keekess Opublikowano 28 Stycznia 2011 Opublikowano 28 Stycznia 2011 Witam. Jakiś czas temu miałem problem z blokującymi się hamulcami. W serwisie wymieniono mi serwo, pompe oraz przewody hamulcowe (podobno były "spuchnięte" w środku na tyle że płyn się nie cofał). Po zrobieniu tego hamulce działały jak należy lecz gdy dojechałem do domu usłyszałem syczenie w okolicy serwa. Brzmi to jakby powietrze uchodzące przez szczeline. Do tej pory nie udało mi się ustalić skąd dokładnie pochodzi te syczenie. Po jeździe po zgaszeniu silnika syczenie ustępuje po ok. 20-30 sek. W sumie nie przeszkadzało mi to póki hamulce działały jak nalezy ale ktoregos dnia (temperatura ok -3 stopni) hamulce znowu się napompowały i zablokowały. Nie wiem czym to było spowodowane czy temperaturą czy czymś innym. JEdyna różnica to taka, że wczesniej jak sie zablokowały to odpuszczały same dopiero po ok. godzinie. Teraz wyłączyłem silnik i jak te syczenie ustąpiło to hamulce były już jak nowe. Wie ktoś może o co w tym wszystkim chodzi i co na to zaradzić bo 3 mechaników rozłożyło już bezradnie ręce. :/
keekess Opublikowano 29 Stycznia 2011 Autor Opublikowano 29 Stycznia 2011 z tego co mechanik mowil to sprawna
Dev Opublikowano 29 Stycznia 2011 Opublikowano 29 Stycznia 2011 trzepa wpiąc manometr i zoabczyc jakie daje podcisnienie
kileeer Opublikowano 29 Stycznia 2011 Opublikowano 29 Stycznia 2011 trzepa wpiąc manometr i zoabczyc jakie daje podcisnienie Powiem Ci DEV że sam bym chętnie sprawdził sobie ciśnienie mojej pompy vacum. jakie tam ciśnienie powinno być? no i gdzie mogę coś takiego sprawdzić bo nie mam manometru. chyba że to nie drogie to bym kupił.
Dev Opublikowano 29 Stycznia 2011 Opublikowano 29 Stycznia 2011 minus 0.85 bar-a przy sprawnym układzie poszukaj manoemtru co pokazuje w minusie w jakimś sklepie technicznym
kileeer Opublikowano 29 Stycznia 2011 Opublikowano 29 Stycznia 2011 minus 0.85 bar-a przy sprawnym układzie poszukaj manoemtru co pokazuje w minusie w jakimś sklepie technicznym nie jest to takie tanie. Najlepszy byłby elektroniczny. Bo taki wskazówkowy to może być problem z prawidłowym i dokładnym odczytem. Nie masz czegoś takiego u siebie?
Dev Opublikowano 29 Stycznia 2011 Opublikowano 29 Stycznia 2011 drogie tez nie jest: http://allegro.pl/wskaznik-podcisnienia-vacuum-indiglo-auto-gauge-i1433054767.html
kileeer Opublikowano 29 Stycznia 2011 Opublikowano 29 Stycznia 2011 drogie tez nie jest: http://allegro.pl/wskaznik-podcisnienia-vacuum-indiglo-auto-gauge-i1433054767.html drogie tez nie jest: http://allegro.pl/wskaznik-podcisnienia-vacuum-indiglo-auto-gauge-i1433054767.html Jak nie znajde kogoś kto mi to sprawdzi to kupię pewnie to gówno. Tylko kurde kupiwac coś co przyda się tylko raz zy dwa?
Dev Opublikowano 30 Stycznia 2011 Opublikowano 30 Stycznia 2011 ja i tak bym tego nie kupił :polew: ale mam dla Ciebie inny pomysł, rozwiązesz sobie sprawę kupując to: http://allegro.pl/cisnienie-doladowania-wskaznik-turbo-auto-gauge-i1426707042.html załatwisz dwie sprawy za jednym razem bedzie wskaznik doladowania, a jak bedziesz potrzebowac do vacuum to tylko przepniesz rurke :wink4: oczywiscie podałem przykładowy wskaznik mozna kupic inny, tanszy, albo drozszy, jak kto uwaza
MARCIN607 Opublikowano 30 Stycznia 2011 Opublikowano 30 Stycznia 2011 w vacu jest czpie} moze Ci go ulamali przy naprawie i dlatego hamulec robi sie twardy_ ja tak mialem
keekess Opublikowano 31 Stycznia 2011 Autor Opublikowano 31 Stycznia 2011 ale jak zgasisz silnik i odczekasz ok. 30 sekund to hamulec jak nowy
lukas309 Opublikowano 31 Stycznia 2011 Opublikowano 31 Stycznia 2011 a byłeś u tych braranów z serwisu co go naprawiali, przecież jest jakaś gwarancja na naprawe,
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się