vauxhall95 Opublikowano 18 Grudnia 2010 Opublikowano 18 Grudnia 2010 http://www.sendspace.pl/file/f2107d7db8aefa22c5fc966 Witam.Problem przedluzal sie ale wkoncu zrobilem logi objawy.Kola 16 max 170 na godzine idzie topornie do tej predkosci.Tak jak widac w logach jest ustawiona dawka 5.2mg.Jezeli ustawie wieksza niewiem np 4.0 4.2 2.8 itp.Obrotow nie mozna utrzymac na biegu jalowym tzn. idzie powoli i dochodzi do 1900 np. 1200 nie moge ustawic bo nie mozna.Zalozmy ze zalacze obciazenie klima,swiatla itp Wtedy wszystko idealnie gra.Raz jest raz nie ma reakcji na pedal gazu,nie chce zeby wyrywal,tylko czuc ze sie cos zmienia po wcisnieciu gazu.Co wymienilem:2kompletna pompa wtryskowa,3xnastawnik,4xecu,turbo,n75,gruszka.Kat wywalony,egr zaslepiony,wtryski.I wiele innych tylko nie pamietam.na rozrzadie 4tyś przejechane.Przed wymiana tych rzeczy tez mial problem max 160(kola 180) jak go kupilem 195 i szedl jeszcze jak glupi.Nigdy awaryjnego,nie puszcza pary na zaden kolor.W zime bez swiec zapala jak na cieplym.
ciahciah Opublikowano 18 Grudnia 2010 Opublikowano 18 Grudnia 2010 masz czipka? pokaż kilka 011 no bo ciekawy przypadek
ROBERT Opublikowano 18 Grudnia 2010 Opublikowano 18 Grudnia 2010 przyjrzyj się czujnikowi ciśnienia atm. (wężykowi bądź kabelkowi , w zależności od zastosowanego czujnika)
vauxhall95 Opublikowano 18 Grudnia 2010 Autor Opublikowano 18 Grudnia 2010 mam czujnik w ECU,ktory wymienilem na drugi.Jutro podmienie N75 i turbo czyszcze.A problem sie przewleka ze mna dlugo,jak jeszcze turbo nie przeladowywalo to 4,5 bieg nie ma takiej reakcji jaka powinna byc.Dodatkowo 160 max(tutaj juz znalazlem prawie na 100% przyczyne-wtrysk sterujacy).Trudny w diagnozowaniu samochod
ciahciah Opublikowano 18 Grudnia 2010 Opublikowano 18 Grudnia 2010 na podstawie logów doszedłeś że wtrysk sterujący padł? czy może szarpał coś silnik? pokazał logi, obiecuje nie będę nic krytykował
Kowi87 Opublikowano 18 Grudnia 2010 Opublikowano 18 Grudnia 2010 tez miałem taki problem że na logach było przeładowanie 2570 na całej skali obrotów, notlaufów nie łapał ,jeżdził jak głupi poza tym że były szarpniecia powodawane wadliwą przepływką :gwizdanie: wymieniłem przepływke przeładowanie dalej było ale brak awaryjnego, przeładowanie zwalczyłem jazdą, tyle że mojemu parchowi to daleko do serii wtedy było :gwizdanie:
vauxhall95 Opublikowano 18 Grudnia 2010 Autor Opublikowano 18 Grudnia 2010 ja juz niewiem co tu jest.Szarpanie mialem ze radio mi z kieszeni wypadalo,zmienilem pompe narazie niema(prawdopodobnie nastawnik).Ale dalej to 160km/h max jest zastanawiajace,podmienialem przeplywke nic nie dalo.Tak jak pisalem przeplywka byla ok.Obstawiam jeszcze wtryski.Bo to cos z ukladem paliwowym musi byc,bo turbo ok bylo,przeplywka ok,korekcje wzorowe. Kowi:a wywalalo ci blad wtedy.Bo u mnie dziwny jakis ten wozek sie trafil,niby ciagnie dobrze nie moge powiedziec,ale brakuje tej iskierki.
