Skocz do zawartości
Zdrowych i spokojnych Świąt dla Ciebie i rodzinki 🙌🎄
IGNOROWANY

[ALL B5] Gwint z regulacją twardości pytanie


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam forumowiczów :hi: Jest pytanie odnoście regulacji twardośći amortyzatorów gwintowanych, mianowicie czy te dwa nacięcia do tego służą??

fe39b4b1a111dcc1.jpg

Z góry dzięki :hi:

Opublikowano

chodzi o te dwie dziurki? :decayed:

one są do odkręcania dekla, żeby wymienić wkład amora np przy regeneracji :wink4:

regulacja twardości jest u góry tłoczyska, tak jak na foto

10941722874.jpg

Opublikowano

Witam forumowiczów :hi: Jest pytanie odnoście regulacji twardośći amortyzatorów gwintowanych, mianowicie czy te dwa nacięcia do tego służą??

fe39b4b1a111dcc1.jpg

Z góry dzięki :hi:

nie masz regulacji :tongue4:

slusza by odkrecic ta czapke wokol trzpienia by wyjac wklad :good:

Opublikowano

tylko nie kręć tego bo Ci olej ucieknie :decayed:

Opublikowano

spoko :P

jeśli chodzi o tłoczek to ja mam taki jak ten od lewej to co mam regulacje czy nie :naughty:

Opublikowano

tylko nie kręć tego bo Ci olej ucieknie :decayed:

do dobry żart :naughty:

po odkręceniu nakrętki z dwoma okrągłymi dziurami nic się nie stanie, wyciągniesz wtedy tylko wkład amorka :)

Opublikowano

spoko :P

jeśli chodzi o tłoczek to ja mam taki jak ten od lewej to co mam regulacje czy nie :naughty:

nie masz, mam takie amorki u siebie sa bez regulacji to wytloczenie na klucz jest po to by ci sie tloczysko nie krecilo w trakcie montazu sprezyny i tego szajsu do kupy

Opublikowano

to do d*py :decayed:

ide wkładfać ori zawieche szkoga mi gwinta męczyć po tych bryłach :P

Opublikowano

to do d*py :decayed:

ide wkładfać ori zawieche szkoga mi gwinta męczyć po tych bryłach :P

idz, idz :naughty:, mój zamarzł w takim położeniu :decayed:

321bm.jpg

ale już dogadałem zawieche ori z Moskalem, i na święta bedzie prawie seria :evil:

Opublikowano

Ale to co wylane?? Czy tak zglebiłeś mi jóż jedna nakrętka powiedziała dowidzenia :thumbdown:

Opublikowano

Ale to co wylane?? Czy tak zglebiłeś mi jóż jedna nakrętka powiedziała dowidzenia :thuelka mbdown:

sam nie wiem co się stało :blink:, chyba się wylały suki i zamarzły, bo jak wczoraj podniosłem do góry, to koła zostały w takim położeniu jak na fotce, też myślałem że to nakrętki pękły, bo z tyłu są plastikowe :wallbash:

Opublikowano

amorki jakby wylaly to i tak nic nie maja z wysokoscia auta ktora ustala sprezyna,ty go tak opusciles i nie mozesz podniesc teraz?czy jak rano przyszedles to tak juz wygladal?

Opublikowano

amorki jakby wylaly to i tak nic nie maja z wysokoscia auta ktora ustala sprezyna,ty go tak opusciles i nie mozesz podniesc teraz?czy jak rano przyszedles to tak juz wygladal?

był podniesiony do góry , dojechałem w sobotę do mojej dziewczyny (25km), i jak wysiadłem to siedział już tak jak na foto jedną stroną:gwizdanie:, rano jak przejechałem z 200m druga strona siadła tak samo :wallbash:

Opublikowano

po odkręceniu nakrętki z dwoma okrągłymi dziurami nic się nie stanie, wyciągniesz wtedy tylko wkład amorka :)

który też jest w oleju :wink4:

mówię o swoim KW Variant 2 z regulacją twardości

Opublikowano

po odkręceniu nakrętki z dwoma okrągłymi dziurami nic się nie stanie, wyciągniesz wtedy tylko wkład amorka :)

który też jest w oleju :wink4:

mówię o swoim KW Variant 2 z regulacją twardości

może przy amorkach z regulacją twardości tak jest, ale przy normalnych oleju tam nie ma

Opublikowano

spoko :P

jeśli chodzi o tłoczek to ja mam taki jak ten od lewej to co mam regulacje czy nie :naughty:

nie masz, mam takie amorki u siebie sa bez regulacji to wytloczenie na klucz jest po to by ci sie tloczysko nie krecilo w trakcie montazu sprezyny i tego szajsu do kupy

a ja mam amortyzatory z regulacja twardosci i wygladaja tak samo :wink4: wciskam tloczysko do konca i krecac imbusem (tloczyskiem) rególuje twardosc :)
Opublikowano

ooo dzięki Norka za podpowiedz lece do garażu jutro sprawdzić :decayed:

Opublikowano

Plastuch sprawa z regulacją twardości wygląda tak:

-tak jak mówił norka, wciskasz tłoczysko do końca, zakładasz imbus i kręcąc całym tłoczyskiem wyczuwasz lekki skok, wtedy zaczynasz regulować twardość (w prawo-twardo, w lewo-miękko)

-jest też druga opcja, w tłoczysku u góry jest mała śrubeczka imbusowa, nie musisz wciskać tłoczyska do końca, wystarczy że kręcisz tą śrubeczką i regulujesz twardość

twardość jest bez problemu wyczuwalna w rękach, przy maksymalnie skręconej twardości ciężko jest ruszyć tłoczyskiem :wink4:

na foto masz obydwie opcje, strzałką zaznaczona ta mała śrubeczka :wink4:

10941722874a.jpg

Opublikowano

u mnie tam dodatkowo jest strzałka w oba kierunki[br]Dopisany: 10 Grudzień 2010, 17:41_________________________________________________

ide wkładfać ori zawieche szkoga mi gwinta męczyć po tych bryłach

mięczaki :kox:

Opublikowano

u mnie tam dodatkowo jest strzałka w oba kierunki[br]Dopisany: 10 Grudzień 2010, 17:41_________________________________________________

ide wkładfać ori zawieche szkoga mi gwinta męczyć po tych bryłach

mięczaki :kox:

Ja ponad tydzień jeździłem na -70 a drogi nie odśnieżone. Wysrała się nakrętka z przodu i ni huhu nie da się wyżej :wink4: czekam na paczke od Buby i przy wymianie wachaczy rozważe powrót gwinta :kox: Dzięki pany za info z gwinde :notworthy:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...