dawid195a Opublikowano 26 Kwietnia 2011 Opublikowano 26 Kwietnia 2011 Miałem ten moduł w b5, świetnie działał, dzienne zapalały mi się po uruchomieniu silnika ,gasły po włączeniu mijania, polecam.
dio Opublikowano 26 Kwietnia 2011 Opublikowano 26 Kwietnia 2011 z tego co pisałem do producenta tego urządzenia to wychodzi na to, że się nic nie grzeje i wszystko jest ok Mogę to potwierdzić z autopsji . Po 20 minutach sprawdzałem, jest ledwo ciepłe, więc nie ma strachu o hajcum defektum [br]Dopisany: 26 Kwiecień 2011, 18:48_________________________________________________ Miałem ten moduł w b5, świetnie działał, dzienne zapalały mi się po uruchomieniu silnika ,gasły po włączeniu mijania, polecam. Gasną nawet po włączeniu postojówek. Włączają się po chwili od uruchomienia silnika i gasną po wyłączeniu silnika lub włączeniu innych świateł niż "0".
kuchar222 Opublikowano 26 Kwietnia 2011 Opublikowano 26 Kwietnia 2011 cena rzeczywiście poszła do góry
dio Opublikowano 26 Kwietnia 2011 Opublikowano 26 Kwietnia 2011 Jest dobrze zrobiony i duże zainteresowanie, to i cena podskoczyła. Ale nie zawsze przedkłada się to na zyski.
kuchar222 Opublikowano 26 Kwietnia 2011 Opublikowano 26 Kwietnia 2011 na to właśnie liczę spadnie popyt i cena też
dio Opublikowano 26 Kwietnia 2011 Opublikowano 26 Kwietnia 2011 No nie wiem, koleś chyba dopiero się rozkręca Ale może będą jakieś promocje okolicznościowe :>
szeryfniko Opublikowano 29 Kwietnia 2011 Opublikowano 29 Kwietnia 2011 fajny ten moduł nie szpeci auta (dumam nad założeniem) a co na to przepisy? z drogowych robić do jazdy dziennej z halogenów nie można. i tak wogle po co zakłada się lampy do jazdy dziennej (pomijam fakt oszczędności paliwa)? Pozro All
pastaldo Opublikowano 29 Kwietnia 2011 Opublikowano 29 Kwietnia 2011 fajny ten moduł nie szpeci auta (dumam nad założeniem) a co na to przepisy? z drogowych robić do jazdy dziennej z halogenów nie można. i tak wogle po co zakłada się lampy do jazdy dziennej (pomijam fakt oszczędności paliwa)? Pozro All pominąłeś główny aspekt który jest kluczowy w światłach dziennych. Czyli oszczędność prądu za czym idzie oszczędność paliwa i mniej CO2. A tak w ogóle to fajny bajer [br]Dopisany: 29 Kwiecień 2011, 10:06_________________________________________________Pozatym wy mówicie żeby włożyć w długie albo jak ktoś ma w kloszach ori halogeny. No a na przykład ja mam lampy bez przeciwmgłowych a długie mam na jednej żarówce H4 więc d*pa z takich rozwiązań modułami jak mówicie. A tak założyłem "festynierskie" diodowe w zderzak, wygląda dla mnie ok a instalacja sprowadza sie do poprawnego założenia przekaźnika rozłącznego i bajka za śmieszne pieniądze. Nie mówie tu o światłach LED za cene powyżej 100zł
Kowi87 Opublikowano 29 Kwietnia 2011 Opublikowano 29 Kwietnia 2011 Jak dzienne w B5 to tylko w lampach, a nie jako dodatkowe lampki w kratki czy gdzie tam kto to załozy Niedosć że to nie świeci to i nie wygląda :gwizdanie: U siebie mam instalacje oparta na 2 przekaźnikach, ale wiecej o tym w wątku o rezaniu bixenonu
pastaldo Opublikowano 29 Kwietnia 2011 Opublikowano 29 Kwietnia 2011 a dla mnie cienko wygląda jak sie świeci jak na zdjęciach któregoś kolegi w A6. Jakby te dzienne świeciły bliżej obrysu auta powiedzmy tak jak sa soczewki to ok ale przy samym grillu pozatym jak te długie czy halo w lampach świeci na 30% mocy to jest cholernie żółte Sam czekam żeby moje H4 sie zjarały bo chce wsadziś coś mniej żółtego Zaraz mnie zjedzą tu na forum za sianie herezji (nie pasuje do audi, tu tylko ori itp) ale nie pierwszy raz mam odmienne zdanie i tak sie za kazdym razem więc poużywajcie sobie
