Wandej Opublikowano 20 Stycznia 2011 Opublikowano 20 Stycznia 2011 WItam. Jak w temacie... czy robił to już ktoś?? W ALT na katalizatorze jest sonda i za nim też więc trzeba wstawić coś takiego żeby działały poprawnie tak?? Nie chciałbym żeby auto warczało czy coś po tym zabiegu no i oczywiście żeby nie wywalało błędu :gwizdanie:
Remik-A4 Opublikowano 20 Stycznia 2011 Opublikowano 20 Stycznia 2011 aby bledu nie wywalalo to fachowic musi zastosowac tzw. " oszukiwacz " ale o co chodzi konkretnie to nie wiem :gwizdanie: 1
Wandej Opublikowano 20 Stycznia 2011 Autor Opublikowano 20 Stycznia 2011 aby bledu nie wywalalo to fachowic musi zastosowac tzw. " oszukiwacz " ale o co chodzi konkretnie to nie wiem :gwizdanie: wiesz samo wywalanie błędu mam gdzieś ale żeby auto chodziło jak należy
Dev Opublikowano 20 Stycznia 2011 Opublikowano 20 Stycznia 2011 to tutaj sie zawiedziesz silnik bedzie prawidlowo pracowac trzeba wylaczyc druga sonde w ECU ''oszukiwacz" może sie nie sprawdzic
Remik-A4 Opublikowano 21 Stycznia 2011 Opublikowano 21 Stycznia 2011 Tomek ten " oszukiwacz " ma na celu 2 sonde wlasnie AVJ tez ma 2 sondy lambda. Pierwsza przed katalizatorem i ta będzie widzieć tyle samo spalin Druga jest za katem i tu pojawia się problem po jego wycięciu - sterownik dostaje informacje o zbyt dużej ilości spalin i wywala checka. " oszukiwacz " :naughty: Celem oszukania stosuje się tulejke "oddalajaca" sondę od spalin. drugie wejscie na tulejke w 1.8T AVJ mozna wrezac DP i zastosowac ten " oszukiwacz " lub kupic gotowe DP ze sportowym katem np Blueflame - http://cgi.ebay.co.uk/BLUEFLAME-SPORTS-CAT-AUDI-A4-1-8T-B6-/290509251471?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item43a3b3638f
Wandej Opublikowano 21 Stycznia 2011 Autor Opublikowano 21 Stycznia 2011 to tutaj sie zawiedziesz silnik bedzie prawidlowo pracowac trzeba wylaczyc druga sonde w ECU ''oszukiwacz" może sie nie sprawdzic ogarnie to vagiem czy jakiś spec musi być?
Thom4s Opublikowano 21 Stycznia 2011 Opublikowano 21 Stycznia 2011 Ja mam u siebie taki oszukiwacz. To jest tulejka-kolanko, żeby oddalić drugą sondę od bezpośredniego przepływu spalin, wtedy ona "widzi" mniejszy przepływ i nie wywala błędu. Bakuś takie robi.
Dev Opublikowano 21 Stycznia 2011 Opublikowano 21 Stycznia 2011 to tutaj sie zawiedziesz silnik bedzie prawidlowo pracowac trzeba wylaczyc druga sonde w ECU ''oszukiwacz" może sie nie sprawdzic ogarnie to vagiem czy jakiś spec musi być? VAGina tego nie zrobisz musisz udac sie to tjunera
Wandej Opublikowano 21 Stycznia 2011 Autor Opublikowano 21 Stycznia 2011 to tutaj sie zawiedziesz silnik bedzie prawidlowo pracowac trzeba wylaczyc druga sonde w ECU ''oszukiwacz" może sie nie sprawdzic ogarnie to vagiem czy jakiś spec musi być? VAGina tego nie zrobisz musisz udac sie to tjunera myślisz że przy okazji hamowania by mi to ogarnął?? :gwizdanie:
Dev Opublikowano 21 Stycznia 2011 Opublikowano 21 Stycznia 2011 jak najbardziej, ale nie doradze Ci kto to zrobi
Wandej Opublikowano 21 Stycznia 2011 Autor Opublikowano 21 Stycznia 2011 jak najbardziej, ale nie doradze Ci kto to zrobi dzięki wielkie devastation będę chciał się wybrać na wiosnę do Rogalotti`ego jak ogarnę do końca wydech
Dev Opublikowano 21 Stycznia 2011 Opublikowano 21 Stycznia 2011 zadzwoń do niego z zapytaniem odpowiedz bedziesz miec w 10 sekund :good:
darkle Opublikowano 30 Maja 2012 Opublikowano 30 Maja 2012 I jak rozwiązałeś problem tego katalizatora? Bo u mnie coraz częściej wyskakuje check i [h=3]16804/P0420/001056 - Catalyst System; Bank 1: Efficiency Below Threshold[/h]W sumie to mam nadzieję że to coś z ustawieniami LPG a nie katalizator:kox:
TomOskroba Opublikowano 24 Sierpnia 2016 Opublikowano 24 Sierpnia 2016 (edytowane) odświeżam ! kto tanio wytnie kata mam wybebeszonego kata niestety posłuchałem mechanika i zamiast wstawić taką cienką rurę 2,5 cala to zostawiłem katalizator bez bebechów i co ? i tak pierdzi że okna wypadają ! a to przez ten katalizator z racji tego że jest on w kształcie gruchy i dlatego tak ostro daje z przodu, ja sie zatłuke powinien mieć charakterystyczny dźwięk ale przy tym kacie to przesada Edytowane 24 Sierpnia 2016 przez TomOskroba
bartez80 Opublikowano 24 Sierpnia 2016 Opublikowano 24 Sierpnia 2016 Jak możesz podesłać na wzór to swoje cudo , to jestem w stanie takie cos wykonać z kwasowki . Jak cos to wał na pw.
