mgtan Opublikowano 3 Października 2011 Opublikowano 3 Października 2011 Auto Unia = Auto Ch*jnia podobno nawet nie podobno.
loop Opublikowano 3 Października 2011 Autor Opublikowano 3 Października 2011 Mam znajomego u Szewczyka ,tylko oni chyba autoryzację mają stracić,coś mi się obiło o uszy. Myślę,żeby coś zdziałać zostanę w Vivie.Tam kupiłem,to tam będę już serwisował póki gwarancja. Zwłaszcza,że opinie o Unii rzeczywiście rozbieżne jakoś
Rosemeyer Opublikowano 5 Października 2011 Opublikowano 5 Października 2011 Auto Unia = Auto Ch*jnia podobno eee - powtarzasz jakieś podwórkowe rymowanki spod trzepaka Ja tam jestem zadowolony, a serwisuje się u nich od prawie 4 lat. Mimo, ze nie kupilem u nich nowego samochodu to czuję sie obsługiwany jak stary, lojalny klient, który nie jedno u nich auto kupił i niejedno jeszcze kupi Ostatnio nawet przy okazji napraw pogwarancyjnych (gwarancja skończyła mi się w pod koniec listopada) dostałem 50% rabatu choć nie musieli tego robić.... Nie wiem gdzie tu jest element "c**jności", ale widzę go dla odmiany w Vivie jak patrze na przypadek loop'a i dziwię się, że chce trwać w tej sytuacji zamiast ją przerwać - no ale to jego decyzja. loop, a autoryzację kto ma tracić? AU czy Szewczyk? Jeśli AU to większej bzdury dawno nie słuszałem Przecież oni zostali przejęci przez Idczaka i Krotoskiego (nazywają się juz IDCZAK-KROTOSKI-CICHY a nie AU) i tworzą obecnie grupę bodajże 17 salonów Audi-VW w całej Polsce. Kto przy zdrowych zmysłach myśli o zabieraniu autoryzacji tak silnemu dealerowi?
loop Opublikowano 5 Października 2011 Autor Opublikowano 5 Października 2011 Kto napisał ,że Auto Unia ma tracić autoryzację ? Czytaj dokładnie. Ja napisałem,że podobno Szewczyk ma ją stracić. Podjadę chyba do tej Unii skoro polecasz.
Rosemeyer Opublikowano 5 Października 2011 Opublikowano 5 Października 2011 Kto napisał ,że Auto Unia ma tracić autoryzację ? Czytaj dokładnie. czytałem dokładnie, ale że nie do końca zrozumiałem to zapytałem - "loop, a autoryzację kto ma tracić? AU czy Szewczyk?" Potem wypowiedziałem się nt ew utraty autoryzacji przez AU - Czytaj dokładnie
elmek Opublikowano 5 Października 2011 Opublikowano 5 Października 2011 Zgadzam sie z Rosemeyerem apropo AU. Serwisowalem tam swoj samochod juz pare razy i zawsze jestem zadowolony Nie wiem skad te opinie o nich.
turdzi Opublikowano 5 Października 2011 Opublikowano 5 Października 2011 Podjadę chyba do tej Unii skoro polecasz. dokladnie pojedz gdzie indziej , bo za za naprawy grwarancyjne placi audi a nie dealer z wlasnej kieszeni wiec mozesz sie upominac o swoje gdzie chcesz , a swoja droga za takie potraktowanie to bym sie wogle d*pa do niych wypial i przy ogkazji obsmarowal i zrobil " dobra reklame " gdzie sie tylko da Ja w pierwszej B7 mialem wymieniany silnik ( juz po gwarancji ale w ramach rękojmi ) u zupelnie innego dealera niz tego u kterego auto bylo kupione.
loop Opublikowano 5 Października 2011 Autor Opublikowano 5 Października 2011 Ok,dzięki chłopulki za poradę :good: Przy najbliższej okazji ich odwiedzę.
LPC Opublikowano 7 Października 2011 Opublikowano 7 Października 2011 Loop, zmieniło się coś u Ciebie jeśli chodzi o spalanie oleju?
Rosemeyer Opublikowano 7 Października 2011 Opublikowano 7 Października 2011 Loop, zmieniło się coś u Ciebie jeśli chodzi o spalanie oleju? przeciez tydzien temu napisal co sie zmienilo - przejrzyj poprzednie posty to bedziesz wiedzial
loop Opublikowano 8 Października 2011 Autor Opublikowano 8 Października 2011 Po Stage 1 dalej żłopie,tylko w trochę mniejszych ilościach. Niewiele,ale jednak ciut pomogło,co nie oznacza,że jest już OK. Przejechałem 3150km od tego czasu i dolałem w sumie litr oleju co w "normalnym" samochodzie byłoby nie do pomyślenia. Cała ta sytuacja wymusiła na mnie wyrobienie odruchu sprawdzania dość często poziomu oraz notowania ile co i jak .