ROBERT Opublikowano 18 Grudnia 2010 Opublikowano 18 Grudnia 2010 chyba mu się od tych koniuuuf i niutonuuuf po....ło :gwizdanie:
przemik Opublikowano 20 Grudnia 2010 Opublikowano 20 Grudnia 2010 Kowi... ma samochod po koksie i inne graty wiec porównywanie jest lekko mowiac nie na miejscu. Patryk Wykonaj logi bo poki co to bajdurzymy bez sensu.
vauxhall95 Opublikowano 27 Grudnia 2010 Autor Opublikowano 27 Grudnia 2010 Dobra zamowilem ta przejsciowke z gniazda zapalniczki na na 230v(bateria padla w lapku).Wyczyscilem turbo i podkrecilem delikatnie sztanga skrocilem,overboost jest do 2080 wiec ok.Ale teraz zas czuc laga na 3biegu juz(ze 3razy wyczulem takiego 1.5sec,potem juz nie czulem).Chyba do zyda idzie ten woz bo mam go dosyc,jak przyjdzie ta przejsciowka wkleje te logi wkoncu.Ogolnie mocniejszy jest na 2 biegu,jak by to powiedziec delikatnie wpycha w fotel.Bylo to tez kiedys na 3 biegu z jakis miesiac czasu ale zniklo.Na 4 i 5 juz jest mniejszy lag.Podmienie jeszcze N75,choc turbo wstaje momentalnie.Ale juz wole podmienic bo cholera wie co moze byc.Podmienilem ECU bo myslalem ze map sensor swiruje.A moze zapytam tak co moze jeszcze byc nie tak napisze co sprawdzilem: Drugi ECU,wywalony kat,zaslepiony egr,cala szczelnosc + wezyki nowe,wyczyszczone turbo,podmienilem potencjometr ,podmieniona przeplywka,kompletna cala druga pompa wtryskowa.Jeszcze zostal wtrysk sterujacy i n75 wiecej w tym padle nic nie ma.I niewiem czy logi pomoga bo 98%jest wymienione na sprawne z drugiego afn ktory chodzil super.Co najlepsze tamten chodzi na moich gratach tez super.Turbo grama luzow nie ma.Cisnienie na cylindrach po 31.5,wszystkie filtry oleje nowki.Dodam pare rzeczy.Silnik czuc ze mocny,delikatna zadymi ale to delikatnie powyzej 4-4.2 tyś.Bez podgrzania swiec odpala w -20 stopni,z pierwszego obrocenia rozrusznikiem,tylko jak podgrzeje swiece lub nie podgrzeje to chodzi 5sec bardzo nierowno i potem ok.Wszystkie swiece grzeja,poprzedniej zimy nie bylo tego,jedyne co to wymienilem wtrysk bo przy wyjmowaniu rozwalilem go.Potem dostrzeglem wlasnie kopcenie w okolicach 4tyś obrotow
przemik Opublikowano 27 Grudnia 2010 Opublikowano 27 Grudnia 2010 Chyba do zyda idzie ten woz bo mam go dosyc Ech szkoda, ... odnosze wrazenie ze nadmierne "dłubanie i kombinowanie" zawsze sie tak bedzie konczylo...
vauxhall95 Opublikowano 27 Grudnia 2010 Autor Opublikowano 27 Grudnia 2010 no jak dlubanie,mam jezdzic max 160 km/h.Myslalem czy smok w baku nie jest zawalony.[br]Dopisany: 27 Grudzień 2010, 13:39_________________________________________________Aha niewiem czy pamietasz pisalem w sprawie pompki wtryskowej,ze nastawnik nagle zaczal swirowac,znalazlem winowajce jak koledze nastawnik z niej podmienialem-strzelila sprezynka.
