Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL] Proszę o pomoc przy kupnie A4 do tuningu


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

ja nawet garażu nie mam-wszystko pod chmurą,ale wiem,że jeśli zakładasz odpowiednie do rozmiaru opaski i złączki-nie ma mowy o nieszczelnościach :wink4:

to chyba oczywista sprawa, zresztą nie tylko ja miałem takie problemy :rolleyes:

ok, woda z płynem do mycia garów, a auto postawię na cegłach ? :naughty:

przecież turbo na luzie nie załaduje 1 bara [br]Dopisany: 04 Grudzień 2010, 17:44_________________________________________________a wracając do tematu, jeżeli auto ma jeździć na co dzień i ktoś chce taką moc to tylko S4, taka jest prawda

Opublikowano

ja nawet garażu nie mam-wszystko pod chmurą,ale wiem,że jeśli zakładasz odpowiednie do rozmiaru opaski i złączki-nie ma mowy o nieszczelnościach :wink4:

to chyba oczywista sprawa, zresztą nie tylko ja miałem takie problemy :rolleyes:

ok, woda z płynem do mycia garów, a auto postawię na cegłach ? :naughty:

przecież turbo na luzie nie załaduje 1 bara

wyrezaj sobie rolki :wink4: podnośnik,auto na rolki i jedziesz :wink4:
Opublikowano

Po pobieżnym prześledzeniu forum wynalazłem taki setup:

silnik seria + k04 3000zł x2 + pompa 600zł x2? + wtryski 202zł x6 + cooler 1000zł + sprzęgło 500zł + wydech ?= 423KM 510NM

Dobrze kombinuję czy coś pominąłem ewentualnie jakaś cena jest z kosmosu ?

Opublikowano

jasne że nie załaduje 1 bara na luzie, nawet 0.5 nie bedzie :> :> :>

dodatkowo wpinam dokładnie wyskalowany manometr w dolot aby sprawdzic doładowanie

ale to juz jak auto jezdzi[br]Dopisany: 04 Grudzień 2010, 17:50_________________________________________________

Po pobieżnym prześledzeniu forum wynalazłem taki setup:

silnik seria + k04 3000zł x2 + pompa 600zł x2? + wtryski 202zł x6 + cooler 1000zł + sprzęgło 500zł + wydech ?= 423KM 510NM

Dobrze kombinuję czy coś pominąłem ewentualnie jakaś cena jest z kosmosu ?

dziwnie mało :mysli: :mysli: :mysli:

Opublikowano

Dziwnie mało części czy dziwnie małe ceny ?

Opublikowano

kasy

Opublikowano

Tak ten setup

Opublikowano

Pany nie porównujcie 1.8T w ktorym trzeba polowe silnika wymienic i osprzetu zeby osiagnac 300PS do 2.7 w ktorym wystarczy program zeby taka moc uzyskac.

Sa pewne granice tuningu po przekroczeniu ktorych czlowiek bałby sie w trase pojechac.

Bierzecie pod uwage tylko silnik a przeciez jeszcze sa inne elementy ktore nie sa przystosowane do pewnych mocy i lubia sie wysrac w najmniej odpowiednim momencie.

Dyskusja wydaje mi sie zbedna bo taki rozmowy byly wiele razy. wystarczy ze autor troche poszuka forum :wink4:

Opublikowano

wiec trzeba kupic ESE :evil:

Opublikowano

Sa pewne granice tuningu po przekroczeniu ktorych czlowiek bałby sie w trase pojechac

a gdzie jest ta granica? Autor wątka pewnie i to by chciał znać,zanim się zdecyduje na kupno czegokolwiek...

moim zdaniem,jeśli ktoś szuka czegoś ,zeby to potem zmodzić pod siebie-to gdzie jest granica,o której piszesz?

modząc eSę program,graty,wydech-około 400+ właczając osprzęt-czyli sprzęgło dociski-no wszystko to,co powinno sie wymienić pod zakładane moce-to co tam ma sie popsuć? przecież jest zrobione kompleksowo-słabe ogniwa są zastąpione specjalnie dedykowanymi,lub pochodzącymi z innych jednostek-mocniejszych et cetera...et cetera...więc o jakiej granicy mówimy?

