Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Auto "pływa" na dziurach??


bushi

Rekomendowane odpowiedzi

Problem jest następujący gdy przejeżdzam przez dziurę auto zachowuje się jak by pływało tz jest takie odczucie jak by nie amortyzowało w pionie tylko tłumienie następowało również w poziomie. Powiedzcie co o tym sądzicie na co zwrócić uwagę??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

moze tuleje tylnej belki, a jak bujasz autem na boki podczas jazdy to nie masz wrazenia ze tyl chce sie zawinac??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dark sprecyzuj

a boki podczas jazdy to nie masz wrazenia ze tyl chce sie zawinac??
juz próbowałem w trakcie jazdy szybkie ruchy na boki kierownicą ale aż tak nie czuć jak podczs prejazdu przez dziurę auto zamiast pracować tylko w pionie to jeszcze pływa na boki
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wysłany: Dzisiaj 14:32

moze amorki poprostu polecialy

--- hmm myślę że nie od amorków pracowło by auto w poziomie?? raczej nie a pisałeś coś że możesz załatwić nowe nipsz coś wiecej na pw i napisz o spreżynach jak się sprawują ?? pozdrawiam
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam ten sam problem.jak przejadę przez poprzeczną nierówność to czuję jakby auto przez chwilę jechało skosem.wydaje mi się że tuleje na tylnej belce.wkońcu 270tys.km robi swoje.będe wdzięczny jeżeli uda ci się usunąć usterkę i napiszesz co było.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

u mnie było podobnie i okazało że jeden amorek z tyłu kaput :( jak bujałem autem to wcale nie było objawu "bujania w pionie" a przy przejeżdżaniu przez np. dylatancje na moście zarzucało mi tyłem na bok aż się bałem że któregoś razu oponki nie dadzą rady przytrzymać :/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja miałem dokładnie takie same odczucia i też się okazało, że to amorek.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie a patrzeliście na amorki przed wymianą były ulane?? bo u mnie wszystko suchutkie więc sam nie wiem chyba odp tylko na trzepakach

nie musza być mokre (wylane) aby straciły swoje właściwości tłumiące

zapewne zaworki przelewowe wewnątrz nie mają juz swojego własciwych parametrów :cool:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie a patrzeliście na amorki przed wymianą były ulane?? bo u mnie wszystko suchutkie więc sam nie wiem chyba odp tylko na trzepakach

wszystko wyglądało w jak najlepszym pożądku, ale po trzepakach jeden 56% drugi 11% :???: więc było już jasne o co chodzi, przy okazji jedna oponka została tak scharatana że musiałem wymienić :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...