A4_Dominik_WAW Opublikowano 7 Lutego 2011 Opublikowano 7 Lutego 2011 Witam, Proszę o ocenę logów AWX, auto miało wymiany czujnik G62 ale błąd jeszcze został. Jest przed drugą wymianą rozrządu. Błędy: 2 DTC's Found: 17664 - Engine Coolant Temp Sensor (G62): Open or Short to Plus 35-10 - - - Intermittent 17965 - Charge Pressure Control: Positive Deviation 35-00 - - Statyczne basic settings: Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/dominikt_34390.htm Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/dominikt_34391.html Statyczne normalne: Grupy: 001 - http://vaglog.rtnet.pl/dominikt_34392.html Grupy: 018 - http://vaglog.rtnet.pl/dominikt_34393.html Grupy: 007 - http://vaglog.rtnet.pl/dominikt_34394.html Grupy: 013 - http://vaglog.rtnet.pl/dominikt_34395.html Grupy: 023 - http://vaglog.rtnet.pl/dominikt_34396.html Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/dominikt_34397.html Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/dominikt_34398.html Dynamiczne (robione na 3 biegu): Grupy: 008 - http://vaglog.rtnet.pl/dominikt_34400.html Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/dominikt_34401.html Grupy: 010 - http://vaglog.rtnet.pl/dominikt_34402.html Grupy: 001 - http://vaglog.rtnet.pl/dominikt_34403.html Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/dominikt_34404.html Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/dominikt_34405.html Co do błędu o ciśnieniu z opowieści kolegi wynika że kiedyś ,,jadąc aby bezpiecznie wyprzedzić depnął mu na 3 do 4tys. obrotów temp silnika wynosiła wtedy koło 70 stopni, chciał kawałek dalej lecz wskazówka stanęła dęba na 4tys. wrzucił 4 i autko straciło moc tak jak by w ogóle turbo nie było. Przejechał kawałek zatrzymał się odczekał chwilę zgasił go znowu odczekał i odpalił - wszystko wróciło do normy,,. Logi robiliśmy niestety na 3 biegu ponieważ na odcinku gdzie robiłem nie jedne logi z innymi temu autku brakowało drogi aby na 4 rozpędzić się do 4200 obrotów... [br]Dopisany: 06 Luty 2011, 22:05_________________________________________________Czy mogę kogoś poprosić o tą analizę ?
spanky Opublikowano 7 Lutego 2011 Opublikowano 7 Lutego 2011 tak na szybko to rozrzad [ustawienie badz napinacz] lezy i kwiczy ...
A4_Dominik_WAW Opublikowano 7 Lutego 2011 Autor Opublikowano 7 Lutego 2011 Dokladnie auto ma już 110 tys na drugim rozrządzie.
Lardza Opublikowano 7 Lutego 2011 Opublikowano 7 Lutego 2011 tak na szybko to rozrzad [ustawienie badz napinacz] lezy i kwiczy ... No tak ale z tego co mi mniej więcej wiadomo (mogę się mylić) rozrząd nie ogranicza mocy samochodu. Tak z ciekawości ile nm i koni pokazały te logi? Pytam bo w analizie logów jestem laikiem
spanky Opublikowano 7 Lutego 2011 Opublikowano 7 Lutego 2011 tak na szybko to rozrzad [ustawienie badz napinacz] lezy i kwiczy ... No tak ale z tego co mi mniej więcej wiadomo (mogę się mylić) rozrząd nie ogranicza mocy samochodu. mylisz sie ...
midqard Opublikowano 7 Lutego 2011 Opublikowano 7 Lutego 2011 tak na szybko to rozrzad [ustawienie badz napinacz] lezy i kwiczy ... No tak ale z tego co mi mniej więcej wiadomo (mogę się mylić) rozrząd nie ogranicza mocy samochodu. Tak z ciekawości ile nm i koni pokazały te logi? Pytam bo w analizie logów jestem laikiem jedz do tunera i ciekawe czy jak masz zle wygladajaca gr 4 przeprowadzi tjuning
Lardza Opublikowano 8 Lutego 2011 Opublikowano 8 Lutego 2011 No dobrze to mogłem się mylić. Czyli tylko rozrząd tak ogranicza? Przepływka razem z turbo nie jest przypchana? A ten błąd z brakiem ciśnienia? To może powodować spadek mocy...
