bushi 0 Opublikowano 28 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2006 Problem jest następujący gdy przejeżdzam przez dziurę auto zachowuje się jak by pływało tz jest takie odczucie jak by nie amortyzowało w pionie tylko tłumienie następowało również w poziomie. Powiedzcie co o tym sądzicie na co zwrócić uwagę?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dark79 1 Opublikowano 28 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2006 moze tuleje tylnej belki, a jak bujasz autem na boki podczas jazdy to nie masz wrazenia ze tyl chce sie zawinac?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bushi 0 Opublikowano 28 Sierpnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2006 Dark sprecyzuj a boki podczas jazdy to nie masz wrazenia ze tyl chce sie zawinac?? juz próbowałem w trakcie jazdy szybkie ruchy na boki kierownicą ale aż tak nie czuć jak podczs prejazdu przez dziurę auto zamiast pracować tylko w pionie to jeszcze pływa na boki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
platiniumm 0 Opublikowano 29 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2006 moze amorki poprostu polecialy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bushi 0 Opublikowano 29 Sierpnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2006 Wysłany: Dzisiaj 14:32 moze amorki poprostu polecialy --- hmm myślę że nie od amorków pracowło by auto w poziomie?? raczej nie a pisałeś coś że możesz załatwić nowe nipsz coś wiecej na pw i napisz o spreżynach jak się sprawują ?? pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wolfski 0 Opublikowano 13 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2006 Mam ten sam problem.jak przejadę przez poprzeczną nierówność to czuję jakby auto przez chwilę jechało skosem.wydaje mi się że tuleje na tylnej belce.wkońcu 270tys.km robi swoje.będe wdzięczny jeżeli uda ci się usunąć usterkę i napiszesz co było. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SebMis 0 Opublikowano 14 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2006 u mnie było podobnie i okazało że jeden amorek z tyłu kaput jak bujałem autem to wcale nie było objawu "bujania w pionie" a przy przejeżdżaniu przez np. dylatancje na moście zarzucało mi tyłem na bok aż się bałem że któregoś razu oponki nie dadzą rady przytrzymać :/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Flaha 3 Opublikowano 15 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2006 Ja miałem dokładnie takie same odczucia i też się okazało, że to amorek. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bushi 0 Opublikowano 15 Września 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Września 2006 Panowie a patrzeliście na amorki przed wymianą były ulane?? bo u mnie wszystko suchutkie więc sam nie wiem chyba odp tylko na trzepakach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość zdeniu Opublikowano 15 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2006 Panowie a patrzeliście na amorki przed wymianą były ulane?? bo u mnie wszystko suchutkie więc sam nie wiem chyba odp tylko na trzepakach nie musza być mokre (wylane) aby straciły swoje właściwości tłumiące zapewne zaworki przelewowe wewnątrz nie mają juz swojego własciwych parametrów Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SebMis 0 Opublikowano 18 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2006 Panowie a patrzeliście na amorki przed wymianą były ulane?? bo u mnie wszystko suchutkie więc sam nie wiem chyba odp tylko na trzepakach wszystko wyglądało w jak najlepszym pożądku, ale po trzepakach jeden 56% drugi 11% :???: więc było już jasne o co chodzi, przy okazji jedna oponka została tak scharatana że musiałem wymienić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fordenir 1 Opublikowano 18 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2006 Miałem podobne objawy na dziurach i okazało się że to jeden z tylnych amortyzatorów padochnął. Za duża różnica tłumienia między jadną stroną a drugą powoduje uczucje "zawijania" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
platiniumm 0 Opublikowano 18 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2006 wiec tylko taki moral zeby jechac do sklepu i kupic amorki i bedzie oki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się