paput 1 Opublikowano 22 Lutego 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2011 ustawiasz światełko przy takich obrotach np na ekonomiczną jazdę usprawiedliwiasz chęć zakupu tego czegoś ciężko luknąć jakie są RPM? no ale to Twoje auto, a za cene tego badziewia wolał bym dziewczynę wziąć do kina czy na kolację przestań, to podobnie jak gajgerek od turbo boosta Akurat na turbo booscie widać, dokładną pracę turbiny. Nie trzeba vaga podłączać ale też wiesz kiedy Ci ładuje maksa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miczek.mk 1 Opublikowano 22 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2011 kto nie jeździł ten nie zrozumie będziesz traktował motorownie podtlenkiem LPG? Rafale - mam i AFN i ABC na podwórku (celowo pomijam AVF i BKD bo nie są w tym wątku bohaterami) i myślę, że każda sroka swój ogon chwali, a szczerze mówiąc tych silników nie można porównać bo jako nowe były pozycjonowane dla zupełnie innej klienteli, ale niestety koszty eksploatacji są w łącznym rachunku o wiele wyższe w 2.6 ABC więc teraz albo trafiają do ludzi którzy je kupują bo są tańsze w zakupie (uogólniając wtedy na siłę tną koszty i instalują m.in. instalacje gazowe), albo dla ludzi mających zapas forsy na eksploatację i wtedy są wychuchane (lecz tych jest garstka). Podsumowując myślę że w realiach samochodów kilkunastoletnich 1.9 AFN ma jednak więcej zalet niż wad w stosunku do ABC 2.6, co widać w cenach transakcyjnych. A Paputowi życzę bezawaryjnej eksploatacji. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paput 1 Opublikowano 22 Lutego 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2011 kto nie jeździł ten nie zrozumie będziesz traktował motorownie podtlenkiem LPG? Rafale - mam i AFN i ABC na podwórku (celowo pomijam AVF i BKD bo nie są w tym wątku bohaterami) i myślę, że każda sroka swój ogon chwali, a szczerze mówiąc tych silników nie można porównać bo jako nowe były pozycjonowane dla zupełnie innej klienteli, ale niestety koszty eksploatacji są w łącznym rachunku o wiele wyższe w 2.6 ABC więc teraz albo trafiają do ludzi którzy je kupują bo są tańsze w zakupie (uogólniając wtedy na siłę tną koszty i instalują m.in. instalacje gazowe), albo dla ludzi mających zapas forsy na eksploatację i wtedy są wychuchane (lecz tych jest garstka). Podsumowując myślę że w realiach samochodów kilkunastoletnich 1.9 AFN ma jednak więcej zalet niż wad w stosunku do ABC 2.6, co widać w cenach transakcyjnych. A Paputowi życzę bezawaryjnej eksploatacji. dzięki co do 2.4 to narazie spisuje się bdb, a mojego AFNa źle wspominam, piszczące paski, problemy z rozruchem, przeładowania turbo, wycieki nie jest to taki ideał Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Armi 2 Opublikowano 22 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2011 Jak się trafi zajechany egzemplarz to i 1.6 potrafi się sypać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paput 1 Opublikowano 22 Lutego 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2011 Jak się trafi zajechany egzemplarz to i 1.6 potrafi się sypać wiem o tym, ale co do AFNa to wiele osób ma problemy z przeładowaniem oraz problemy z rozruchem czyż nie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Armi 2 Opublikowano 22 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2011 Jak się trafi zajechany egzemplarz to i 1.6 potrafi się sypać wiem o tym, ale co do AFNa to wiele osób ma problemy z przeładowaniem oraz problemy z rozruchem czyż nie? Jak nie potrafią jeździć autem z turbiną to tak mają. Rozruch? Problem każdego diesla. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paput 1 Opublikowano 22 Lutego 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2011 Jak się trafi zajechany egzemplarz to i 1.6 potrafi się sypać wiem o tym, ale co do AFNa to wiele osób ma problemy z przeładowaniem oraz problemy z rozruchem czyż nie? Jak nie potrafią jeździć autem z turbiną to tak mają. Rozruch? Problem każdego diesla. ach, no ale przyznaj że by jeździć oszczędnie trzeba wyznawać dziadkową jazdę do 2 tys obr, a to zamula turbo, tak więc kwestia oszczędność/bezawaryjność diesla jest dyskusyjna Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miczek.mk 1 Opublikowano 22 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2011 kto nie jeździł ten nie zrozumie będziesz traktował motorownie podtlenkiem LPG? Rafale - mam i AFN i ABC na podwórku (celowo pomijam AVF i BKD bo nie są w tym wątku bohaterami) i myślę, że każda sroka swój ogon chwali, a szczerze mówiąc tych silników nie można porównać bo jako nowe były pozycjonowane dla zupełnie innej klienteli, ale niestety koszty eksploatacji są w łącznym rachunku o wiele wyższe w 2.6 ABC więc teraz albo trafiają do ludzi którzy je kupują bo są tańsze w zakupie (uogólniając wtedy na siłę tną koszty i instalują m.in. instalacje gazowe), albo dla ludzi mających zapas forsy na eksploatację i wtedy są wychuchane (lecz tych jest garstka). Podsumowując myślę że w realiach samochodów kilkunastoletnich 1.9 AFN ma jednak więcej zalet niż wad w stosunku do ABC 2.6, co widać w cenach transakcyjnych. A Paputowi życzę bezawaryjnej eksploatacji. dzięki co do 2.4 to narazie spisuje się bdb, a mojego AFNa źle wspominam, piszczące paski, problemy z rozruchem, przeładowania turbo, wycieki nie jest to taki ideał No fakt musi mieć jakiś normalny prawdziwy przebieg, a jeśli miałeś aż takie problemy, a faktycznie koło 4 - 5 setki takowe się zaczynają to może i dobrze że zamieniłeś na auto ładne z jakimś normalnym przebiegiem. Szerokości. