Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[INNE] Audi A3 3,2 2004r 250 KM


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Jeśli kasa pozwala to ja bym się nie zastanawiał, tylko kupował to 3.2 . 2.0TFSI fajny silnik, ale ma małą pojemność.

Opublikowano

ten silnik bez kucia znosi do 500-550KM wiec w modzie na 350KM przejedzie pewnie tylko z 400 000 km... :kox:

tak na powaznie, to watpie zeby taki silnik przejechal 400000km.

chyba, ze w autostradowym stylu :cool1:

a co to jest 400 tys na VRa ? przeciez te silniki podobnie jak TDI robią i 2 z więcej km bez remontu głównego

Opublikowano

Poprostu nie wierze, ze VR po uturbieniu/kompresorze zrobi 400000km...

Nawet w 2.7BiT "wałki sie wycieraja" po modach przy wiekszych przebiegach :wink4:

Opublikowano

Wiadomo, ale do codziennej jazdy to juz 300 kucy i Q wystarczy :decayed: :decayed: :decayed:

Opublikowano

Wiadomo, ale do codziennej jazdy to juz 300 kucy i Q wystarczy :decayed: :decayed: :decayed:

wystarczy w zupełności i jeszcze w s3 :kox:

Opublikowano

Poprostu nie wierze, ze VR po uturbieniu/kompresorze zrobi 400000km...

Nawet w 2.7BiT "wałki sie wycieraja" po modach przy wiekszych przebiegach :wink4:

Nie ma co porównywać 2.7T do VR6 bo 2.7 to silnik bardziej specjalnej troski niż VR. VR jest pancerny. Nic nie mam do 2.7, ale rzeczywistość jest taka że nie łatwo kupić uszanowaną sztukę i te silniki też nie trzymają serii u zwykłych użytkowników, bo o 2.7 trzeba dbać ponad normę, żeby silnik był zdrowy. Choć widziałem już dojechane Vr-y, zależy kto jeździ tym, jak jakiś kowal rzeźnik to wszystko możliwe :decayed:

Meritum jest takie, że 2.7 i tak jest miększy niż VR.[br]Dopisany: 16 Grudzień 2010, 22:46_________________________________________________Na filmiku z S3 3.2 widziałem wyjście z WG prosto na dół na ulice, nieźle to ogniem daje i pewnie efekt dźwiękowy jest boski jak się WG otwiera :kox:

Opublikowano

No nieźle tylko raczej nie do codziennej jazdy

dlaczego ?

a nikolasa Audi 600KM tez nie nadawało sie do codziennej jazdy ?

fajnie sie czyta że się R32 na 340KM rozleci po 50 tys km :)

a Daniel upalał swojego golfa 2.8 24V na C, strzelał z nitro i dalej silnik po roku trzymał serię ;)

Szymona golf 2.8 24V lata juz chyba ze 2 lata jako daily driver (moc 420 a od roku 460km)

przeciez nie napisałem że 400 tys km przejedzie bez otwierania maski, tylko bez remontu głównego...

rozrząd, głowica moze wytrzymac 399 tys ;P

Opublikowano

fajnie sie czyta że się R32 na 340KM rozleci po 50 tys km :)

Tego akurat nikt nie napisal.

Opublikowano

No nieźle tylko raczej nie do codziennej jazdy

dlaczego ?

Dlatego ,że każdy może mieć swoje ,i takie jest właśnie moje.

Życzę właścicielowi ,by odpychał się tym jaknajdłużej ,ale to 3,2 x więcej niż przewidziała fabryka.

Ponadto użyłem również słowa ,,raczej"

a nikolasa Audi 600KM tez nie nadawało sie do codziennej jazdy ?

fajnie sie czyta że się R32 na 340KM rozleci po 50 tys km :)

a Daniel upalał swojego golfa 2.8 24V na C, strzelał z nitro i dalej silnik po roku trzymał serię ;)

Szymona golf 2.8 24V lata juz chyba ze 2 lata jako daily driver (moc 420 a od roku 460km)

przecież nie napisałem że 400 tys km przejedzie bez otwierania maski, tylko bez remontu głównego...

rozrząd, głowica moze wytrzymac 399 tys ;P

Opublikowano

mozna miec swoje zdanie na podstawie wydaje mi się..

mozna tez miec zdanie wyrobione na podstawie czegoś realnego, co zostało zrobione

;)

Opublikowano

Szymona golf 2.8 24V lata juz chyba ze 2 lata jako daily driver (moc 420 a od roku 460km)

Teraz już co innego w planach, z tego słyszałem :gwizdanie: Jeśli ci chodziło o Sajmona.

Opublikowano

Witajcie

100PS in plus w silniku 6cio cylindrowym to 16.6PS wiecej niż seria na jeden cylinder. Ten motor nie ma niemalze prawa tego odczuc.

500PS dla tego silnika seryjnego to dla zobrazowania jak dla ARLa pierwszy set bigturbo.

Tylko pytanie na ile czasu wystarczy 340PS :wink4:

Pozdrawiam.

Opublikowano

hehe dobre pytanie :decayed:

[br]Dopisany: 18 Grudzień 2010, 14:30_________________________________________________a tak na marginesie , jak to by wychodzi cenowo i co dochodzi do przerubki?

zapewne wtryski ,FMIC, pompa paliwa, sprzęgło ,gleba hamulce ... jak zniesie to skrzynia biegów i inne podzespoły jak np pół ośki dyfer...itp i co się bardziej opłaci mody na 340 KM czy rzeczywiście iść dalej ? może między 340 a 400 nie ma zbyt dużej różnicy cenowej???

Opublikowano

jak to by wychodzi cenowo i co dochodzi do przerubki?

zapewne wtryski ,FMIC, pompa paliwa, sprzęgło ,gleba hamulce ... jak zniesie to skrzynia biegów i inne podzespoły jak np pół ośki dyfer...itp i co się bardziej opłaci mody na 340 KM czy rzeczywiście iść dalej ? może między 340 a 400 nie ma zbyt dużej różnicy cenowej???

IMO do 380-400KM to kompresor, powyżej turbo

napędy wytrzymują do 700NM i to brutalne starty z 2 biegu

IMO 340KM duzo tansze i mniej inwazyjne (komprsor) za to 400 i wiecej moze juz wymagac sprzegła itd

jako daily driver wybrałbym kompresor

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...