plastuch Opublikowano 6 Grudnia 2010 Opublikowano 6 Grudnia 2010 Witam forumowiczów Jest pytanie odnoście regulacji twardośći amortyzatorów gwintowanych, mianowicie czy te dwa nacięcia do tego służą?? Z góry dzięki
Michał Opublikowano 6 Grudnia 2010 Opublikowano 6 Grudnia 2010 chodzi o te dwie dziurki? one są do odkręcania dekla, żeby wymienić wkład amora np przy regeneracji regulacja twardości jest u góry tłoczyska, tak jak na foto
mrogal Opublikowano 6 Grudnia 2010 Opublikowano 6 Grudnia 2010 Witam forumowiczów Jest pytanie odnoście regulacji twardośći amortyzatorów gwintowanych, mianowicie czy te dwa nacięcia do tego służą?? Z góry dzięki nie masz regulacji slusza by odkrecic ta czapke wokol trzpienia by wyjac wklad
Michał Opublikowano 6 Grudnia 2010 Opublikowano 6 Grudnia 2010 tylko nie kręć tego bo Ci olej ucieknie
plastuch Opublikowano 6 Grudnia 2010 Autor Opublikowano 6 Grudnia 2010 spoko jeśli chodzi o tłoczek to ja mam taki jak ten od lewej to co mam regulacje czy nie
Pucek Opublikowano 6 Grudnia 2010 Opublikowano 6 Grudnia 2010 tylko nie kręć tego bo Ci olej ucieknie do dobry żart po odkręceniu nakrętki z dwoma okrągłymi dziurami nic się nie stanie, wyciągniesz wtedy tylko wkład amorka
mrogal Opublikowano 6 Grudnia 2010 Opublikowano 6 Grudnia 2010 spoko jeśli chodzi o tłoczek to ja mam taki jak ten od lewej to co mam regulacje czy nie nie masz, mam takie amorki u siebie sa bez regulacji to wytloczenie na klucz jest po to by ci sie tloczysko nie krecilo w trakcie montazu sprezyny i tego szajsu do kupy
plastuch Opublikowano 6 Grudnia 2010 Autor Opublikowano 6 Grudnia 2010 to do d*py ide wkładfać ori zawieche szkoga mi gwinta męczyć po tych bryłach
slepy Opublikowano 6 Grudnia 2010 Opublikowano 6 Grudnia 2010 to do d*py ide wkładfać ori zawieche szkoga mi gwinta męczyć po tych bryłach idz, idz , mój zamarzł w takim położeniu ale już dogadałem zawieche ori z Moskalem, i na święta bedzie prawie seria
plastuch Opublikowano 6 Grudnia 2010 Autor Opublikowano 6 Grudnia 2010 Ale to co wylane?? Czy tak zglebiłeś mi jóż jedna nakrętka powiedziała dowidzenia
slepy Opublikowano 6 Grudnia 2010 Opublikowano 6 Grudnia 2010 Ale to co wylane?? Czy tak zglebiłeś mi jóż jedna nakrętka powiedziała dowidzenia :thuelka mbdown: sam nie wiem co się stało , chyba się wylały suki i zamarzły, bo jak wczoraj podniosłem do góry, to koła zostały w takim położeniu jak na fotce, też myślałem że to nakrętki pękły, bo z tyłu są plastikowe
krzysiek23 Opublikowano 6 Grudnia 2010 Opublikowano 6 Grudnia 2010 amorki jakby wylaly to i tak nic nie maja z wysokoscia auta ktora ustala sprezyna,ty go tak opusciles i nie mozesz podniesc teraz?czy jak rano przyszedles to tak juz wygladal?
slepy Opublikowano 6 Grudnia 2010 Opublikowano 6 Grudnia 2010 amorki jakby wylaly to i tak nic nie maja z wysokoscia auta ktora ustala sprezyna,ty go tak opusciles i nie mozesz podniesc teraz?czy jak rano przyszedles to tak juz wygladal? był podniesiony do góry , dojechałem w sobotę do mojej dziewczyny (25km), i jak wysiadłem to siedział już tak jak na foto jedną stroną:gwizdanie:, rano jak przejechałem z 200m druga strona siadła tak samo
Michał Opublikowano 6 Grudnia 2010 Opublikowano 6 Grudnia 2010 po odkręceniu nakrętki z dwoma okrągłymi dziurami nic się nie stanie, wyciągniesz wtedy tylko wkład amorka który też jest w oleju mówię o swoim KW Variant 2 z regulacją twardości
Pucek Opublikowano 6 Grudnia 2010 Opublikowano 6 Grudnia 2010 po odkręceniu nakrętki z dwoma okrągłymi dziurami nic się nie stanie, wyciągniesz wtedy tylko wkład amorka który też jest w oleju mówię o swoim KW Variant 2 z regulacją twardości może przy amorkach z regulacją twardości tak jest, ale przy normalnych oleju tam nie ma
norka Opublikowano 8 Grudnia 2010 Opublikowano 8 Grudnia 2010 spoko jeśli chodzi o tłoczek to ja mam taki jak ten od lewej to co mam regulacje czy nie nie masz, mam takie amorki u siebie sa bez regulacji to wytloczenie na klucz jest po to by ci sie tloczysko nie krecilo w trakcie montazu sprezyny i tego szajsu do kupy a ja mam amortyzatory z regulacja twardosci i wygladaja tak samo wciskam tloczysko do konca i krecac imbusem (tloczyskiem) rególuje twardosc
plastuch Opublikowano 9 Grudnia 2010 Autor Opublikowano 9 Grudnia 2010 ooo dzięki Norka za podpowiedz lece do garażu jutro sprawdzić
Michał Opublikowano 10 Grudnia 2010 Opublikowano 10 Grudnia 2010 Plastuch sprawa z regulacją twardości wygląda tak: -tak jak mówił norka, wciskasz tłoczysko do końca, zakładasz imbus i kręcąc całym tłoczyskiem wyczuwasz lekki skok, wtedy zaczynasz regulować twardość (w prawo-twardo, w lewo-miękko) -jest też druga opcja, w tłoczysku u góry jest mała śrubeczka imbusowa, nie musisz wciskać tłoczyska do końca, wystarczy że kręcisz tą śrubeczką i regulujesz twardość twardość jest bez problemu wyczuwalna w rękach, przy maksymalnie skręconej twardości ciężko jest ruszyć tłoczyskiem na foto masz obydwie opcje, strzałką zaznaczona ta mała śrubeczka
aju Opublikowano 10 Grudnia 2010 Opublikowano 10 Grudnia 2010 u mnie tam dodatkowo jest strzałka w oba kierunki[br]Dopisany: 10 Grudzień 2010, 17:41_________________________________________________ ide wkładfać ori zawieche szkoga mi gwinta męczyć po tych bryłach mięczaki
plastuch Opublikowano 13 Grudnia 2010 Autor Opublikowano 13 Grudnia 2010 u mnie tam dodatkowo jest strzałka w oba kierunki[br]Dopisany: 10 Grudzień 2010, 17:41_________________________________________________ ide wkładfać ori zawieche szkoga mi gwinta męczyć po tych bryłach mięczaki Ja ponad tydzień jeździłem na -70 a drogi nie odśnieżone. Wysrała się nakrętka z przodu i ni huhu nie da się wyżej czekam na paczke od Buby i przy wymianie wachaczy rozważe powrót gwinta Dzięki pany za info z gwinde
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się