dariodario Opublikowano 22 Grudnia 2010 Opublikowano 22 Grudnia 2010 też jestem ciekaw czy np głowica jest taka sama bo jak by nie daj boże trzeba było szukać dobrej używki ...
lapek85 Opublikowano 22 Grudnia 2010 Opublikowano 22 Grudnia 2010 a występują w b7 wersje 1.9 z Q?? :gwizdanie: litosci, prawie 1,5 tony "aż" 115 KM i Q? no chyba że HM... dla mnie to żaden problem, dziś 115KM za tydzień 180 albo i więcej waźne że silnik 1.9 jest "pancerniejszy" od 2.0 dlatego pytałem o konfiguracjie 1.9 z Q szkoda ze nie ma..
miodzio Opublikowano 23 Grudnia 2010 Opublikowano 23 Grudnia 2010 ja mam u siebie w B7 1.9 BKE i złego słowa nie mogę powiedzieć a jak na 115 km to i tak wydaje mi się ze dość żwawy. No i warto tez dodać ze oszczędny :gwizdanie:
skrab Opublikowano 23 Grudnia 2010 Opublikowano 23 Grudnia 2010 ja mam u siebie w B7 1.9 BKE i złego słowa nie mogę powiedzieć a jak na 115 km to i tak wydaje mi się ze dość żwawy. No i warto tez dodać ze oszczędny :gwizdanie: :good: :good:
kadopl Opublikowano 23 Grudnia 2010 Opublikowano 23 Grudnia 2010 Ja tez mam ten silnik w samochodzie no i hmm jak na razie wymienialem EGR , regenerowalem turbo i robilem uszczelke pod glowica - gdyz miala lekki przedmuch Przebieg 206 tys. Tak ze z ta kompletna bezawaryjnoscia to bym nie przesadzal. Wiele ludzi nie robiloby tych napraw ale ja lubie profilaktyke - wole cos naprawic zanim sie zepsuje kompletnie.
Kali S4 Opublikowano 23 Grudnia 2010 Opublikowano 23 Grudnia 2010 BKE w czyms jest lepszy od AVF ?? czyms sie rozni szczegolnym, czy rownie przyjmie podniesienie mocy do okolo 180ps ? samym programem to nie realne jeśli chodzi o BKE, z AVF wyciągają po 170 ps
skrab Opublikowano 23 Grudnia 2010 Opublikowano 23 Grudnia 2010 Ja tez mam ten silnik w samochodzie no i hmm jak na razie wymienialem EGR , regenerowalem turbo i robilem uszczelke pod glowica - gdyz miala lekki przedmuch Przebieg 206 tys. Tak ze z ta kompletna bezawaryjnoscia to bym nie przesadzal. Wiele ludzi nie robiloby tych napraw ale ja lubie profilaktyke - wole cos naprawic zanim sie zepsuje kompletnie. Morze miałeś pecha takiego są sporadyczne przypadki chociaż niewiadomo co nas czekać morze :mysli: ale z yą uszczelkom?
kadopl Opublikowano 23 Grudnia 2010 Opublikowano 23 Grudnia 2010 Jak cos sie ma zepsuc to sie zepsuje. Nawet statystycznie niepsujace sie rzeczy.
Gość radekk2000 Opublikowano 23 Grudnia 2010 Opublikowano 23 Grudnia 2010 Wszystko się psuje.Tylko jedno mniej,a drugie więcej.Moim zdaniem 1.9TDI to najmniej awaryjna jednostka.
skrab Opublikowano 23 Grudnia 2010 Opublikowano 23 Grudnia 2010 Najmniej awaryjne silniki to są w escortach tych starych 84 rok bez kompa na gaz zima -30 i odpalał bez problemu na gazie to były silniki proste ha ha ha
Gość radekk2000 Opublikowano 23 Grudnia 2010 Opublikowano 23 Grudnia 2010 Najmniej awaryjne silniki to są w escortach tych starych 84 rok bez kompa na gaz zima -30 i odpalał bez problemu na gazie to były silniki proste ha ha ha Albo tak.I w golfach (I,II)
skrab Opublikowano 23 Grudnia 2010 Opublikowano 23 Grudnia 2010 Najmniej awaryjne silniki to są w escortach tych starych 84 rok bez kompa na gaz zima -30 i odpalał bez problemu na gazie to były silniki proste ha ha ha Albo tak.I w golfach (I,II) :good:
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się