Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B7 BRD] Green Forfiter ;] zmartwychwstanie


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

o tym kole myslem juz daaawno jak mialem jescze swoje S4tdi :naughty::polew:

Opublikowano

Topor też myśle o tej feldze do mojej a4 :gwizdanie:

jest na allegro za 3 koła :gwizdanie:

Opublikowano

ja mam takie kółka na zimę jak Ty zapas :naughty:

Opublikowano

ta polerowana plus fakt że masz chromy wookół okien jest OK...ale treraz musiałbyś grill spowrotem srebrny założyć i byłby kozak.

Ja chce na zime takie 17 stki kupić jak ty kupiłes na zapas.

Opublikowano

na zimę mam s-line takie jak Ty miałeś na początku :naughty: bardzo ładna fela i bardzo mocna, na zimę w sam raz

Opublikowano

u mnie na parkingu stoi A8 z takim kołem ale nie tak wypolerowane, szkoda, że nie mam klucza :polew:

Opublikowano

u mnie na parkingu stoi A8 z takim kołem ale nie tak wypolerowane, szkoda, że nie mam klucza :polew:

no to jade do swarzedza:d

Opublikowano

o tym kole myslem juz daaawno jak mialem jescze swoje S4tdi :naughty::polew:

ma cos w sobie... ale wydaje mi sie, ze my nie mieszkamy w Kalifornii :kox:

cieszylbys sie ta felga tylko 2-3 m-ce w roku :thumbdown:

Opublikowano

Flyer i tu się nie zgodzę, mam felgi w chromie, mają 10 lat i wyglądają jak max 2 letnie, potraktowałem je Gliptone dla chromu i potem Rim Wax z Smartwax'a, nie zbierają tyle syfu i nie śniedzieją, żeby je umyć wystarczy ciepła woda pod ciśnieniem, jak dbasz tak masz, ludzie potrafią zwykłe alu wykonczyć w miesiąc

Opublikowano

ja praktycznie myje auto 2x tygodniowo wiec syfu wielkiego by nie zaznały... :gwizdanie:

Opublikowano

ochrona musi być, ja polecam Rim Wax, jest boski, można stosować na lakierowane alu i wszelkie elementy w chromie, tworzy powłokę ochronną, nie jest drogi, ok 60 PLN w all4auto z Poznania, ja go nawet w domu stosuję do armatury i się sprawdza :good:

Opublikowano

chyba mnie przekonałes :gwizdanie:

Opublikowano

ja tam następne chromy kombinuję pod lato ale na razie ich w Polsce nie ma :thumbdown: pierwsze co zrobię to Rim Wax i przez lata 0 problemu, oczywiście powłokę trzeba odnawiać co 3-4 miesiące dla lepszego efektu

za jakiś czas wrzucę fele od mietka polerowane po rim Wax'ie i będzie można zobaczyć jaki jest efekt lustra

Opublikowano

Topor jak będzie dobra gleba to bierz monoblocki :good:

Opublikowano

chce same sprezyny zmienic na -30 max -40, dlatego nie wiem jak to wyjdzie.

Opublikowano

o boshe...Topor nieeeee....

raz że na -40 to ci amorki nie wytrzymają za długo, dwa że seryjne amorki sa za miękkie i ci na nierównościach bedzie dobijał, a trzy.... chcesz -40 względem 1BE/1BV to tylko gwint, jak -40 względem 1BA to weź H&R springi -35mm albo...

a jak chcesz się pobawić tańszym kosztem to ci mogę springi 1BV opchnąc... przebieg 500km.. WR 9 :hi: tak tylko 500 km... bo zmieniłem potem na gwint... nauka kosztuje :kox: springi nowe były kupione.

Opublikowano

on to wszystko wie, troche rezal w ex aucie :wink4::decayed:

Opublikowano

on to wszystko wie, troche rezal w ex aucie :wink4::decayed:

przecie to czysta seria była...:D

Mgtan napisz mi na PW cene springow... i jak w ogole maja sie takie sprongi do Q..? Fwd i Q to samo?

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...