Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Błędy silników klap nagrzewnicy, rozmieszczenie, opis i nastawy podstawowe w Audi A4 B6 i A4 B7


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Ja przedwczoraj miałem też problem z klimą, a mianowicie przy ustawieniu lewa i prawa strona na LO strona kierowcy chłodziła, a strona pasażera dmuchała gorącym powietrzem bez względu na ustawienia na panelu. VAG pokazał błąd silnika nastawczego klapy regulacji temperatury-prawy - [V159] . Pomogło skasowanie błędu i zrobienie nastaw podstawowych. Jeśli problem powróci wezmę się za naprawę i czyszczenie tych silniczków.

Opublikowano

A jest ktoś w stanie fachowo wyczyścić mój stary silniczek?

Opublikowano

A potrafisz fachowo grzebać patykiem w kupie ???? Albo działki na potencjometrze są tylko brudne albo wytarte i wtedy nikt nic nie zrobi. Kup specyfik do potencjometrów i będziesz profi fachowcem.

Opublikowano

Panowie mam taki błąd

00601 - potencjometr na silniku pozycjonowania dla centralnego klapy
09-00 - Adaptacja przekroczyła granicę

powietrze niedmucha srodkiem jest tak jakby caly czas przykmniete....

Jak dojsc do tego silniczka ?? Słychac ze cos tam pracuje ten silniczek.... moze cos trzymie ta klape...

Moje pytanie brzmi... Jak najlepiej tam dojsc ??

Dzis zmienilem silniczek z białym kółkiem bo mam kilka silniczkow z Golfa V (kólko przelozylem do tego silniczka) ale to chyba to samo.... no i dalej nic... Po nacisnieciu na guziczek wlaczania i wylaczania nadmuchu na przod nic sie niedzieje... a blad nadal jest...

Opublikowano

Witam Was. Diagnoza - walnięty silniczek od ogrzewania z lewej strony (V158), czyli ten, do którego jest najgorsze podejście. Część zakupiona od kolegi turzol. Dzięki. Na nieszczęście nie mogę nigdzie znaleźć jak się do tego silniczka dobrać, znalazłem tylko info, że mam zdjąć blok z pedałami. I tu pytanie jak mam się do tego zabrać?

Półkę już sobie wyjąłem i jeżdżę tak z kabelkami zwisającymi. Chodzi mi o taki krótki poradnik jakie śrubki i gdzie powykręcać i żeby za dużo nie zdejmować, bo muszę mieć auto praktycznie non stop na chodzie i nie mogę sobie pozwolić na całodniowe dłubanie, nawet w weekend. Niektórzy twierdzą, że można wymienić ten silniczek w 40min, ale jak patrzyłem na to wszystko, to mam wątpliwości, czy zmieszczę się w 4 godzinach :-P Proszę o opis jak to ogarnąć lub może jakiś link gdzie mogę to znaleźć. Dzięki wielkie!

Opublikowano

Nie wiem kto ci powiedział ze trzeba wyciagac pedały :wallbash: Zdejmujesz połke, odsuwasz fotel max do tyłu,nurkujesz pod kierownice i odkrecasz 3 śruby tak samo jak w kazdym silniczku od klap. 2 śrubki odkrecasz bez problemu ale z 3 jest troche kombinacji, posiadając dobry komplet kluczy z cała operacją schodzi sie max 20min. Pomocne jest lusterko na gietkim statywie.

Opublikowano

Nie wiem kto ci powiedział ze trzeba wyciagac pedały :wallbash: Zdejmujesz połke, odsuwasz fotel max do tyłu,nurkujesz pod kierownice i odkrecasz 3 śruby tak samo jak w kazdym silniczku od klap. 2 śrubki odkrecasz bez problemu ale z 3 jest troche kombinacji, posiadając dobry komplet kluczy z cała operacją schodzi sie max 20min. Pomocne jest lusterko na gietkim statywie.

Okay. Jutro sprobuje walke z tym ustrojstwem sprobuje tez jakies foto story zrobic. Moze sie komus przyda.

Pozdro...

Opublikowano

Jest fotostory jak reanimować silniczek, co do wyciągnięcia jest to dosc prosta sprawa wiec nie wiem czy warto zawracac sobie głowe.

