Skocz do zawartości
Zdrowych i spokojnych Świąt dla Ciebie i rodzinki 🙌🎄
IGNOROWANY

[B5 ALL] Problem z hamowaniem po wymianie płynu


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam. wymienilem pompe plyn odpowietrzylem hamulce a pedal dalej wpada a hamulce nie rowno hamuja. juz niewiem co mam robic. pomocy

Opublikowano

a odpowietrzałeś pompę abs vagiem?

tam nie ma takiej mozliwosci

Opublikowano

Ta pompa nowa czy jakaś używka?

Opublikowano

pompa nowa.vagiem nie odpowietrzałem.2 kola super hamuja a 2 nie.

Opublikowano

ktore?

Opublikowano

przodnie lewe i tylne prawe hamuja super

Opublikowano

czyli wiesz ktore masz teraz odpowietrzac

Opublikowano

odpowietrzalem i dalej nie hamuja.moze pompa felerna bo ja juz sam niewiem

Opublikowano

to nie pompa tylko zapowietrzone hamulce

jezeli wymieniasz pompe na nową to hamulce troche inaczej sie odpowietrza

Opublikowano

to nie pompa tylko zapowietrzone hamulce

jeżeli wymieniasz pompe na nową to hamulce troche inaczej sie odpowietrza

jak??

sam jestem zainteresowany bo mam taki sam problem jak autor tematu!

Opublikowano

przy wymienie pompy aby nie zapowietrzyc układu trzeba trochę pokombinowac, tj:

1. auto na podnosnik

2. wymieniamy płyn

3. zdejmujemy wszystkie zaciski

4. po kolei wszystkie "wypompowywujemy, ale tak aby nie wyszły

5. wymieniamy pompe na nowa, montujemy zbiorniczek

6. wciskamy po kolei wszystkie tłoczki, płyn wraca do zbiorniczka

7. montujemy zaciski

8. sprawdzamy stan płynu w zbiorniczku

ta metoda jest dobra do B5 tam gdzie nie ma procedury odpowietrzania układu VAg-iem

gdzie metoda ta "przechodzi" (S4) nie musimy tego robic

stosuje taka metode ze wzgledu na nagminnę zapowietrzanie sie układów w B5 przy wymianie pompy

pozniejsze odpowietrzanie układu to droga przez mękę

Opublikowano

dobra sprobuje tak to zrobic. dzieki za podpowiedz

Opublikowano

tylko teraz moze byc juz za pozno ;( ;( ;( ;(

Opublikowano

w moim przypadku pewnie jest :( ale i tak spróbuje tej metody może się uda a jak nie to będę odpowietrzał klasyczną metodą.

Opublikowano

aaaaaaaa zapomniałem napisac

tłoczki nalezy wciskac równoczesnie na krzyz

lewy przód-prawy tył, prawy przód-lewy tył

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...