...bałbyś się zmodzonym autem jechać w trasę?To po co jest w ogóle modzone?dla szpanu na Forum,na światłach,czy pod dyskoteką?-chyba nie...jest zmodzone dla własnej satysfakcji i rozwinęcia tego,co jest włożone w fabryce-to pasja,którą się realizuje w zależnosci od posiadanych środków,wiedzy i zdrowego rozsądku-jeśli ktoś pominie choć jedną rzecz,które wcześniej wymieniłem-moze zaistnieć uzasadniona obawa,że coś się-jak to nazwałeś-wysra...ale to nie jest wina silnika,czy samochodu-to jest wina modzącego,którego ambicje przerosły środki,jakie może na to przeznaczyć...

dyskusje nie uważam,za zbędną-wręcz przeciwnie-z biegiem czasu nabywa się doświadczenia-bo stereotyp-program+graty-to już dwa lata temu było przerobione-dzisiaj wiemy na temat tuningu więcej,a ucinając rozmowy-zamykamy furtkę rozwojowi,bo przecież raz na jakiś czas ktoś się pojawi z nowym pomysłem na tuning-nie mówiłbym tego,gdybym sam się w to nie wciągnął-swoje auto bez profesjonalnego remappingu zrobiłem na 180+,zrobiłem tym autem takie trasy,że niektórzy w rok tyle nie robią,co ja zrobiłem na raz i co? wysrało sie coś?-raz smok pompy olejowej sie zatklał,ale takich usterek nie jestes w stanie przewidzieć,za to doświadczenie podpowie następnym,żeby zwracać na to uwagę,przed dłuższa trasą,a już w szczególności,kiedy auto ma nalatane grubo ponad 180 tys...poza tym śmiga i nic się nie psuje-jesli ktoś tuninguje auto-wie na co trzeba zwracac uwagę,a nie powiela jakieś stereotypy ,nie wnikając w to,dlaczego...auta nie da się zmodzić kompleksowo w jeden dzień-na to trzeba poświęcić fortunę i czas-na tym Forum pamiętam jedno 1,8T zrobione kompleksowo,przerobione z AVJ na zewnętrznie wyglądające S4/B6,z wymienionymi nawet najdrobniejszymi szczegulikami-szkoda jednak,że autor tego projektu wątek usunął wątek,a był na prawdę interesujący...

...no chyba,że już wiemy wszystko-wtedy Forum już nam potrzebne nie będzie...

Opublikowano

Nie ma sensu rozmawiac poniewaz wydaje mi sie ze autor szuka samochodu i gotowego przepisu na 300-400PS. Nie wprowadza nic innowacyjnego, nowego czy czegokolwiek co moze zmienic podejscie do tuningu. Jak sam wiesz o tuningu 1.8t powiedziane zostalo wszystko, od kilku lat nie powstalo nic nowego oprocz fury CoLo. 2.7 tak samo, wystarczy poszukac na forum projekty i zobaczyc rezultaty tego modzenia. Dlatego uwazam za zbedna bo wystarczy poczytac i bedzie wiadomo wszystko. Widzisz ze wrzucil nawet gotowe graty AW69 i pyta czy bedzie dobrze. Czy to wnosi cos nowego?

Granice ciezko okreslic bo nikt tutaj nie przeprowadza kompleksowych modow NOWEGO auta. Wszystkie maja kilka-kilkanascie latek. Podzespoly zuzyte i nie wiadomo co jeszcze. Czy wziałbys auto Nikolasa (nagaro blue) i pojechal na wakacje do Hiszpaniii albo na snowboard do wloch? Niech ci peknie spawany kolektor, urwij półośkę, przegub, niech sie wysra wtrysk,soadnie jakis gowniany przewod cisnienia do ktorego nie ma dojscia etc. Nie mowie ze to sie stanie ale prawdopodobienstwo rosnie bardziej. teoretycznie sa to drognostki ale jak jestes pod domem a co innego 1500km i czeka cie powrot.