Opublikowano

Jest mi kots w stanie pomóc z nastawami podstawowymi w B8 ??
Temat znajduje sie tutaj:
http://a4-klub.pl/index.php?/topic/308450-01274-air-flow-flap-positioning-motor-v71/
Sprawa wyglada tak ze wszedzie napisane jest :
"Uruchamiamy silnik, kllimatyzację ustawiamy w tryb AUTO:
Wchodzimy w 08 klima ---> 04 - Basic Settings
Potwierdzamy Wpisujemy numer grupy 001 i klikamy [Go]
Czekasz i obserwujesz oraz słuchasz.
Wszystkie silniczki sterowania klap przejadą sobie od jednego końca do drugiego,w celu ustalenia pozycji krańcowych.
Po zakończeniu na ekranie pojawiają się w każdej pozycji zera (0).
Jest to znak, że nastawy podstawowe zakończyły się.
"

Po wybraniu grupy 01 i wcisneiciu GO nie dzieje sie nic. Dopiero po kliknieciu w ON/OFF/NEXT cos zaczyna sie dziac z silniczkami ale calosc nie dochodzi do pokazania sie samych 0000000000000
Co robie zle ??

Opublikowano

Kolego czytaj dokładnie grupa 001 po wejsciu do basic setting

Robilem wczoraj nastawy wszystko pomyslnie sie odbylo

Pozdrawiam

Opublikowano

Wydaje mi sie ze wszedłes w -output tests 03- zamiast w -basic settings 04-. Silnik nie musi być odpalony.

Opublikowano (edytowane)

Panowie u mnie występuje coś takiego

http://i61.tinypic.com/34zcbgw.jpg

skasowałem błędy, zrobiłem test, nastawy, podłączyłem inny klimatronik przede wszystkim po usunięciu błędów tylko i też nie działał. sprężarka po kupnie auta w zimie już nie działała.

co robię źle? nie wiem, czy kupić całą, kompletną nagrzewnicę i zrobić plug and play, bo to wychodzi ok 150 zł czy wymieniać te silniczki, które są drogie, jeśli coś z nimi rzeczywiście jest nie tak (nagle tyle padło?)

jestem totalnie totalnie zielony w temacie, nigdy nie ściągałem nawet schowka.

będę wdzięczny za rady, cokolwiek.

Edytowane przez tombac
Opublikowano

Czyli te błędy są nie kasowalne ????? nastawy robiłes prawidłowo ???

Opublikowano

Czyli te błędy są nie kasowalne ????? nastawy robiłes prawidłowo ???

nie sa kasowalne

Opublikowano

Cos dziwnego wszystkie na raz napewno nie padły. Dobrze podłączyłeś klimatronik ????? Zdejmij schowek i zobacz czy podczas robienia nastawów silniczki wogóle sie poruszają. Jesli tak to zrób tak jak w tym poscie http://a4-klub.pl/index.php?/topic/45281-wymiana-adaptacja-nastawy-klimatronika-a4-b6-b7/?p=730848

Opublikowano

Bardzo długo wczoraj walczyliśmy z tymi silniczkami i nasuwa mi się jedna rzecz... Miałem w ręce drugi silniczek V71 i mój uszkodzony V113. Niestety, po zamontowaniu w V113 silniczka z V71 nie sterował on w ogóle klapą zamkniętego obiegu powietrza. Ten test moim zdaniem daje dowód na to, iż wnętrza silniczków nie pasują do innych, no chyba, że ten mój silniczek był uszkodzony...

Opublikowano (edytowane)

Kolego czytaj dokładnie grupa 001 po wejsciu do basic setting

Robilem wczoraj nastawy wszystko pomyslnie sie odbylo

Pozdrawiam

Chciałem wykonac nastawy podstawowe klimy i utknalem :/

Uruchamiamy silnik, kllimatyzację ustawiamy w tryb AUTO:

Wchodzimy w 04 - Basic Settings/ Nastawy podstawowe

Potwierdzamy

Wpisujemy numer grupy 001i klikamy [Go]

Czekasz i obserwujesz oraz słuchasz.

Wszystkie silniczki sterowania klap przejadą sobie od jednego końca do drugiego,w celu ustalenia pozycji krańcowych.

Przykładowa fotka !!!

odczyt_silnik.jpg

Po wlaczeniu pokazało się coś takiego:

GO wciśniete....zero reakcji silniczków.

Przechwytywanie.JPG

Dopiero po kliknięciu ON/OFF/NEXT silniczki zaczely sie ustawiac.

Przechwytywanie1.JPG

iiiii zakończyć się nie chciało :/

Robiąc testy wyjść wyszlo ze V71 "nie reaguje"

Przechwytywanie2.JPG

Na innych silniczkach 1 wartość Count sie zmieniala. W tym przypadku stała w miejscu.

Edytowane przez simon__75
Opublikowano

Szymek, ale nastawy robi się w 04 - Basic Settings, a nie w 08 - Meas. Blocks :)

Opublikowano

W sobote bede walczył z tym....Jakby co bede dzwonić ;)

Opublikowano

Dzwoń :) Ja wygrałem walkę z silniczkiem V71, ale na razie przegrywam bitwę z V113... :kwasny:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...