Skocz do zawartości
Zdrowych i spokojnych Świąt dla Ciebie i rodzinki 🙌🎄
IGNOROWANY

[ALL B5] A4 wersja Italiano a mrozy


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Jeśli ktoś wie to proszę o informacje jakie są różnice między A4 B5 robionym dla np. Niemców a A4 robionym dla Włochów? Głównie chodzi mi o to że mam wersje włoską i ogrzewanie mam do luftu wiem że w wersji włoskiej brak jest świec żarowych do podgrzewania cieczy chłodzącej ale co więcej to nie wiem.

Druga sprawa to zauważyłem że jak jadę wolno to znaczy do 50 km/h to z kratek nawiewu leci prawie zimne powietrze dopiero jak mam przynajmniej 2tys obrotów to zaczyna lecieć ciepłe powietrze pomimo że wskazówka temperatury cały czas pokazuje 90 stopni. I tu pytanie jak sie ma pompa wody do ogrzewania bo myślę że tu może być problem? dodam że sprawdzałem już nagrzewnice; poziom cieczy; i sprawdzałem czy nie są zapowietrzone węże od nagrzewnicy; sprawdzałem też silniczki od klapek ogrzewania i sa ok, i klimatronik nie pokazuje błędów ale za to miga.

Pozdrawiam i dziekuje za info

Opublikowano

raczej bym spodziewal sie zapowietrzonego ukladu chlodzacego lub nagrzewnicy pełnej osadow.

gdyby uszkodzona byla pompa wody wskazowka przekraczalaby 90C

Opublikowano

usterka w klimatroniku niewykluczona (klapa ciepłego powietrza), a do tego jednak nagrzewnica może być zapchana.

Opublikowano

Witam,

Ja też mam problem z migającym klimatronikiem i też powietrze leci niezbyt ciepłe :( Natomiast jeśli chodzi o świece do podgrzewania płynu to radzę sprawdzić czy są, ponieważ Ja mam AFN`a z włoch i świeczki do podgrzewania siedzą (ale może dlatego że ma pakiet zimowy) :)

Opublikowano

Oczyść specjalnym preparatem odkamieniającym nagrzewnicę a następnie przepłukaj ją pod ciśnieniem-powinno rozwiązać problem .

Co do pompy wody- jesli nie skacze ci temperatura powyżej 90 to pompa raczej jest sprawna.

Opublikowano

Przeczyść nagrzewnice, miałem to samo rok temu, kupiłem 1m węża taki żeby wszedł na nagrzewnice i przy chwilowej odwilży przepłukałem ją wodą, w jedną i w drugą stronę, ale najpierw w kierunku przeciwnym jak jest pompowana....całe dno od wiadra było brudne od rdzawego szlamu....i do dziś po przejechaniu 1km mam już lekko letnie powietrze :cool1:

Opublikowano

Dzięki za wszystkie informacje świec żarowych nie mam bo sprawdzałem są tylko zaślepki i nawet kabli nie ma. a co do płukania nagrzewnicy to jeśli ktoś płukał to proszę o info jakim płynem ja postaram się przepłukać w przyszłym tygodniu ale nie sądzę żeby to była wina kamienia bo niby skąd się tam mógł znaleźć skoro zawsze był płyn od chłodnic natomiast widzę że wszędzie jest taki zielony nalot od płynu ale nie sądzę żeby to on mógł coś narozrabiać.

Opublikowano

...pierwszy raz slysze ze auto z wloch nie ma swiec zarowych, sasiad miesiac w miesiac sprowadza po kilka dieseli z wloch i wszystkie jak do tej pory mialy a nie sprowadza z z rejonow gorskich tylko z rzymu.Nie mozliwe zeby auta z produkcji tak wychodzily, bo niby jak wlasciciel mialby podrozowac do zimniejszych regionow.Spotkalem sie ze byl panel klimatronika a nie bylo wogole klimatyzacji, ze byla przemalowana na czerowno literka "i" a silnik byl 90 konny i wiele roznych wloskich pomyslow ale swiece przebily wszystko :shocked: A tak wogole to najbardziej zajechane i zaniedbane sa auta wloch, omijac szerokim lukiem, chyba ze na handel bo placisz polowe ceny niz u niemca.

Opublikowano

Niby skąd miał się tam znaleźć kamień??????? Otóż kolego, mam auto serwisowane od wyjścia z fabryki.Wszystkie wymiany przed czasem,płyny i części najwyższej jakości.Okazuje się jednak , że nie jest to bezwarunkowa recepta na zapewnienie bezawaryjności.Wszystko ma swój kres - drożność nagrzewnicy też.Zrób to co mówiłem wcześniej i nie dziękuj za efekty.

Opublikowano

...pierwszy raz slysze ze auto z wloch nie ma swiec zarowych, sasiad miesiac w miesiac sprowadza po kilka dieseli z wloch i wszystkie jak do tej pory mialy a nie sprowadza z z rejonow gorskich tylko z rzymu.Nie mozliwe zeby auta z produkcji tak wychodzily, bo niby jak wlasciciel mialby podrozowac do zimniejszych regionow.Spotkalem sie ze byl panel klimatronika a nie bylo wogole klimatyzacji, ze byla przemalowana na czerowno literka "i" a silnik byl 90 konny i wiele roznych wloskich pomyslow ale swiece przebily wszystko :shocked: A tak wogole to najbardziej zajechane i zaniedbane sa auta wloch, omijac szerokim lukiem, chyba ze na handel bo placisz polowe ceny niz u niemca.

Kolego jesli dobrze zrozumialem to tu nie chodzi o swiece zarowe do odpalania tylko o swiece do podgrzewania cieczy chlodzacej:)

Opublikowano

przepraszam za napisanie bzdury o swiecach, cos zle dotyczatalem...ale co do aut z wloch to uwazam ze sa najbardziej zaniedbane na rynku europejskim.Tam sie wszystko pierd... i niemal kazde na dzien dobry ma walniety termostat.

Opublikowano

Napiszę może się komuś przyda kiedyś. Typ układu chłodzenia jest w kodach wyposażenia określony. U mnie w AVG jest to 8Z5 - engine cooling system, type 1 Auto mam z Niemiec. Ten kod jest na naklejce w drugiej kolumnie od prawej na czwartej pozycji od dołu.

Opublikowano

Zminic świeczki podgrzewajace płyn chłodniczy ( sprawdzic przy okazji bezpieczniki które za to odpowiadaja - znajduja sie one przy ECU ) Przepłukać nagrzewnice zalac nowy płyn i cieszyc sie goracym nawiewem :decayed:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...