Kowi87 Opublikowano 29 Kwietnia 2011 Opublikowano 29 Kwietnia 2011 a dla mnie cienko wygląda jak sie świeci jak na zdjęciach któregoś kolegi w A6. Jakby te dzienne świeciły bliżej obrysu auta powiedzmy tak jak sa soczewki to ok ale przy samym grillu pozatym jak te długie czy halo w lampach świeci na 30% mocy to jest cholernie żółte Sam czekam żeby moje H4 sie zjarały bo chce wsadziś coś mniej żółtego Zaraz mnie zjedzą tu na forum za sianie herezji (nie pasuje do audi, tu tylko ori itp) ale nie pierwszy raz mam odmienne zdanie i tak sie za kazdym razem więc poużywajcie sobie [br]Dopisany: 29 Kwiecień 2011, 10:57_________________________________________________ A tak założyłem "festynierskie" diodowe w zderzak, wygląda dla mnie ok a instalacja sprowadza sie do poprawnego założenia przekaźnika rozłącznego i bajka za śmieszne pieniądze. Nie mówie tu o światłach LED za cene powyżej 100zł noi masz festyn za tanie pieniądze którego nie widać z naprzeciwka, świeci jak wiekszy odblask :gwizdanie:
pastaldo Opublikowano 29 Kwietnia 2011 Opublikowano 29 Kwietnia 2011 jak jest słońce to tych słabo świecacych kloszówek tez nie widać. Na przyszłość pomysle nad mocniejszymi i większymi "opdblaskami"
Kowi87 Opublikowano 29 Kwietnia 2011 Opublikowano 29 Kwietnia 2011 No nie powiedział bym że nie widać, u mnie to świeci całym odbłysnikiem, zarówka 68led, która taśma na metry da taki efekt
pastaldo Opublikowano 29 Kwietnia 2011 Opublikowano 29 Kwietnia 2011 no u ciebie z tymi białymi LEDami wygląda całkiem ciekawe ale rozmowa była w watku o tych pseudo dziennych modułach do obniżania mocy żarówek. Choć widziałbym to bardziej bliżej obrysu auta ale niestety nie ma jak. Piszesz o taśmie na metry. Gdzie w linku autora widziałes taśme na metry? Ja tez mam u siebie takie podobne światła w zderzaku jak autor kupił. Świeci całkiem przyzwoicie. Zrobie foto jak będzie troche czasu. Twoje bedzie widac w słońcu bo sa mocne i białe ale takie osłabione żółte żarówki które ledwo żarzą nie sądze. Przy mocnym słońcu słabo widać standardowe H4 bez ściemniaczy a co o takim powiedziec.
Kowi87 Opublikowano 29 Kwietnia 2011 Opublikowano 29 Kwietnia 2011 A tak założyłem "festynierskie" diodowe w zderzak, wygląda dla mnie ok a instalacja sprowadza sie do poprawnego założenia przekaźnika rozłącznego i bajka za śmieszne pieniądze. Nie mówie tu o światłach LED za cene powyżej 100zł noi masz festyn za tanie pieniądze którego nie widać z naprzeciwka, świeci jak wiekszy odblask :gwizdanie: no u ciebie z tymi białymi LEDami wygląda całkiem ciekawe ale rozmowa była w watku o tych pseudo dziennych modułach do obniżania mocy żarówek. Choć widziałbym to bardziej bliżej obrysu auta ale niestety nie ma jak. Piszesz o taśmie na metry. Gdzie w linku autora widziałes taśme na metry? Ja tez mam u siebie takie podobne światła w zderzaku jak autor kupił. Świeci całkiem przyzwoicie. Zrobie foto jak będzie troche czasu. Twoje bedzie widac w słońcu bo sa mocne i białe ale takie osłabione żółte żarówki które ledwo żarzą nie sądze. Przy mocnym słońcu słabo widać standardowe H4 bez ściemniaczy a co o takim powiedziec. Często w B6 na drodze widze takie przygaszone H7 i z daleka to widać, ale w zwykłych dzielonych światłach z przedliftu to bym nawet nie próbowal robić takich swiateł :gwizdanie: Dla zainteresowanych http://allegro.pl/zarowka-led-h7-komplet-2-sztuk-68-diod-smd-250lm-i1578274077.html z tym że nie polecam sotosować jej jako zamiennik żarówki H7 do świateł mijania :gwizdanie:
pastaldo Opublikowano 29 Kwietnia 2011 Opublikowano 29 Kwietnia 2011 moje lampy z przedliftu mają tylko jeden odbłyśnik wiec i tak by kupa była. Wiadomo ze te ledy jako mijania sie nie nadają. A że nie bardzo mi się chce zmieniac lampy i chcac zrobić dzienne to zakładam ten jak to mówicie festynowy gadżet. Ta widać szczególnie jak jedziesz, słońce świeci Ci z za pleców czyli jakby jemu w twarz. Widac jak cholera
