Djevent Opublikowano 28 Grudnia 2010 Opublikowano 28 Grudnia 2010 Witam! Proszę o informację jak sprawdzić kontrolki i działanie wskazówek licznika i ich wychylenia vagiem. Czytałem ze można to zrobić, ale jak dokładnie to już nie znalazłem odpowiedzi. W jakie opcje wchodzimy i co dalej? Pozdrowienia i Najlepszego w nowym Roku, dla klubowiczów :>
vauxhall95 Opublikowano 28 Grudnia 2010 Opublikowano 28 Grudnia 2010 wchodzisz w licznik i test wyjsc,albo out test czy cos takiego
Gość mateoos Opublikowano 28 Grudnia 2010 Opublikowano 28 Grudnia 2010 Czy w ten sposób można dowiedzieć się, dlaczego wskazówka pokazuje np. 80km/h przy faktycznej prędkości 95? U mnie właśnie występuje taki problem - zegary przekłamują w dół, na klimatroniku (kanał 17) jak i na dowolnym GPS mam zupełnie inne, wyższe wartości przy czym klimatronik i GPS idą równo, tylko wskazówka zaniża.
Djevent Opublikowano 29 Grudnia 2010 Autor Opublikowano 29 Grudnia 2010 Raczej się tego nie dowiesz, zobaczysz tylko czy wskazówki poruszają się po całej swojej skali ( tak gdzieś czytałem). Jeżeli chodzi o wskazówki temperatury i paliwa po wychyleniu maxsymalnym powinny ustawić się pionowo w połowie pełnej wartości, czyli 90 stopniach jeżeli chodzi o temp. Nie jestem do końca pewien, chce właśnie to sprawdzić. Niech się wypowiedzą Ci którzy już testowali
Gość mateoos Opublikowano 29 Grudnia 2010 Opublikowano 29 Grudnia 2010 Wskazówki nie mają najmniejszego problemu z poruszaniem się po całej skali - temp. cieczy do 90 st., temp. oleju do 90-100, prędkość do 200, obroty do 4,5 tys. (wyżej nie kręciłem). Poziom paliwa - bezproblemowy. Napięcie ładowania: 14V (trochę niskie). Problem jest tylko i wyłącznie z prędkościomierzem, ale co najciekawsze - licznik przebiegu działa doskonale (pokrywa się z dowolnym GPSem oraz słupkami na drodze, testowane wielokrotnie, również na trasach o dł. 500 km i więcej).
wiesiek3d Opublikowano 29 Grudnia 2010 Opublikowano 29 Grudnia 2010 Wskazówki nie mają najmniejszego problemu z poruszaniem się po całej skali - temp. cieczy do 90 st., temp. oleju do 90-100, prędkość do 200, obroty do 4,5 tys. (wyżej nie kręciłem). Poziom paliwa - bezproblemowy. Napięcie ładowania: 14V (trochę niskie). Problem jest tylko i wyłącznie z prędkościomierzem, ale co najciekawsze - licznik przebiegu działa doskonale (pokrywa się z dowolnym GPSem oraz słupkami na drodze, testowane wielokrotnie, również na trasach o dł. 500 km i więcej). Zostaje tylko przełożenie wskazówki. A jak masz test to wskazówka licznika staje na środku :?:
marek123_ms Opublikowano 29 Grudnia 2010 Opublikowano 29 Grudnia 2010 kazdy licznik w aucie troche falszuje predkosc U mnie o 6 km/h a u znajomego w a3 98r o 9 km/h (zaniza) ...moze u ciebie akurat zawyza az o 15km/h Albo rada Wieska- wymien wskazowke Zalezy co wyjdzie na tescie Vaga...
Gość mateoos Opublikowano 30 Grudnia 2010 Opublikowano 30 Grudnia 2010 Fałszowanie wskazań rozumiem, ale w granicach max. 5-10 km/h, a nie ponad 20
Djevent Opublikowano 30 Grudnia 2010 Autor Opublikowano 30 Grudnia 2010 Zrobiłem test vagiem i wskazówki po przejściu przez całą skalę ustawiły się w pionie. Tylko wskazówka paliwa na 3/4 wartości mateoos zobacz jak u Ciebie wyjdzie...
pakotomasz Opublikowano 3 Maja 2011 Opublikowano 3 Maja 2011 Witam! Czy w taki sam sposób jestem w stanie sprawdzić kontrolki i wskazówki Vag-iem K_CAN Commander 1.4? Pytam, gdyż nie chciałbym czego spaprać "bawiąc" się tym badziewiem, ale na razie tylko taki mam dostępny
peklysz Opublikowano 2 Marca 2012 Opublikowano 2 Marca 2012 Panowie podepnę się, jeśli zrobiłem test vag comem 2.5 licznika i wszystko wydaje się oki, mam pytanie w jaki sposób ustawić faktyczny poziom paliwa ?? z góry dziękuje
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się