lukasz2223 Opublikowano 3 Grudnia 2010 Opublikowano 3 Grudnia 2010 Witam was wszystkich,chcialbym podpytac o bardzo denerwujacą mnie kwestie.otóz rok temu wywaliłem ori lampy valeo na rzecz zespolonych po lifcie czyli z soczekwą.Kupiłem zamiennik podobny bliski ori czyli Depo.Lampy mają oznaczenie H7 / D2S .Więc poleciałem do servisu xenonowego z prosba o załozenie zestawu do tych lamp.No i zalozyli-auto odebrałem i wiadomo pierwszego dnia och i ach ale kolejne dni jak tylko stanałem z kims na skrzyzowaniu badz tez obok moje xenony (hid) nie swiecą wcale, mało tego jak tylko ciut popada i jezdnia zrobi sie czarna to lampy swieca tak słabo,ze jade jak syrenka z zarówkami 20W Sprawdzałem z kolegami,ze znajomymi,z obcymi,stawałem obok i....i tragedia.Doszedłem dopiero dzis to tego,ze w moich lampach zamontowano przetwornice Vertex i zarniki pod H7 ... Przeglądając i czytajac rozne fora w tym nasze doczytałem sie ze może byc róznica w swieceniu lam jezeli mam soczewke pod D2s a załozyl mi gosc zestaw H7 .Powiedzcie mi co moge teraz z tym zrobic i czy będzie jakas róznica.Czy faktycznie moge tam wsadzic palnik D2S i tylko dokupic adapter do podłączenia tej przetwornicy co ma,czy co innego,no i pytanie do fachowców prawdziwych-czy jak zmienie zarnik hid H7 na D2s to czy bedzie róznica,no i jezeli bedzie róznica duza to czy do tych moich przetwornic po zakupie adaptera z koncówka d2s czy moge zakupic ori zarniki D2S np osrama. Mówcie ludziska bo nie daje rady...jest taka lipa,ze żaluje pozbycia sie poczciwych zwykłych lamp..... Pozdrawiam
wiesiek3d Opublikowano 3 Grudnia 2010 Opublikowano 3 Grudnia 2010 To czy żarnik jest oryginalny D2S czy dostosowany do H7 nie ma znaczenia w jasności świecenia. Ważną kwestią jest barwa światła ,powinna być o temp. 4300K jeżeli masz wyższą to światła są niebieskie i wtedy niewiele widać na mokrej drodze. Tak nawiasem to na Depo tylko pisze że są pod D2S a mają gniazdo tylko na żarówki H7 i żeby założyć D2S musiał byś zastosować adapter ,a tak tylko ładujesz żarnik pod gniazdo H7.
lukasz2223 Opublikowano 4 Grudnia 2010 Autor Opublikowano 4 Grudnia 2010 No nie wiem czy tylko H7 -wczoraj jeszcze obejrzalem lampy 3 razy i z przpdu i z tylu i napisane jest na tylnej obudowie ze D2S na drogowej ze H7 i z przodu na soczewce D2S i nizej H7 ,jeszcze dlubiac przy palnikach wlaczylem swiatla i zaczalem wyjmowac palnik lekko do tylu-od razu zaczelo jasniej swiecic,a co do tego czy 4300 czy 6000 to u mnie nie ma zadnej roznicy.nawet w lato w suchą noc,jak stane rowno z innymi kolegami ktorzy rowniez maja HID to moich swiatel nie ma na drodze-NIE MA,dlatego pytam czy dlugosci moze samych baniek palnikow sie roznia czy cos,a D2s wydaje mi sie ze powinno wejsc bez zadnego problemu do mnie
Skeeber Opublikowano 4 Grudnia 2010 Opublikowano 4 Grudnia 2010 podmien z kims przetwornice, chinskie potrafia platac różne figle ......