TomOskroba Opublikowano 24 Sierpnia 2016 Opublikowano 24 Sierpnia 2016 Twoje rozwiązanie jest spoko ale za drogie, potrzebuje zwykłej rury przelotowej zamiast kata żeby zredukować ten dźwięk
bartez80 Opublikowano 24 Sierpnia 2016 Opublikowano 24 Sierpnia 2016 To niech mechanik który przekonał ciebie do takiego rozwiązania , pozostawienia pustej puszki , teraz to poprawia, bo przecież to wiadome jest , ze taka pusta puszka to brzęczy strasznie.
TomOskroba Opublikowano 25 Sierpnia 2016 Opublikowano 25 Sierpnia 2016 (edytowane) To niech mechanik który przekonał ciebie do takiego rozwiązania , pozostawienia pustej puszki , teraz to poprawia, bo przecież to wiadome jest , ze taka pusta puszka to brzęczy strasznie. o tym samym pomyślałem i jutro wykonam telefon z zażaleniem proponowałem wstępnie rurkę zamiast kata ale upierał się że wybebeszenie będzie lepszym rozwiązaniem niż rurka bo przejdzie przegląd... z racji że moja wiedza jest uboga, zgodziłem się mając nadzieję że wszystko będzie ok, ale to się na podwórko spokojnie nie da wjechać ok zadzwoniłem do gościa powiedziałem co i jak no i powiedział że możemy zrobić podmianke ine ma problemu... tylko że musi zamowic u ''swojego człowieka'' strumienicę specjalną która wycisza dźwięk silnika.. wszystko ok ale jak mi powiedział że kosztuje ona koło 230 zł to troche mnie zaskoczyło. mówił że jest to strumienica gotowa do montażu z wejsciem na 2 sonde lambda. nie wiem czy wierzyć czy nie i czy nie lepiej poprostu nak,kierować gościa na wspawanie zwykłej rury kwasowej w katalizator za grosze. totalnie nie znam się na cenach układu wydechowego Edytowane 25 Sierpnia 2016 przez TomOskroba
bartez80 Opublikowano 25 Sierpnia 2016 Opublikowano 25 Sierpnia 2016 (edytowane) olej strumienice ,jak ma byc tanio to niech wstawi zwykla rure do wnetrza puszki,albo niech calkiem wytnie puszke i wstawi kawałek rurki. tylko pewnie macher sie boi tego zrobic bo jak wytnie puszke ,to sie jemu flansze wzgledem siebie poprzestawiaja i nie bedzie to potem na aucie pasowało i ,albo musi sobie zrobic szablon albo ciac to wszystko na aucie i spawac tez ,co jest raczej nie realne ,z racji braku miejsca . dla niego to niestety oznacza sporo roboty ,za ktora mozna powiedziec nie moze wziasc kasy ,bo juz raz jemu zaplaciles. wszyscy mechanicy zawsze proponuja tylko wybebeszenie katalizatora ,bo wystarczy ,tylko wykrecic kata i wybic bebechy ,albo rozciac puszke i tez wybic ,a potem zaspawac puszke ,robota prosta i oplacalna ,ale jak juz wchodzi wstawienie rurki ,to zaczyna sie pitolenie,ze przegladu nie przejdzie ,albo co innego , standart niestety ...... Edytowane 25 Sierpnia 2016 przez bartez80
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się