Sztomel Opublikowano 27 Grudnia 2010 Opublikowano 27 Grudnia 2010 2570 mbar to full doładowanie przy standardowej turbosprężarce w tym silniku i jeśli nie wchodzi w tryb awaryjny to przyczynę zna tylko ten co dłubał w oprogramowaniu sterownika. Masz podejrzenie, że MAP sensor źle odczytuje wartość ciśnienia doładowania - daj logi to zobaczymy ale wątpię. Wg. tej wartości ciśnienia doładowania to sztanga cały czas musi być wciągnięta w gruchę na maksa.
vauxhall95 Opublikowano 31 Grudnia 2010 Autor Opublikowano 31 Grudnia 2010 2570 mbar to full doładowanie przy standardowej turbosprężarce w tym silniku i jeśli nie wchodzi w tryb awaryjny to przyczynę zna tylko ten co dłubał w oprogramowaniu sterownika. Masz podejrzenie, że MAP sensor źle odczytuje wartość ciśnienia doładowania - daj logi to zobaczymy ale wątpię. Wg. tej wartości ciśnienia doładowania to sztanga cały czas musi być wciągnięta w gruchę na maksa. Dlatego wykluczajac to podmienilem ECU.Ale juz po ptakach wyczyscilem turbo,i co wam powiem to lopatki byly czyste jak na 4lata bez czyszczenia a moze i wiecej.Zapiekly sie troche na rolkach.Sztanga przed czyszczeniem pracowala sobie okolo 1cm.A mam pytanie moze byc zapchany smok w baku.Ze nie chce wiecej niz 160 jechac(18ALU),trzymalem go chyba z pol minuty w podlodze i ni cholery.Mialem logi wlaczone ale nie na gralem,jak beda warunki to go rozpedze,pewno teraz pojdzie wiecej bo ma 15.[br]Dopisany: 28 Grudzień 2010, 08:55_________________________________________________I znalazlem przyczyny :kox: Po odpieciu kostki impulsatora,jest natychmiastowa reakcja,czuje ze jest mocniejszy.Co to moze byc,druga pompa i ECU
ciahciah Opublikowano 2 Stycznia 2011 Opublikowano 2 Stycznia 2011 no to wygląda że masz za skromną dawkę paliwa, to by się zgadzała bo przy małej dawce silnik reaguje na gaz z opóźnieniem, no i powyżej 160 przestaje przyspieszać, ustaw w ECU dawkę seryjną no i stuknij nastawnik żeby było 1,58V przy temp silnika 90C i przy wyłączonych wszystkich urządzeniach elektrycznych, może nastawnik oszukuje, zamiast nominalnej wartość 0,74V ma inną..
vauxhall95 Opublikowano 2 Stycznia 2011 Autor Opublikowano 2 Stycznia 2011 3 nastawnik oszukuje,druga kompletna pompa wtryskowa? :no: Powiem ci ze tak samo uwazam ze cos nie tak z tym jest,tyle ze napewno w pompie nastawniku nie ma czego sie dopatrywac za to ręcze glowo.Bo jest kompletna druga pompa,nastawnik perfekcyjnie ustawiony.
ciahciah Opublikowano 2 Stycznia 2011 Opublikowano 2 Stycznia 2011 ustaw na próbę dużą dawkę 2,6mg albo patrz na wartość V, podaj jakie masz wartość w logu 001
vauxhall95 Opublikowano 2 Stycznia 2011 Autor Opublikowano 2 Stycznia 2011 Wartosc 1.58 Dawka 4mg przy 2.4 nie ma wiekszej roznicy
ciahciah Opublikowano 3 Stycznia 2011 Opublikowano 3 Stycznia 2011 a przy 2,4mg ile było V? ja przy 1,58V mam 3,2mg no ale tym się nie ma co sugerować, tyle już rzeczy podmieniałeś, a wtryski?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się