Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B7 BRD] DPF zapełniony, w stopniu uniemożliwiającym regenerację


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

No i stało sie... DPF zapełniony 53% zedchł.

Najpierw 2 tygodnie temu padł mi jeden czujnik od (chyba róznicy ciśnień), wyminiłem go na nowy dostroili mi go było git.

Tydzień jezdziłem po wawie w korkach, jak wczoraj wyjezdzlem z wawy zapaliła sie kontrolka DPF więc jechałem zgodnie z procedura.. po 30min kontrolka nie znikła, zapaliły sie świece żarowe i tryb awaryjny welcome to..

cała droge z wawy to torunia jechałem w trybie dziś go odstawiłem do ASO, myślałem ze to znowu kwestia czujnika, fakt był przepalony ale DPF pokazywał 98% zapełnienia na kompie, probówali go 2 razy wpalić udało sie do 30% ale po 10 minutaach znowu zapełnił się do 53% i juz nie chiał sie wypalić, próbwali go oszukać softem, też nic nie dało.

jedno jest pewne albo nowy (6koła dziekuje..) albo wycinamy usuwamy czujniki i zmiana softu.

teraz mam do was mega prośbe drodzy koledzy.. gdzie i jak to zrobić wiem że polecicie mi MR motors w wawie albo ktoś jest jeszcze dobry w Poznaniu od DPFów.

Niestety operacja bedzie mnie kosztować dużo, bo musze go zawieźć lawetą bo może mi sie fura zapalić jak sie zapełni do końca..

ile Was kosztowala operacja usunięcia DPF, na co zwrócic uwage, kogo polecacie?

moja fura to dramat ciąge coś sie psuje!!!!!!!!!!!!!!!! :wallbash:

warnwarn.gifwielokrotne naruszenie regulaminu.

Opublikowano

jedz do MR , witek robi jedne z naljepszych softow do BRD

Opublikowano

teraz mam do was mega prośbe drodzy koledzy.. gdzie i jak to zrobić wiem że polecicie mi MR motors w wawie albo ktoś jest jeszcze dobry w Poznaniu od DPFów.

ile Was kosztowala operacja usunięcia DPF, na co zwrócic uwage, kogo polecacie?

Taka operacja to podobno coś o koło 1000 zł. gdzieś koło Poznania.

Opublikowano

dzwoniłem do MR 1500 zł to bedzie kosztować i raczej tam wyśle moją padake

zdecydowanie , nikt ci tego nie ogranie lepiej niz Witek zwlaszcza w tym motorze.

Opublikowano

niedaleko pleszewa, jest tuner, pare osob u niego robilo auto, m.in. Mlodzik, Iverson

osobiscie bym od razu machnal chipa, zagadaj z kims kto ma hak, pozycz lawete.

ew. wywal DPF-a u siebie, a na soft jedz w trybie awaryjnym na kolach.

Opublikowano

osobiscie bym od razu machnal chipa, zagadaj z kims kto ma hak, pozycz lawete.

ew. wywal DPF-a u siebie, a na soft jedz w trybie awaryjnym na kolach.

ja to wogle nie widze sensu dlubania w ECU bez robienia programu przy okazji

Opublikowano

szkoda kasy, tymbardziej ze masz BRD, turbiny wymieniac nie musisz, 2x IC na pokladzie jest :kox:

Opublikowano

MR Motors w Warszawie lub Dynosoft w Katowicahc,cena 1500zł i spokój z dpfem,od razu polecam zrobić dobry program na 200KM i 400Nm.

Opublikowano

Też miałem podobną sytuację 2 tygodnie temu (silnik BPW). Zdecydowałem się na wycięcie w zakładzie Kreator Mocy na ulicy Młodnickiej w Warszawie. Całkiem pozytywne wrażenia. Cena - 1500 zł. Nie zdecydowałem się na MR Motors tylko dlatego że mam do nich o wiele dalej i nie chciałem pokonywać kolejnych km w korkach. W pakiecie z programem wychodzi chyba całkiem opłacalnie, bo za program krzyknęli mi wtedy 700 zł. Ja akurat się na niego nie zdecydowałem, wolę trochę pojeździć i zobaczyć jak ogólna forma silnika.

Opublikowano

a robiles program ?

Opublikowano

eeee tam , jak to mowia jak ma pasc to i tak padnie.Zrobil ci Witek przy okazji pelna dagnostyke ?

Opublikowano

Zdecydowałem się na wycięcie w zakładzie Kreator Mocy na ulicy Młodnickiej w Warszawie

O nich to dobrej opinii nie słyszałem.U znajomego w golfie MK5 GTI tak na grzebali, że miał tylko problemy bo co chwile kontrolka check engine się zapalała i auto nie miało mocy.To są ludzie którzy wzięli się za chiptuning, bo można na tym zarobić a wcześniej to prowadzili hurtownie piwa

Opublikowano

eeee tam , jak to mowia jak ma pasc to i tak padnie.Zrobil ci Witek przy okazji pelna dagnostyke ?

tak, powiedział ze silnik git wtryski też dobrze dają więc PÓKI CO ( :polew: ) nie martwie sie o fure.

podoba mi sie jak z tych dwóch rur bucha tyle dymu samo złooooooooooooooooooo!!! :decayed:

Opublikowano

wole nie krecic mojej padaki.. mysle ze jakbym zrobil jej program to padniecie silnika bylo by kwestia czasu..

:decayed: jezeli bedzie miala pasc to padnie bez zmiany softu :decayed:

Opublikowano

matti czy mocno to nie wiem jak to wygląda podczas jazdy bo w lusterku nie wiele widać, ale na postoju widze ze więcej kopci niż przed likwidacją DPFa. Najważniejsze że już padaka nie ma czkawki, o wiele równiej wchodzi na obroty i lepiej sie zbiera.

Musa, ale czy nie jest to tak, że silnik może paść ale przez jego podkręcenie może paść po prostu szybciej bo jest zwiększe obciążenie i eksploatacja?

Opublikowano

no ale na co ma wplyw podniesienie mocy? na obciazenie walu, korbowodow panewek, lozysk glownych, turbiny, tlokow oraz scianek cylindrow. zaden z tych elementow nie jest az tak wrazliwy aby cos mu sie stalo.

to co jest krytyczne, czyli gniazdo walka wyrownowazajacego nie podlega wiekszym obciazeniom.

ryzyko wplywu na wtryski ma tylko liche paliwo.

walek rozrzadu zawory, hydropopychacze ich obciazenie zalezy od obrotow silnika nie od mocy.

no i moznaby tak wymieniac...

jaki jest wplyw podniesienia mocy?? silnik powiedzmy zamiast 700.000 km przezyje 600.000 km.....

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...