LPC Opublikowano 9 Października 2011 Opublikowano 9 Października 2011 Po Stage 1 dalej żłopie,tylko w trochę mniejszych ilościach. Niewiele,ale jednak ciut pomogło,co nie oznacza,że jest już OK. Przejechałem 3150km od tego czasu i dolałem w sumie litr oleju co w "normalnym" samochodzie byłoby nie do pomyślenia. Cała ta sytuacja wymusiła na mnie wyrobienie odruchu sprawdzania dość często poziomu oraz notowania ile co i jak . Identyczna sytuacja jak u mnie.
ohm Opublikowano 13 Października 2011 Opublikowano 13 Października 2011 ''Witam, w związku z akcją kolegi silverb6 oraz TVN TURBO w sprawie braku reakcji Audi na wadliwe jednostki 2.0 TFSI w A4, A5, Q5 (wciągające więcej oleju niż paliwa) przesyłam wszystkim użytkownikom forum link do tematu związanego z akcją. 26-go października 2011 roku w Poznaniu odbędzie się nagranie programu z udziałem TVN TURBO. Im więcej problematycznych aut tym więcej zostanie wskóranie! Prosimy o pomoc! Bardzo proszę wszystkich zainteresowanych o wpisywanie się w poniższym temacie: http://www.a5klub.pl/silniki-benzynowe-i-lpg/uwaga-na-wadliwe-silniki-2-0-tfsi-akcja-grupowa/msg2681/#msg2681 Pozdrowienia, Załoga Audi A5 Klub Polska. http://www.a5klub.pl/index.php '' dotarło to do tego forum,czy nie, bo nie mogłem znalezc tematu,wiec loop wklejam w Twoim,bo masz ten problem z tego co widzę
kuredu Opublikowano 14 Października 2011 Opublikowano 14 Października 2011 ja nic nie mogę pod tym linkiem znaleźć ale jak coś to się przyłączę do akcji.
wrclaguna Opublikowano 14 Października 2011 Opublikowano 14 Października 2011 Kolega ohm moze sie odezwie i poprawi je
loop Opublikowano 14 Października 2011 Autor Opublikowano 14 Października 2011 Widzę ,że problem jest dość poważny.Fajnie wiedzieć,może coś pomoże jak to nagłośnią w mediach. Ja z chęcią mogę do tego Poznania pojechać jakby co.
WITT33 Opublikowano 14 Października 2011 Opublikowano 14 Października 2011 od siebie napiszę że mam 2.0 tfsi b7 i nie dolewam nawet 10 ml oleju, zawsze jest tyle samo od wymiany do wymiany, brat ma identyczne auto ten sam rok itp wymienia razem ze mną i ostatnio dolał 0,7 l. bo kontrolka zaświeciła ktoś tam może napisze że każdy silnik spala olej ale ciężko się z tym zgodzić tak do końca, kumpel do hondy civic 1.4 dolewał 1,5 litra na 2 miesiące...
ohm Opublikowano 14 Października 2011 Opublikowano 14 Października 2011 faktycznie, linki coś siadły. może ten zadziała? http://tiny.pl/h1dsk[br]Dopisany: 14 Październik 2011, 12:46_________________________________________________kogo mogę na 100% dopisać do listy na a5klub?
WITT33 Opublikowano 14 Października 2011 Opublikowano 14 Października 2011 Faktycznie widzę że spalanie oleju w nowych tfsi jest problemem, dealer zawsze może powiedzieć że pisze w instrukcji że spalanie 0,5l na 1000 km jest normalne i do pierwszych 5 tyś km może być nawet większe, problemem są objęte auta o zakresie (którego nie mam) numerów VIN ale chodzi o przepuszczające olej uszczelnienie tłoków więc trzeba przycisnąć dealera który pewnie straci na całym interesie tu pisze co trzeba zrobić żeby nie spalał oleju: Translation (copied from AudiWorld forum) Excessive oil consumption 2.0 TFSI: TPI : 2024604-4 1) Replace the carter pressure controle valve 2) Replace the crankshaft seal ring 3) Software update
turdzi Opublikowano 14 Października 2011 Opublikowano 14 Października 2011 to nic nie pomaga trzeba wymienic piescienie do tego
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się