szefkuchni Opublikowano 7 Lutego 2011 Opublikowano 7 Lutego 2011 witam serdecznie mam kolejny problem z moim autkiem a minowicie: śmigam sobie na drodze szybkiego ruchu nagle auto zgasło przy 140km/h i niestety juz sie nie odezwalo, kręciłem kręciłem i nic. Czy ma Ktoś jakiś pomysł bo na forum znalazłem jeden watek ale nie zestal rozwiązany. Auto po sprawdzeniu świec pompowtryskow rozrządu i świeżo po wymianie oleju po tym wszystkim zrobiłem może 300 km pozdrawiam i proszę o pomoc Audi a4 tdi s line 2007 170 kucy
mariuszsal Opublikowano 7 Lutego 2011 Opublikowano 7 Lutego 2011 Na forum to Ci ciężko będzie znaleźć odpowiedź bo za mało info. Podpinaj pod kompa i będziesz wiedział bo reszta to wróżba. Jak tak nagle zgasł to duża szansa ze to pompka paliwa i to możesz sprawdzić bez kompa.
ArkadiuS Opublikowano 7 Lutego 2011 Opublikowano 7 Lutego 2011 za mało danych. i zobacz jakie błędy wyskoczyły.
szefkuchni Opublikowano 7 Lutego 2011 Autor Opublikowano 7 Lutego 2011 już opowiadam podpięli vag i wyszło ze '' injector fault '' czyli wtrysk nic wiecej nie wyszlo. Od poczatku jak kupilem autko na zimnym mialem delikatne szarpniecia silnika ale obroty sie nie zmienialo tzn jakby mu paliwka brakowalo (jak siedzisz w aucie to co jakis czas jakby ktos szturchal) jak sie rozgrzal juz tego nie bylo, kilka razy w czasie jazdy ale kilka razy doslownie szarpnelo autem jak by paliwa nie dostal. No i wczoraj silnik zgasl na drodze szybkiego ruchu po prostu sie wylaczyl i do dzis nie odpalil
miodzio Opublikowano 7 Lutego 2011 Opublikowano 7 Lutego 2011 gdzieś był podobny wątek na forum ale tam chyba okazało się ze był zapchany filtr paliwa.
klattaa Opublikowano 8 Lutego 2011 Opublikowano 8 Lutego 2011 Witam na moje oko miałem tak 2 razy w moim 2.0 BRD 170 KM Q i z każdym razem był padnięty pompowtryskiwacz a dokładniej tak jak piszą cewka tak już chyba mają te simensy piezo u mnie też tak jak u ciebie w czasie jazdy zgasł i koniec już tylko laweta a jaki masz przebieg bo umnie to pierwszy przy 60 tys poleciał a drugi po 65 tys km
SotoM Opublikowano 8 Lutego 2011 Opublikowano 8 Lutego 2011 trzeba zdjac pokrywe wałków i poklei odpinać pompowtrysk i próbować zapalić.1-próba , 2- próba (uwaga na wtyczki - długi śrubokret i podwarzac do góry.) itd.az w końcu silnik zapali i w tym momencie już wiesz która pompka jest padnięta i wiadomo który zmienić.
szefkuchni Opublikowano 8 Lutego 2011 Autor Opublikowano 8 Lutego 2011 dzisiaj sprawdzali pompowtryskiwacze miernikiem jeden kabel podpiety do kostki drugim dotykal i prawdopodobnie wszystkie sprawne i zabrali sie za komputer wszystkie informacje bede podawal na bierzaco ale to mi sie nie podoba Jeszcze jedna rzecz padnieta cewka to jest wymina calego wtryskiwacza czy tylke element nie znam sie na tym tylko szcuje koszty przebieg auta 62000 km[br]Dopisany: 08 Luty 2011, 11:45_________________________________________________diagnoza brzmi komputer !!!!!!!!!!!!!! nie podaje pradu na wtyskiwacze
szogun0 Opublikowano 8 Lutego 2011 Opublikowano 8 Lutego 2011 Ale bzdura. Niby jak piezoelektryczne wtryskiwacze można zwykłym miernikiem sprawdzić? I jeśli mówimy o wtryskiwaczach piezoelektrycznych, to nie istnieje tam cewka. Odszukać uszkodzony wtryskiwacz, wymienić i jeździć, aż padnie następny.
szefkuchni Opublikowano 9 Lutego 2011 Autor Opublikowano 9 Lutego 2011 no tak niby nie. Dlaczego prad nie dochodzi na wsyztskie wtryski?? a jeden nie wylaczy calego motoru powinien zagrac na trzech tak mi sie wydaje, rowniez jaro4444 napisal ze objawy swiadcza o czujniku na wale lub komp. Sprwadzilismy czujnik jest ok prad dochodzi do kom ale nie wychodzi.Co o tym sadzisz?? prosze pomoz pozdrawiam
SotoM Opublikowano 9 Lutego 2011 Opublikowano 9 Lutego 2011 a próbowaliście robić tak jak napisałem odłączając każdego poklei i próbować zapalić auto?? zróbcie tak.
