spetsnaz Opublikowano 2 Lutego 2011 Opublikowano 2 Lutego 2011 Witam! Czy montował ktoś z Was końcówki drążka kierowniczego z S4? Jaka jest różnica między tymi końcówkami? Z tego co wiem są wzmocnione, ale co jeszcze je różni.
A-rek Opublikowano 2 Lutego 2011 Opublikowano 2 Lutego 2011 na pewno jest jakaś różnica między końcówkami ze zwykłej A4 i S4 :?: w etce wszystkie końcówki mają ten sam nr
wrclaguna Opublikowano 2 Lutego 2011 Opublikowano 2 Lutego 2011 na pewno jest jakaś różnica między końcówkami ze zwykłej A4 i S4 :?: w etce wszystkie końcówki mają ten sam nr ......ale koncowa literka jest inna wiec sie na pewno roznia
Flyer Opublikowano 2 Lutego 2011 Opublikowano 2 Lutego 2011 na pewno jest jakaś różnica między końcówkami ze zwykłej A4 i S4 :?: roznia sie, nawet w zawiasie S-line (1BV) sa inne.
A-rek Opublikowano 2 Lutego 2011 Opublikowano 2 Lutego 2011 na pewno jest jakaś różnica między końcówkami ze zwykłej A4 i S4 :?: w etce wszystkie końcówki mają ten sam nr ......ale koncowa literka jest inna wiec sie na pewno roznia u mnie w etce końcówka zawsze jest "C" czy to 1ba, 1be, S4
spetsnaz Opublikowano 2 Lutego 2011 Autor Opublikowano 2 Lutego 2011 Na bank są inne, nawet cena Lemforderowych jest różna. Jutro będę miał 2 komplety więc sobie porównam 4F0498811 - zwykłe (1N1, 1N3) 4F0498811A - S4 (1BV, S4)
Flyer Opublikowano 2 Lutego 2011 Opublikowano 2 Lutego 2011 To daj znac jakies sa roznice, te eSkowe sa na bank mocniejsze, bo i mocniej po d*pie dostaja... Moje maja prawie 300k km i nadal chyba zyja. Czemu chcesz wymieniac?
spetsnaz Opublikowano 2 Lutego 2011 Autor Opublikowano 2 Lutego 2011 To daj znac jakies sa roznice, te eSkowe sa na bank mocniejsze, bo i mocniej po pupie dostaja... Moje maja prawie 300k km i nadal chyba zyja. Czemu chcesz wymieniac? Końcówki są ok, ale muszę zrobić zbieżność, więc przy okazji wymieniam końcówki i da spokoju oba drążki.
wrclaguna Opublikowano 2 Lutego 2011 Opublikowano 2 Lutego 2011 U mnie w ETCE jest 8E0 419 811 B zawias 1 BA 1 BD 1BE 1 BR zwykle koncowki 4F0 419 811 C zawias 1BV 4F0 419 811 D S4 czekamy na info o co kaman
Flyer Opublikowano 2 Lutego 2011 Opublikowano 2 Lutego 2011 Jaki koszt koncowek i drazkow? Bede u siebie za jakis czas robil gorne wahacze, to i moze zrobie porzadek z przodem.
spetsnaz Opublikowano 5 Lutego 2011 Autor Opublikowano 5 Lutego 2011 Jaki koszt koncowek i drazkow? Bede u siebie za jakis czas robil gorne wahacze, to i moze zrobie porzadek z przodem. zwykłe końcówki + drążki = 400zł s4 + drążki = 500zł W b6 końcówki są "wieczne", ale niestety częściej padają drążki[br]Dopisany: 02 Luty 2011, 20:21_________________________________________________Panowie.. Mam zagadkę. Główną różnica pomiędzy końcówkami S4 a 1BA jest gumowy tłumik wmontowany w końcówkę. W chwili obecnej mam założone zawieszenie 1BV ale końcówki z omawianym tłumikiem widocznym na zdjęciu. Co radzicie na naszych dziurawych drogach? Montować S4 czy pozostać przy opcji z tłumikiem?