szeryfniko Opublikowano 29 Kwietnia 2011 Opublikowano 29 Kwietnia 2011 poszukałem i mod drogowych na lampki do jazdy dziennej nie do końca jest legalne http://dadrl.pl/forum/viewtopic.php?f=17&t=476 Witam, Niestety wykorzystanie świateł drogowych z układem obniżającym moc jako świateł do jazdy dziennej nie jest możliwe z następujących powodów: - w pojazdach można stosować tylko homologowane lampy na zgodność z odpowiednim regulaminem. W tej sytuacji światła drogowe (homologowane wg wymagań Regulaminu nr 112) nie mają homologacji wg wymagań Regulaminu 87 obowiązującego dla świateł do jazdy dziennej, - wydanie opinii o spełnieniu ww. wymagań nie umożliwi stosowania lampy na pojeździe poruszającym się drogach publicznych. Jedyną drogą jest wystąpienie o homologację lampy wg Regulaminu nr 87, ale o to może ubiegać się jedynie producent lub jego upoważniony przedstawiciel, - światło drogowe nie spełni wymagań stawianym światłom do jazdy dziennej, głównie ze względu na inny kształt rozsyłu strumienia świetlnego (światło drogowe świeci wąsko, a światło do jazdy dziennej szeroko). Napięcie zasilania żarówki światła drogowego można obniżyć o tyle aby nie przekraczać dopuszczalnego maksimum światłości dopuszczalnego dla światła do jazdy dziennej, ale wówczas światło nie spełnia wymagań dotyczących światłości w innych kierunkach obserwacji (wnioski te wynikają z badań, które wykonałem gdy wprowadzono światła do jazdy dziennej). Ponadto obniżenie napięcia zasilania żarówki światła drogowego powoduje zmianę barwy światła (w kierunku barwy czerwonej) i wówczas nie są spełnione wymagania dla białej barwy światła drogowego. Pozdrawiam, Piotr Kaźmierczak ale to chyba jedyna opcja na ładne lampki dzienne a dla misków można głupa palić że tak było
pastaldo Opublikowano 29 Kwietnia 2011 Opublikowano 29 Kwietnia 2011 poszukałem i mod drogowych na lampki do jazdy dziennej nie do końca jest legalne http://dadrl.pl/forum/viewtopic.php?f=17&t=476 Witam, Niestety wykorzystanie świateł drogowych z układem obniżającym moc jako świateł do jazdy dziennej nie jest możliwe z następujących powodów: - w pojazdach można stosować tylko homologowane lampy na zgodność z odpowiednim regulaminem. W tej sytuacji światła drogowe (homologowane wg wymagań Regulaminu nr 112) nie mają homologacji wg wymagań Regulaminu 87 obowiązującego dla świateł do jazdy dziennej, - wydanie opinii o spełnieniu ww. wymagań nie umożliwi stosowania lampy na pojeździe poruszającym się drogach publicznych. Jedyną drogą jest wystąpienie o homologację lampy wg Regulaminu nr 87, ale o to może ubiegać się jedynie producent lub jego upoważniony przedstawiciel, - światło drogowe nie spełni wymagań stawianym światłom do jazdy dziennej, głównie ze względu na inny kształt rozsyłu strumienia świetlnego (światło drogowe świeci wąsko, a światło do jazdy dziennej szeroko). Napięcie zasilania żarówki światła drogowego można obniżyć o tyle aby nie przekraczać dopuszczalnego maksimum światłości dopuszczalnego dla światła do jazdy dziennej, ale wówczas światło nie spełnia wymagań dotyczących światłości w innych kierunkach obserwacji (wnioski te wynikają z badań, które wykonałem gdy wprowadzono światła do jazdy dziennej). Ponadto obniżenie napięcia zasilania żarówki światła drogowego powoduje zmianę barwy światła (w kierunku barwy czerwonej) i wówczas nie są spełnione wymagania dla białej barwy światła drogowego. Pozdrawiam, Piotr Kaźmierczak ale to chyba jedyna opcja na ładne lampki dzienne a dla misków można głupa palić że tak było na Twoim miejscu jeśli faktycznie sie upierasz nad dziennymi w ori kloszach to tylko takie jak ma Kowi87 bo swieci jasno i na biało. A inna opcja to tylko dokładane z homologacja RL
Rajmondo Opublikowano 14 Czerwca 2011 Opublikowano 14 Czerwca 2011 "Podepnę" się pod temat. Postanowiłem zamontować światła dzienne i rodzi się pytanie jakie wybrać tak aby uzyskać najlepszy stosunek ceny do jakości. Po przejrzeniu ofert na alledrogo zainteresowały mnie dwie oferty: 1. http://allegro.pl/osram-swiatla-do-jazdy-dziennej-dzienne-led-drl-rl-i1648511908.html Zalety: dobra firma (Osram) Wady: rozmiary 2. http://allegro.pl/2x8led-swiatla-jazdy-dziennej-automat-rl-dzienne-i1648511889.html Zalety: rozmiary Wady: nie Osram Które wybrać? Skłaniam się do 1. ale są one znacznie większe więc zastanawiam się czy nie popsują "wizerunku" auta.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się