POPO Opublikowano 9 Lutego 2011 Opublikowano 9 Lutego 2011 jeszze raz powtarzam padł pompowtrysk. Nie zagra ci na trzy bo tak jest w tych motorach żę jak jeden padnie to komp dostaje sygnał i z automaty blokuje rozruch silnika. Zajeć do kogoś ogarniętego niech ci z vaga zczyta na którym cylindrze ci padł, wymień i ciesz się dalej szogun0 - poczytaj dobrze o pompkach siemensa i nie pisz bzdur
SotoM Opublikowano 9 Lutego 2011 Opublikowano 9 Lutego 2011 kolego nie zgodzę się z tobą. robiliśmy z Leo taki problem nie raz z tym ze zawsze było to w Passacie B6- pompki simensa - zrzuciłem pokrywę i odpinaliśmy każdą pompkę pokolei.akurat ostatnio robiliśmy znajomemu tez B6 i u niego gdy odpiąłem pompkę na 3 cyl. silnik po 4s kręcenia zapalił z tym że pracował na 3 cyl. zmieniliśmy pompkę ,skasowaliśmy byki i wszystko wróciło do normy.
Jarkost Opublikowano 10 Lutego 2011 Opublikowano 10 Lutego 2011 Miałem to samo tylko z tą różnica że wieczorem postawiłem samochód przed domem a rano już nie odpalił, co się okazało-padł pompowtrysk na 3 cylindrze po wymianie PD audi śmiga.
szefkuchni Opublikowano 11 Lutego 2011 Autor Opublikowano 11 Lutego 2011 jeszze raz powtarzam padł pompowtrysk. Nie zagra ci na trzy bo tak jest w tych motorach żę jak jeden padnie to komp dostaje sygnał i z automaty blokuje rozruch silnika. Zajeć do kogoś ogarniętego niech ci z vaga zczyta na którym cylindrze ci padł, wymień i ciesz się dalej szogun0 - poczytaj dobrze o pompkach siemensa i nie pisz bzdur dzieki serdecznie pompowtrysk simensa padl jutro przychodzi czesc i odpale maja niunie jeszcze raz dziekuje zamykam temat[br]Dopisany: 11 Luty 2011, 00:13_________________________________________________DRAMAT POMOCY TEMAT OTWARY Autko po wymianie wtryskiwacza odpalilo NIESTETY TROCHE TO TRWALO ZANIM ODPALIL I STRASZNIE KOPCI i mocno rzuca silnikiem. PODLACZONY DO VAG nic nie wykazal zadnych bledow teraz to juz na bank nie wiem co robic pomocy prosze.
Jarkost Opublikowano 12 Lutego 2011 Opublikowano 12 Lutego 2011 Pompowtrysk wymieniłeś na nowy czy używany? Bo ja wymieniłem na używany i też nie chodzi idealnie przy przyspieszaniu tak do 3000obr. mam lekkie drgania, na vag-u wyszło że ten wymieniony PD ma wyższe korekcje i jest w gorszym stanie niż te trzy pozostałe, może u ciebie też ten wymieniony niedomaga. Sprawdź na vag-u dokładnie wszystkie pompki.
szefkuchni Opublikowano 13 Lutego 2011 Autor Opublikowano 13 Lutego 2011 wszystkie wtryski sprawne auto po wymianie pompowtrysku na 3 cyl chodzilo bez zarzutu ale tylko okolo 5 min nagle zaczal szarpac silnikiem, kopcic na niebiesko i zgaslo dalej mozna go odpalic ale ciezko pali na wysokich obrotach chodzi a na wolnych nie.[br]Dopisany: 13 Luty 2011, 01:29_________________________________________________ wszystkie wtryski sprawne auto po wymianie pompowtrysku na 3 cyl chodzilo bez zarzutu ale tylko okolo 5 min nagle zaczal szarpac silnikiem, kopcic na niebiesko i zgaslo dalej mozna go odpalic ale ciezko pali na wysokich obrotach chodzi a na wolnych nie. oczywiscie nowy z servisu pompowtrysk
Jarkost Opublikowano 13 Lutego 2011 Opublikowano 13 Lutego 2011 Może coś z uszczelnieniem tego wtrysku.
szefkuchni Opublikowano 13 Lutego 2011 Autor Opublikowano 13 Lutego 2011 Może coś z uszczelnieniem tego wtrysku. jakie sa objawy?? benzyna w oleju?? jesli tak to nie ma slyszalem ze podczas wkrescania wtrysku cos latwo uszkodzic kurcze nie pamietam co moze ty wiesz??[br]Dopisany: 13 Luty 2011, 02:07_________________________________________________to jest wlasnie konsekwencja wymiany pompki na 3 cylindrze. Piec minut chodzilo i sie zesralo.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się