PIXI Opublikowano 5 Lutego 2011 Opublikowano 5 Lutego 2011 Specu , mam 1 BE i założyłem taką samą jak była czyli tą z " tłumikiem " , jeżeli u Ciebie jest taka sama to ja bym się nie zastanawiał ( ale to tylko moje zdanie )
Kukis Opublikowano 14 Lutego 2011 Opublikowano 14 Lutego 2011 kolego bierz z tłumikiem = lepszy komfort przy sportowych są drgania na kierownicy podczas jazdy po dziurach
spetsnaz Opublikowano 6 Kwietnia 2011 Autor Opublikowano 6 Kwietnia 2011 końcówki założone z tłumikiem. Powiem szczerze, że ustawienie zbieżności z tymi końcówkami i s-line`owym zawiasem graniczy z cudem :/
wrclaguna Opublikowano 6 Kwietnia 2011 Opublikowano 6 Kwietnia 2011 końcówki założone z tłumikiem. Powiem szczerze, że ustawienie zbieżności z tymi końcówkami i s-line`owym zawiasem graniczy z cudem :/ jakies problemiki z ustawieniem u diagnosty
spetsnaz Opublikowano 13 Kwietnia 2011 Autor Opublikowano 13 Kwietnia 2011 Niestety, bez problemów się nie obyło. Trzykrotne ustawianie zbieżności nic nie dało. Za każdym razem auto wracało z jazdy próbnej (ściągało) i zakładane były czytniki zbieżność była rozjechana .. i tak trzykrotnie.. ustawianie, jazda próbna i korekta.. Po 3 podejściu zdecydowaliśmy się na ścieżkę zdrowia w tym samym zakładzie (żeby wykluczyć zużycie wahaczy lub innych części mogących przyczynić się do opisywanego problemu) Wynik.. żadnych nawet najmniejszych luzów, wszystko gra. Zbieżność udało się ustawić akceptowanie dopiero w innym zakładzie, po ustawieniu zbieżności bujnęliśmy porządnie autem i okazało się, że ustawienia rozjechały się kolejny raz. Po tym fakcie ustawialiśmy zbieżność za każdym razem tłukąc autem na górę i na dół. Winne całej sytuacji okazały się końcówki z gumowym tłumikiem, przy 18" felgach, s-line`owych sprężynach oraz stabilizatorach z RS4 poddają się zbyt mocno, przez co ustawienie zbieżności graniczy z cudem (niezależnie od urządzeń na których była robiona).
greg2505 Opublikowano 26 Kwietnia 2011 Opublikowano 26 Kwietnia 2011 zmieniłem koła z 15 na 18 muszę jechać ustawić zbieżność bo właśnie czytam że przy końcówkch z tłumikiem drgań są jakieś problemy mam zawiechę 1be i końcówki mają właśnie tłumiki drgań dodam że nic nie stuka i nie wyczuwam żadnych luzów tylko jak jadę to nieraz jakby ściągnie auto w jedną lub drugą stronę, jeszcze zmienię opony bo są lipne może tu jest winny
posti_a6 Opublikowano 1 Maja 2011 Opublikowano 1 Maja 2011 koledzy wiec które końcówki są lepsze?musze kupić końcówki na dniach i wymienić no i mam dylemat które kupić... koła mam 19" ori rs6 i zawiecha s-line kupic końcówki w ASO czy macie namiar na jakas inną sprawdzoną firmę w której bedzie taniej?
wrclaguna Opublikowano 1 Maja 2011 Opublikowano 1 Maja 2011 zmieniłem koła z 15 na 18 muszę jechać ustawić zbieżność bo właśnie czytam że przy końcówkch z tłumikiem drgań są jakieś problemy mam zawiechę 1be i końcówki mają właśnie tłumiki drgań dodam że nic nie stuka i nie wyczuwam żadnych luzów tylko jak jadę to nieraz jakby ściągnie auto w jedną lub drugą stronę, jeszcze zmienię opony bo są lipne może tu jest winny Sprawdz dla pewnosci zbieznosc koledzy wiec które końcówki są lepsze?musze kupić końcówki na dniach i wymienić no i mam dylemat które kupić... koła mam 19" ori rs6 i zawiecha s-line kupic końcówki w ASO czy macie namiar na jakas inną sprawdzoną firmę w której bedzie taniej? Upewnij sie jakie masz i zmien na zwykle lepiej
spetsnaz Opublikowano 2 Maja 2011 Autor Opublikowano 2 Maja 2011 koledzy wiec które końcówki są lepsze?musze kupić końcówki na dniach i wymienić no i mam dylemat które kupić... koła mam 19" ori rs6 i zawiecha s-line kupic końcówki w ASO czy macie namiar na jakas inną sprawdzoną firmę w której bedzie taniej? jeżeli masz ori zawias s-line to zmień na takie jakie były (bez tłumika)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się