KmK Opublikowano 4 Marca 2011 Opublikowano 4 Marca 2011 rs3 dla żony, rs6 jako rodzinny i myślę, że marzenia o Panamerze bym odpuścił :> cena w polsce oscyluje wokół 200k zł ?
turdzi Opublikowano 4 Marca 2011 Opublikowano 4 Marca 2011 rs3 dla żony, rs6 jako rodzinny i myślę, że marzenia o Panamerze bym odpuścił :> cena w polsce oscyluje wokół 200k zł ? masz zrdowe podejscie
PABLO Opublikowano 5 Marca 2011 Opublikowano 5 Marca 2011 rs3 dla żony, rs6 jako rodzinny i myślę, że marzenia o Panamerze bym odpuścił :> cena w polsce oscyluje wokół 200k zł ? Ja jeszcze bym dodał dla siebie RS5
Wandej Opublikowano 21 Marca 2011 Opublikowano 21 Marca 2011 za***ista jest Audi zrobilo wielki blad ladujac wszedzie te wolnossaki Nie wiem czemu nie rozwijali tak dobrych konstrukcji jak 2.2T czy 2.7BiT W Bmkach zawsze byly mocne wolnossaki R6 a w Audi doladowane V-ki i R5 i tak powinno to zawsze wygladac
pawel1380 Opublikowano 6 Czerwca 2011 Opublikowano 6 Czerwca 2011 W dzisiejszym Auto Świecie dane testowe 0-100 4,2 sek Mega masakra tam po programie będzie.Pewnie poniżej 4 sekund więc bardzo poważnie.. Jeżdżę taczkami...
hubipl9 Opublikowano 8 Czerwca 2011 Opublikowano 8 Czerwca 2011 W motorze jest porównanie RS3 vs BMW 1 M. Audi wygrało. Ale na torze było zdecydowanie wolniejsze od BMW ze względu na wcześnie pojawiającą się podsterowność :-( Jako ciekawostkę podali, że seryjnie auto ma szersze opony z przodu ( 235 przód 225 tył) Do testu dostali samochód z oponami 255 z przodu pewnie żeby ukryć tą podsterowność i mimo to była kiszka. Nie wiem jak wy ale ja uważam, że audi musi coś z tym zrobić.
T-żółw Opublikowano 8 Czerwca 2011 Opublikowano 8 Czerwca 2011 Audi wygrało. Ale na torze było zdecydowanie wolniejsze od BMW dla mnie żadne zaskoczenie, od x-lat tak się dzieje śledząc testy z różnych państw, BMW jest cieżko pobić na torze, nie mówiąc o 911 oczywiście
turdzi Opublikowano 8 Czerwca 2011 Opublikowano 8 Czerwca 2011 W motorze jest porównanie RS3 vs BMW 1 M. Audi wygrało. Ale na torze było zdecydowanie wolniejsze od BMW ze względu na wcześnie pojawiającą się podsterowność :-( Jako ciekawostkę podali, że seryjnie auto ma szersze opony z przodu ( 235 przód 225 tył) Do testu dostali samochód z oponami 255 z przodu pewnie żeby ukryć tą podsterowność i mimo to była kiszka. Nie wiem jak wy ale ja uważam, że audi musi coś z tym zrobić. zadne zaskoczenie przeciez RS3 to haldex wiec raczej nie moze byc naczej.Jedye co Audi moze zrobic i co w sumie powinno juz dawno zrobic to do wszystkich swoich S i RS wsadzac torsena.Haldex w tym aucie to nieporozumienie.
pawel1380 Opublikowano 8 Czerwca 2011 Opublikowano 8 Czerwca 2011 Ale dlaczego uważasz że obecny haldex to nieporozumienie? Przecież tez jest non stop napęd na 4 koła tylko sprzęgło moment rozdziela.. Jaki ma to wpływ na podsterowność?
turdzi Opublikowano 9 Czerwca 2011 Opublikowano 9 Czerwca 2011 przeciez RS3 jest glowne przednionepedowe tak jak S3 , dopiero jak uslizguja sie przednie kola dolacza sie tyl.O tyle rozbic takie rozwiazanie w tak mocnym aucie.Znaczy da sie tym jezdzic ale raczej na wprost bo funu z tego zadnego nie bedzie mimo 400KM
pawel1380 Opublikowano 9 Czerwca 2011 Opublikowano 9 Czerwca 2011 Turdzi wcale tak juz nie jest.Teraz w Haldexie nic się nie dołacza.Nie ma sytuacji w której na tylną oś nie jest przekazywany napęd.Jest to stały napęd na 4 koła a sprzęgło rozdziela jedynie jaka część momentu jest przekazywana na przednią i tylną część napędu.Także poczytaj bo to co piszesz już nie jest aktualne i w RS3 z pewnością jest najświezsze rozwiązanie.
Nowak_zg Opublikowano 13 Czerwca 2011 Opublikowano 13 Czerwca 2011 turdzi r8 tez ma haldexa dla twojej informacji a mimo to naped jest staly a nie dolaczany haldex obecnej gen. to nie to samo co haldex w starych tt i s3
turdzi Opublikowano 13 Czerwca 2011 Opublikowano 13 Czerwca 2011 ale w ktorej generacji S3 w obecnej budzie czy starszy model.Bo to w obecnej poza sniegiem to raczej tez nie zachwyca i prowadzi sie jak FWD wiec jesli RS3 przejelo po nim naped to do torsena tam jeszcze bardzo daleko
pawel1380 Opublikowano 13 Czerwca 2011 Opublikowano 13 Czerwca 2011 No ten w najnowszej budzie ma najnowszego haldexa.Być może w Rs3 coś jeszcze pozmieniali. Ja niestety się nie wypowiem bo i owszem S3 jezdziłem chwilę ale nie w zimie.
Thom4s Opublikowano 13 Czerwca 2011 Opublikowano 13 Czerwca 2011 Veyron też ma Haldex'a. Jedną z zalet Haldex'a jest np brak strat w napędzie przy większych prędkościach.
turdzi Opublikowano 13 Czerwca 2011 Opublikowano 13 Czerwca 2011 Ja jezdzilem S3 w sportbacku bo przez chwile zastanawialem sie nad kupnem , i owszem w zmiemie daje to rade na ale na suchym i mokrym jedzie jak oska
T-żółw Opublikowano 29 Czerwca 2011 Opublikowano 29 Czerwca 2011 turdzi nie piardol Audi RS 3 DRIFT must see!! a dzwięk
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się