Czaki89 Opublikowano 9 Marca 2015 Opublikowano 9 Marca 2015 Ja przedwczoraj miałem też problem z klimą, a mianowicie przy ustawieniu lewa i prawa strona na LO strona kierowcy chłodziła, a strona pasażera dmuchała gorącym powietrzem bez względu na ustawienia na panelu. VAG pokazał błąd silnika nastawczego klapy regulacji temperatury-prawy - [V159] . Pomogło skasowanie błędu i zrobienie nastaw podstawowych. Jeśli problem powróci wezmę się za naprawę i czyszczenie tych silniczków.
nitroo Opublikowano 9 Marca 2015 Opublikowano 9 Marca 2015 A jest ktoś w stanie fachowo wyczyścić mój stary silniczek?
lukaszooo Opublikowano 9 Marca 2015 Opublikowano 9 Marca 2015 A potrafisz fachowo grzebać patykiem w kupie ???? Albo działki na potencjometrze są tylko brudne albo wytarte i wtedy nikt nic nie zrobi. Kup specyfik do potencjometrów i będziesz profi fachowcem.
dzimny Opublikowano 10 Marca 2015 Opublikowano 10 Marca 2015 Panowie mam taki błąd 00601 - potencjometr na silniku pozycjonowania dla centralnego klapy 09-00 - Adaptacja przekroczyła granicępowietrze niedmucha srodkiem jest tak jakby caly czas przykmniete.... Jak dojsc do tego silniczka ?? Słychac ze cos tam pracuje ten silniczek.... moze cos trzymie ta klape... Moje pytanie brzmi... Jak najlepiej tam dojsc ?? Dzis zmienilem silniczek z białym kółkiem bo mam kilka silniczkow z Golfa V (kólko przelozylem do tego silniczka) ale to chyba to samo.... no i dalej nic... Po nacisnieciu na guziczek wlaczania i wylaczania nadmuchu na przod nic sie niedzieje... a blad nadal jest...
coffee8 Opublikowano 18 Marca 2015 Opublikowano 18 Marca 2015 Witam Was. Diagnoza - walnięty silniczek od ogrzewania z lewej strony (V158), czyli ten, do którego jest najgorsze podejście. Część zakupiona od kolegi turzol. Dzięki. Na nieszczęście nie mogę nigdzie znaleźć jak się do tego silniczka dobrać, znalazłem tylko info, że mam zdjąć blok z pedałami. I tu pytanie jak mam się do tego zabrać? Półkę już sobie wyjąłem i jeżdżę tak z kabelkami zwisającymi. Chodzi mi o taki krótki poradnik jakie śrubki i gdzie powykręcać i żeby za dużo nie zdejmować, bo muszę mieć auto praktycznie non stop na chodzie i nie mogę sobie pozwolić na całodniowe dłubanie, nawet w weekend. Niektórzy twierdzą, że można wymienić ten silniczek w 40min, ale jak patrzyłem na to wszystko, to mam wątpliwości, czy zmieszczę się w 4 godzinach :-P Proszę o opis jak to ogarnąć lub może jakiś link gdzie mogę to znaleźć. Dzięki wielkie!
lukaszooo Opublikowano 18 Marca 2015 Opublikowano 18 Marca 2015 Nie wiem kto ci powiedział ze trzeba wyciagac pedały Zdejmujesz połke, odsuwasz fotel max do tyłu,nurkujesz pod kierownice i odkrecasz 3 śruby tak samo jak w kazdym silniczku od klap. 2 śrubki odkrecasz bez problemu ale z 3 jest troche kombinacji, posiadając dobry komplet kluczy z cała operacją schodzi sie max 20min. Pomocne jest lusterko na gietkim statywie.
coffee8 Opublikowano 18 Marca 2015 Opublikowano 18 Marca 2015 Nie wiem kto ci powiedział ze trzeba wyciagac pedały Zdejmujesz połke, odsuwasz fotel max do tyłu,nurkujesz pod kierownice i odkrecasz 3 śruby tak samo jak w kazdym silniczku od klap. 2 śrubki odkrecasz bez problemu ale z 3 jest troche kombinacji, posiadając dobry komplet kluczy z cała operacją schodzi sie max 20min. Pomocne jest lusterko na gietkim statywie. Okay. Jutro sprobuje walke z tym ustrojstwem sprobuje tez jakies foto story zrobic. Moze sie komus przyda. Pozdro...
lukaszooo Opublikowano 18 Marca 2015 Opublikowano 18 Marca 2015 Jest fotostory jak reanimować silniczek, co do wyciągnięcia jest to dosc prosta sprawa wiec nie wiem czy warto zawracac sobie głowe.
simon__75 Opublikowano 23 Marca 2015 Opublikowano 23 Marca 2015 Jest mi kots w stanie pomóc z nastawami podstawowymi w B8 ??Temat znajduje sie tutaj:http://a4-klub.pl/index.php?/topic/308450-01274-air-flow-flap-positioning-motor-v71/Sprawa wyglada tak ze wszedzie napisane jest :"Uruchamiamy silnik, kllimatyzację ustawiamy w tryb AUTO:Wchodzimy w 08 klima ---> 04 - Basic SettingsPotwierdzamy Wpisujemy numer grupy 001 i klikamy [Go]Czekasz i obserwujesz oraz słuchasz.Wszystkie silniczki sterowania klap przejadą sobie od jednego końca do drugiego,w celu ustalenia pozycji krańcowych.Po zakończeniu na ekranie pojawiają się w każdej pozycji zera (0).Jest to znak, że nastawy podstawowe zakończyły się." Po wybraniu grupy 01 i wcisneiciu GO nie dzieje sie nic. Dopiero po kliknieciu w ON/OFF/NEXT cos zaczyna sie dziac z silniczkami ale calosc nie dochodzi do pokazania sie samych 0000000000000Co robie zle ??
