IDUAL Opublikowano 17 Grudnia 2010 Opublikowano 17 Grudnia 2010 Witam może komuś się to przyda i bedzie chciał się pobawić. Znalazłem programik KPOWER (http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic1098412.html) który jest pluginem do VAG-COM. Służy on w przybliżeniu do badania mocy i niutonometrów w autku. Zeby to zrobić musimy wykonać logi dynamiczne 5 i 6 razem(silnik diesla) wykonyjemy na prostej drodze jadąc na 3 biegu poniżej 1500 obr. Następnie dajemy start log i ruszamy pełnym gazem do 4500 po czym puszczamy gaz i wciskamy sprzęgło. Nie hamujemy musimy potoczyć się chwilke na luzie i po tym wyłączamy log. Właczamy Plugin Kpower(C:/VAG-COM/plugin) i w zakładce masswerte ładujemy nasz log i wychodzi nam wykres. Warunek musi być prosta droag i musimy w pierwszej zakładce wpisać mase samochodu temp i ciśnienia nie ruszamy Dzisiaj hamowałem mojego firmowego roomstera ma on w serii 105PS i 245 NM a wyszło http://img547.imageshack.us/img547/6514/ham.png[/img][br]Dopisany: 17 Grudzień 2010, 20:20_________________________________________________Miłej zabawy
IDUAL Opublikowano 17 Grudnia 2010 Autor Opublikowano 17 Grudnia 2010 Nie wiem czy logi 5 i 6 to takie same są u diesla jak i u benzyniaka jeżeli tak to benzyne też sie da albo trzeba znaleść logi odpowiadające im.[br]Dopisany: 17 Grudzień 2010, 21:14_________________________________________________To te logi
Rooney1990 Opublikowano 17 Grudnia 2010 Opublikowano 17 Grudnia 2010 A masz moze jakos wrzucic ten programik na jakis serwer? Bo nie mam konta na elektrodzie
przemik Opublikowano 17 Grudnia 2010 Opublikowano 17 Grudnia 2010 Bylo juz o "kipołerze" tutaj http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=28955.0
kred Opublikowano 17 Grudnia 2010 Opublikowano 17 Grudnia 2010 sformułujcie jak to zrobic z benzyniakiem az sam jestem ciekawy
IDUAL Opublikowano 17 Grudnia 2010 Autor Opublikowano 17 Grudnia 2010 http://www.shareware.de/kpower/download/[br]Dopisany: 17 Grudzień 2010, 21:36_________________________________________________Tu można pobrać bez konta
chriss Opublikowano 17 Grudnia 2010 Opublikowano 17 Grudnia 2010 fajny programik trzeba będzie się pobawić
wojtek26 Opublikowano 18 Grudnia 2010 Opublikowano 18 Grudnia 2010 W benzynce tez działa, nie znaczenia tyo zasilania tlko wazne zeby zalogowac odpowiednie grupy.
kubson Opublikowano 18 Grudnia 2010 Opublikowano 18 Grudnia 2010 Można zrobić to automatem ? Czyli wrzucić N na te kilkanaście sekund mogło by sie coś niedobrego stać ?
IDUAL Opublikowano 18 Grudnia 2010 Autor Opublikowano 18 Grudnia 2010 Nie wiem jakie grupy w PB trzeba zaznaczyć dlatego wkleiłem logi i trzeba znaleść takie same tylko na benz
Góral.tz Opublikowano 18 Grudnia 2010 Opublikowano 18 Grudnia 2010 ciekawe zrobi się cieplej przetestuje:)
wojtek26 Opublikowano 18 Grudnia 2010 Opublikowano 18 Grudnia 2010 Musisz miec grupe gdzie bedzie predkosc jazdy oraz obroty, najwazniejsze zapisac sobie jakie jest cisnienie atomsferyczne, jaka jest masa auta oraz robic to na wmiare równym odcinku drogi, szczególnie wazne jest to do wyliczania oporów ruchu.
kred Opublikowano 18 Grudnia 2010 Opublikowano 18 Grudnia 2010 mam pod mosem lotnisko jak sie tylko zrobi cieplej idziemy testowac bryczki :>
marek123_ms Opublikowano 18 Grudnia 2010 Opublikowano 18 Grudnia 2010 ciekawe jaki bedzie blad pomiaru bo swoje auto mam schamowane a tym za niedlugo schamuje Przy podonych warunkach atmosferycznych oczywiscie
IDUAL Opublikowano 18 Grudnia 2010 Autor Opublikowano 18 Grudnia 2010 Tylko nie bawcie sie temp powietrza bo głupoty wychodzą zostawcie 20 jak jest w programie ja zmieniłem tylko wage samochodu czyli samochód+paliwo+moja osoba i wyszły wyniki bardzo bliskie serii mojego Roomstera. Jak zmieniłem temp to wychodziły głupoty. Dzisiaj jeszcze raz spróbowałem na A4 i wyniki wyszły bardzo podobne do tych które wkleiłem.
marek123_ms Opublikowano 18 Grudnia 2010 Opublikowano 18 Grudnia 2010 no to fajnie jak bede mial troche wolnego czasu na ogarniecie tego to zobacze co mi wyjdzie
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się