AUDI_A4_2.5TDI_V6_180KM Opublikowano 2 Lipca 2011 Autor Opublikowano 2 Lipca 2011 dopilnuje tego żeby go dojechali. Póki co walczę dalej. ale najgorsze jest to że 18 urlop i 2.5 tys km w aucie nie dopuszczony,:/ zastanawiam sie czy nie zrobić przeglądu zaocznie tylko do wglądu policji a przy zmianie dowodu w urzędzie powiem ze zgubiłem i po problemie
Kowi87 Opublikowano 2 Lipca 2011 Opublikowano 2 Lipca 2011 Dziwna ta sprawa, jedziesz do urzedu powinni dac ci dowód tymczasowy do czasu załatwienia formalnosci które wynikły przez nich, przeglad na takim kwitku powinien przejść
AUDI_A4_2.5TDI_V6_180KM Opublikowano 2 Lipca 2011 Autor Opublikowano 2 Lipca 2011 Dziwna ta sprawa, jedziesz do urzedu powinni dac ci dowód tymczasowy do czasu załatwienia formalnosci które wynikły przez nich, przeglad na takim kwitku powinien przejść Problem w tym że to auto miało w dowodzie 2200 już w niemczech:) Poza tym jak to polscy urzednicy uważają że bład leży po stronie Audi wieć nie ma możliwości wystawienia tymczasowego dowodu bo nie wiadomo jaka mase wpisac
olek_BB Opublikowano 2 Lipca 2011 Opublikowano 2 Lipca 2011 Ale kurna historia w życiu czegoś podobnego nie słyszałem, powodzenia kolego w wyjaśnieniu tego absurdu!
wojtas-audi Opublikowano 2 Lipca 2011 Opublikowano 2 Lipca 2011 Najlepiej znalezc po znajomosci i przybic przeglad
adrian2,6 Opublikowano 2 Lipca 2011 Opublikowano 2 Lipca 2011 ... ładne autko, a historia "próby przeglądu" -masakratyczna - życzę Ci szybkiego rozwiązania sprawy, pozdrawiam.
AUDI_A4_2.5TDI_V6_180KM Opublikowano 2 Lipca 2011 Autor Opublikowano 2 Lipca 2011 Najlepiej znalezc po znajomosci i przybic przeglad Tak zrobiłem. Mam w dowodzie przegląd tak dla kontroli. Jak przyjdzie do zmiany dowodu to żeby koleś nie miał problemu zgubie dowód:) bo jestem pewien że po tłumaczeniu znów bede musiał cos dostarczyć.
pablo_9 Opublikowano 2 Lipca 2011 Opublikowano 2 Lipca 2011 istne jaja, powodzenia w pozytywnym zakończeniu tej meczącej sprawy poza tym ładne auto i ciekawa felga
kaju Opublikowano 2 Lipca 2011 Opublikowano 2 Lipca 2011 No dokładnie dziwna sprawa... U mnie było tak, że kupiłem auto sprowadzone z Niemiec, ale zarejestrowane w Polsce, lecz w innym powiecie. Przy rejestrowaniu wydali mi dowód z dopuszczalną masą całkowitą bez przyczepy (tak tam chyba jest, nie pamiętam dokładnie, a nie mam dowodu przy sobie) zamiast 1980kg miałem wbite 198kg. Przy próbie przeglądu znajomy diagnosta wydrukował mi zaświadczenie, że auto przeszło przegląd pozytywnie, dopuszcza je do ruchu, lecz wyszczególnił, co jest nie tak w dowodzie i z tym zaświadczeniem udałem się do wydziału komunikacji. W wydziale babka wpisała mi w dowodzie w uwagach już poprawną cyfrę, podbiła pieczątkę z datą i wysłała po pieczątke na stacje kontroli pojazdów, że auto przeszło przegląd. Żadnego cudowania z niedopuszczeniem samochodu do ruchu, czy coś takiego... Współczuję Ci kolego historii i życzę pozytywnego zakończenia
AUDI_A4_2.5TDI_V6_180KM Opublikowano 10 Grudnia 2011 Autor Opublikowano 10 Grudnia 2011 Przyznam szczerze że liczyłem na takie załatwienie sprawy. Ale że błąd popełniono jeszcze w Niemczech to nasi polscy urzędnicy oczywiście nie mogą sobie pozwolić na zbyt szybkie załatwienie sprawy. Przecież to w fabryce Audi pomylili tabliczki [br]Dopisany: 03 Lipiec 2011, 19:19_________________________________________________ Parę miesięcy spokojnej jazdy i oczywiście frajdy za mną. Przy przebiegu 177tyś kilometrów przypomniała o sobie pompa wtryskowa. Pojawił się dylemat.Regenerować, czy kupić używkę "po regeneracji". Po rozeznaniu się w temacie wybór padł na regeneracje. Przy okazji wymieniłem kompletny rozrząd. Koszt 6 tyś zł za obie rzeczy ale przynajmniej spokój na wiele następnych kilometrów. Teraz szykuje się do wymiany zderzaków i wszystko będzie szło w czarny mat.
kaju Opublikowano 10 Grudnia 2011 Opublikowano 10 Grudnia 2011 Taki urok V-ki w dieslu, ja też to mam za sobą
AUDI_A4_2.5TDI_V6_180KM Opublikowano 10 Grudnia 2011 Autor Opublikowano 10 Grudnia 2011 regeneracja 3 tys, rozrząd 2.5 tyś i 500zł za włożenie i wyciągnięcie pompy, oraz zaprogramowanie imobilajzera.
Kowi87 Opublikowano 10 Grudnia 2011 Opublikowano 10 Grudnia 2011 A widzisz na początku chciałes niewiadomo jakie moce z tego uzyskać :gwizdanie: jedn ak Vka jest droga w utrzymaniu w serii a co dopiero po tunningu większym niz sam program ważne że teraz jeżdzi jak powinna i masz spokój z największym bolączkami v6ki
kaju Opublikowano 10 Grudnia 2011 Opublikowano 10 Grudnia 2011 No i lepiej powiedz, jaką różnicę odczułeś po wymianie pompy... Bo u mnie była naprawdę kolosalna, nie poznawałem auta. Odnosząc się do odpowiedzi Kowiego... Zgadzam się z nim, Vka jest wystarczająco mocna sama w sobie, nie ma co tego silnika żyłować. Samym dźwiękiem Vka powala na kolana, a momentu i mocy jest tam wystarczająco, nie trzeba nic kombinować.
AUDI_A4_2.5TDI_V6_180KM Opublikowano 10 Grudnia 2011 Autor Opublikowano 10 Grudnia 2011 co do zauważalnych zmian w charakterystyce jazdy, to bede mógł coś napisać w poniedziałek bo rano odbieram autko. Na pewno napisze o wrażeniach
kaju Opublikowano 10 Grudnia 2011 Opublikowano 10 Grudnia 2011 Na pewno poczujesz różnice i to sporą... Gwarantuje Ci to, diabła ujrzyj wcielonego w anielską skórę A4
AUDI_A4_2.5TDI_V6_180KM Opublikowano 11 Grudnia 2011 Autor Opublikowano 11 Grudnia 2011 Na pewno poczujesz różnice i to sporą... Gwarantuje Ci to, diabła ujrzyj wcielonego w anielską skórę A4 totalnie nie rozumiem 2 cześci wypowiedzi:)
kaju Opublikowano 11 Grudnia 2011 Opublikowano 11 Grudnia 2011 Hhehe po prostu to będzie szatan teraz
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się