Saritankian Opublikowano 20 Grudnia 2010 Opublikowano 20 Grudnia 2010 Witam wszystkich klubowiczy noszę się z zamiarem kupna testera / miernika lakieru ale nie bardzo jestem w temacie ogólnie jest w czym wybierać ale szukam czegoś do 300 zł żeby posłużyło dłużej niż 1 raz i żeby odczyty były "w miare" wiarygodne po przeszukanie paru stron z porównaniami i opiniami zastanawiałbym się nad miernikiem GL 6 lub MPS 204 różnią się parametrami pomiaru ten pierwszy ma do 1100 mikronów a drugi 1500 pozatym chyba podobne?! co radzicie , a może cos innego byle w tym przedziale cenowym...
Orange Opublikowano 20 Grudnia 2010 Opublikowano 20 Grudnia 2010 kup taki: http://allegro.pl/tester-miernik-grubosci-lakieru-wysylka-0-zl-i1371573447.html szpachle pięknie wykrywa, 2 warstwe lakieru też jak masz dobrą rękę to znajdziesz. Na konkretne pomiary lepiej jechać do ASO albo blacharza co ma sprzęt lepszy niż za 300zł
danielom Opublikowano 20 Grudnia 2010 Opublikowano 20 Grudnia 2010 Polecam GL-6 ze wzgledu na jego możliwosci, ale wystarczy Ci pewnie tez GL-2 a nieco tanszy, mierzy stal alu ocynk i mozliwosc dostosowania do materialu. W tym temacie myśle ze moge udzielic sporo informacji jesli chodzi o GL produkcji prodig-tech bo te, ktore nie maja na obudowie loga tej firmy to podroby informacje z pierwszej reki
dziadek Opublikowano 21 Grudnia 2010 Opublikowano 21 Grudnia 2010 Ja kupiłem MGR-10 i jestem bardzo zadowolony, ale alu nie zmierzy niestety
MAJKI Opublikowano 21 Grudnia 2010 Opublikowano 21 Grudnia 2010 Ja używam tego http://allegro.pl/miernik-tester-lakieru-polski-gl-6s-wysylka-gratis-i1374757777.html i jest ok. A że skala do 1100 to uwierz mi że wystarczy bo juz wszystko wiesz o tym aucie. Ostatnio byłem ogladać bezwypadkowe b6 i skali też brakło na tylnym błotniku, po wsadzeniu ręki pod nadkole fałdy na maxa nawet nie klepali tylko szpachle nałożyli. I drugi plus jak jedziesz ogladać niby igiełke nie malowaną wyciagasz miernik a gość odrazu że tu był bok z prawej strony malowany :gwizdanie: to działa jak wykrywacz kłamstw
mily Opublikowano 21 Grudnia 2010 Opublikowano 21 Grudnia 2010 Co wy tu za mierniki polecacie ludzie. Jak chcesz mieć w miarę dobry pomiar to żaden magnesowy, kup elektroniczny takie coś jak MAJKI poleca a nie jakieś dziadostwo na magnes. Teraz te mierniki nie są drogie MAJKI polecił Ci trochę drogi, ale są elektroniczne za ok 100zł, np GL-1 do celów prywatnych spokojnie wystarczy. Jak się rozkalibruje to masz płytkę kalibracyjną i znowu działa prawidłowo. A magnes jak magnes raz mocniej złapie raz lżej.
dziadek Opublikowano 21 Grudnia 2010 Opublikowano 21 Grudnia 2010 Co wy tu za mierniki polecacie ludzie. Jak chcesz mieć w miarę dobry pomiar to żaden magnesowy, kup elektroniczny takie coś jak MAJKI poleca a nie jakieś dziadostwo na magnes. Teraz te mierniki nie są drogie MAJKI polecił Ci trochę drogi, ale są elektroniczne za ok 100zł, np GL-1 do celów prywatnych spokojnie wystarczy. Jak się rozkalibruje to masz płytkę kalibracyjną i znowu działa prawidłowo. A magnes jak magnes raz mocniej złapie raz lżej. a to to co niby jest? Ja kupiłem MGR-10 i jestem bardzo zadowolony, ale alu nie zmierzy niestety
Saritankian Opublikowano 21 Grudnia 2010 Autor Opublikowano 21 Grudnia 2010 na magnesowy na pewno się nie skusze ale ten gl1 gl2 gl 5 lub ten MPS napewno kwestia tylko który...
Orange Opublikowano 22 Grudnia 2010 Opublikowano 22 Grudnia 2010 miły, miałeś może w ręku ten miernik który poleciłem czy piszesz na podstawie: magnes to do d*py? przeleciałem nim już kilka aut i wrażenie na sprzedającym robi dokładnie takie samo jak miernik elektroniczny (przyznają się odrazu), przy grubości szpachli 1100 to on napewno się już nie będzie trzymał samochodu. Wadą jest oczywiście to ze nie otrzymamy wyniku pomiaru w mikrometrach tylko w skali która w zalezności od auta bedzie się różnić. Mój wcześniejszy post miał pokazać ze jeśli ktoś szuka czegoś czym chce sprawdzić auto to nie koniecznie musi wydać 300 czy wiecej złotych na odkrycie polakierowanej szpachli ten wskaźnik z wcześniejszego postu polecam z czystym sumieniem.
mily Opublikowano 22 Grudnia 2010 Opublikowano 22 Grudnia 2010 Ale praw fizyki nie oszukasz prędzej czy później sprężynka się rozciągnie a magnes straci swoje właściwości. Mało tego w magnesie ma znaczenie też jak gruba jest sama blacha, nie wszystkie autka mają taką samą brubość blachy. To jest bardzo prymitywny pomiar i ja bym nawet z czymś takim nie wyskoczył mierzyć autka przy zakupie.90% sprzedawców w głębi duszy będzie się śmiało. Czy miałem taki miernik?? Skusiłem się jak kupowałem autko, koszt nie duży i coś pokaże. Później pożyczyłem elektroniczny i stwierdzam że szkoda 30 zł było wydawać. To jest tak samo jak z antenami magnesowymi. Antena CB musi mieć masę koniec kropka.
Saritankian Opublikowano 22 Grudnia 2010 Autor Opublikowano 22 Grudnia 2010 witam temat można zamknąć... wybór padł na gl 6 oby służył jak najdłużej pozdrawiam
Dev Opublikowano 27 Grudnia 2010 Opublikowano 27 Grudnia 2010 ja mam miernik który mierzy z dokładnoscia 0.001mm mam go juz 15 lat :> :> :> :> :> na kilka aut zapracował :decayed:
marec-ki Opublikowano 28 Grudnia 2010 Opublikowano 28 Grudnia 2010 Wczoraj teściu oddał mi miernik (MGR10), który mu pożyczyłem na czas szukania auta. Jak mi opowiadał historie badania auta i tłumaczenia sprzedających to myślałem, że padnę Po paru takich "bezwypadkach" to się wkurzył i chciał wywalić ten miernik bo stwierdził, że nic przez niego nie kupi
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się