paput Opublikowano 1 Grudnia 2010 Opublikowano 1 Grudnia 2010 Podczas odpalania zapala się kontrolka ABS i nie mogę wtedy odpalić. CO to może być? Słaby aku? Aku kupowany w tamtym roku Centra Futura a może to czujnik w którymś z kół? Aku na mierniku pokazuje że jest praktycznie na full naładowany. Ktoś ma/miał taki problem?
MARCIN607 Opublikowano 1 Grudnia 2010 Opublikowano 1 Grudnia 2010 czujnik nie powinien blokować odpalenia auta-może immobilajzer padł-tylko czemu świeci się ABS
paput Opublikowano 1 Grudnia 2010 Autor Opublikowano 1 Grudnia 2010 czujnik nie powinien blokować odpalenia auta-może immobilajzer padł-tylko czemu świeci się ABS wcześniej miałem tak że ciężko było odpalić i migała mi kontrolka ABS oraz imo okazało się że mam przetarty kabel od minusa na akumulatorze, zrobiłem to i potem problem z odpalaniem znikł. Czasem zapalała się kontrolka ABS ale tylko przy odpalaniu. Teraz gdy zrobiło się zimniej prblem z tą kontrolką się nasilił. Może to coś tam się poluzwało Kurde wkurza mnie to bo b :mysli:yło tak pięknie nic się nie psuło
aju Opublikowano 1 Grudnia 2010 Opublikowano 1 Grudnia 2010 sprawdź aku pod obciążeniem, (elektryk będzie wiedział o co chodzi) koledze akurat dziś aku padł a a4 b5 96 tdi i ostatni objaw to była świecąca kontrolka abs jak kręcił
MARCIN607 Opublikowano 1 Grudnia 2010 Opublikowano 1 Grudnia 2010 pewnie aku siadł a przy okazji czujnik abs
Dev Opublikowano 1 Grudnia 2010 Opublikowano 1 Grudnia 2010 masz duzy spadek napiecia podczas rozruchu co powoduje zapalenie sie kontrolki. Do sprawdzenia rozrusznik, przebicie albo wypracowane tulejki. Podlacz tez VAG-a moze cos wykaze
paput Opublikowano 1 Grudnia 2010 Autor Opublikowano 1 Grudnia 2010 Sprawdzić aku podczas kręcenia? Tak? Na postoju pokazuje 11,39 V[br]Dopisany: 01 Grudzień 2010, 21:45_________________________________________________Przebicie na rozruszniku może być?
Dev Opublikowano 1 Grudnia 2010 Opublikowano 1 Grudnia 2010 za male masz napiecie, masz niedoladowane akku
paput Opublikowano 1 Grudnia 2010 Autor Opublikowano 1 Grudnia 2010 za male masz napiecie, masz niedoladowane akku to co na początek spróbować naładowac aku?
Dev Opublikowano 1 Grudnia 2010 Opublikowano 1 Grudnia 2010 owszem ale to nie wiele da. Jakie masz napiecie jak silnik pracuje???
MARCIN607 Opublikowano 1 Grudnia 2010 Opublikowano 1 Grudnia 2010 raz odpali ale przy nastęonej próbie będzie powtórka z rozrywki
paput Opublikowano 1 Grudnia 2010 Autor Opublikowano 1 Grudnia 2010 owszem ale to nie wiele da. Jakie masz napiecie jak silnik pracuje??? nie patrzyłem, to tak samo jak na postoju się sprawdza miernikiem tak? a jakie jest normalne napięcie na postoju?
paput Opublikowano 1 Grudnia 2010 Autor Opublikowano 1 Grudnia 2010 14 - 14.2 V aha, to mówicie że podładowanie niewiele da tak? To co może ssać prąd w czasie rozruchu? Jedynie rozrusznik?
paput Opublikowano 1 Grudnia 2010 Autor Opublikowano 1 Grudnia 2010 tak, tylko rozrusznik kurde trochę mi się nie chce kłaść pod auto w taką pogodę, a duży spadek jest tolerowany na aku podczas rozruchu?[br]Dopisany: 01 Grudzień 2010, 22:04_________________________________________________ale mówicie że ładowanie nic nie da tak?
Dev Opublikowano 2 Grudnia 2010 Opublikowano 2 Grudnia 2010 nie nic nie da musisz sprawdzic alternator, napiecie to nie wszystko na stole musza sprawdzic jakie nateznie pradu generuje rozrusznik tez do kontroli, auto ma juz swoje lata i prawdopodobnie jeszcze nikt tam nie zagladał
paput Opublikowano 2 Grudnia 2010 Autor Opublikowano 2 Grudnia 2010 nie nic nie da musisz sprawdzic alternator, napiecie to nie wszystko na stole musza sprawdzic jakie nateznie pradu generuje rozrusznik tez do kontroli, auto ma juz swoje lata i prawdopodobnie jeszcze nikt tam nie zagladał rozrusznik kręci do tej pory palił od strzała od czasu do czasu się ta kontrolka zapalała a teraz jak zrobiło się zimniej to tak jakby ta niemoc odpalenia auta była zsynchronizowana z ilością mignięć owej kontrolki. Pójdę dzisiaj jeszcze raz masę sprawdzę. A jak altka sprawdzić ? Wagiem się da?
Dev Opublikowano 2 Grudnia 2010 Opublikowano 2 Grudnia 2010 alternator sprawdza sie na stole probierczym musisz podjechac do kogos kto to naprawia co sie tyczy rozrusznika.... jezeli spada temperatura to rozrzusznik ma cięzej krecic, słabsze akku, gestszy olej, potrzebuje wiecej prądu
paput Opublikowano 2 Grudnia 2010 Autor Opublikowano 2 Grudnia 2010 alternator sprawdza sie na stole probierczym musisz podjechac do kogos kto to naprawia co sie tyczy rozrusznika.... jezeli spada temperatura to rozrzusznik ma cięzej krecic, słabsze akku, gestszy olej, potrzebuje wiecej prądu ale chyba altek w miarę doładowuje bo już dawno rozłądowałby mi się aku a 11,3 jest w miarę nie? Jak myślisz? Stawiam raczej na masę, rozrusznik albo kapturki które idą do świec bo połamałem je kiedyś i zrobiłem prowizorkę z węża ciśneiniowego, może tam gdzieś jest przebicie [br]Dopisany: 02 Grudzień 2010, 12:49_________________________________________________sprawdzałem aku trochę go podładowałęm do 12,4 V a na ruchu aku pokazuje 14,2 V czyli ok. Mam inne pytanie czy świece grzania płynu chłodzącego są ważne przy odpalaniu?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się