Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AHH] Zaklinacz koni znów pokazał klasę


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam wszystkich.

Wczoraj wróciłem od Witka i do tej pory nie mogę dojść do siebie bo jestem w szoku. :kox:

Z mojej 90 AHH po zmianie końcówek wtrysków na AHY u poleconego przez Rogala pompiarza (dzięki za fachową robotę Przemku) zrobił to prawie z zamkniętymi oczami, pojechałem na ul. Mineralną 26 w stolicy gdzie zostałem mile powitany i szybko wzieliśmy się do roboty, to znaczy Witek się wzioł a ja mogłem tylko mu towarzyszyć i popatrzeć na wykresy, które dla mnie były czarną magią. Kilka rundek redukcja dymienia i wyszło co wyszło oceńcie sami:

diabloa4ahh216kimodtt9.jpg

W każdym bądź razie wyprzedzanie i jazda tym autem to teraz czysta przyjemność a różnica w mocy i elastyczności to ponad 60% :dance:

Dzięki Witku pewnie nie powiem nic nowego ale JESTEŚ WIELKI. :oklaski:

Opublikowano

No cóż tu powiedzieć, świetnie. Rogal znowu pokazał klase. :)

Opublikowano

no ładnie ciekawe ile koledzy by wyciągneli z mojego kondona :oklaski:

Opublikowano
:blink: ja zdębiałem jak zobaczyłem wykres!! Masz jakieś 65% przyrostu mocy!! Cudnie naprawdę.
Opublikowano

O w sznicel!

Szacun Rogal, to jest prawdziwy KOX :):kox:

Opublikowano

ładnie .. pompka 11 mm + końcówki pokazuja co potrafia ... :naughty:

Opublikowano

Witek, jak po czyszczeniu turbawki w moim pasku nie osiągne takiego wyniku to się pogniewam,obrażę i w ogóle :disgust:;) :th:

Opublikowano

Max2004: Diablo ma troche inny układ wtryskowy, może być ciężko u Ciebie :no:. Swoja droga pierwszy raz widziałem fotele Recaro w tak normalnym/nie normalnym samochodzie :evil:

Pozdrawiam

Opublikowano

Bardzo ladnie i za***iście mi sie to podoba :th:. Sam moze bym sie pokusil na cos takiego bo mnie cieszy te twoje 150, wiem jaka roznice robi nawet 20 koni wiecej, ale AFN'y to stare silniki wyzylowane juz chyba na maksa a mi zalezy na zywotnosci motoru i malym spalaniu. Zrazilem sie jak kumpel tez mial po jakims tuningu 30% wiecej cos okolo 150 KM, smigal niezle ale zrobil 30 tys., (raptem pol roku) i padl motor i musial kupic kolejny :wallbash:. wiesz moze czy twoi znajomi wykrzesaliby tym sposobem z AFN'a takie stado jak u ciebie z AHH i jak to ma sie do trwalosci slinika i innych podzespolow i co ze spaleniem + czy -?

Opublikowano

...Zrazilem sie jak kumpel tez mial po jakims tuningu 30% wiecej cos okolo 150 KM, smigal niezle ale zrobil 30 tys., (raptem pol roku) i padl motor i musial kupic kolejny :wallbash:. wiesz moze czy twoi znajomi wykrzesaliby tym sposobem z AFN'a takie stado jak u ciebie z AHH i jak to ma sie do trwalosci slinika i innych podzespolow i co ze spaleniem + czy -?

Po jakims tam tuningu mozna wlasnie tyle pojezdzic, dlatego warto podjechac do kogos kto sie na tym zna i sprawdzi przed chipem stan motorowni. Ja u siebie mam 138 i już zaczyna mi brakowac ;)

Opublikowano

Diablo, musimy kiedys stanac na kresce. Moze na jakims spocie w Łodzi.

Ciekaw jestem jaka to Ci lata.

Opublikowano

Jeździ się odlotowo na 3 miga kontrolka od ASRu spalanie na trasie wogóle się nie zmieniło na połowie zbiornika 450 km. choć zaczął mi niedomagać termostat wykończę zbiorniczek w mieście i zobaczymy jaka wyjdzie średnia.

Jeśli codzi o trwałość myślę że z tak zrobionym programem i przy jeździe z głową nie powinno nic mu ubyć. Polecam to totalny odlot :a4fan:

Opublikowano

Cieżko uwieżyć ale wykres raczej nie kłamie no nawet odejmując 15KM to i tak rewelka. Piękna robota.

Opublikowano

Cieżko uwieżyć ale wykres raczej nie kłamie no nawet odejmując 15KM to i tak rewelka. Piękna robota.

tak sie dłubia AHH+wtryski .... [i nie ma co tutaj odejmować ;)]

Opublikowano

to jakie turbo siedzi w tym Ahh

Opublikowano

to jakie turbo siedzi w tym Ahh

to nie turbo [takie same jak w AFN/AVG] ...

to pompa wtryskowa .... ;)

Opublikowano

myślałem że w 90KM siedziało zwykłe turbulum a nie ze zmienną geometrią.

Opublikowano

myślałem że w 90KM siedziało zwykłe turbulum a nie ze zmienną geometrią.

jesli chodzi o 1Z i AHU to tak ....

AHH to blizniak AFN/AVG jesli chodzi o sterowanie turbulum [podcisnieniowo] ....

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...