie dane testowe 0-100 4,2 sek Mega masakra tam po programie będzie.Pewnie poniżej 4 sekund więc bardzo poważnie.. Jeżdżę taczkami...
hubipl9 Opublikowano 8 Czerwca 2011 Opublikowano 8 Czerwca 2011 W motorze jest porównanie RS3 vs BMW 1 M. Audi wygrało. Ale na torze było zdecydowanie wolniejsze od BMW ze względu na wcześnie pojawiającą się podsterowność :-( Jako ciekawostkę podali, że seryjnie auto ma szersze opony z przodu ( 235 przód 225 tył) Do testu dostali samochód z oponami 255 z przodu pewnie żeby ukryć tą podsterowność i mimo to była kiszka. Nie wiem jak wy ale ja uważam, że audi musi coś z tym zrobić.
T-żółw Opublikowano 8 Czerwca 2011 Opublikowano 8 Czerwca 2011 Audi wygrało. Ale na torze było zdecydowanie wolniejsze od BMW dla mnie żadne zaskoczenie, od x-lat tak się dzieje śledząc testy z różnych państw, BMW jest cieżko pobić na torze, nie mówiąc o 911 oczywiście
turdzi Opublikowano 8 Czerwca 2011 Opublikowano 8 Czerwca 2011 W motorze jest porównanie RS3 vs BMW 1 M. Audi wygrało. Ale na torze było zdecydowanie wolniejsze od BMW ze względu na wcześnie pojawiającą się podsterowność :-( Jako ciekawostkę podali, że seryjnie auto ma szersze opony z przodu ( 235 przód 225 tył) Do testu dostali samochód z oponami 255 z przodu pewnie żeby ukryć tą podsterowność i mimo to była kiszka. Nie wiem jak wy ale ja uważam, że audi musi coś z tym zrobić. zadne zaskoczenie przeciez RS3 to haldex wiec raczej nie moze byc naczej.Jedye co Audi moze zrobic i co w sumie powinno juz dawno zrobic to do wszystkich swoich S i RS wsadzac torsena.Haldex w tym aucie to nieporozumienie.
pawel1380 Opublikowano 8 Czerwca 2011 Opublikowano 8 Czerwca 2011 Ale dlaczego uważasz że obecny haldex to nieporozumienie? Przecież tez jest non stop napęd na 4 koła tylko sprzęgło moment rozdziela.. Jaki ma to wpływ na podsterowność?
turdzi Opublikowano 9 Czerwca 2011 Opublikowano 9 Czerwca 2011 przeciez RS3 jest glowne przednionepedowe tak jak S3 , dopiero jak uslizguja sie przednie kola dolacza sie tyl.O tyle rozbic takie rozwiazanie w tak mocnym aucie.Znaczy da sie tym jezdzic ale raczej na wprost bo funu z tego zadnego nie bedzie mimo 400KM
pawel1380 Opublikowano 9 Czerwca 2011 Opublikowano 9 Czerwca 2011 Turdzi wcale tak juz nie jest.Teraz w Haldexie nic się nie dołacza.Nie ma sytuacji w której na tylną oś nie jest przekazywany napęd.Jest to stały napęd na 4 koła a sprzęgło rozdziela jedynie jaka część momentu jest przekazywana na przednią i tylną część napędu.Także poczytaj bo to co piszesz już nie jest aktualne i w RS3 z pewnością jest najświezsze rozwiązanie.
Nowak_zg Opublikowano 13 Czerwca 2011 Opublikowano 13 Czerwca 2011 turdzi r8 tez ma haldexa dla twojej informacji a mimo to naped jest staly a nie dolaczany haldex obecnej gen. to nie to samo co haldex w starych tt i s3
turdzi Opublikowano 13 Czerwca 2011 Opublikowano 13 Czerwca 2011 ale w ktorej generacji S3 w obecnej budzie czy starszy model.Bo to w obecnej poza sniegiem to raczej tez nie zachwyca i prowadzi sie jak FWD wiec jesli RS3 przejelo po nim naped to do torsena tam jeszcze bardzo daleko
pawel1380 Opublikowano 13 Czerwca 2011 Opublikowano 13 Czerwca 2011 No ten w najnowszej budzie ma najnowszego haldexa.Być może w Rs3 coś jeszcze pozmieniali. Ja niestety się nie wypowiem bo i owszem S3 jezdziłem chwilę ale nie w zimie.
Thom4s Opublikowano 13 Czerwca 2011 Opublikowano 13 Czerwca 2011 Veyron też ma Haldex'a. Jedną z zalet Haldex'a jest np brak strat w napędzie przy większych prędkościach.
turdzi Opublikowano 13 Czerwca 2011 Opublikowano 13 Czerwca 2011 Ja jezdzilem S3 w sportbacku bo przez chwile zastanawialem sie nad kupnem , i owszem w zmiemie daje to rade na ale na suchym i mokrym jedzie jak oska
T-żółw Opublikowano 29 Czerwca 2011 Opublikowano 29 Czerwca 2011 turdzi nie piardol Audi RS 3 DRIFT must see!! a dzwięk
Rekomendowane odpowiedzi