domjenick Opublikowano 5 Grudnia 2010 Opublikowano 5 Grudnia 2010 To czy żarnik jest oryginalny D2S czy dostosowany do H7 nie ma znaczenia w jasności świecenia. Ważną kwestią jest barwa światła ,powinna być o temp. 4300K jeżeli masz wyższą to światła są niebieskie i wtedy niewiele widać na mokrej drodze. -ważne jest jaki żarnik-przerabiałem kilka i właśnie żarnik-to podstawa(nie ważne jest,czy H7,czy D2S-chodzi o jego jakość) to samo z temp. koloru-4300-to kompromis pomiędzy 3000,a 5000 ze względu na to,że zółto-białe światło jest łagodniejsze dla oka kierowcy i uwydatnia zielone kolory,które z kolei działają kojąco na oko w warunkach trudnych,jak deszcz ,czy mgła-gdzie wszystko dookoła jest zbliżone do szarości-najefektywniejsza temperatura dla takich warunków jest 3000K,ale ta z kolei nie jest najlepsza do normalnych nocnych warunków-stąd ten kompromis 4300 ja mam 6000 i świeci jaśniutko na biało-nie jakiś niebieski-jesli świeci 6tys na niebiesko-to znaczy,że to nie jest 6 tys,tylko 8, albo jest jakiś chłam,tak jak i w deszcz,tak i w normalną noc-świeci jasno-żarnik ma być dobrej jakości inaczej będzie świecić,jak świeczka
Kowi87 Opublikowano 5 Grudnia 2010 Opublikowano 5 Grudnia 2010 6k nie jest białe :gwizdanie: białe to jest swiatło w przedziale 3,8-5k, miałem 6k miałem 5k i obecnie mam 4,3k i to swiatło najlepiej oswietla droge :gwizdanie: przy 6k w deszczową noc nie ma widocznosci w porównaniu dla 4,3 :gwizdanie: 8k to w ogóle nie warto brac pod uwage do nocnej jazdy :gwizdanie: A najłatwiej zaobserwować to w programach graficznych w funkcji balansu kolorów, jak dodaje sie odcienie żółtego to wyraźnie jest jasniej niz jak sie przesuwa suwak w odcienie niebieskiego
Madoń Opublikowano 5 Grudnia 2010 Opublikowano 5 Grudnia 2010 z mojego doświadczenia wynika, że 4300 to najlepsza barwa jeżeli chcesz coś widzieć w nocy co do słabego świecenia to może zainwestuj w jakiś porządny zestaw, np philips, czy osram - jakiś tani żarnik będzie słabo dawał kiedyś u kolegi było takie coś, że żarnik był źle wsadzony (tak jakby do góry nogami), przestawiliśmy go i zaczął dobrze świecić
domjenick Opublikowano 5 Grudnia 2010 Opublikowano 5 Grudnia 2010 6k nie jest białe :gwizdanie: to postaw obok siebie trzy auta z 4300,6000 i 8000-zobaczysz,które są niebieski,białe,a które żółte
Kowi87 Opublikowano 5 Grudnia 2010 Opublikowano 5 Grudnia 2010 6k nie jest białe :gwizdanie: to postaw obok siebie trzy auta z 4300,6000 i 8000-zobaczysz,które są niebieski,białe,a które żółte stawialiśmy 4,3, 5 i 6k obok siebie i najlepsze były 5k jeśłi chodzi o barwe ale najlepiej jeżdzi sie na 4,3
_Solar_ Opublikowano 5 Grudnia 2010 Opublikowano 5 Grudnia 2010 6k nie jest białe :gwizdanie: to postaw obok siebie trzy auta z 4300,6000 i 8000-zobaczysz,które są niebieski,białe,a które żółte stawialiśmy 4,3, 5 i 6k obok siebie i najlepsze były 5k jeśłi chodzi o barwe ale najlepiej jeżdzi sie na 4,3 Czyzby to wtedy na spocie w Kurowie jesli tak to mam nawet foto chyba
Kowi87 Opublikowano 5 Grudnia 2010 Opublikowano 5 Grudnia 2010 6k nie jest białe :gwizdanie: to postaw obok siebie trzy auta z 4300,6000 i 8000-zobaczysz,które są niebieski,białe,a które żółte stawialiśmy 4,3, 5 i 6k obok siebie i najlepsze były 5k jeśłi chodzi o barwe ale najlepiej jeżdzi sie na 4,3 Czyzby to wtedy na spocie w Kurowie jesli tak to mam nawet foto chyba a to też 4,3k 6k i 5k
lukasz2223 Opublikowano 5 Grudnia 2010 Autor Opublikowano 5 Grudnia 2010 Panowie...miło mi ze podjeliscie temat ale nie o barwe mi chodzi- po tym jak stwierdzilem ze moje 4300 xzenony nie swieca kupilem drugie 6000 palniki po jakies 70 zl sztuka oczywiscie hid i........ to samo po za barwa swiatla
wiesiek3d Opublikowano 5 Grudnia 2010 Opublikowano 5 Grudnia 2010 Przecież pisałem że na Depo tylko pisze że pod D2S a gniazda są pod H7 więc żarniki musisz zakładać H7. Piszesz że jak poruszasz żarnikiem to światło się poprawia tzn. że masz daremne żarniki podmień z jakimś kumplem i sprawdź.