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Armi 2 Opublikowano 22 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2011 Jak się trafi zajechany egzemplarz to i 1.6 potrafi się sypać wiem o tym, ale co do AFNa to wiele osób ma problemy z przeładowaniem oraz problemy z rozruchem czyż nie? Jak nie potrafią jeździć autem z turbiną to tak mają. Rozruch? Problem każdego diesla. ach, no ale przyznaj że by jeździć oszczędnie trzeba wyznawać dziadkową jazdę do 2 tys obr, a to zamula turbo, tak więc kwestia oszczędność/bezawaryjność diesla jest dyskusyjna Ja nie zamulam i pali mi 6 litrów Na seryjnym programie i seryjnej turbinie paliło 5, w dłuższej trasie 4 z hakiem. Na pełnym baku zrobiłem prawie 1400 km. Stare turbo nigdy mi nie przeładowywało. Po przekroczeniu 2k załącza się turbina, która daje moc. W przeciwieństwie do wolnossaka, w którym moc bierze się wyłącznie z paliwa. Ale diesel na krótkie trasy odpada, niedogrzany pali dużo. Nienagrzanym nie pogonisz. Gdybym robił krótkie trasy, dojazdy do pracy i czasem jakiś wyjazd brałbym benzynę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
armando 1 Opublikowano 22 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2011 ja wlasnie robie same krotkie trasy i pali ok 8 do 9 w miescie :/ dlatego nastepny chyba bedzie tez benzyna Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paput 1 Opublikowano 22 Lutego 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2011 ja wlasnie robie same krotkie trasy i pali ok 8 do 9 w miescie :/ dlatego nastepny chyba bedzie tez benzyna i te drgania i głośność, a teraz mam ciszę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kowi87 163 Opublikowano 22 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2011 ja wlasnie robie same krotkie trasy i pali ok 8 do 9 w miescie :/ dlatego nastepny chyba bedzie tez benzyna i te drgania i głośność, a teraz mam ciszę zazdroszcze Ci akurat tego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HaVoK 0 Opublikowano 22 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2011 ja wlasnie robie same krotkie trasy i pali ok 8 do 9 w miescie :/ dlatego nastepny chyba bedzie tez benzyna i te drgania i głośność, a teraz mam ciszę Ja robie na co dzień też krótkie trasy po Opolu (małe miasteczko) i spalanie mi wychodzi <10 l. Także jak na 1.8 jestem bardzo zadowolony... Poprzednio miałem Hujdaja Coupe RD1 w silniku 1.6 i ani mocy... ani oszczędności... Spalanie ponad 12 l. a oleju nie wiele mniej Ale z tego co czytałem to norma Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mrogal 3 Opublikowano 22 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2011 ustawiasz światełko przy takich obrotach np na ekonomiczną jazdę usprawiedliwiasz chęć zakupu tego czegoś ciężko luknąć jakie są RPM? no ale to Twoje auto, a za cene tego badziewia wolał bym dziewczynę wziąć do kina czy na kolację przestań, to podobnie jak gajgerek od turbo boosta i tu sie kolego za***iście mylisz :thumbdown: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paput 1 Opublikowano 23 Lutego 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2011 nawet moje fele Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mrogal 3 Opublikowano 23 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2011 nawet moje fele fajny czarnuch, dobra felga Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HaVoK 0 Opublikowano 23 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2011 Wygląda jak jakiś pojazd sił specjalnych. Z rowerem na dachu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Armi 2 Opublikowano 23 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2011 nawet moje fele Widzisz jaki ładny obrazek znalazłem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paput 1 Opublikowano 23 Lutego 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2011 nawet moje fele Widzisz jaki ładny obrazek znalazłem nom, jaką ma glebę? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Armi 2 Opublikowano 23 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2011 - 40/40 tak na oko. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się