Adam Krupa Opublikowano 23 Marca 2015 Opublikowano 23 Marca 2015 Kolego czytaj dokładnie grupa 001 po wejsciu do basic setting Robilem wczoraj nastawy wszystko pomyslnie sie odbylo Pozdrawiam
lukaszooo Opublikowano 23 Marca 2015 Opublikowano 23 Marca 2015 Wydaje mi sie ze wszedłes w -output tests 03- zamiast w -basic settings 04-. Silnik nie musi być odpalony.
tombac Opublikowano 25 Marca 2015 Opublikowano 25 Marca 2015 (edytowane) Panowie u mnie występuje coś takiego http://i61.tinypic.com/34zcbgw.jpg skasowałem błędy, zrobiłem test, nastawy, podłączyłem inny klimatronik przede wszystkim po usunięciu błędów tylko i też nie działał. sprężarka po kupnie auta w zimie już nie działała. co robię źle? nie wiem, czy kupić całą, kompletną nagrzewnicę i zrobić plug and play, bo to wychodzi ok 150 zł czy wymieniać te silniczki, które są drogie, jeśli coś z nimi rzeczywiście jest nie tak (nagle tyle padło?) jestem totalnie totalnie zielony w temacie, nigdy nie ściągałem nawet schowka. będę wdzięczny za rady, cokolwiek. Edytowane 25 Marca 2015 przez tombac
lukaszooo Opublikowano 25 Marca 2015 Opublikowano 25 Marca 2015 Czyli te błędy są nie kasowalne ????? nastawy robiłes prawidłowo ???
tombac Opublikowano 25 Marca 2015 Opublikowano 25 Marca 2015 Czyli te błędy są nie kasowalne ????? nastawy robiłes prawidłowo ??? nie sa kasowalne
lukaszooo Opublikowano 25 Marca 2015 Opublikowano 25 Marca 2015 Cos dziwnego wszystkie na raz napewno nie padły. Dobrze podłączyłeś klimatronik ????? Zdejmij schowek i zobacz czy podczas robienia nastawów silniczki wogóle sie poruszają. Jesli tak to zrób tak jak w tym poscie http://a4-klub.pl/index.php?/topic/45281-wymiana-adaptacja-nastawy-klimatronika-a4-b6-b7/?p=730848
nitroo Opublikowano 22 Kwietnia 2015 Opublikowano 22 Kwietnia 2015 Bardzo długo wczoraj walczyliśmy z tymi silniczkami i nasuwa mi się jedna rzecz... Miałem w ręce drugi silniczek V71 i mój uszkodzony V113. Niestety, po zamontowaniu w V113 silniczka z V71 nie sterował on w ogóle klapą zamkniętego obiegu powietrza. Ten test moim zdaniem daje dowód na to, iż wnętrza silniczków nie pasują do innych, no chyba, że ten mój silniczek był uszkodzony...
simon__75 Opublikowano 22 Kwietnia 2015 Opublikowano 22 Kwietnia 2015 (edytowane) Kolego czytaj dokładnie grupa 001 po wejsciu do basic setting Robilem wczoraj nastawy wszystko pomyslnie sie odbylo Pozdrawiam Chciałem wykonac nastawy podstawowe klimy i utknalem :/ Uruchamiamy silnik, kllimatyzację ustawiamy w tryb AUTO: Wchodzimy w 04 - Basic Settings/ Nastawy podstawowe Potwierdzamy Wpisujemy numer grupy 001i klikamy [Go] Czekasz i obserwujesz oraz słuchasz. Wszystkie silniczki sterowania klap przejadą sobie od jednego końca do drugiego,w celu ustalenia pozycji krańcowych. Przykładowa fotka !!! Po wlaczeniu pokazało się coś takiego: GO wciśniete....zero reakcji silniczków. Dopiero po kliknięciu ON/OFF/NEXT silniczki zaczely sie ustawiac. iiiii zakończyć się nie chciało :/ Robiąc testy wyjść wyszlo ze V71 "nie reaguje" Na innych silniczkach 1 wartość Count sie zmieniala. W tym przypadku stała w miejscu. Edytowane 23 Kwietnia 2015 przez simon__75
nitroo Opublikowano 23 Kwietnia 2015 Opublikowano 23 Kwietnia 2015 Szymek, ale nastawy robi się w 04 - Basic Settings, a nie w 08 - Meas. Blocks
simon__75 Opublikowano 23 Kwietnia 2015 Opublikowano 23 Kwietnia 2015 W sobote bede walczył z tym....Jakby co bede dzwonić
nitroo Opublikowano 23 Kwietnia 2015 Opublikowano 23 Kwietnia 2015 Dzwoń Ja wygrałem walkę z silniczkiem V71, ale na razie przegrywam bitwę z V113...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się