Pewnie zaraz napiszesz ze jak sie robi kompleksowo w dobrej firmie to nic nie ma prawa sie wysrac a z tym sie nie zgodze bo kazdemu zdarza sie cos przeoczyc. Nikt nie jest nieomylny.

Opublikowano

Pewnie zaraz napiszesz ze jak sie robi kompleksowo w dobrej firmie to nic nie ma prawa sie wysrac

napiszę,że nawet niemodzone auto,może się popsuć na tej samej trasie :wink4:

Jak sam wiesz o tuningu 1.8t powiedziane zostalo wszystko

nie zgodzę sie z Tobą,bo w trakcie realizacji,są projekty z hybrydami różnego rodzaju,a co z tuningiem mechanicznym?bez zmiany softu? tu też twierdzisz,że wszystko zostało powiedziane i nic się nie da wymyślić?

Dlatego uwazam za zbedna bo wystarczy poczytac i bedzie wiadomo wszystko

czyli według Ciebie-Forum już jest już w ostatecznej postaci i nie rozwinie sie bardziej,bo już wszystko zostało powiedziane,a odpowiedzi w wątkach technicznych będą teraz w postaci linków i ikonki :szukaj: i było....

tu masz linka do tematu http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=152114.0 -eksperymentu,dzięki któremu można sie czegoś nauczyc,tylko dlatego,że ktoś złamał panujące na tym forum stereotypy i zastosował coś,co inni uważają za zło,ale nawet nie mieli z tym bezpośredniego kontaktu,powiedz Rysiu,co tak na prawdę zrobiłeś w aucie, masz własny ,niepowielony projekt? Czy skopiowałeś z Forum ,dlatego,że inni to testowali i tak po prostu jest,nie wnikając w szczególy,a co będzie jak zamontuje to w inny sposób,lub włożę coś innego?

Właśnie od takich rozmów jest Forum-Ono ma się rozwijać,a nie trwać w martwym punkcie :wink4:

Opublikowano

Nie rozumiemy się :)

Autor pyta o samochód do modzenia wiec powiedziane zostało co i jak. Później było pytanie o koszta i graty i tez już było. Nie chodzi mi o projekty bo nie o tym mowa. Autor pyta o gotowy przepis. Takich przepisów jest kilka-kilkanaście na forum. Wszystko co trzeba zrobić. Jest przepis na K04 oraz na GT28 do 1.8T i tak samo do 2.7. Wg mnie ten temat został wyczerpany kilka osób już to przerabiało i opisało na forum cala historie.

Nie mówimy o innowacyjnych projektach tutaj, bo zgadza się, powstają ale nie o tym tutaj temat

O alternatywnych metodach podniesienia mocy sam zakładałeś temat, który tez póki co umarł, ale jest i jeśli ktoś chce, to tam napisze/przeczyta.

Wg mnie na razie dział tuningu stoi w martwym punkcie, ponieważ najlepsze mody, w stosunku kasa/moc, zostały opisane i tematy wyczerpane w 100%. Nik przełamał ostatnio pewien stereotyp że się nie da i kilka osób już idzie w tym kierunku. CoLo też i to wszystko. rozjemca wsadził hybryde. zapewne wszyscy czekają ile wytrzyma ale temat hybryd tez był omawiany i nie od dziś wiadomo że to loteria.

Nasze forum nie jest typowym forum tuningowym, gdzie pisze się jak robić porting głowicy, jak dobierać rozmiary tłumików do silnika żeby były przyrosty mocy, jak przerobić K04 z RS6 żeby pasowało do S4, jak spawać kolektory wydechowe. Takie rzeczy robią specjaliści, którzy się tym zajmują na co dzień

Jeśli ktoś robi coś nowego to pochwali się jak zrobi. Innowacyjne projekty czasami ciężko zrobić w garażu. Trzeba mieć sprzęt i sporo gotówki żeby eksperymentować.