lukasz2223 Opublikowano 5 Grudnia 2010 Autor Opublikowano 5 Grudnia 2010 inny kolega sprawdzał własnie czy Tylko Pisze ze pod D2S czy to prawda-okazuje sie ze D2S wczodzą normalnie,ale nie widziałem jak swiecą
Konrad.jpg Opublikowano 5 Grudnia 2010 Opublikowano 5 Grudnia 2010 A nie jest to spowodowane tym że pod D2S trzeba dać adapter żeby żarnik znalazł się w ogniskowej soczewki W warsztacie jest temat o xenonach poszukaj
lukasz2223 Opublikowano 5 Grudnia 2010 Autor Opublikowano 5 Grudnia 2010 Szukałem,poki co czekam na palniki D2S zeby zobaczyc czy faktycznie wchodzą bez adapterów,bo kolega sprawdzał i mówi ze bez problemu pasują idealnie.jak dojda palniki na wtorek i beda pasowały-to okaze sie czy swiatło sie poprawilo bo naprawde jest tak,jak bym jezdzil z brudnymi lampami.... ledwo co swiecą
domjenick Opublikowano 5 Grudnia 2010 Opublikowano 5 Grudnia 2010 a to też jeśli to solara to 6 tys-to albo to jest 8tys,lubb więcej(ale nawet pokusiłbym sie o 10 tys)albo jakiś chłam z chin 6tys moje -robione dosłownie przed chwilą mam jeszcze na nie dwa lata gwarancji
Kowi87 Opublikowano 5 Grudnia 2010 Opublikowano 5 Grudnia 2010 a to też jeśli to solara to 6 tys-to albo to jest 8tys,lubb więcej(ale nawet pokusiłbym sie o 10 tys)albo jakiś chłam z chin 6tys moje -robione dosłownie przed chwilą mam jeszcze na nie dwa lata gwarancji bankowo było 6tys, tyle na fotkach to nie ma co porówywać bo każda jest robiona w innym świetle na innych parametrach
ROBERT Opublikowano 5 Grudnia 2010 Opublikowano 5 Grudnia 2010 Ja mam 5k i osobiście uważam że to najlepszy wybór
lukasz2223 Opublikowano 5 Grudnia 2010 Autor Opublikowano 5 Grudnia 2010 Panowie....powiedzcie mi tylko jedno juz.czy najwazniejszy punkt swiecenia w palniku d2s jest w innym miejscu niz w h7 ?? bo jesli tak to jest to jedyna rzecz ktora u mnie jest nie tak,bo przetwornice juz drugie i to samo i palniki h7 drugi raz zmieniane i nadal to samo.wiec zamiast h7 pozostalo mi tylko wsadzic D2S-tak jak na soczewce jest napisane i z tylu i z przodu. Wydaje mi sie ze to bedzie to. a co do barw to 5500 jest faktycznie najlepszym swiatlem zarowno na dzien ( nie kłują w oczy WRD ) jak i na noc slicznie oswietlaja droge-oczywiscie za wyjatkiem mojego auta wyposazonego w nowiutkie lamki depo i 4 zestaw hid ktory nie swieci heheh . We wtorek dojda palniki i adapter pod D2S sprobuje wsadzic zamiast h7,i podlacze i zapale,dla porownania jak bedzie pasowalo porobie foty to sie przeżegnacie i zobaczycie czemu tak marudze Pozdrowki znad Morza
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się