Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B6] Plus po odpaleniu silnika


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

chyba chodzi ci po zapłonie :naughty:

Opublikowano

Niekoniecznie, może chce jednak po odpaleniu silnika.

Zapewne nie ma czegoś takiego. Ja "zrobiłem" układ z przekaźników, który daje mi +12V po odpaleniu silnika. Jeszcze jednak go nie zamontowałem, a chcę wykorzystac do zapalenia świateł po odpaleniu silnika. Narazie jednak za zimno na rezanie. :>

Opublikowano

Robiłem coś podobnego koledze , ale po właczonym zapłonie i to było kupne że po przekreńceniu zapłonu mijało 10 sekund i światła się zapalały i czy odpalał czy nie to się świeciły światła i żeby zgasły wystarczyło wyłączyć zapłon. A po zapłonie praktycznie wszędzie jest prąd.przy aku ,czyjniku wstecznego,i czujnikach,ITP

Pozdrawiam.

Opublikowano

W starszych konstrukcjach + po odpaleniu pojawiał się na styku alternatora, idącym do kontrolki ładowania, w nowszych nie jestem pewien czy jest wyprowadzony z altka :mysli:

Trzeba posprawdzać.

Opublikowano

W starszych konstrukcjach + po odpaleniu pojawiał się na styku alternatora, idącym do kontrolki ładowania,

I można tam podłączyć światła jazdy dziennej od razu czy trzeba zastosować jakiś przekaźnik?

Opublikowano

Nigdy nie sprawdzałem jaką obiążalność ma sygnał podawany na kontrolkę ale najlepiej będzie jak zrobisz to przez przekaźnik,

Opublikowano

bin ale jaki przekaźnik zastosować aby wszystko było oki wiesz?

Opublikowano

najzwyklejszy samochodowy przekaźnik, jeden zacisk cewki podłanczas do masy drugi do alternatora i powinien "złapać" po odpaleniu

l_3440.jpg

Opublikowano

jeden zacisk cewki podłanczas do masy drugi do alternatora i powinien "złapać" po odpaleniu

... trzeci do "+" akumulatora, a czwarty to masz "plus" pod maską po zapłonie. :>

Opublikowano

jihad możesz jakieś fotki, schematy przedstawić? Nie chcę czegoś sknocić.

Opublikowano

Cewka to styki 85 i 86, czyli "+" z alternatora i masa, a 30 i 87 to styki robocze i tam do jednego podłaczysz "+" akumulatora, a drugi będzie do tych świateł czy czego tam potrzebujesz.

Opublikowano

jihad :good:

Dzięki Men. :hi:

Patrzyłem, próbowałem i doszedłem do wniosku że dla mnie najlepszym rozwiązaniem (w B5) na "+" po stacyjce jest podpięcie się pod przewód alternatora. Prąd którego potrzebuje to ok 2W tj 0,16A. Myślę że nie potrzebny jest w tym wypadku przekaźnik który sam zabiera ok 1W, a jedynie bezpiecznik na tym obwodzie. A jak ktoś potrzebuje prądu większego to może także to wykorzystać z użyciem przekaźnika.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...