Podstawowe pytanie: Czy nie robimy OT w temacie? :decayed:

Opublikowano

Czy nie robimy OT w temacie

nie,bo autor sie pyta co zrobić pod zamierzane moce i co lepsze,więc rozważajmy opcję,a nie podsuwajmy gotowe linki,bo i ten temat "umrze"...co do mojego wątku-jak widzisz-wielu powiela projekty i dlatego nikt sie tam nie udziela,nie chce się bawic w eksperymenty tylko woli zrobić schemat graty+program i potem powstaje kolejny wątek-monolit typu "wyres do oceny",co tam sie może zmienić? Jeśli autor wątku chce kupić auto,jako konkretną bazę do tuningu-pomóżmy Mu znalezć najlepszą opcję-bo z pewnością jest wielu jemu podobnych,którzy szukają tego samego,ale się nie udzielają,tylko wejdzie,przeczyta i zrobi-nie chwaląc się na Forum...wejdzie,zrobi i sie cieszy,jak na światłach zostawi niejednego,czy na autostradzie dogoni jakiegoś cwaniaczka i siądzie mu na tyle i zmusi do ustąpienia,bo tamtemu auto na więcej nie pozwoli...po to jest forum,żeby dyskutować,bo inaczej to Forum będzie wyglądać,jak to http://www.a4mods.com/index.php

gdzie od długiego czasu nikt nic nowego nie dodał :cool1:

Opublikowano

http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=104062.0

pewnie chodzi Ci o ten projekt, fakt, aw69 zrobił tą moc za około 15 tyś zł, fakt, części udało mu się załatwić w przyzwoitych pieniądzach :rolleyes:

Robił sam, więc wyszło tanio.
Opublikowano

Dominik czyli wychodzi na to samo, temat tuningu umarł póki co. Nikt się nie odważy na większe mody ponieważ koszta są ogromne. Te projekty ktore sa opisane na forum to typowe dupowozy do jazdy po bułki. Są bezpieczne a nikt nie odważy sie na wsadzenie gratów za 40k - 60k -100k zl, żeby ciągle się psuło. Jest przestój i nie zmienimy tego.

Polecisz autorowi tematu wsadzenie gt30 (albo innej dmuchawy) bo nikt tego jeszcze nie ma?

Wyobrażasz sobie codzienna jazde Killerem bo to juz chyba kolejny etap modzenia S4?? Wyobrażasz sobie codzienna jazde do pracy na twardym jak cholera spieku działającym w systemie 0-1?

Nie wymagaj, żeby każdy nowy eksperymentował i robił coś nowego bo na forum brakuje wątków :wink4:

Opublikowano

Rysiek-tu nie chodzi o wkładanie najdroższych gratów-chodzi o tuning w ogóle-eksperymenty z częsciami z innych modeli,aut itp :wink4:

Nie wymagaj, żeby każdy nowy eksperymentował i robił coś nowego bo na forum brakuje wątków :wink4:

nie wymagam rzeczy mało realnych,a wątków mamy dostatecznie dużo...no ale dobra-po naszej pogawędce-autor już pewnie zdecyduje,albo i się jednak rozmyśli,co do S4 i ...kupi cos mocniejszego-S4 w B6 :decayed::wink4: tam już nie trzeba modzić,bo po bułki można i taką eSą jezdzić :decayed:
Opublikowano

jak coś to moja hybryda cały czas śmiga ;) a ostatnio zagazowałem audiczke. instalacja stag300-plus, faro 13 mm, dwa reduktory zavoli zeta-s, wtryski hana h2100. I śmiga :P Tylko trzeba dobry gaz lać. Jeśli wleje powergas z shella to idzie jak na 100 oktanowym paliwie, jak wlałem na zwykłej stacji to jechał jak punto albo i gorzej. W instalacji mam pełny dostęp do mapy dawkowania gazu w zależności od obciążenia i obrotów, tak że full chip lpg tuning ;)

Opublikowano

miałem 1.8T teraz ma 2.7bit.

bierz 2.7 bo pali mniej niż 1.8T i samym softem zrobisz 300KM

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...