FiodoRR Opublikowano 11 Grudnia 2010 Opublikowano 11 Grudnia 2010 No i stało sie... DPF zapełniony 53% zedchł. Najpierw 2 tygodnie temu padł mi jeden czujnik od (chyba róznicy ciśnień), wyminiłem go na nowy dostroili mi go było git. Tydzień jezdziłem po wawie w korkach, jak wczoraj wyjezdzlem z wawy zapaliła sie kontrolka DPF więc jechałem zgodnie z procedura.. po 30min kontrolka nie znikła, zapaliły sie świece żarowe i tryb awaryjny welcome to.. cała droge z wawy to torunia jechałem w trybie dziś go odstawiłem do ASO, myślałem ze to znowu kwestia czujnika, fakt był przepalony ale DPF pokazywał 98% zapełnienia na kompie, probówali go 2 razy wpalić udało sie do 30% ale po 10 minutaach znowu zapełnił się do 53% i juz nie chiał sie wypalić, próbwali go oszukać softem, też nic nie dało. jedno jest pewne albo nowy (6koła dziekuje..) albo wycinamy usuwamy czujniki i zmiana softu. teraz mam do was mega prośbe drodzy koledzy.. gdzie i jak to zrobić wiem że polecicie mi MR motors w wawie albo ktoś jest jeszcze dobry w Poznaniu od DPFów. Niestety operacja bedzie mnie kosztować dużo, bo musze go zawieźć lawetą bo może mi sie fura zapalić jak sie zapełni do końca.. ile Was kosztowala operacja usunięcia DPF, na co zwrócic uwage, kogo polecacie? moja fura to dramat ciąge coś sie psuje!!!!!!!!!!!!!!!! wielokrotne naruszenie regulaminu.
turdzi Opublikowano 11 Grudnia 2010 Opublikowano 11 Grudnia 2010 jedz do MR , witek robi jedne z naljepszych softow do BRD
rafcisz Opublikowano 11 Grudnia 2010 Opublikowano 11 Grudnia 2010 teraz mam do was mega prośbe drodzy koledzy.. gdzie i jak to zrobić wiem że polecicie mi MR motors w wawie albo ktoś jest jeszcze dobry w Poznaniu od DPFów. ile Was kosztowala operacja usunięcia DPF, na co zwrócic uwage, kogo polecacie? Taka operacja to podobno coś o koło 1000 zł. gdzieś koło Poznania.
FiodoRR Opublikowano 11 Grudnia 2010 Autor Opublikowano 11 Grudnia 2010 dzwoniłem do MR 1500 zł to bedzie kosztować i raczej tam wyśle moją padake
turdzi Opublikowano 11 Grudnia 2010 Opublikowano 11 Grudnia 2010 dzwoniłem do MR 1500 zł to bedzie kosztować i raczej tam wyśle moją padake zdecydowanie , nikt ci tego nie ogranie lepiej niz Witek zwlaszcza w tym motorze.
Musashi Opublikowano 11 Grudnia 2010 Opublikowano 11 Grudnia 2010 niedaleko pleszewa, jest tuner, pare osob u niego robilo auto, m.in. Mlodzik, Iverson osobiscie bym od razu machnal chipa, zagadaj z kims kto ma hak, pozycz lawete. ew. wywal DPF-a u siebie, a na soft jedz w trybie awaryjnym na kolach.
turdzi Opublikowano 11 Grudnia 2010 Opublikowano 11 Grudnia 2010 osobiscie bym od razu machnal chipa, zagadaj z kims kto ma hak, pozycz lawete. ew. wywal DPF-a u siebie, a na soft jedz w trybie awaryjnym na kolach. ja to wogle nie widze sensu dlubania w ECU bez robienia programu przy okazji
Musashi Opublikowano 11 Grudnia 2010 Opublikowano 11 Grudnia 2010 szkoda kasy, tymbardziej ze masz BRD, turbiny wymieniac nie musisz, 2x IC na pokladzie jest
Proof Opublikowano 12 Grudnia 2010 Opublikowano 12 Grudnia 2010 MR Motors w Warszawie lub Dynosoft w Katowicahc,cena 1500zł i spokój z dpfem,od razu polecam zrobić dobry program na 200KM i 400Nm.
gucioslaw Opublikowano 12 Grudnia 2010 Opublikowano 12 Grudnia 2010 Też miałem podobną sytuację 2 tygodnie temu (silnik BPW). Zdecydowałem się na wycięcie w zakładzie Kreator Mocy na ulicy Młodnickiej w Warszawie. Całkiem pozytywne wrażenia. Cena - 1500 zł. Nie zdecydowałem się na MR Motors tylko dlatego że mam do nich o wiele dalej i nie chciałem pokonywać kolejnych km w korkach. W pakiecie z programem wychodzi chyba całkiem opłacalnie, bo za program krzyknęli mi wtedy 700 zł. Ja akurat się na niego nie zdecydowałem, wolę trochę pojeździć i zobaczyć jak ogólna forma silnika.