midqard Opublikowano 8 Lutego 2011 Opublikowano 8 Lutego 2011 No dobrze to mogłem się mylić. Czyli tylko rozrząd tak ogranicza? Przepływka razem z turbo nie jest przypchana? A ten błąd z brakiem ciśnienia? To może powodować spadek mocy... Wszystko moze ...no prawie wszystko Gdzie widzisz jakies "problemy" z przepływomierzem? A koledze dominikt1 proponuje pojezdzic dynamicznie i wrzucic ponownie logi (11)
zbojna Opublikowano 8 Lutego 2011 Opublikowano 8 Lutego 2011 Dawka paliwa na jałowym trochę za niska, nie ma drgan, nie poszarpuje na jalowym? Przy PD powinna byc > 4
Lardza Opublikowano 10 Marca 2011 Opublikowano 10 Marca 2011 No dobrze to mogłem się mylić. Czyli tylko rozrząd tak ogranicza? Przepływka razem z turbo nie jest przypchana? A ten błąd z brakiem ciśnienia? To może powodować spadek mocy... Wszystko moze ...no prawie wszystko Gdzie widzisz jakies "problemy" z przepływomierzem? A koledze dominikt1 proponuje pojezdzic dynamicznie i wrzucic ponownie logi (11) Tak tylko rzuciłem o tej przepływce bo najlepiej jest zacząć od najtańszych rozwiązań Co do dawki paliwa z tego co mi wiadomo leciutko telepie w równych odstępach czasu ale zwalane było do tej pory na rozrząd że już do wymiany dlatego telepie [br]Dopisany: 08 Luty 2011, 17:32_________________________________________________No więc Panowie oprócz wymiany rozrządu warto się jeszcze czemuś przyjrzeć czy nie? Pytam bo jak już rozbierać auto to raz a nie potem wracać do kilku innych rzeczy [br]Dopisany: 09 Luty 2011, 18:50_________________________________________________Mam prośbę czy mógłby ktoś jeszcze raz rzucić okiem i powiedzieć mi czy oprócz rozrządu trzeba jeszcze w coś zajrzeć? Co z tym błędem od podciśnienia? Bo ciekaw jestem od czego to może być... Będę wdzięczny [br]Dopisany: 19 Luty 2011, 01:36_________________________________________________Czy moge prosic kogos o koncowa fachowa opinie? Bo to ze rozrzad to wiem jak go zrobie wrzuce ponowne logi ale chcialbym wiedziec czy podczas wymiany rozrzadu trzeba jeszcze do czegos zajrzec...
przemik Opublikowano 10 Marca 2011 Opublikowano 10 Marca 2011 Ustaw kąt synchronizacji przy okazji zmiany rozrzadu - reszta jest dobrze. Minimalnie przycina sie zmienna geometria w sprezarce ale poki co mozna z tym zyc. Od czasu do czasu wiecej ognia. Te bledy skasuj i zobacz czy wrócą?
Lardza Opublikowano 10 Marca 2011 Opublikowano 10 Marca 2011 Ustaw kąt synchronizacji przy okazji zmiany rozrzadu - reszta jest dobrze. Minimalnie przycina sie zmienna geometria w sprezarce ale poki co mozna z tym zyc. Od czasu do czasu wiecej ognia. Te bledy skasuj i zobacz czy wrócą? Dziękuję za odpowiedź Czujnik g62 wymieniony błąd nie wraca natomiast ten od ciśnienia wraca razem z notlaufem który włącza się przy bucie na 4 biegu w okolicach 2.8k obrotów. Trzeba zgasić samochód odpalić i wraca do normy ale o tym trochę już czytałem na forum dlatego po wymianie rozrządu przegonię go trochę jak nic to nie da to wtedy będę próbował innych metod. Jeszcze raz dziękuję
ERW0 Opublikowano 12 Marca 2011 Opublikowano 12 Marca 2011 po wymianie rozrządu przegonię go trochę jak nic to nie da to wtedy będę próbował innych metod. Jeszcze raz dziękuję sprężarka na stół
dariodario Opublikowano 13 Marca 2011 Opublikowano 13 Marca 2011 Dawka paliwa na jałowym trochę za niska, nie ma drgan, nie poszarpuje na jalowym? Przy PD powinna byc > 4 a jak sprawdzic te dawke i czy da sie to przestawic vag-iem? moj mi troche drga ja jalowym.[br]Dopisany: 12 Marzec 2011, 22:24_________________________________________________ Dawka paliwa na jałowym trochę za niska, nie ma drgan, nie poszarpuje na jalowym? Przy PD powinna byc > 4 a jak sprawdzic te dawke i czy da sie to przestawic vag-iem? moj mi troche drga ja jalowym. ?????
zbojna Opublikowano 13 Marca 2011 Opublikowano 13 Marca 2011 Sprawdzasz w bloku 1, grupa 2 (Inj. Quantity). Przy PD tego nie zmienisz vagiem
Lardza Opublikowano 15 Marca 2011 Opublikowano 15 Marca 2011 po wymianie rozrządu przegonię go trochę jak nic to nie da to wtedy będę próbował innych metod. Jeszcze raz dziękuję sprężarka na stół Masz na myśli samo czyszczenie czy regenerację?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się