FiodoRR Opublikowano 17 Grudnia 2010 Autor Opublikowano 17 Grudnia 2010 operacja wycięcia DPFa zakończona sukcesem Witek jest kotem! pacjent dymi jak diabeł ale zasuwa o wiele lepiej!
FiodoRR Opublikowano 19 Grudnia 2010 Autor Opublikowano 19 Grudnia 2010 wole nie krecic mojej padaki.. mysle ze jakbym zrobil jej program to padniecie silnika bylo by kwestia czasu..
turdzi Opublikowano 19 Grudnia 2010 Opublikowano 19 Grudnia 2010 eeee tam , jak to mowia jak ma pasc to i tak padnie.Zrobil ci Witek przy okazji pelna dagnostyke ?
Przemots Opublikowano 19 Grudnia 2010 Opublikowano 19 Grudnia 2010 Zdecydowałem się na wycięcie w zakładzie Kreator Mocy na ulicy Młodnickiej w Warszawie O nich to dobrej opinii nie słyszałem.U znajomego w golfie MK5 GTI tak na grzebali, że miał tylko problemy bo co chwile kontrolka check engine się zapalała i auto nie miało mocy.To są ludzie którzy wzięli się za chiptuning, bo można na tym zarobić a wcześniej to prowadzili hurtownie piwa
FiodoRR Opublikowano 19 Grudnia 2010 Autor Opublikowano 19 Grudnia 2010 eeee tam , jak to mowia jak ma pasc to i tak padnie.Zrobil ci Witek przy okazji pelna dagnostyke ? tak, powiedział ze silnik git wtryski też dobrze dają więc PÓKI CO ( ) nie martwie sie o fure. podoba mi sie jak z tych dwóch rur bucha tyle dymu samo złooooooooooooooooooo!!!
matti_pl Opublikowano 19 Grudnia 2010 Opublikowano 19 Grudnia 2010 Mi się zapełnił do końca i poprostu tylko zgasł i już nie odpalił Mocno Ci dymi ??
Musashi Opublikowano 19 Grudnia 2010 Opublikowano 19 Grudnia 2010 wole nie krecic mojej padaki.. mysle ze jakbym zrobil jej program to padniecie silnika bylo by kwestia czasu.. jezeli bedzie miala pasc to padnie bez zmiany softu
FiodoRR Opublikowano 19 Grudnia 2010 Autor Opublikowano 19 Grudnia 2010 matti czy mocno to nie wiem jak to wygląda podczas jazdy bo w lusterku nie wiele widać, ale na postoju widze ze więcej kopci niż przed likwidacją DPFa. Najważniejsze że już padaka nie ma czkawki, o wiele równiej wchodzi na obroty i lepiej sie zbiera. Musa, ale czy nie jest to tak, że silnik może paść ale przez jego podkręcenie może paść po prostu szybciej bo jest zwiększe obciążenie i eksploatacja?
Musashi Opublikowano 19 Grudnia 2010 Opublikowano 19 Grudnia 2010 no ale na co ma wplyw podniesienie mocy? na obciazenie walu, korbowodow panewek, lozysk glownych, turbiny, tlokow oraz scianek cylindrow. zaden z tych elementow nie jest az tak wrazliwy aby cos mu sie stalo. to co jest krytyczne, czyli gniazdo walka wyrownowazajacego nie podlega wiekszym obciazeniom. ryzyko wplywu na wtryski ma tylko liche paliwo. walek rozrzadu zawory, hydropopychacze ich obciazenie zalezy od obrotow silnika nie od mocy. no i moznaby tak wymieniac... jaki jest wplyw podniesienia mocy?? silnik powiedzmy zamiast 700.000 km przezyje 600.000 km.....
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się